SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Do what you love, love what you do!![]()
\\\waar natuurlijk, maar bedenk ook even waarom ik dit post enzo. tis niet om een statement te maken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:37 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Als iedereen met een opmerking niks bedoelt dan kunnen we wel alles zeggenZo werkt het helaas niet in het leven.
Wel dat ik dacht eigenlijk zingen ze met dat lied wel een punt na daar.
Daarom.Do what you love, love what you do!![]()
ik mss ook wel beetje onderhand hoor? maar oke tis nog weekend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jah, maar zou best kunnen slapen
Moet zeggen en hoop echt he dat jullie me er niet op aankijken hoe de fuck ik weer verschillende muzieksmaken heb en etc.
anders laat gaan dit is dingetje van muziek die ik dus wel oke vind en net niet erg genoeg om het niet leuk te vinden.Do what you love, love what you do!![]()
Mijn opmerking ging niet over een diepere betekening maar over het woord "niggers" dat jij gebruikte. Of dat kan of niet is niet aan mij. Al heb ik mijn bedenkingen bij dat woord om een ander mens zo te noemen. Ik ben echt niet vies van een beetje roering, maar dit woord gaat mij te verquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:40 schreef kree het volgende:
[..]
\\\waar natuurlijk, maar bedenk ook even waarom ik dit post enzo. tis niet om een statement te maken.
Wel dat ik dacht eigenlijk zingen ze met dat lied wel een punt na daar.
Daarom.
Lach met een schone bips![]()
haha ja snap ik. ik denk mag het gewoon zeggen. nigger. omdat ze het zelf letterlijk noemen in het liedje. Maargoed mss in NY Harlem zou ik mes tussen me ribben hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:49 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Mijn opmerking ging niet over een diepere betekening maar over het woord "niggers" dat jij gebruikte. Of dat kan of niet is niet aan mij. Al heb ik mijn bedenkingen bij dat woord om een ander mens zo te noemen. Ik ben echt niet vies van een beetje roering, maar dit woord gaat mij te ver
Do what you love, love what you do!![]()
Ook een goeiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:51 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
Ik hey meissie en fluit dan zachtjes in haar oor voor ze wegrent.![]()
ben niet zo fan van die hele rap enzo dit. maargoed die bodycount vond ik dan nog oke muziek maken.Do what you love, love what you do!![]()
Kaal of kammen weet je welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:54 schreef loveyoulongtime het volgende:
[..]
D'n rapper met de zachte G is geniaal![]()
Have funquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu de markt op hier, dik folklore festival hier. Laterssssslaters broeder
![]()
![]()
Laters!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:55 schreef loveyoulongtime het volgende:
En nu de markt op hier, dik folklore festival hier. Latersssss
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
lol hier ergens achter, naja tis zaterdag. maakt mij het uit dat ze wat herrie maken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
hoe moeten wij dat nou weer weten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:59 schreef kree het volgende:
hmmms er is ergens feestje hier achter ofzo?![]()
Jij hebt de agenda toch?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:00 schreef maily het volgende:
[..]
hoe moeten wij dat nou weer weten?![]()
niet voor vandaag?quote:
maar er was vanmiddag een muziekgedoetje in Katwijk?
met artiesten?
is het nu niet de afterparty dan?![]()
naja deze niet ingeplande. tis wel grappig want zoals ik zei vanmiddag uitverkochte oranjerock hoor ik er ook nog door heen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
nog he? dit gaat tot middernacht door. ze hadden oke line - up. maar goed ook dikke betaalde kaarten ervoor.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
niet voor vandaag?
met artiesten?
is het nu niet de afterparty dan?
nu woon ik er mss 3 km vandaan dus hoor het gewoon ook enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Dat zal het zijn! Gaan we nog naar de after after?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:02 schreef maily het volgende:
[..]
niet voor vandaag?
met artiesten?
is het nu niet de afterparty dan?![]()
nee veel te ver johquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:03 schreef JustinK het volgende:
[..]
Dat zal het zijn! Gaan we nog naar de after after?![]()
Matige TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Als je in je tuin aan het werken bent en je ziet een gier door de lucht zwevenMooie beesten! Behalve als ze voor jou komen
![]()
![]()
Lachen gieren brullenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:11 schreef devzero het volgende:
Als je in je tuin aan het werken bent en je ziet een gier door de lucht zwevenMooie beesten! Behalve als ze voor jou komen
![]()
Er is altijd iemand die nog matiger isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best met matige TTs, maar ik werd hier gewoon overtroeft![]()
Dit is een mooie top 6 hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Hier word ik bedroeft vanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:12 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik doe meestal mijn best met matige TTs, maar ik werd hier gewoon overtroeft
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Het was een zonnige dagquote:
Ik heb mn stekjes gepoot, dus mn actie van de dag weer gedaan
En hoe is het in Sweet lake city?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Jaloers welquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:17 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Het was een zonnige dag
Ik heb mn stekjes gepoot, dus mn actie van de dag weer gedaan![]()
![]()
Denk niet aan elkaarMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Maar jij hebt mn appartement gehuurd, dus jij mag een foutje makenquote:
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
2222Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Freaks like me drink tea![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
hoi jussieDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Stoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:28 schreef Stoorzendert het volgende:
Burgers, boeren en buitenlui!
Goenavond![]()
![]()
Gewone dag eigenlijkquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
neh, beetje sporten, beetje lezen, beetje werken, beetje biosquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Druk druk drukquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
neh, beetje sporten, beetje lezen, beetje werken, beetje bios![]()
Een beetje stelen, een beetje zuipenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:32 schreef drakin het volgende:
[..]
neh, beetje sporten, beetje lezen, beetje werken, beetje biosUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Ik dacht vanmorgen dat het zondag wasIk dacht 'wat gaat dat weekend toch altijd snel voorbij'
![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Ik ben de rum vergeten in de chocomelk te doen vanavond, dus neh dat weer nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:33 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Een beetje stelen, een beetje zuipenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Beter dan andersom, nu heb je nog een extra dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:33 schreef Stoorzendert het volgende:
Ik dacht vanmorgen dat het zondag wasIk dacht 'wat gaat dat weekend toch altijd snel voorbij'
![]()
![]()
![]()
Nja, 2x een zondag-depressiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Beter dan andersom, nu heb je nog een extra dag
nee joh, morgen is het gewoon weer zaterdagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Nja, 2x een zondag-depressie![]()
![]()
Zondag is ook maar gewoon een dagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
zondag is mijn sportschool dicht
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Naar de kerk enzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zondag is ook maar gewoon een dag“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Gelukkig is het maandag laborday en dan is bijna alles dicht. Hoewel jij er in Nederland natuurlijk niets aan hebt dat ik maandag vrij ben.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:34 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardeloze sportschool dan?quote:
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:35 schreef maily het volgende:
[..]
nee joh, morgen is het gewoon weer zaterdag![]()
![]()
Toch bedankt voor het delenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is het maandag laborday en dan is bijna alles dicht. Hoewel jij er in Nederland natuurlijk niets aan hebt dat ik maandag vrij ben.![]()
Enigszins wel, want een aantal van mijn klanten zijn Amerikanen, dus dan heb ik dat gezeur in ieder geval niet maandagquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:36 schreef devzero het volgende:
[..]
Gelukkig is het maandag laborday en dan is bijna alles dicht. Hoewel jij er in Nederland natuurlijk niets aan hebt dat ik maandag vrij ben.
Vrouw heeft spiraaltje dus die kan ik gewoon volblaffenquote:
In de kerk gaan sporten danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardeloze sportschool dan?Uw ADH vitamine Worst
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:38 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Vrouw heeft spiraaltje dus die kan ik gewoon volblaffen![]()
![]()
Je kunt zo ook gewoon vertellen dat door alle invoertarieven er geen internet is naar Amerika op maandagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:37 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Enigszins wel, want een aantal van mijn klanten zijn Amerikanen, dus dan heb ik dat gezeur in ieder geval niet maandag![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt zo ook gewoon vertellen dat door alle invoertarieven er geen internet is naar Amerika op maandagen
Trump zou het gelovenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef devzero het volgende:
[..]
Je kunt zo ook gewoon vertellen dat door alle invoertarieven er geen internet is naar Amerika op maandagen![]()
Trump zou er beleid van maken als ie daar op komtquote:
Gelukkig niet te hard getwijfeldquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:39 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik twijfelde even bij 'invoeren'![]()
![]()
![]()
Tenslotte is niet gespoten geschoten, altijd misquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig niet te hard getwijfeld![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:40 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Trump zou er beleid van maken als ie daar op komtLevert trillions and trillions dollars opquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:41 schreef devzero het volgende:
[..]
Die zou direct 50% belasting gaan heffen op iedere byte uit nederland![]()
1 met personal trainersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:36 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Wat is dat voor waardevolle sportschool dan?
Ik dacht dat jij die van kree wel kon waarderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
Eindelijk eens iemand met een leuk liedje![]()
Ze hebben wel eens een knotje, soms gewoon een staartquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:43 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Zo'n gastje met een knotje zeker?
Het sport ook handiger met haar vastDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Er is geen trainster met kort haar momenteelquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:45 schreef devzero het volgende:
Eindelijk eens iemand met een leuk liedje![]()
![]()
Ik dacht dat we het over gastjes haddenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:48 schreef drakin het volgende:
[..]
Er is geen trainster met kort haar momenteel![]()
Ik heb gewoon de 'oortjes' vrij en een opskeer verder. Standje 6 op de schapenscheerderquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:47 schreef drakin het volgende:
[..]
Ze hebben wel eens een knotje, soms gewoon een staart
Het sport ook handiger met haar vast“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Die zijn er nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik dacht dat we het over gastjes haddenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Ik heb een elastiekjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:49 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ik heb gewoon de 'oortjes' vrij en een opskeer verder. Standje 6 op de schapenscheerderDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
Niet kaal, mooi degelijk bosje haar. Meeste staat naar rechts, want ik heb een bloedhekel aan linksquote:“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
![]()
Maar jij bent een dame. Dan heeft dat de voorkeurquote:
Thxquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/c5mm-xcrtBU![]()
![]()
![]()
Ik was de 4de like. Ongelooflijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:53 schreef drakin het volgende:
https://www.youtube.com/shorts/c5mm-xcrtBU![]()
![]()
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 22:55 schreef maily het volgende:
[..]
[..]
[..]
The Rubber Band Man
Bekijk deze YouTube-video![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
nu nog koffiequote:
Het zal thee zijn
Autocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
ach moppie tochquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
Bedankt voor de steun. Jullie zijn echt lief![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
![]()
![]()
![]()
Theequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef maily het volgende:
[..]
of thee
of warme chocomel, met of zonder rum
ProostThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Hey JKThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
JT of JB ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Sommigen op FOK! vinden dat DTS moet "Gewoon ophoeren", en we zijn allemaal een beetje raar in dit topic. Maar uiteindelijk zijn we wel gewoon aardig tegen elkaar en geven om elkaar! Dus ook om jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:16 schreef Pinnenmutske het volgende:
Blub
onderschrift maar eens aangepast, want theeDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!
T en B zijn beiden ontspoord in de laatste jaren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooi gesproken devquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! vinden dat DTS moet "Gewoon ophoeren", en we zijn allemaal een beetje raar in dit topic. Maar uiteindelijk zijn we wel gewoon aardig tegen elkaar en geven om elkaar! Dus ook om jou.![]()
B nog iets meer denk ikquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
T en B zijn beiden ontspoord in de laatste jaren.![]()
![]()
Mwah T haalt flink in dronken rijden ongeïnteresseerd op het podium staan.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Had al zo'n vermoeden, maar zei er maar niks vanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik had net wel een plakje salami gegeten, dus mijn adem is niet zo fris![]()
![]()
![]()
Oh dat heb ik niet allemaal meegekregenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah T haalt flink in dronken rijden ongeïnteresseerd op het podium staan.![]()
kusje kroelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:29 schreef JustinK het volgende:
[..]
Had al zo'n vermoeden, maar zei er maar niks van![]()
![]()
Ik vind dit net een leuk topic en de punten zijn niet belangrijk voor me.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:27 schreef devzero het volgende:
[..]
Sommigen op FOK! vinden dat DTS moet "Gewoon ophoeren", en we zijn allemaal een beetje raar in dit topic. Maar uiteindelijk zijn we wel gewoon aardig tegen elkaar en geven om elkaar! Dus ook om jou.
Dikke knuffelWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die trainer van Telstar zie ik nog wel een stap hogerop maken.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tekst ga ik uitwerken op een puzzel.![]()
![]()
Ja is een goeiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die trainer van Telstar zie ik nog wel een stap hogerop maken.![]()
Heel mooi even stil van sterkte nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tekst ga ik uitwerken op een puzzel.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
De ligt is een fraudeur he nu bij man u weer niet goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mooiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:33 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Deze tekst ga ik uitwerken op een puzzel.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Benieuwd wie er deze maand wint wel.
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
Spannend hoorquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:04 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Benieuwd wie er deze maand wint wel.![]()
![]()
Toch?quote:"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
old hotel calerfornie hier nu trouwens. voor betaalde. denk laatste nr.Do what you love, love what you do!![]()
Nog bijna 24 uur zelfs!quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:11 schreef JustinK het volgende:
[..]
Best wel. En de maand is nog lang!
"It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
neuh ze doen dat hier netjes, tis nu over voor festival. nu hier achter ergens nog buren die heel veel herrie maken?
naja. zal ook zo wel stoppen.Do what you love, love what you do!![]()
weet niet of hun daaraan doen? toch nog wel wat herrie enzo van praten..... maargoed niks ernstig.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Iemand ervaring met de 'Skullcandy Method 360'?
Heb zelf de Skullcandy Crusher ANC, maar dat een een 'over-ear'. Klinkt goed, maar geen 'in-ear'“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Wie doen daar niet aan?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of hun daaraan doen? toch nog wel wat herrie enzo van praten..... maargoed niks ernstig."It's hard to argue against cynics - they always sound smarter than optimists because they have so much evidence on their side."![]()
In Katwijk toch wel?quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
weet niet of hun daaraan doen? toch nog wel wat herrie enzo van praten..... maargoed niks ernstig.
Dat festival.![]()
Ik zie 'Bose' en dat vind ik zelf niet zo goed...
Ik heb speakers van B&W en dat vind ik persoonlijk een stuk beter... Maar qua koptelefoon of in dit geval 'in ear' heb ik graag veel bass“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Nog nooit van gehoord.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:20 schreef Stoorzendert het volgende:
Iemand ervaring met de 'Skullcandy Method 360'?
Heb zelf de Skullcandy Crusher ANC, maar dat een een 'over-ear'. Klinkt goed, maar geen 'in-ear'Zit zelf te denken om Sony WF-1000XM5 earbuds aan te schaffen.
oranjerock hier trekt namen wel. nu is dat wel waarom ik het eigenlijk steeds minder leuk ga vinden?quote:
maargoed goeie optredens wel he. within temptatiën was er ook nog paar jaar terug.Do what you love, love what you do!![]()
Ff checken. Ik ben een redelijke audiofiel... Ik heb CM10S2 op Marantz draaien en voor koptelefoon een Crusher ANC (niet vergelijkbaar met b&w, maar klinken redelijk)quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:22 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nog nooit van gehoord.Zit zelf te denken om Sony WF-1000XM5 earbuds aan te schaffen.
Ik heb het over de gemeente Katwijk die dat organiseert.quote:Op zondag 31 augustus 2025 00:24 schreef kree het volgende:
[..]
oranjerock hier trekt namen wel. nu is dat wel waarom ik het eigenlijk steeds minder leuk ga vinden?
maargoed goeie optredens wel he. within temptatiën was er ook nog paar jaar terug.
En ja zondagsrust bij jullie. Dus om 0.00 uur moet alles stil zijn.![]()
Hiervoor had ik op dezelfde versterker b&w 683s2 draaien. Klinken ook behoorlijk goed.
Heb nog een 7010 Marantz als reserve staan
Within temptationThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wil gewoon maximale ANC voor rust op het werkquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:25 schreef Stoorzendert het volgende:
[..]
Ff checken. Ik ben een redelijke audiofiel... Ik heb CM10S2 op Marantz draaien en voor koptelefoon een Crusher ANC (niet vergelijkbaar met b&w, maar klinken redelijk)
Ben overgegaan op frisdrankThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb nooit oortjes of koptelefoon op het werk op, maar ik heb thuis een Skullcandy crusher ANC en dat werkt behoorlijk goed qua noice canceling, dus ik heb de earbuds Skullcandy Method 360 besteldquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:34 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ik wil gewoon maximale ANC voor rust op het werk![]()
Ben met de huidige 'over ear' vooral tevreden met de dikke bass, en die zou er ook zijn met de earbuds
Had 3 biertjes opThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
BThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Echt hemaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Het is meer van dat ik in de vakanties veel te veel heb gezopen en dat ik voorlopig even niks neemmaar voor hoelang weet ik niet
Uw ADH vitamine Worst
PrimaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:00 schreef KillemWieft het volgende:
Met voorlopig bedoelt hema tot volgend weekend.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
EensThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Op de Katwijkse feestenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 31-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2453 / +31 / +0 / 5606 / 6636 / 0.37
2. FreshFruit / 1971 / +37 / +0 / 2193 / 3000 / 0.66
3. KillemWieft / 1556 / +67 / +3 / 740 / 1178 / 1.32
4. Dotteke / 1396 / +39 / +0 / 2453 / 3003 / 0.46
5. JustinK / 1210 / +166 / +6 / 3035 / 3274 / 0.37
6. MooieTop6 / 1085 / +26 / +0 / 3782 / 4442 / 0.24
7. _UserName_ / 1075 / +36 / +0 / 817 / 1107 / 0.97
8. Vino_Tinto / 1059 / +0 / +0 / 2540 / 3065 / 0.35
9. gebrokenglas / 828 / +8 / +0 / 1932 / 2422 / 0.34
10. KoningWouter / 822 / +7 / +0 / 1264 / 1622 / 0.51
11. hemarookworst / 642 / +8 / +10 / 993 / 1318 / 0.49
12. Dr.Mikey / 584 / +12 / +48 / 277 / 464 / 1.26
13. Masberum / 529 / +2 / +8 / 493 / 639 / 0.83
14. kree / 457 / +92 / +2 / 1462 / 1795 / 0.25
15. devzero / 416 / +8 / +1 / 611 / 780 / 0.53
16. Bargehassus / 407 / +11 / +0 / 1124 / 1307 / 0.31
17. mario390 / 405 / +0 / +0 / 235 / 350 / 1.16
18. MizzezAmy / 386 / +11 / +0 / 1611 / 1857 / 0.21
19. ToT / 384 / +14 / +0 / 1889 / 2158 / 0.18
20. HappyCharly / 350 / +9 / +0 / 203 / 280 / 1.25SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Eerder vanavond had hij het erover.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik wilde het mycroften, maar kreeg een 404.quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:34 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Eerder vanavond had hij het erover.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Nu al?quote:Op zondag 31 augustus 2025 02:36 schreef KoningWouter het volgende:
Ik moet zo maar eens gaan slapen.
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
VerstandigThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
BolksThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Omdat het voor mij aanvoelt alsof ik hier alleen maar punten zit proberen te halen. Terwijl er juist personen zijn die veel tijd spenderen met reacties. Een soort van proberen om kennis te maken met de personen waarmee je om punten strijdquote:![]()
Of anders gezegd, voor mij ben je ook een persoon met een levensverhaal en het voelt stom om alleen maar punten te willen krijgen ten koste van dat levensverhaal![]()
Als ik behoefte heb om mijn levensverhaal te delen dan lees je dat vanzelf wel ooit een keer, geen behoefte aan nu.quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:10 schreef Masberum het volgende:
Of anders gezegd, voor mij ben je ook een persoon met een levensverhaal en het voelt stom om alleen maar punten te willen krijgen ten koste van dat levensverhaal![]()
Begrijpelijk. Ik hoop dat het levensverhaal niet te erg is alleen..quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:12 schreef Shii het volgende:
[..]
Als ik behoefte heb om mijn levensverhaal te delen dan lees je dat vanzelf wel ooit een keer, geen behoefte aan nu.![]()
Goedemorgen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nee hoor, soms kut, soms niet, zoals bij de meeste mensen. Ik heb er geen behoefte aan het hier aan de grote klok te hangen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 03:13 schreef Masberum het volgende:
[..]
Begrijpelijk. Ik hoop dat het levensverhaal niet te erg is alleen..
Forum Opties Forumhop: Hop naar: