In Oostenrijk is het niet gebeurd. Wel een beetje.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef 3rr0r het volgende:
Zou het half leeglopen als Max in de eerste ronde crasht?
Uh huh.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:00 schreef LTVDK het volgende:
Kwalificatie gisteren helemaal gemist, maar Hadjar op 4
Die McLarens klappen gewoon elkaar er in de eerste bocht uitquote:
Er wordt op zandvoort ingehaaldquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:02 schreef pmponer het volgende:
wanneer gaan ze eens racen op een baan waar je wel kan inhalen?
Hopelijk.quote:
Strollquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef _UserName_ het volgende:
Wie gaan het einde niet halen? (in de auto dan he)
STRquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef _UserName_ het volgende:
Ja maar elke gp, is het "Op deze baan is het moeilijk inhalen"quote:
ANTquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef _UserName_ het volgende:
quote:
strollquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef _UserName_ het volgende:
viaplayquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:03 schreef pmponer het volgende:
[..]
Ja maar elke gp, is het "Op deze baan is het moeilijk inhalen"
Worden weer zware sessie met de zielenknijpert.quote:
eigen aandeel weegt zwaarder, ik snap m welquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat Piastri zo de deur dicht gooide. Zo liet hij zijn grootste concurrent weer een aanval wagen.
Als hij Max daar voorbij gelaten had had hij Norris in z'n versnellingsbak gekregen. Nu zit er een auto tussen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:06 schreef Nattekat het volgende:
Ik snap niet dat Piastri zo de deur dicht gooide. Zo liet hij zijn grootste concurrent weer een aanval wagen.
Laat maar vallenquote:
Nah, hij heeft Spa en Monaco nog hequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:07 schreef Rnie het volgende:
Dit is zijn laatste thuisrace.
Fuck it gewoon.![]()
Neequote:Op zondag 31 augustus 2025 15:07 schreef Rnie het volgende:
Fuck it gewoon.![]()
Volgend jaar toch ook nog?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:07 schreef Rnie het volgende:
Fuck it gewoon.![]()
Er zit een verschil tussen er voorbij laten en de deur keihard dichtgooien.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:07 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Als hij Max daar voorbij gelaten had had hij Norris in z'n versnellingsbak gekregen. Nu zit er een auto tussen.
Lichte.quote:
Vaak niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen er voorbij laten en de deur keihard dichtgooien.
Lichte regen, hopelijk genoeg voor inters maar niet te hard voor een SCquote:
Ja was ff teveel voor hemquote:
Die banking daar kwam ook wel van pasquote:
Nou inderdaadquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die banking daar kwam ook wel van pas
Calculatedquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:11 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die banking daar kwam ook wel van pas
Nee klopt. Je kunt beter 6 man voorbij laten zoals Bortoleto. Raar dat Piastri niet gewoon in de remmen knijptquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Er zit een verschil tussen er voorbij laten en de deur keihard dichtgooien.
@Nattekat doet een regendans.quote:
Team Twilight.quote:
Misschien wil een olieland uit het MO Zandvoort sponsoren. The Qatar Zandvoort Grand Prix.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:12 schreef Gunner het volgende:
Blijft toch een mooie locatie voor een circuit. In tegenstelling tot die saaie stratencircuits van tegenwoordig
Niet echt des Max nee..quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max liet zich buitenom pakken. Had ik niet verwacht
Je zag hem echt zijn gas even loslaten in de bochtquote:
Idd.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je zag hem echt zijn gas even loslaten in de bocht
Is ook voor het eerst dat Max buitenom ingehaald wordt.. nog nooit eerder voorgekomen!~quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:14 schreef ChevyCaprice het volgende:
Max liet zich buitenom pakken. Had ik niet verwacht
Als het verschil zo groot is heeft het geen zin om extreem hard te verdedigen. Aan eigen race denkenquote:
Nee, nu niet.quote:
Snel.quote:
Vind je dit nu verrassend dan?quote:
Ging ie maar eens hard.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:16 schreef LTVDK het volgende:
Stroll gelooft niet in regen en is gelijk voor de hard gegaan
Kan ook zonder Caps.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
VOLGENS MIJ WEERRADAR KOMT ER OOK
HELEMAAL NIKS
Dit dus. Ik ben boos.quote:
Ach ja veel kon die er niet aan doen denk ikquote:
Mijn buienalarm gaf ook helemaal geen regen aan komende 2 uurquote:
Max kan niet blokken of wat doen want dan krijgt hij gelijk 10 Sec straf...dus hij houd in.quote:
hij ging ook hard (eraf gister)quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ging ie maar eens hard.
Ja dat was niet de bedoeling.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:18 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
hij ging ook hard (eraf gister)
Doe normaal.quote:
Gedraag je gewoon, niks aan de hand.quote:
Lol, nee, mijn zolder is waterdicht.quote:
In de helm van George?quote:
zweetdruppelsquote:
Voor iedereen.. is bekend dat Zandvoort lastig isquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef ChevyCaprice het volgende:
Toch wel enigszins moeilijk inhalen hier blijkbaar. Voor Leclerc en Antonelli, althans.
quote:
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:22 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
In de helm van George?
Zoute?quote:
Nee hoor.quote:
ik heb f1tvquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:23 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Nee, alleen een balspel. En Viaplay ook niet.
Dan neem je maar een aboquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:23 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat de wedstrijdleiding ze eens laten racen tijdens regenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:23 schreef Tjacka het volgende:
volgens weeronline regent het al 10 minuten nu
Bizar.quote:
9*quote:
Echt he.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:24 schreef Evenstar het volgende:
Stroll rijdt over debris ..... F1TV: You see everything, you should see that.
Norris rijdt over debris .... F1TV: It was a really small piece .....
Het kanaalnummer voor Viaplay TV hangt af van je internetprovider; bij Ziggo is het kanaal 13 voor de gratis Viaplay TV en 432 voor het betaalde Viaplay TV+. Bij Odido is Viaplay TV op kanaal 12 en Viaplay TV+ op kanaal 130. Bij DELTA is Viaplay TV+ te vinden op kanaal 622. Op KPN vind je Viaplay TV+ op kanaal 230, en je kunt ook de Viaplay app gebruikenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:23 schreef BlauweDag het volgende:
[..]
Klopt. Al deed Norris het vrij gemakkelijkquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:23 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Voor iedereen.. is bekend dat Zandvoort lastig is
Piastri en norrisquote:
Nou nou.quote:
Schild van Zandvoort vandaagquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:25 schreef Nattekat het volgende:
Rot maar op met die regen, iedereen zit erop te wachten en dat slaat de boel dood.
from the sea.quote:
Plens.quote:
Dat werd ook geroepen over de Mercedes en de Red Bull.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef RAVW het volgende:
Die auto's van Nor en Pia kan nooit legaal zijn ... zo veel verschil al terwijl de rest van het veld niet los komt van elk kaar
heeft ook deels met Hadjar te maken geloof ikquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef RAVW het volgende:
Die auto's van Nor en Pia kan nooit legaal zijn ... zo veel verschil al terwijl de rest van het veld niet los komt van elk kaar
Hadjar houdt de boel niet op, Russell komt namelijk amper dichterbij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
heeft ook deels met Hadjar te maken geloof ik
Verstappen z'n banden waren er toen al redelijk aan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:25 schreef ChevyCaprice het volgende:
[..]
Klopt. Al deed Norris het vrij gemakkelijk
ok, doeiquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:27 schreef Tjacka het volgende:
verstappen al op 11 seconden
ik wacht nog 10 min dan ga ik hardlopen
Ga nu maar.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:27 schreef Tjacka het volgende:
verstappen al op 11 seconden
ik wacht nog 10 min dan ga ik hardlopen
Het is McLaren vs de rest.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef LTVDK het volgende:
Dat snelheidsverschil van McLaren begint wel wat overdreven te worden, binnen 18 rondjes al een gat van ruim 10 sec
1953 was een schoolreisje hierbij.quote:
Beetje dreigen en dat het dan overwaait komt mij ook niet zo heel bekend voor. Meestal als het begint met druppelen weet je het wel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |