Het is zeker niet zo slecht maar tegelijk zie je heel weinig lijn in spel van Heitinga. Het is elke wedstrijd husselen in de opstelling; al helpt al die blessures niet mee. Bij Ten Hag en Farioli zag ik wel tactische omzettingen om het beetje op rails te krijgen in begin.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:31 schreef TheVulture het volgende:
Voor de herinnering, vorig jaar om deze tijd had je 7 uit 4 en was je op een haar na uit de EL gevlogen.
Ik zeg niet dat Heitinga een toptrainer is, maar nu al afschrijven op basis van een gekke maand augustus waarbij je de vreemdste uitslagen in allerlei landen ziet gaat me te ver.
Ik denk dat een extra goede spits al het juiste puzzelstukje kan zijn.
Terwijl hij echt wel kritiek verdient. Geen linksback en geen nummer 6 aantrekken. En daarnaast de keuze voor Heitinga.quote:Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik lees weinig kritiek op Kroes anders
Aankopen moet nog blijken, maar voorlopig leg ik de schuld van het matige spel nog bij Heitinga en niet de kwaliteit van de aanwinsten
Selectie is zonder een nieuwe spits wel uit balansquote:Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef Adames het volgende:
[..]
Ik lees weinig kritiek op Kroes anders
Aankopen moet nog blijken, maar voorlopig leg ik de schuld van het matige spel nog bij Heitinga en niet de kwaliteit van de aanwinsten
voel je je nu beter?quote:Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weghorst sprint zoals jij de Nederlandse taal beheerst.
Sow koekoek, goedemorgen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:14 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Weghorst sprint zoals jij de Nederlandse taal beheerst.
Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour?quote:Op maandag 1 september 2025 09:23 schreef TornadoDK het volgende:
Ik zal jullie vast teleurstellen er komt niemand bij zeker geen spits.
Telstar heeft wel laten zien hoe je PSV in Eindhoven kunt bespelen, maar ik vraag me af of Heitinga daar nog iets mee gaat doen voor 21 september.quote:Op maandag 1 september 2025 09:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Het is zeker niet zo slecht maar tegelijk zie je heel weinig lijn in spel van Heitinga. Het is elke wedstrijd husselen in de opstelling; al helpt al die blessures niet mee. Bij Ten Hag en Farioli zag ik wel tactische omzettingen om het beetje op rails te krijgen in begin.
Het blijft schrijnend om te zien hoe sommige kleine clubs wel lijn in hun spel weten te krijgen en Ajax nog altijd als kip zonder kop rondloopt.
Ik sluit niet uit dat Blind nog komtquote:Op maandag 1 september 2025 09:24 schreef mitt het volgende:
[..]
Zelfs geen 6 in de categorie Rugani en Kuffour?
Dan is het trage veteranen elftal wel compleet. Een as met Blind, Klaassen Berghuis en Weghorst genot. Eventueel Pasveer erbij als Jaros uitvalt.quote:Op maandag 1 september 2025 09:27 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik sluit niet uit dat Blind nog komt
Eens hoor, maar een nieuwe spits halen terwijl Brobbey nog rond loopt is ook onverantwoordquote:Op maandag 1 september 2025 09:17 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Selectie is zonder een nieuwe spits wel uit balans
Mag ik even terug komen op de post van @Da_Sandman, 9 punten voorsprong!!!!!!!!!!!!!!quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.
Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.quote:Op maandag 1 september 2025 09:39 schreef StevenHyde het volgende:
Kijk nu al erg uit naar een nieuw seizoen Sunderland til i die met Brobbey
Ondertiteling hebben ze wel bij Netflixquote:Op maandag 1 september 2025 09:54 schreef Caland het volgende:
[..]
Brobbey en GeertGod in één team, dat kan niet anders dan genieten worden.
Deetquote:Op maandag 1 september 2025 09:11 schreef cherrycoke het volgende:
[..]
Denk dat weghorst het best doet als ouderwetse mid voor, twee vleugels ernaast en als hij ze er alleen maar moet intikken zoals een bas dost dat deet in portugal, weghorst moet je geen meters laten sprinten
Hou op hoor met je patronen.quote:Op maandag 1 september 2025 09:10 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Dit dus. Kan niet herinneren dat we vorig jaar in paniek waren, je zag dat er een plan was en met de week zag je patronen ontstaan.
Er gaat letterlijk NIETS goed momenteel. Het middenveld wordt overlopen, spelers worden constant op verkeerde posities geplaatst, verkeerde wissels, alle fitheid van vorig jaar lijkt weg en ik kan nog wel even zo doorgaan.
Ik had eerlijk gezegd niet verwacht dat hij zelfs in een land waar hij de taal deels machtig is binnen een maand al door niemand serieus zou worden genomen.quote:Op maandag 1 september 2025 10:13 schreef Simmertje het volgende:
https://www.voetbalprimeu(...)snel-uit-elkaar.html
Ben benieuwd of Ajax het aandurft Heitinga ook meteen te ontslaan mocht er een kans zijn om ten Hag aan te trekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |