Ik weet niet hoe vaak dat nog gezegd moet worden, maar links is niet de vriend van gewelddadige vrouwonvriendelijke mannen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:29 schreef Solispolar het volgende:
Wat ik wel grappig vind in dergelijke zaken: nu weet men feilloos het probleem te benoemen (mannen, the root of all evil). Er moet een avondklok komen, mannen moeten preventief binnen blijven en nog meer van dergelijke onzin.. maar als er andere mensen moeilijkheden veroorzaken (en de afkomst laat ik dan even in het midden) dan vinden diezelfde mensen (die nu moord en brand lopen te schreeuwen) het ineens ontzettend ongemakkelijk om man en paard te benoemen.
Dus mijn vraag, lieve linkse medemensen, vanwaar deze selectiviteit?
Links is wel 1 van de (zo niet de grootste) reden(en) dat mensen uit vrouwonvriendelijke culturen/met vrouwonvriendelijke gedachten hier zo hartelijk welkom worden geheten natuurlijk. Want we kunnen er lang en kort over praten, maar als jij mannen gaat binnenhalen die de vrouw op gelijke hoogte van een schaap zetten dan vraag je gewoon om problemen. Die vinden alle Nederlandse dames maar 'hoeren' omdat ze hun haar laten zien en een kort truitje dragen.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak dat nog gezegd moet worden, maar links is niet de vriend van gewelddadige vrouwonvriendelijke mannen.
Jawel want die (azc-)mannen zijn volgens links ook slachtoffer.quote:Op dinsdag 2 september 2025 09:49 schreef torentje het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe vaak dat nog gezegd moet worden, maar links is niet de vriend van gewelddadige vrouwonvriendelijke mannen.
Als een Nederlandse vrouw door haar Nederlandse ex wordt omgebracht, ben jij stil.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:07 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Links is wel 1 van de (zo niet de grootste) reden(en) dat mensen uit vrouwonvriendelijke culturen/met vrouwonvriendelijke gedachten hier zo hartelijk welkom worden geheten natuurlijk. Want we kunnen er lang en kort over praten, maar als jij mannen gaat binnenhalen die de vrouw op gelijke hoogte van een schaap zetten dan vraag je gewoon om problemen. Die vinden alle Nederlandse dames maar 'hoeren' omdat ze hun haar laten zien en een kort truitje dragen.
Surequote:Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als een Nederlandse vrouw door haar Nederlandse ex wordt omgebracht, ben jij stil.
Of het ligt aan de vrouwen die alle mannen de schuld geven.
Zogauw de dader van een andere afkomst is worden types als jij wakker en neem je ineens de Nederlandse vrouw in ‘bescherming’.
Ik vind het echt om te kotsen wat ik hier allemaal op fok lees de laatste tijd. Het gaat je helemaal niet om de vrouwen, daar staan types als jij diep van binnen ook boven.
Ik heb het niet over een avondklok, wat een onzin.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
[..]
SureDraai de rollen maar om. Zolang mensen niet naar de feiten durven te kijken dan houd het een beetje op natuurlijk.
Om te beginnen met je 1ste punt: wat wil je dat we precies doen dan? Ja, er zijn een paar psychopaten in Nederland waardoor dames niet veilig de straat op kunnen. Wat de fuck heeft dat te maken met de rest van de mannen in NederlandEen avondklok? Pardon? Omdat er 10 debielen rondlopen moet iedereen preventief achter slot en grendel?
Verleg die cijfers/verhouding eens naar het aantal vrouwen (en niet alleen vrouwen, maar zelfs gewoon mensen in de meest brede zin van het woord) zich onveilig voelen op plekken waar veel immigranten zijn. Of geldt dat onveilige gevoel alleen als de dader een heteroseksuele blanke Nederlander is?
Die mannen zeggen gewoon letterlijk: een vrouw moet luisteren, moet zich kleden zoals wij willen en mogen zich alleen mooi maken voor ons. Verder moeten ze gewoon koken en hun bek houden. En daar hoor je dan niks over![]()
Schiet mij maar lek.
Ik heb de woorden links en rechts niet gebruikt, dat haal jij er schijnbaar uit. Ik zeg alleen dat er sprake is van selectieve verontwaardiging in dit land. Als mensen echt zo begaan zouden zijn met het lot van de vrouwen dan zouden ze over bepaalde thema's automatisch ook anders gaan denken.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik heb het niet over een avondklok, wat een onzin.
Maar voordat bekend was dat Lisa door een asielzoeker was vermoord waren er heel wat mannen die het ook wel dom vonden dat ze alleen ‘s nachts over straat ging. Toe ging het vooral daarom. Victim blaming dus.
En dat geeft aan hoe veel types er diep van binnen over denken.
En hou je links rechts gereutel maar voor je.
Maar is het victim blaming of ergens wel logisch gezien alle malloten en psychoten die overal maar vrij rondlopen. Even buiten het feit om dat heel veel van dit soort mentaal zieken geïmporteerd zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Maar voordat bekend was dat Lisa door een asielzoeker was vermoord waren er heel wat mannen die het ook wel dom vonden dat ze alleen ‘s nachts over straat ging. Toe ging het vooral daarom. Victim blaming dus.
Aan wie zijn deze protesten gericht inderdaad? Want de mensen die leip in hun hoofd zijn gaan er niet minder leip door worden en richting de andere (gezonde) mensen heb je niks meer om ze van te overtuigen; die zijn al van mening dat je eigenlijk geen vrouwen mag verkrachten en vermoorden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Maar is het victim blaming of ergens wel logisch gezien alle malloten en psychoten die overal maar vrij rondlopen. Even buiten het feit om dat heel veel van dit soort mentaal zieken geïmporteerd zijn.
Dit zijn ook de personen die zich echt niks aan gaan trekken van dit soort zinloze acties denk ik.
Daarbij is het meerendeel aan mannen de laatste decennia al behoorlijk ontmant door de overheid en de samenleving. Die geven hun leven ook echt niet meer om een vrouw te beschermen.
Sterker nog, de gemiddelde persoon die goede normen en waarden hanteert begint steeds meer en meer zat te worden van dit soort geneuzel. Mede doordat er geen onderscheid word gemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Aan wie zijn deze protesten gericht inderdaad? Want de mensen die leip in hun hoofd zijn gaan er niet minder leip door worden en richting de andere (gezonde) mensen heb je niks meer om ze van te overtuigen; die zijn al van mening dat je eigenlijk geen vrouwen mag verkrachten en vermoorden.
Precies ditquote:Op dinsdag 2 september 2025 10:28 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Sterker nog, de gemiddelde persoon die goede normen en waarden hanteert begint steeds meer en meer zat te worden van dit soort geneuzel. Mede doordat er geen onderscheid word gemaakt.
De gemiddelde man word zo onderhand voor alles uitgemaakt terwijl het veelal een specifiek persoon en volk betreft. Die zijn er ook klaar mee op den duur.
Mijn vriend is ook een gewone hollandse blanke man en die geeft ook vaak aan dat hij zich al ongemakkelijk voelt als hij achter een vrouw aanloopt een tijdje omdat hij dezelfde kant op moet...
Een collega had dat een paar jaar terug op een bungalowpark. Die liep naar zijn bungalow en voor hem liep een vrouw in bikini die ineens tegen hem uit begon te vallen omdat hij ‘haar aan het achtervolgen was en naar haar kont zou hebben gekeken’.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:28 schreef GobSmacked- het volgende:
Mijn vriend is ook een gewone hollandse blanke man en die geeft ook vaak aan dat hij zich al ongemakkelijk voelt als hij achter een vrouw aanloopt een tijdje omdat hij dezelfde kant op moet...
En dat laatste is gewoon een groot probleem. Mannen worden doof hiervoor en halen hun schouders steeds vaker op want na 1000x beschuldigd worden van iets waar je een hekel aan hebt zet geen zoden aan de dijk.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een collega had dat een paar jaar terug op een bungalowpark. Die liep naar zijn bungalow en voor hem liep een vrouw in bikini die ineens tegen hem uit begon te vallen omdat hij ‘haar aan het achtervolgen was en naar haar kont zou hebben gekeken’.
Nou geloof ik dat laatste direct, als een schaarsgeklede vrouw in je blikveld komt dan ga je niet spastisch je blik afwenden…
Hoe dan ook, door mannen als geheel als verdacht te beschouwen krijg je dat sommige vrouwen ook normaal gedrag gaan vertalen naar fout gedrag. Daar is verder niemand mee geholpen lijkt mij zo.
Overigens: ja, er zijn mannen die met hun gedrag daaraan hebben bijgedragen, maar dat is geen reden om alle seksegenoten dan maar daarop aan te kijken.
Kun je dat aantonen of ben je aan het wensdenken?quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:31 schreef Qarrad het volgende:
[..]
Ach ga weg, er waren daar echt geen mannen die überhaupt op de hoogte waren van die betoging en die een inhoudelijk probleem hadden.
In die cultuur horen vrouwen ook niet alleen over straat te gaan. Dus doe je dat wel, tja, "dan vraag je er toch om!"quote:Op dinsdag 2 september 2025 07:58 schreef Nexum het volgende:
Ik zou het meer als een cultuurprobleem beschrijven imo dan puur een vluchtelingenprobleem. Deze (veeluit Afrikaanse mannen) groeien op in een cultuur waarbij de vrouw vaak al een tweederangs status heeft en waarbij masculiniteit heel hoog in het vaandel staat.
Dan zie je borden als "Femicide is geen asielprobleem". Want ze willen wel meedemonstreren voor vrouwenrechten, maar niet tegen moslims, want dat is een ander onderwerp om voor te demonstreren. Niet tegen, uiteraard.quote:Op dinsdag 2 september 2025 08:29 schreef Solispolar het volgende:
Wat ik wel grappig vind in dergelijke zaken: nu weet men feilloos het probleem te benoemen (mannen, the root of all evil). Er moet een avondklok komen, mannen moeten preventief binnen blijven en nog meer van dergelijke onzin.. maar als er andere mensen moeilijkheden veroorzaken (en de afkomst laat ik dan even in het midden) dan vinden diezelfde mensen (die nu moord en brand lopen te schreeuwen) het ineens ontzettend ongemakkelijk om man en paard te benoemen.
Dus mijn vraag, lieve linkse medemensen, vanwaar deze selectiviteit?
Ik vind een moord in de privesfeer wel wat anders dan het vermoorden van een willekeurige vrouw op straat. En niemand keurt het vermoorden van de eigen dan wel ex vrouw goed.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als een Nederlandse vrouw door haar Nederlandse ex wordt omgebracht, ben jij stil.
Zogauw de dader van een andere afkomst is worden types als jij wakker en neem je ineens de Nederlandse vrouw in ‘bescherming’.
Ik vind het echt om te kotsen wat ik hier allemaal op fok lees de laatste tijd. Het gaat je helemaal niet om de vrouwen, daar staan types als jij diep van binnen ook boven.
Nu al roepen universiteiten op om niet alleen over straat te lopen en zeker 's nachts niet.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:16 schreef Solispolar het volgende:
Die mannen zeggen gewoon letterlijk: een vrouw moet luisteren, moet zich kleden zoals wij willen en mogen zich alleen mooi maken voor ons. Verder moeten ze gewoon koken en hun bek houden. En daar hoor je dan niks over
Ik denk dat de meesten al wel dachten dat het om een islamitische dader zou gaan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:19 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Als een vrouw door een Nederlands man iets is aangedaan dan is iedereen het erover eens dat die man slecht is en gestraft moet worden. Kort topic, klaar.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:11 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Achter iedere domme vrouw zit een man, dus mannen zijn verdacht, doe dus eerst maar eens de daders ontmaskeren.quote:Op dinsdag 2 september 2025 10:51 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Een collega had dat een paar jaar terug op een bungalowpark. Die liep naar zijn bungalow en voor hem liep een vrouw in bikini die ineens tegen hem uit begon te vallen omdat hij ‘haar aan het achtervolgen was en naar haar kont zou hebben gekeken’.
Nou geloof ik dat laatste direct, als een schaarsgeklede vrouw in je blikveld komt dan ga je niet spastisch je blik afwenden…
Hoe dan ook, door mannen als geheel als verdacht te beschouwen krijg je dat sommige vrouwen ook normaal gedrag gaan vertalen naar fout gedrag. Daar is verder niemand mee geholpen lijkt mij zo.
Overigens: ja, er zijn mannen die met hun gedrag daaraan hebben bijgedragen, maar dat is geen reden om alle seksegenoten dan maar daarop aan te kijken.
Reclame niet gezien, maar meiden van 10-11-12 jaar ook ongesteld. Het is geen ouwe wijvenziekte.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn er trouwens al klachten over die nieuwe reclame van Libresse waar een kind van een jaar of 10 a 12 op een wcpot te zien is?
Dat vind ik een hele vreemde reclame, overal word een heisa over gemaakt maar hier lees ik niks over.
Ja dat weet ik heb ik zelf ook meegemaakt.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:24 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Reclame niet gezien, maar meiden van 10-11-12 jaar ook ongesteld. Het is geen ouwe wijvenziekte.
Dat is gewoon een feit, oorzaak ligt imo in de vleesindustrie.
Waarom kan daar geen reclame voor zijn?
Als vrouw zou je toch moeten weten dat meiden van die leeftijd ook ongesteld worden.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:17 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Zijn er trouwens al klachten over die nieuwe reclame van Libresse waar een kind van een jaar of 10 a 12 op een wcpot te zien is?
Dat vind ik een hele vreemde reclame, overal word een heisa over gemaakt maar hier lees ik niks over.
Moet je daarom een kind op de wc-pot filmen?quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:33 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Als vrouw zou je toch moeten weten dat meiden van die leeftijd ook ongesteld worden.
Als het een durexreclame was had je wellicht een punt.
Je ziet verder niks neem ik aan.quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Moet je daarom een kind op de wc-pot filmen?
quote:Op dinsdag 2 september 2025 12:35 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Je ziet verder niks neem ik aan.
En heb je ook een mening over reclame van luiers of billendoekjes waarbij je babies billen ziet?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zou mijn kind niet zo op de tv laten komen.
Sowieso vind ik die reclames niet te doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |