SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whehehe, nee verre van dat, hoewel er wel een connectie met Duitsland is. [/DJ11modus]quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:02 schreef livelink het volgende: [..] Bij jou gok ik op iets oubolligs Duits dan.
En die is nog niet leeg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting.
Wat een fijne map is dit![]()
![]()
Er staat al iets Duits klaar en er is ook weer leuke nieuwe muziek uit Duitslandquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, nee verre van dat, hoewel er wel een connectie met Duitsland is. [/DJ11modus]
quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er staat al iets Duits klaar en er is ook weer leuke nieuwe muziek uit Duitsland
Vooraf-track om 18:26 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Good Night Monday
Goedenavondquote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis. Ik pak de nieuwe muziek sowieso mee. Ik weet niet hoe lang ik het volhou met de reguliere show. Ik slaap nu al tijden zo ontzettend slecht, dat ik niet uitsluit dat ik zomaar in slaap donder.
Mijn zoon denkt erover om naar een concert van hem te gaan. Hij was binnenkort in 013 zagen we. Maar het lijkt dat hij daar dan wel solo is.quote:Op maandag 1 september 2025 18:39 schreef DJ11 het volgende:
Ook in de herhaling, deze track uit IJsland. Er komen zo ook een paar niet eerder gedraaide nummers aan.Daði Freyr - Me And You
Morgen volgt ook een nieuwe Spotify-playlist. Ik had net niet genoeg tijd om die vanmiddag af te maken
Is vast wel leuk. Het is ook een beetje een 1-mans-band. Soms is dat nogal schimmig. Wanneer is iets een band en wanneer één persoon.quote:Op maandag 1 september 2025 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon denkt erover om naar een concert van hem te gaan. Hij was binnenkort in 013 zagen we. Maar het lijkt dat hij daar dan wel solo is.
https://www.013.nl/programma/109794/da%C3%B0i-freyr
Ik vind hem op eerste gehoor al prima.quote:Op maandag 1 september 2025 18:53 schreef DJ11 het volgende:
De laatste die helemaal nieuw is. Beetje zo'n nummer dat langzaam groeit als je het vaker hoort:Dressed Like Boys - Pinnacles
Ja, die hoor ik ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
De eerste nieuwe van vandaag. Een eigenzinnige track van de Amerikaanse producer Big Wild. Hoor ik nu een Nancy Sinatra-basloopje?Big Wild - Stardust
Hoop dat het over een nietmachine gaat (stapler)quote:Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Live vanuit Zwollywood...Seal - Fly Like An Eagle
![]()
Hierna: een bepaald iconisch gebruiksvoorwerp kwam vandaag precies 25 jaar geleden op de markt. Ik heb daar een passend liedje bij. Alhoewel, dit zegt één van de makers erover:
"It’s awful. Hear it once and that’s it, it’s all over. There is nothing vaguely hip, it’s just pure now, throwaway novelty pop."
Dus zet u schrap.
Een kopieermachine kopieert, een nietmachine nietquote:Op maandag 1 september 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Nietmachines bestaan natuurlijk ook al veel langer![]()
Maar goed, een telefoon ook.
Je moet eigenlijk ook nog een nummer over een fax draaien.quote:Op maandag 1 september 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een kopieermachine kopieert, een nietmachine niet
Geen idee. Ik heb er wel eentje waar een modemgeluid in zit. Wel meerdere, trouwens. Ik kan die er wel even bij pakken. Een cover van een nummer waar een typmachine in zitquote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook nog een nummer over een fax draaien.
Inderdaad behoorlijk lang.quote:Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Het langste en tevens snelste nummer van deze uitzending. Ik heb dit altijd een enorm gave remix gevonden, dus eens in de zoveel tijd moet ik 'm even draaien:Enigma - The Eyes Of Truth (The Götterdämmerung Mix) (The Twilight Of The Gods)
Mooi.quote:Op maandag 1 september 2025 19:49 schreef DJ11 het volgende:
Nu we toch in de rustige modus zijn, gooi ik dit nieuwe nummer er ook maar meteen in. Het past er wel mooi bij:ELMA - Knock Knock
Is dit een opmaat naar de plaat die je dacht dat @Melting zou draaien?quote:Op maandag 1 september 2025 19:53 schreef DJ11 het volgende:
We gaan vliegen. Of het zijn vliegen, ik weet het niet zeker.![]()
Hoe dan ook: Als vliegen vliegen vliegen vliegen vliegen achternaSpace - Magic Fly (Loudery's 'For A Friend' JPI mix)
Zou kunnen ja. Zal ik die er nu maar in plempen?quote:Op maandag 1 september 2025 19:55 schreef livelink het volgende:
[..]
Is dit een opmaat naar de plaat die je dacht dat @:Melting zou draaien?
Misschien dat Melting zich nog liet lokken.quote:Op maandag 1 september 2025 19:56 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Zou kunnen ja. Zal ik die er nu maar in plempen?
Het blijft gezellig rustig. Ik denk dat ik een paar nummers (noodgedwongen) doorschuif en dus een beetje eerder klaar ga zijn. Maar er komen nog wat leuke dingen aan hoorquote:Op maandag 1 september 2025 19:57 schreef livelink het volgende:
[..]
Misschien dat Melting zich nog liet lokken.
Ik vind dit ook geen Melting-nummer eigenlijk. Maar goed, dat zegt weinig.quote:Op maandag 1 september 2025 19:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik moest er zaterdagmiddag aan denken. En toen begon @:Melting 's avonds ineens nummers te draaien die heel erg deze kant op wezen.... Maar nee hoor, hij kwam niet, dat nummer...Typically Tropical - Barbados
Wat is wel een Melting-nummer dan?quote:Op maandag 1 september 2025 19:59 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik vind dit ook geen Melting-nummer eigenlijk. Maar goed, dat zegt weinig.
Ja, klopt. Maar dit soort nummers dan weer niet in mijn beleving.quote:Op maandag 1 september 2025 20:00 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Wat is wel een Melting-nummer dan?Die draait ongeveer 5 keer zo breed als ik qua stijlen
Lekker. Lang niet gehoord.quote:Op maandag 1 september 2025 20:06 schreef DJ11 het volgende:
Het achtste wereldwonder dient zich aanEighth Wonder - I'm Not Scared (10-inch remix)
Een tijdje geleden nog in de Pet Shop Boys-uitvoering gedraaid. Die hebben er gek genoeg mee opgetreden bij Countdown, terwijl ze het nooit zelf op single hebben uitgebracht.quote:
Oh ja, dat laatste wist ik eigenlijk wel. Ik dacht zelfs dat ze getrouwd waren.quote:Op maandag 1 september 2025 20:09 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een tijdje geleden nog in de Pet Shop Boys-uitvoering gedraaid. Die hebben er gek genoeg mee opgetreden bij Countdown, terwijl ze het nooit zelf op single hebben uitgebracht.
Patsy Kensit heeft overigens een relatie gehad met Simple Minds-zanger Jim Kerr. Een tijdje geleden zag ik haar in een Engelse detective optreden. Ik dacht even: waar ken ik die vrouw toch van?
Ja, 4 jaar. Ook samen een kind.quote:Op maandag 1 september 2025 20:09 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh ja, dat laatste wist ik eigenlijk wel. Ik dacht zelfs dat ze getrouwd waren.
Las net ook dat hij getrouwd is geweest met Chrissie Hynde. Dat wist ik dan weer niet.quote:
Dat heb je goed gehoord, maar dan niet in de versie van de Tom Tom Club, maar in een cover-uitvoering:quote:
Ja, dat had ik wel ergens in m'n achterhoofd zitten, geloof ikquote:Op maandag 1 september 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
Las net ook dat hij getrouwd is geweest met Chrissie Hynde. Dat wist ik dan weer niet.
ken ik volgens mij nietquote:Op maandag 1 september 2025 20:13 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dat heb je goed gehoord, maar dan niet in de versie van de Tom Tom Club, maar in een cover-uitvoering:Chicks On Speed - Wordy Rappinghood
Chicks On Speed heeft ook het geweldige nummer Glamour Girl gemaakt.
Heb ik weleens gedraaidquote:
Ja, het is wel een smaakvolle cover. Beetje moderner jasje, zonder veel te verpesten.quote:Op maandag 1 september 2025 20:15 schreef livelink het volgende:
De leukste stukjes zitten er gelukkig nog wel in.
Ja, wel eens.quote:Op maandag 1 september 2025 20:16 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, het is wel een smaakvolle cover. Beetje moderner jasje, zonder veel te verpesten.
Kijk, zo valt alles toch nog op z'n plaatsquote:Op maandag 1 september 2025 20:21 schreef livelink het volgende:
Ik dacht dus aan dit nummer toen ik zei dat het Melting-nummer iets met vliegen van doen had.
Richting een Duitstalig nummer? Vast welquote:
Zijn stem klinkt wel ouder. Nog steeds mooi, dat wel.quote:Op maandag 1 september 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
Inmiddels 69 jaar, maar hij gaat onverstoorbaar verder met mooie muziek maken. De lyrics video bij dit nummer is trouwens een aanrader, mooi gemaakt.Herbert Grönemeyer - Flieg
Een beetje lager, inderdaad.quote:Op maandag 1 september 2025 20:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Zijn stem klinkt wel ouder. Nog steeds mooi, dat wel.
Ha, dat had ik nooit achter R.E.M. gezocht.quote:Op maandag 1 september 2025 20:42 schreef DJ11 het volgende:
Toen R.E.M. The Sidewinder Sleeps Tonite maakte, putten ze de nodige inspiratie uit The Lion Sleeps Tonight van Tight Fit. Bij wijze van credit maakte R.E.M. een cover, die ze als B-kant van voornoemde single uitbrachten:R.E.M. - The Lion Sleeps Tonight
Klinkt als Army Of Lovers.quote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Een voorloper van Last Train To Trancentral, dit nummer dat het album The White Room uiteindelijk niet haalde:The KLF - Go To Sleep
Ik zakte wel een beetje weg net bij Jeany moet ik eerlijk zeggen.quote:Op maandag 1 september 2025 20:44 schreef DJ11 het volgende:
Een voorloper van Last Train To Trancentral, dit nummer dat het album The White Room uiteindelijk niet haalde:The KLF - Go To Sleep
Gaat nog erger worden.quote:Op maandag 1 september 2025 20:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik zakte wel een beetje weg net bij Jeany moet ik eerlijk zeggen.
Beetje ja. Er zit ook een gejatte baslijn in uit Left To My Own Devices van de Pet Shop Boys. Allegaartje dus.quote:
Goedenavond Modus.quote:
Dit klinkt ook anders dan ik het me herinner.quote:Op maandag 1 september 2025 20:49 schreef DJ11 het volgende:
Nog drie nummers te gaan, waarvan dit de eerste is...
The Cure - Lullaby
Die had ik wel degelijk gehoord.quote:Op maandag 1 september 2025 21:03 schreef DJ11 het volgende:
Overigens had ik er een grapje in gestopt dat onopgemerkt bleef
Na "Who Let The Dogs Out" zong Patsy Kensit herhaaldelijk: Take these dogs away from me!
![]()
Alle begrip hoorquote:Op dinsdag 2 september 2025 05:17 schreef Melting het volgende:
Sorry, kon gisteren niet luisteren, @:DJ11
Ik zat bij het mantelzorgcafé.
Dat is een informatie bijeenkomst voor mantelzorgers, in verband met mijn vader.
Dat is niet best.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef livelink het volgende:
Oh, nu wel. Dat kostte me echt tig pogingen om ingetuned te raken.
Doe je ding(en).quote:Op donderdag 4 september 2025 19:05 schreef Fogel het volgende:
Eerst even dingen doen, zometeen tune ik in
Ik heb altijd moeite met connecten, maar nu kreeg ik na 3 pogingen het 'did you always wanted to be a radio-nog-wat-riedeltje'. Maar goed de 4e of 5e keer lukte het dan toch.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is niet best.
Lag het aan jouw kant, of bij de server bv?
En welkom.
Ik denk dat dat ook meer voor de jeugd is.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:06 schreef livelink het volgende:
Ibiza trekt me nou helemaal niet eigenlijk.
Ook toen ik jong was trok het me al niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:08 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik denk dat dat ook meer voor de jeugd is.
Heb ook geen behoefte om daar naartoe te gaan.
Gingen er wel vrienden/klasgenoten naar toe toen?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Ook toen ik jong was trok het me al niet.
Ja, er waren best veel vrienden van mijn ouders die met hun kinderen elk jaar naar Ibiza gingen. Dat waren dan ook de ouders die op tennis zaten en zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:11 schreef Melting het volgende:
[..]
Gingen er wel vrienden/klasgenoten naar toe toen?
Van mij namelijk niet. Dat was toen helemaal niet. Iedereen ging naar Spanje.
Behalve ik. Want ik geef niets om de zon.
Dat zou best kunnen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:13 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, er waren best veel vrienden van mijn ouders die met hun kinderen elk jaar naar Ibiza gingen. Dat waren dan ook de ouders die op tennis zaten en zo.
Ik woonde in een rijke gemeente. Misschien was het vooral iets voor rijke mensen.
Hier waait alles over en langs, ook qua regen. Mijn tuin wordt daar een beetje ongelukkig van en mijn regenton wil wel weer eens gevuld worden.quote:
Ja, dat kan ik me voorstellen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier waait alles over en langs, ook qua regen. Mijn tuin wordt daar een beetje ongelukkig van en mijn regenton wil wel weer eens gevuld worden.
Het mag allemaal geen naam hebben, nee. Wat druppels her en der. Wellicht net genoeg voor de planten om in leven te blijven inderdaad.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:16 schreef Melting het volgende:
[..]
Ja, dat kan ik me voorstellen.
Gisteren hier ook een flinke bui gehad. Daar ook niets gedaan toen?
Hoop maar dat er niet teveel planten doodgaan dan.
Zal binnenkort wel weer zoveel vallen, dat je denkt.... het mag wel iets minder.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Het mag allemaal geen naam hebben, nee. Wat druppels her en der. Wellicht net genoeg voor de planten om in leven te blijven inderdaad.
Ja, dat ook wel weer inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2025 19:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Zal binnenkort wel weer zoveel vallen, dat je denkt.... het mag wel iets minder.
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, dat ook wel weer inderdaad![]()
Net zoals de temperatuur. Weken uitgekeken naar een daling en dan ga ik straks zeuren dat het koud is.
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
Milli Vanilli - Girl, I'm gonna miss you
We gaan binnenkort naar Noorwegen op vakantie en het is er niet al te best qua weer...quote:Op
donderdag 4 september 2025 19:21 schreef livelink het volgende:
[.]
Ja, dat ook wel weer inderdaad![]()
Net zoals de temperatuur. Weken uitgekeken naar een daling en dan ga ik straks zeuren dat het koud is.
Hoi Mad.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan binnenkort naar Noorwegen op vakantie en het is er niet al te best qua weer...
Oh, dat is wel jammer. Noorwegen is zo mooi, dan wil je liever geen regen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
We gaan binnenkort naar Noorwegen op vakantie en het is er niet al te best qua weer...
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:25 schreef livelink het volgende:
Fluitsma en nog iemand - 15 miljoen mensen
Kom naar Trondheim? Ik moest nadat ik vandaag thuis kwam de ramen en deuren tegen elkaar openzetten om de warmte er een beetje uit te krijgen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat is ook niet leuk.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom naar Trondheim? Ik moest nadat ik vandaag thuis kwam de ramen en deuren tegen elkaar openzetten om de warmte er een beetje uit te krijgen.
Ja, geen zin in...quote:Op donderdag 4 september 2025 19:24 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoi Mad.
Dat wordt warm aankleden dan.
Heb het wel overwogen, maar helaas ligt dat niet op de route.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:25 schreef Fogel het volgende:
[..]
Kom naar Trondheim? Ik moest nadat ik vandaag thuis kwam de ramen en deuren tegen elkaar openzetten om de warmte er een beetje uit te krijgen.
Correct.quote:
Waar ga je wel heen?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb het wel overwogen, maar helaas ligt dat niet op de route.
Je kan ook in je zwembroek gaan.quote:
Vanmiddag nog zwembroek aangehad, komt wel dichtbij zo.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:28 schreef Melting het volgende:
[..]
Je kan ook in je zwembroek gaan.
Oh ja, sweet caroline en het is diamond. Ik weet nooit of het Neil Young of Neil Diamond is. En ik vind dit nummer ook best irritant.quote:
Heb je een eigen zwembad?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:31 schreef Fogel het volgende:
[..]
Vanmiddag nog zwembroek aangehad, komt wel dichtbij zo.
Rondje vanaf Oslo, Hamar, Geiringer, nog wat plaatsen, diverse fjorden, Bergen en dan weer terugquote:
Nee, maar de sportschool wel.quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:32 schreef livelink het volgende:
Ik had zondag een zwembadfeestje bij vrienden van ons. Ik heb geloof ik uiteindelijk 2 mensen zien zwemmen. De rest (inclusief ik) was aan het zuipen bij het zwembad ipv in het zwembad.
Leuk rondje.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Rondje vanaf Oslo, Hamar, Geiringer, nog wat plaatsen, diverse fjorden, Bergen en dan weer terug
Tja, een zwembadfeestje vraagt er wel een beetje om, niet? Ja, ik had aardig wat roseetjes op.quote:
Groot gelijk. Ben het alleen niet van je gewend.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, een zwembadfeestje vraagt er wel een beetje om, niet? Ja, ik had aardig wat roseetjes op.
Hadden ze een "swip up bar"? Vind ik een tof concept.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Tja, een zwembadfeestje vraagt er wel een beetje om, niet? Ja, ik had aardig wat roseetjes op.
Nee, het was een zwembad in hun eigen tuin. Best een groot zwembad overigens en die hadden ze dit jaar helemaal opgeknapt, dus het was een feestje om dat te vieren.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:34 schreef Fogel het volgende:
[..]
Hadden ze een "swip up bar"? Vind ik een tof concept.
De hotels en dus de route ligt vast, verder onderweg nog wat bootjes, treintjes en gletsjers, maar we hebben volgens mij nog wel wat uurtjes over.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:33 schreef Fogel het volgende:
[..]
Leuk rondje.
Als je nog niet bekend was met het "mooie wegen overzicht", klik dan hier: https://www.nasjonaleturistveger.no/en/routes/
En vooral hier: https://www.nasjonaleturi(...)e-strynefjellsvegen/
Ja, datquote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:40 schreef livelink het volgende:
Een stel kleuters die een volwassen tekst zingen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
We gaan meteen maar door met de jongste Jackson - Beat it
En hierna Hit Me With Your Rhythm Stick?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:41 schreef livelink het volgende:
We gaan meteen maar door met de jongste Jackson - Beat it
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:42 schreef Fogel het volgende:
[..]
En hierna Hit Me With Your Rhythm Stick?
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vroeg me af of ik ergens aan een knop had gezet want deze past niet in de stijl van de vorige nummers
Is er een stijl?quote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Fogel het volgende:
Ik vroeg me af of ik ergens aan een knop had gezet want deze past niet in de stijl van de vorige nummers
Was overigens geen klachtquote:
De Stijl van The White Stripesquote:
Het is dan ook een exclusive mixquote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Fogel het volgende:
Ja wel….quote:Op donderdag 4 september 2025 19:46 schreef Fogel het volgende:
Misschien zo maar eens een "exclusieve" gin tonic mixen, heb ik verdientquote:Op donderdag 4 september 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dan ook een exclusive mix
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:47 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ja wel….
5 broertjes, broertje alleen, Hey Brother
Weer een illegale download...quote:Op donderdag 4 september 2025 19:47 schreef livelink het volgende:
[..]
Het is dan ook een exclusive mix
Duidelijk net uit de ovenquote:Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Danny met een aardappel, geen gehoor..
Nou, inderdaadquote:Op donderdag 4 september 2025 19:50 schreef MadMaster het volgende:
Danny met een aardappel, geen gehoor..
De rat!quote:
Ons geld is net opgegaan aan een nieuwe tvquote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws; iemand een bescheiden buitenverblijf nodig in Noorwegen? Mijn huis is te koop, gaat maandag de markt op.
Ik denk dat het nu echt tegen zou vallen.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Doedezemaar het volgende:
Maar Vrienden voor het leven wil ik wel weer eens kjken
Ik bied 30.000. Euro's of kronen, zeg het maar...quote:Op donderdag 4 september 2025 19:52 schreef Fogel het volgende:
In ander nieuws; iemand een bescheiden buitenverblijf nodig in Noorwegen? Mijn huis is te koop, gaat maandag de markt op.
Zelfs dat aan kilos zilver is niet genoeg.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:53 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik bied 30.000. Euro's of kronen, zeg het maar...
Huizen in Noorwegen zijn ook duur, dacht ik. Voor een goedkoop huisje moet je niet naar Noorwegen kijken.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:55 schreef Fogel het volgende:
[..]
Zelfs dat aan kilos zilver is niet genoeg.
Ligt eraan waar. Op de plekken waar niemand wil wonen (95% van het land) kan je makkelijk een vrijstaand huis scoren voor onder de twee ton aan Euros.quote:Op donderdag 4 september 2025 19:58 schreef livelink het volgende:
[..]
Huizen in Noorwegen zijn ook duur, dacht ik. Voor een goedkoop huisje moet je niet naar Noorwegen kijken.
quote:Op donderdag 4 september 2025 19:59 schreef Symphonic het volgende:
Narada Michael Walden gimme gimme gimme
Stuur anders maar hierheen.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind de nieuwe tv net een tikkeltje te groot, maar daar zal ik vast wel aan gaan wennen
Hoe groot is groot?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:02 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik vind de nieuwe tv net een tikkeltje te groot, maar daar zal ik vast wel aan gaan wennen
Don't stop him nowquote:Op donderdag 4 september 2025 20:03 schreef MadMaster het volgende:
Weer een exclusieve, illegale bootleg?
Ik heb 55 inch en die vind ik inderdaad al groot zat. Ik zou ook moeten wennen.quote:
We hebben de woonkamer wat veranderd en zitten nu verder van de tv en ik wilde 60, maar Samsung maakt geen Qled in 60quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 55 inch en die vind ik inderdaad al groot zat. Ik zou ook moeten wennen.
Ik heb ook 55".quote:Op donderdag 4 september 2025 20:05 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb 55 inch en die vind ik inderdaad al groot zat. Ik zou ook moeten wennen.
Ander merk was geen optie?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:06 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
We hebben de woonkamer wat veranderd en zitten nu verder van de tv en ik wilde 60, maar Samsung maakt geen Qled in 60
Hier in de wijk heeft iedereen minstens 80 hangen, afgrijselijk. Onze tv staatquote:Op donderdag 4 september 2025 20:06 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zo'n grote TV hebben wij niet eens.
Ik vind dit enorme platen aan de muur verschrikkelijk…
Ja, ik loop soms wel eens langs huizen waar de tv een hele muur in beslag neemt.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier in de wijk heeft iedereen minstens 80 hangen, afgrijselijk. Onze tv staat
Ik vind dat zo'n gelul.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik heb ook 55".
Maar ligt er ook aan hoever je er vanaf zit.
Als je er tever vanaf zit, is 55" wellicht te klein.
Ik zou op moeten zoeken hoe groot onze TV is (de een na kleinste Samsung Frame it is).quote:Op donderdag 4 september 2025 20:07 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Hier in de wijk heeft iedereen minstens 80 hangen, afgrijselijk. Onze tv staat
Dan doe je het niet. Je moet niet.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:09 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik vind dat zo'n gelul.
Voorheen had iedereen dezelfde maat beeldbuis en piepte niemand over afstand en grootte.
Nu moet je op 1 meter afstand een scherm hebben van 50 inch.
Goed marketing verhaal!
En de volledig dode planten ookquote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende project is de halfdode planten vervangen
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de volledig dode planten ook
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef Doedezemaar het volgende:
Volgende project is de halfdode planten vervangen
Ik zou ze niet eens meer vervangen, denk ikquote:Op donderdag 4 september 2025 20:11 schreef Symphonic het volgende:
[..]
En de volledig dode planten ook
Heb jij een ome Jan dan?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef Fogel het volgende:
Het geld van ome Jan is mooi voor reisverslagen in TRV
Ze doen er in ieder geval dan iets leuks van.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef Fogel het volgende:
Het geld van ome Jan is mooi voor reisverslagen in TRV
Ik wil graag een soort die onze goede bedoelingen wel begrijptquote:Op donderdag 4 september 2025 20:12 schreef livelink het volgende:
[..]
[..]
Ik zou ze niet eens meer vervangen, denk ik
Helaas niet.quote:
Ja, en dan gaan ze aan hun succes ten onder. Ik heb een mooie palm gekocht twee jaar geleden. Heel trots dat hij het goed bleef doen en nu wordt hij eigenlijk te grootquote:Op donderdag 4 september 2025 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil graag een soort die onze goede bedoelingen wel begrijpt
Met onze bedoelt hij ‘mijn’quote:Op donderdag 4 september 2025 20:13 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik wil graag een soort die onze goede bedoelingen wel begrijpt
Iets voor in de tuin van Symph en Ddm ?quote:Op donderdag 4 september 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan ze aan hun succes ten onder. Ik heb een mooie palm gekocht twee jaar geleden. Heel trots dat hij het goed bleef doen en nu wordt hij eigenlijk te groot
Ik ben allergisch voor palmen in de tuin.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Iets voor in de tuin van Symph en Ddm ?
Hier ook 1, die was voddenboer op het Waterlooplein…quote:Op donderdag 4 september 2025 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Ik had wel een opa Jan, maar dat was een armoedzaaier
De buurman van 2 deuren verder heeft palmen in de tuinquote:Op donderdag 4 september 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Nee, het is een kamerpalm. De kerstboom stond zo leuk op die plek en toen heb ik een palm gekocht ter vervanging. Het idee was leuk, maar nu is hij groter dan die hele kerstboom ooit was.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:15 schreef Melting het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:17 schreef livelink het volgende:
[..]
Nee, het is een kamerpalm. De kerstboom stond zo leuk op die plek en toen heb ik een palm gekocht ter vervanging. Het idee was leuk, maar nu is hij groter dan die hele kerstboom ooit was.
Ik vind dat leuk, palmen in de tuin. Maar achter hebben we geen zon en voor liggen er allemaal leidingen onder de grond en zo'n palm wortelt nogal diep.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:16 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De buurman van 2 deuren verder heeft palmen in de tuin
Herkenbaar ditquote:Op donderdag 4 september 2025 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Ja, en dan gaan ze aan hun succes ten onder. Ik heb een mooie palm gekocht twee jaar geleden. Heel trots dat hij het goed bleef doen en nu wordt hij eigenlijk te groot
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:19 schreef livelink het volgende:
Melissa Etheridge - Like the way I do
quote:
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
En ik word toch stiekem altijd een beetje happy van dit nummer.
Het is stiekem wel een leuk nummerquote:Op donderdag 4 september 2025 20:23 schreef livelink het volgende:
En ik word toch stiekem altijd een beetje happy van dit nummer.
Fijne avond verderquote:Op donderdag 4 september 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo over naar Dit Was Het Nieuws.
Tutti Saluti! En dank Melting…
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
Ik schakel zo over naar Dit Was Het Nieuws.
Tutti Saluti! En dank Melting…
Momenteel zijn er wel een beetje teveel die dit letterlijk nemen.quote:
Je kunt nog North gaan. Fogel heeft wel iets voor je.quote:Op donderdag 4 september 2025 20:30 schreef Melting het volgende:
[..]
Momenteel zijn er wel een beetje teveel die dit letterlijk nemen.
quote:Op donderdag 4 september 2025 20:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je kunt nog North gaan. Fogel heeft wel iets voor je.
quote:
Hier ging het de afgelopen dagen al aardig los. Erg prettig voor de tuin welquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |