SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Whehehe, nee verre van dat, hoewel er wel een connectie met Duitsland is. [/DJ11modus]quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:02 schreef livelink het volgende: [..] Bij jou gok ik op iets oubolligs Duits dan.
En die is nog niet leeg.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
Dank Melting.
Wat een fijne map is dit![]()
![]()
Er staat al iets Duits klaar en er is ook weer leuke nieuwe muziek uit Duitslandquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Whehehe, nee verre van dat, hoewel er wel een connectie met Duitsland is. [/DJ11modus]
quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:06 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Er staat al iets Duits klaar en er is ook weer leuke nieuwe muziek uit Duitsland
Vooraf-track om 18:26 uur.quote:Programma voor vandaag:
18:30 uur: << recent new music >>
19:00 uur: DJ11 - Good Night Monday
Goedenavondquote:Op maandag 1 september 2025 18:33 schreef livelink het volgende:
Ik ben net thuis. Ik pak de nieuwe muziek sowieso mee. Ik weet niet hoe lang ik het volhou met de reguliere show. Ik slaap nu al tijden zo ontzettend slecht, dat ik niet uitsluit dat ik zomaar in slaap donder.
Mijn zoon denkt erover om naar een concert van hem te gaan. Hij was binnenkort in 013 zagen we. Maar het lijkt dat hij daar dan wel solo is.quote:Op maandag 1 september 2025 18:39 schreef DJ11 het volgende:
Ook in de herhaling, deze track uit IJsland. Er komen zo ook een paar niet eerder gedraaide nummers aan.Daði Freyr - Me And You
Morgen volgt ook een nieuwe Spotify-playlist. Ik had net niet genoeg tijd om die vanmiddag af te maken
Is vast wel leuk. Het is ook een beetje een 1-mans-band. Soms is dat nogal schimmig. Wanneer is iets een band en wanneer één persoon.quote:Op maandag 1 september 2025 18:41 schreef livelink het volgende:
[..]
Mijn zoon denkt erover om naar een concert van hem te gaan. Hij was binnenkort in 013 zagen we. Maar het lijkt dat hij daar dan wel solo is.
https://www.013.nl/programma/109794/da%C3%B0i-freyr
Ik vind hem op eerste gehoor al prima.quote:Op maandag 1 september 2025 18:53 schreef DJ11 het volgende:
De laatste die helemaal nieuw is. Beetje zo'n nummer dat langzaam groeit als je het vaker hoort:Dressed Like Boys - Pinnacles
Ja, die hoor ik ook.quote:Op maandag 1 september 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
De eerste nieuwe van vandaag. Een eigenzinnige track van de Amerikaanse producer Big Wild. Hoor ik nu een Nancy Sinatra-basloopje?Big Wild - Stardust
Hoop dat het over een nietmachine gaat (stapler)quote:Op maandag 1 september 2025 19:24 schreef DJ11 het volgende:
Live vanuit Zwollywood...Seal - Fly Like An Eagle
![]()
Hierna: een bepaald iconisch gebruiksvoorwerp kwam vandaag precies 25 jaar geleden op de markt. Ik heb daar een passend liedje bij. Alhoewel, dit zegt één van de makers erover:
"It’s awful. Hear it once and that’s it, it’s all over. There is nothing vaguely hip, it’s just pure now, throwaway novelty pop."
Dus zet u schrap.
Een kopieermachine kopieert, een nietmachine nietquote:Op maandag 1 september 2025 19:29 schreef livelink het volgende:
Nietmachines bestaan natuurlijk ook al veel langer![]()
Maar goed, een telefoon ook.
Je moet eigenlijk ook nog een nummer over een fax draaien.quote:Op maandag 1 september 2025 19:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Een kopieermachine kopieert, een nietmachine niet
Geen idee. Ik heb er wel eentje waar een modemgeluid in zit. Wel meerdere, trouwens. Ik kan die er wel even bij pakken. Een cover van een nummer waar een typmachine in zitquote:Op maandag 1 september 2025 19:34 schreef livelink het volgende:
[..]
Je moet eigenlijk ook nog een nummer over een fax draaien.
Inderdaad behoorlijk lang.quote:Op maandag 1 september 2025 19:36 schreef DJ11 het volgende:
Het langste en tevens snelste nummer van deze uitzending. Ik heb dit altijd een enorm gave remix gevonden, dus eens in de zoveel tijd moet ik 'm even draaien:Enigma - The Eyes Of Truth (The Götterdämmerung Mix) (The Twilight Of The Gods)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |