abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218644136
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
De agent die daar aan de deur stond schaamde zich gewoon om die boodschap over te brengen.
Dat moeten we niet hebben hoor. Dat soort menselijke schaamte, logica en ontluikend geweten. Die corrupte agent kan best worden vervangen door een sympathisant die gewoon met plezier zijn werk doet.
pi_218644169
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:04 schreef NatteLont het volgende:

[..]
Dat moeten we niet hebben hoor. Dat soort menselijke schaamte, logica en ontluikend geweten. Die corrupte agent kan best worden vervangen door een sympathisant die gewoon met plezier zijn werk doet.
Hier gebeurt het toch ook al, als je iets verkeerds zegt op Twitter kun je ook de politie aan je deur verwachten. Het is vooral in de coronatijd bij meerdere mensen gebeurt dat de politie op de deur stond om een klein gesprekje te voeren.
  zondag 31 augustus 2025 @ 18:11:03 #128
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218644195
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_218644261
quote:
Zo ging het ooit ook in Joegoslavi mis. Sektarisme, tribalisme.
pi_218644353
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:38 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Ik trok een directe vergelijking dat immigratie stoppen wel degelijk heel simpel is zolang de politieke wil er maar is. Trump heeft dat bewezen door simpelweg de bestaande wetten toe te passen. Daar zal in het VK wel wat meer voor nodig zijn, maar zoals we van Europese politici die vooral pro immigranten zijn gewend zijn doen ze net alsof het een zeer ingewikkeld iets is.
Toch weet je niet te onderbouwen dat Trump zijn aanpak beter werkt dan die van zijn voorgangers...

Trump maakt vooral veel lawaai, met deportaties naar Uganda en El Salvador, fun videos van migranten die behandeld worden alsof ze in een concentratiekamp zitten, uitzettingen met militaire vliegtuigen, alligator Alcatraz...

Een dergelijke intimiderende aanpak geeft op kort termijn een shock effect.
Maar of het beleid succesvol is zal op latere termijn moeten blijken.

Daarnaast wil het niet zeggen dat als Trump iets kan doen op basis van bestaande wetgeving, dat automatisch ook geldt voor Starmer

Trump voert bovendien een beleid zoals hij ook zaken doet: eerst uitvoeren en achteraf kijken of dat legaal was.

Moet het VK ook die kant op gaan?
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_218644374
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 17:57 schreef Chivaz het volgende:

[..]
We hebben het voorproefje inderdaad kunnen zien in Canada waar de overheid bankrekeningen blokkeerden van mensen die daar vreedzaam aan het protesteren waren.
Ik heb ook beelden gezien waar mensen door de politie in het VK op de hoogte werden gesteld dat ze wisten dat er geprotesteerd zou worden en dat het protest goed in de gaten zou worden gehouden. De agent die daar aan de deur stond schaamde zich gewoon om die boodschap over te brengen.
Als dat volgens de bestaande wetgeving kan, dan mag het toch?

Of geldt dat alleen voor Maga?
pi_218644456
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:33 schreef Wantie het volgende:

[..]
Toch weet je niet te onderbouwen dat Trump zijn aanpak beter werkt dan die van zijn voorgangers...

Trump maakt vooral veel lawaai, met deportaties naar Uganda en El Salvador, fun videos van migranten die behandeld worden alsof ze in een concentratiekamp zitten, uitzettingen met militaire vliegtuigen, alligator Alcatraz...

Een dergelijke intimiderende aanpak geeft op kort termijn een shock effect.
Maar of het beleid succesvol is zal op latere termijn moeten blijken.

Daarnaast wil het niet zeggen dat als Trump iets kan doen op basis van bestaande wetgeving, dat automatisch ook geldt voor Starmer

Trump voert bovendien een beleid zoals hij ook zaken doet: eerst uitvoeren en achteraf kijken of dat legaal was.

Moet het VK ook die kant op gaan?
Voor iemand die 24/7 in AMV hangt ben je behoorlijk slecht op de hoogte. Is het niet een keer voorbij gekomen dat de illegale grensoverschrijdingen op een historisch laag dieptepunt zitten? Als dat niet is voorbij gekomen dan zou ik voor info omtrent de VS en Trump niet al te veel in dat topic hangen. Je word daar behoorlijk eenzijdig “genformeerd”.
pi_218644521
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:19 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Zo ging het ooit ook in Joegoslavi mis. Sektarisme, tribalisme.
Daar vechten die Engelsen inderdaad tegen.
pi_218644553
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:01 schreef ToT het volgende:

[..]
Daar vechten die Engelsen inderdaad tegen.
Deze zin is puur tribalisme.

Een imagined community neemt de wapens ("vechten") op tegen een andere nationaliteit en etniciteiten.

Bedankt - weet ik direct waar je bij hoort. Puur groepsdenken.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2025 19:09:20 ]
pi_218644567
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:08 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
Deze zin is puur tribalisme.

Een imagined community neemt de wapens ("vechten") op tegen een andere nationaliteit en etniciteiten.

Bedankt - weet ik direct waar je bij hoort. Puur groepsdenken.
Och ja, de wereld is van iedereen en grenzen zijn slechts verzonnen door mensen he?

Verandert die visie iets aan hoe vrouwen en meisjes in Engeland verkracht worden door moslim bendes?
pi_218644591
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:10 schreef ToT het volgende:

[..]
Och ja, de wereld is van iedereen en grenzen zijn slechts verzonnen door mensen he?
De realiteit is echter dat grenzen zijn ontstaan op die plaatsen waar men uit dikke ellende uiteindelijk maar is gestopt met vechten.
pi_218644595
quote:

[..]

Verandert die visie iets aan hoe vrouwen en meisjes in Engeland verkracht worden door moslim bendes?
De meeste verkrachting vindt plaats door bekenden, door blanken. Niet door onbekenden.

Niet in de laatste plaats door het onbehouwen volk dat op Farage stemt.

[ Bericht 1% gewijzigd door #ANONIEM op 31-08-2025 19:14:06 ]
pi_218644743
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 19:13 schreef Klopkoek het volgende:

[..]
De meeste verkrachting vindt plaats door bekenden, door blanken. Niet door onbekenden.

Niet in de laatste plaats door het onbehouwen volk dat op Farage stemt.
Helaas zijn bepaalde bevolkingsgroepen wat meer geneigd om te verkrachten. Daar is nog een hele zaak van in de doofpot gestopt in het VK. Complete Pakistaanse bendes die arme meisjes verkrachten en verkochten naar andere Pakistanen.
Die meisjes zijn in de steek gelaten door de autoriteiten en worden wederom in de steek gelaten door de overheid die van mening is dat massa immigratie geen enkel probleem is.

twitter
pi_218644907
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 augustus 2025 20:19 schreef Captain_Ghost het volgende:

[..]
Referendum is niet slecht, maar het wordt wel misbruik van gemaakt.
Met juiste informatie en betoog zouden vele problemen voorkomen.

Bij Brexit zag je mensen een leugens verkopen aan volk. Doordat volk zichzelf liet gek maken. Hebben ze zelf boel verkloot.
Na de uitslag zag ik een reportage van iemand die op straat mensen aansprak. Een jongere zei gestemd te hebben, maar ze had totaal geen idee waarop ze voor stemde. Als ik het niet weet, doe ik niets of blanco. Bij twijfel niet doen.

Het VK heeft zichzelf verzwakt met hypercorrect gedrag jegens "rijksgenoten". Er was op Trouw de rubriek Moderne Manieren, van Beatrijs Ritsema over omgangsregels, liep tot ze overleden was. Er was iemand die vreemde uitspraken deed. Ze bleek hoofdzakelijk in het VK te wonen, en was om de haverklap geschokt. Daar mag je namelijk niets negatiefs over kleurlingen zeggen. gezien hun vele gekleurde import uit de kolonin. En zo kon het gebeuren, dat iemand die in eigen land met z'n hond de bus in dacht te gaan, door een islamitische chauffeur de toegang verboden werd, ondanks dat het er gewoon mocht. Beklag bij het OV-bedrijf indienen leverde niets op.
En zelf merkten we het toen de Hema Brits werd en opeens chocolade zwartepietjes verband werden.
pi_218645032
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 18:51 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Voor iemand die 24/7 in AMV hangt ben je behoorlijk slecht op de hoogte. Is het niet een keer voorbij gekomen dat de illegale grensoverschrijdingen op een historisch laag dieptepunt zitten? Als dat niet is voorbij gekomen dan zou ik voor info omtrent de VS en Trump niet al te veel in dat topic hangen. Je word daar behoorlijk eenzijdig “genformeerd”.
Kortom, opnieuw weet je dat niet aan te tonen.

Verder kun je niet lezen.
pi_218645068
quote:

[..]

Dat is voorbehouden aan de autochtone bevolking?
  zondag 31 augustus 2025 @ 20:11:58 #142
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_218645086
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:09 schreef Wantie het volgende:

[..]
Dat is voorbehouden aan de autochtone bevolking?
PER CAPITA

Leer dit en snel.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 20:12:04 #143
236264 crew  capricia
pi_218645089
Opruimslotje
I am not omniscient, but I know a lot.
- Goethe, “Faust”
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 21:00:12 #144
236264 crew  capricia
pi_218645580
En weer open.
Nu graag zonder elkaar voor fascist, landverrader etc uit te schelden.
- Goethe, “Faust”
pi_218645603
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 20:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Kortom, opnieuw weet je dat niet aan te tonen.

Verder kun je niet lezen.
Het staat je vrij om het op te zoeken, je zal versteld staan of misschien niet omdat je het natuurlijk al weet. Het probleem is dat TDS je gebied om vooral geen enkel succes te erkennen dat door Trump is behaald.
pi_218645657
twitter

Het enorme probleem van het VK, hier heb je dus een minister die op TV ronduit toegeeft dat de rechten van de lokale bevolking ondergeschikt zijn aan de rechten van immigranten.

Overigens kan ik het verhaal van @Teslynd bevestigen. Ik had jaren geleden een FWB en ze kwam uit het VK ze wist mij toen al te vertellen dat racisme een doodszonde was tot op het belachelijke aan toe. Het laat maar weer eens zien dat er altijd een gezond tegengeluid moet zijn tegen gevaarlijke ideologen die als je niet uitkijkt je hele samenleving om zeep helpen.
  Moderator zondag 31 augustus 2025 @ 21:15:02 #147
236264 crew  capricia
pi_218645696
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]
Het enorme probleem van het VK, hier heb je dus een minister die op TV ronduit toegeeft dat de rechten van de lokale bevolking ondergeschikt zijn aan de rechten van immigranten.

Overigens kan ik het verhaal van @:teslynd bevestigen. Ik had jaren geleden een FWB en ze kwam uit het VK ze wist mij toen al te vertellen dat racisme een doodszonde was tot op het belachelijke aan toe. Het laat maar weer eens zien dat er altijd een gezond tegengeluid moet zijn tegen gevaarlijke ideologen die als je niet uitkijkt je hele samenleving om zeep helpen.
Wat was de functie of rol van Starmer eigenlijk ten tijde van die Pakistaanse grooming gangs? deed hij niet iets bij het OM?
- Goethe, “Faust”
  zondag 31 augustus 2025 @ 21:21:36 #148
201761 phpmystyle
The emperor of Moscow!
pi_218645728
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:08 schreef Chivaz het volgende:
[ x ]

Overigens kan ik het verhaal van @:teslynd bevestigen. Ik had jaren geleden een FWB en ze kwam uit het VK ze wist mij toen al te vertellen dat racisme een doodszonde was tot op het belachelijke aan toe. Het laat maar weer eens zien dat er altijd een gezond tegengeluid moet zijn tegen gevaarlijke ideologen die als je niet uitkijkt je hele samenleving om zeep helpen.
De tering. Die lui zijn echt patje af.

Ik snap wat je zegt. Er is een soort onzichtbare maat dat racisme gelijk staat aan moord of misbruik ofzo. Alleen al als iemand je racist noemt terwijl dat helemaal niet waar hoeft te zijn. Een panische onverklaarbare angst.

Groot-Brittanni, ooit een wereldrijk vol met goede wetenschappers en promovendi. Het land dat als eerste is gaan industrialisering met alle consumenten gemakken en welvaart die daarbij kwam kijken. Britse pubs met live muziek en bier.

Het is een schim van wat het ooit was. Ik vind het pijnlijk. En echt een goede verklaring waarom men zo is gaan handelen is er niet.
"If the nation is not capable of preserving itself and reproducing, if it loses it vital bearings and ideals, then it doesn't need foreign enemies - it will fall apart on its own."
[Written by Vladimir Vladimirovich Putin]
pi_218645817
quote:
1s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Wat was de functie of rol van Starmer eigenlijk ten tijde van die Pakistaanse grooming gangs? deed hij niet iets bij het OM?
Klopt, ik had vernomen dat hij daar ook een dubieuze rol heeft gespeeld. Had daar nog een hele podcast over geluisterd. Ik ben helaas vergeten welke podcast dat was.
pi_218645842
quote:
0s.gif Op zondag 31 augustus 2025 21:03 schreef Chivaz het volgende:

[..]
Het staat je vrij om het op te zoeken, je zal versteld staan of misschien niet omdat je het natuurlijk al weet. Het probleem is dat TDS je gebied om vooral geen enkel succes te erkennen dat door Trump is behaald.
Doe je eigen onderzoek :s)

Ook zo'n dooddoener.

Face it, je weet geen enkel succes te onderbouwen.

En de huidige deportatie van migranten als succes te bestempelen zegt genoeg over iemand.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')