Als teken dat het te lang duurt en iedereen naar bed moet?quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:24 schreef NailQueen het volgende:
We hebben er weer eentje voor de ESF (After)party
Ja, maar het was wel beter dan wat Duitsland zoal inzendt.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
Die act van net doet me vooral terugverlangen naar Ikke Hüftgold
Dicke Titten, Kartoffelsalat !quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
ROSAAAAMUNNDEEEEEquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:25 schreef Fred_B het volgende:
Het is wel een liefdesbaby van Harry Vermeegen en Dennis Christiaan. Die kent u niet, maar dat geeft niet.
Dat was anders wel een lied met goede tekstquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:26 schreef H_T het volgende:
Het is toch nog redelijk goedgekomenquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:27 schreef NailQueen het volgende:
[..]
ROSAAAAMUNNDEEEEE
(Mijn ouders draaiden dit vroeger)
Dat is nog eens een Lied mit gutem Textquote:
Dat is vrij veelquote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:26 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, maar het was wel beter dan wat Duitsland zoal inzendt.
De eerste waren een grote naam, de tweede kwam uit de second chance dus een wildcard en de derde was leuk voor de Gen Z'ers. Dus ik begrijp nog wel dat die in de finale staan. Of het echt goed is laat ik in het midden.quote:Op zaterdag 7 maart 2026 20:31 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Ja, ik wil niet zuur zijn, maar dit is al 4x totale meuk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |