Het geluid is daar ook een stuk beter.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:18 schreef NailQueen het volgende:
Op youtubestream op tv krijg ik om de 5 minuten reclame. Dan maar via de luxemburgse site kijken
Die van James Newman was beterquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:23 schreef Fred_B het volgende:
Harry Vermeegen is jaloers op deze regenjas.
Hij wil graag naar die gevangenis denk ikquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:23 schreef H_T het volgende:
In een potloodventerjas op tv verschijnen. Het is een keuze
Eens inderdaad. De overgangen zijn te fel voor me, waardoor ik in geen van beide delen echt inkom.quote:
Drie keer dubbel gooien in Monopoly lijkt me dan een stuk snellerquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:24 schreef CarloV het volgende:
[..]
Hij wil graag naar die gevangenis denk ik
Hey jij bent er ook weerquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:24 schreef CarloV het volgende:
[..]
Hij wil graag naar die gevangenis denk ik
Zijn stemgeluid vind ik niet passend en het is allemaal te abruptquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:25 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Eens inderdaad. De overgangen zijn te vel voor me, waardoor ik in geen van beide delen echt inkom.
Nou ja, hij kon ook niet drie minuten doorkabbelen. Maar je moet de spanning wel een beetje opbouwen, in plaats van steeds heen en weer te springen.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:25 schreef usagi414 het volgende:
Het begon goed. Maar die breaks ertussen
Falco scoordequote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:24 schreef Fred_B het volgende:
Prima liedje.
Maar iemand in zo’n jas scoort natuurlijk niet.
quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als je dan een ster naar je show hebt gehaald, wil je hem wel uitmelken.
Sandra Kim krijgt zometeen 2 uur lang aandachtquote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:29 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Als je dan een ster naar je show hebt gehaald, wil je hem wel uitmelken.
Wist je al dat ze nog maar 13 was toen ze meedeed ook al zong ze dat ze 15 was? Zegt nooit iemand!quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Sandra Kim krijgt zometeen 2 uur lang aandacht
Voila had wmb rustig ook de winst van 2021 mogen krijgen.quote:
Of een live-action Frozen remakequote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:33 schreef ESF1Gamer het volgende:
Dit is leuk voor Disneyland Parijs of de Efteling.
Tot nu toe echt de beste maar inderdaad Voilą lightquote:
Disney schrijft mee.quote:
Mee eens, maar echt niet onverdienstelijk.quote:Op zaterdag 24 januari 2026 20:35 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Disney schrijft mee.
Verder Voila rip-off.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |