Zeer herkenbaar.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:22 schreef Evenstar het volgende:
Al die oudjes die zijn vastgeroest qua stemgedrag
Zij heeft echt alle stemmen gekregen omdat ze bekend is.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:24 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Zeer herkenbaar.
Gelukkig in NL een interne selectie.
ALexa is wel iemand die ik zie de A-teens kan uitdagen in de finale.quote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:25 schreef Evenstar het volgende:
[..]
Zij heeft echt alle stemmen gekregen omdat ze bekend is.
Wel duidelijk dat jeugd meer stemt want Alexa was 4e qua punten, maar wel meeste stemmen van de rest, dus als of door naar de herkansing zo.
Ja, voordeel voor AleXa dusquote:Op zaterdag 28 februari 2026 21:29 schreef Sableheart het volgende:
oh, gaan ze nu weer direct door naar de herkansing? Zodat degene die vandaag mocht optreden een onmogelijk voordeel heeft?
Lastig te voorspellen welke act gaat winnen dit keer!quote:
De bookies hebben geen enkele twijfel dat Felicia gaat winnenquote:Op zondag 1 maart 2026 02:13 schreef Viv het volgende:
[..]
Lastig te voorspellen welke act gaat winnen dit keer!
Smash Into Pieces zou tof geweest zijn in 2023, maar dat was het jaar van Tattoo en daar was niemand tegen opgewassen. Hun inzending voor 2024 was te weinig vernieuwend om alsnog de winst te pakken, en ik denk dat in 2026 hetzelfde staat te gebeuren.
Oh, ik kan haar niet uitstaan.quote:Op zondag 1 maart 2026 02:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookies hebben geen enkele twijfel dat Felicia gaat winnen
Ik vind het wel een lekker liedje. Niet vernieuwend ofzo maar ik hou van die Cascada sound. We Will Rave maar dan nu echt raven.quote:Op zondag 1 maart 2026 02:14 schreef Momo het volgende:
[..]
De bookies hebben geen enkele twijfel dat Felicia gaat winnen
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |