Ga nou niet mee in de act van die gozer.quote:Op woensdag 3 september 2025 14:11 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Vind ik ook wel opmerkelijk ja.
quote:Op woensdag 3 september 2025 14:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Ik vind vooral opmerkelijk dat in het doorgaans zeer verstandige WLR niet iedereen allang het vertrouwen in de Nederlandse rechtsstaat heeft opgegeven.
quote:Ahmed Marcouch @ahmedmarcouch
Leve de rechtsstaat! Leve Arnhem! Leve Vitesse!
Ik heb er geen verstand van dus ik ga ook niets zeggen over de rechtspraak in deze. Dat de rechtsstaat vaak mensen tekort heeft gedaan staat overigens buiten kijf.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga nou niet mee in de act van die gozer.
Hier maakt RR zich doorgaans erg druk om.quote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het rechtspraak en rechtsstaat? #durftevragen
Zolang er geen zelfreflectie is moet ik met frisse tegenzin de spiegel voorhoudenquote:Op woensdag 3 september 2025 15:14 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Ga nou niet mee in de act van die gozer.
Had dit voor de zekerheid wel even gegoogled overigensquote:Op woensdag 3 september 2025 15:20 schreef Slobeend het volgende:
Waarom is het rechtspraak en rechtsstaat? #durftevragen
quote:Op woensdag 3 september 2025 13:34 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://www.instagram.com/p/DOE4eq5CKIH/?img_index=1
https://www.instagram.com/p/DN8G9r6DZiQ/
Twee verschillende spelers. Exact dezelfde afscheidsboodschap.
@:Wimderon THOUGHTS?
Ze hebben echt verschrikkelijke nummers gemaaktquote:Op woensdag 3 september 2025 21:53 schreef Mansjester het volgende:
Hopelijk kan ik kaartjes fixen ergens in Europa voor de grootste goden op aarde, Radiohead
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op woensdag 3 september 2025 21:54 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ze hebben echt verschrikkelijke nummers gemaakt
jaquote:Op woensdag 3 september 2025 22:04 schreef Dale__Cooper het volgende:
[..]
Bekijk deze YouTube-video
Kan het beter dan dit?
Hele basiself vol met spelers uit de PL en clubs als Barcelona en Inter.quote:
Memvis daarentegen heeft weer 45 minuten niks zitten te doen.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:20 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Die is belachelijk effectief in Oranje
Schiet er straks weer een pingel in en dan de vingers in de oren. Echt GEEN zin in topschutter Dupaaj.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:49 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Memvis daarentegen heeft weer 45 minuten niks zitten te doen.
Het blijft toch 2 klasses minder dan de grote spitsen van Oranje. Al heeft hij straks nog 20 goals meer gemaakt.quote:Op donderdag 4 september 2025 21:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Schiet er straks weer een pingel in en dan de vingers in de oren. Echt GEEN zin in topschutter Dupaaj.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |