SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, CryptoHenk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende: die fits jim ik weet niet wat ik van hem moet vinden het is er net er tussen in net wel net niet
Bij Top Oss snappen ze hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Ze hebben nog steeds niet gezegd waar die knakker vandaan komt. Bang dat men anders iedereen uit dat land belaagt zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Wedstrijd van het jaar voor ze!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking volendam zet ajax helemaal onder druk
dit kan echt niet
* Domme Rickquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Rick Kruys pist mokertjehard over Domme Sjon in alles.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ik mis @:cryptonees wel
Letterlijk dan hé.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz Jim is in de omschakeling aanval-verdediging niet heel goed he?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal kan er ook echt helemaal geen klote van.
Was wel onderdeel van de beste linkerflank van Europa.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal kan er ook echt helemaal geen klote van.
Zit die Engelsman al op de bank? Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:12 schreef Bugno3 het volgende:
Haha Fitzie
Maar wat is ie dynamisch he?
Ze gaan gewoon slap de duels in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar hoe vaak Ajax duels verliest, de manier waarop vooral.
Nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:12 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Zit die Engelsman al op de bank? Ben daar wel benieuwd naar.
Ze missen ook gewoon weer een basisconditie. Lijken er alweer doorheen te zitten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ze gaan gewoon slap de duels in.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hou op. Dit is verschrikkelijk kut.
Ossenworst na de rondo . Lekker man Ries.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze missen ook gewoon weer een basisconditie. Lijken er alweer doorheen te zitten.
Tijd voor Basic Fitz Jimquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:13 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Ze missen ook gewoon weer een basisconditie. Lijken er alweer doorheen te zitten.
We motten voeding en fitheid ook niet overschatten hoor, vroeger haalden we ook gewoon patat na de wedstrijd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:14 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Ossenworst na de rondo . Lekker man Ries.
Goed gezien.quote:
Ja. Gelukkig niet met dat vreselijke anti-voetbal van vorig jaar, maar met echt Ajax-voetbal, met pressie hoog op het veld, branie en drang naar vorenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook al zo’n zin in de CL?
Ik schrijf Ajax alvast op voor plek 31 in mijn schriftje @Zipportalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
Hebben jullie ook al zo’n zin in de CL?
Wie wordt 32?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:26 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik schrijf Ajax alvast op voor plek 31 in mijn schriftje @:zipportal
Zou het komen door een ietwat overdreven act?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:31 schreef GGMM het volgende:
Is Jan Joost van Gangelen nou nog steeds "overspannen" ?
Waar is KingRoland eigenlijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:34 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Zou het komen door een ietwat overdreven act?
3 wel, denk ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:35 schreef klaasweetalles het volgende:
ajax moet 2 scoren om te winnen
Ik vind 30 miljoen voor van Bommel en een mislukt toptalent een hoop geld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:34 schreef bbuddybb het volgende:
25 miljoen euro uitgeven aan Gloukh en Moro vind ik toch wel aan de hoge kant.
Bekijk deze YouTube-video.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:31 schreef GGMM het volgende:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:31 schreef GGMM het volgende:
Waarom zou hij? De rest heeft er ook geen zin in, laat 'm lekker joh.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Heeft Weghorst al iets laten zien?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
zijn haarbandquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Het doet je echt veel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:45 schreef klaasweetalles het volgende:
dit loopt voor geen meter
maar johnie gaat weer tot de zevenstige minuut wachten met wissels
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:46 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het doet je echt veel.
Het lek is boven!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:48 schreef Tjacka het volgende:
HIJ GAAT NOG HARDER SCHREEUWEN![]()
jaaaaa
Dat is Sjonlogica, dat moet je niet willen begrijpen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
ik vond die jap helemaal niet slecht spelen waarom wordt hij gewisseld
Hij heeft geďnvesteerd in een eigen kok. Zoveel geeft hij op om niet geblesseerd te raken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Omdat het contrast met de rest anders te groot was.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:50 schreef klaasweetalles het volgende:
Over te groot oppervlak verspreidquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:55 schreef Tjacka het volgende:
Wat vinden jullie van de haarlijn van Davy?
Dus nu stop jij daar mee?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik wist niet dat je van coke snuiven eerder grijs werd?
Welke Europese uitwedstrijd staat bovenaan jouw lijstje.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:56 schreef Tjacka het volgende:
Ik wist niet dat je van coke snuiven eerder grijs werd?
Mijn snuifperiode duurde maar 5 weken. Ik maak mij nu wel zorgen om user @Calandquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dus nu stop jij daar mee?
De patron mag blijven staan zolang Domme Sjon trainert is. Maar wat heeft ie een linkerbeen he?quote:
Ik ga alleen naar Villareal en Chelseaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Welke Europese uitwedstrijd staat bovenaan jouw lijstje.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat niks worden met Sjon.
Hij kon het ook niet met Kudus en Tadic .quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
Dit gaat niks worden met Sjon.
Het komt ook te langzaam allemaal als ze eenmaal voor zijnquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zonder aanvoer heb je weinig aan een spits.
Ajax ook nog ongeslagenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:14 schreef Bugno3 het volgende:
Volendam nog ongeslagen, is ook geen makkelijke wedstrijd natuurlijk
Nou sommigen verdienen het wel geslagen te wordenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ajax ook nog ongeslagen
een spits moet meer kunnenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:13 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Zonder aanvoer heb je weinig aan een spits.
Zoals Uedaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
een spits moet meer kunnen
het moet bijvoorbeeld een aanspeelpunt zijn
hij moet kunnen kaatsen
de bal vasthouden
preciesquote:
Nou ik wil gewoon een spits die scoort, wat jij wil is Brobbey.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:15 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
een spits moet meer kunnen
het moet bijvoorbeeld een aanspeelpunt zijn
hij moet kunnen kaatsen
de bal vasthouden
maar dat hoefje allemaal niet bij wouitje te verwachten
teammanager @klaasweetnietsquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef klaasweetalles het volgende:
WEHAT THE FUK DOET DIE TENNISSPELER DAAR
HIJ MOET lekker ergens tennisles gaan geven die dwaasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
teammanager @:klaasweetniets
En ook niet eens voor het eerste seizoen....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:19 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
teammanager @:klaasweetniets
aldie troepquote:
neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:26 schreef Evangelion het volgende:
Nou de volgende vraag
Gaat PSV vandaag meer dan 5 keer scoren?
Lastig iets vinden met zulk fel licht hi ha hoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:29 schreef klaasweetalles het volgende:
[ link | afbeelding ]
niet gezien maar vi wel
Check deze parodie @Zipportal @GGMMquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:44 schreef PSVCL het volgende:
Het is tijd voor de huidige, regerende en toekomstige kampioen![]()
Toplevel voetbal in de hel van Eindhoven
Het slaat altijd zo door.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:54 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Check deze parodie @:Zipportal @:GGMM
Prettige interlandbreak allen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:53 schreef Bugno3 het volgende:
Strekking van de interviews:
"Duels verloren"
"Stukje intensiteit"
"Tweede bal, eerste bal, je moet domineren, echt willen winnen"Dit is hopeloos jongens.
Maar Robin gaat zo slecht met keepers om.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Noppert met zijn wekelijkse ketser
Schuld van Van Persie @:maxi-mus
Wat rookte Van Gaal eigenlijk toen hij besloot Noppert eerste keeper van Oranje te maken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef Caland het volgende:
Noppert met zijn wekelijkse ketser
Schuld van Van Persie @:maxi-mus
Bijlow was de andere optiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:09 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wat rookte Van Gaal eigenlijk toen hij besloot Noppert eerste keeper van Oranje te maken?
Oh ik wel. Beetje om dit soort mensen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:20 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik snap vooral niet waar die Nederlandse vlaggen voor moeten.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:52 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Ze hebben nog steeds niet gezegd waar die knakker vandaan komt. Bang dat men anders iedereen uit dat land belaagt zeker.
Moeten ze wel anders gaan spelen. Zit geen enkele lijn in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
PSV gaat natuurlijk nog lachend naar een 5-1 overwinning.
Dit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je als actieve sportkijker dat sowieso aan willen hebben?
Ach, ik moet weleens van de zolder.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:32 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Waarom zou je als actieve sportkijker dat sowieso aan willen hebben?
Die hebben alleen nog maar tegen de lamme en de blinde gespeeld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:25 schreef fetX het volgende:
NEC maakt vooralsnog de beste indruk (lol)
Sodeju zegquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
![]()
Kut Heerenveen. Flikker maar lekker op naar de KKD.
WOHOHOHOHOWquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
![]()
Stel je niet aan. Het is een marathon, geen sprint.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent in alle 4 de wedstrijden de betere en je wint 0x. Dan heb je niets in de Eredivisie te zoeken.
madquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:51 schreef SonicVolcano het volgende:
Godverdegodver![]()
![]()
![]()
Maggewoonniegebeureklaar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef SonicVolcano het volgende:
Je bent in alle 4 de wedstrijden de betere en je wint 0x. Dan heb je niets in de Eredivisie te zoeken.
Dit zijn wedstrijden waarvan je aan het eind van het seizoen terugdenkt van 'hadden ze toen maar gewonnen'.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Stel je niet aan. Het is een marathon, geen sprint.
Gewoon een andere doelman.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zijn wedstrijden waarvan je aan het eind van het seizoen terugdenkt van 'hadden ze toen maar gewonnen'.
Heerenveen degradeert dit seizoen. Bewaar deze post maar
De ironie is dat ze die letterlijk hebben gekocht.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Gewoon een andere doelman.
Problem solved.
Als je alles gelijk speelt, heb je dan genoeg punten om te overleven in de Vriendenkloterij Eredivisie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Dit zijn wedstrijden waarvan je aan het eind van het seizoen terugdenkt van 'hadden ze toen maar gewonnen'.
Heracles Almelo verliest vier keer kansloos, waaronder tegen een Ajax dat vandaag de bodem raakte.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:10 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh. Je bent toch geen megafoonmongool.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:13 schreef klaasweetalles het volgende:
PSV ONTSNAPT WEER @:buitendam
Even de schotelantenne van Scholletje verstoren, zou ik zeggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:12 schreef Caland het volgende:
Het vervelende van dit alles is dat Ajax straks als eerste aan Correia mag trekken.
nee dat is jouuw holmaat john de wolfquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Schreeuw niet zo joh. Je bent toch geen megafoonmongool.
Als je dit kan laten zien met deze selectie dan ben je wat mij betreft toekomstig buitencategorie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Even de schotelantenne van Scholletje verstoren, zou ik zeggen.
De Dick Schreuder-bandwagon is ronduit fascinerend. Alleen bij PEC Zwolle en Castellón gecoacht, en toch wordt hij als een messias aanbeden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:15 schreef Caland het volgende:
[..]
Als je dit kan laten zien met deze selectie dan ben je wat mij betreft toekomstig buitencategorie.
Zie er meer in dan tokkie Dick S. Die zit binnen nu en een jaar bij Ajax/Feyenoord/PSV. Schrijf maar op.
De 0-6 tegen PSV kan je ook alvast opschrijven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Dick Schreuder-bandwagon is ronduit fascinerend. Alleen bij PEC Zwolle en Castellón gecoacht, en toch wordt hij als een messias aanbeden.
Morgen al een misstap tegen Fortuna zonder fitte verdedigersquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Caland het volgende:
[..]
De 0-6 tegen PSV kan je ook alvast opschrijven.
Hoe hij daarna ook wordt voorbijgelopen alsof hij er niet staatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Hahahaha de man van veel meer dan 30 miljoen euro wordt met een wijvenduwtje van de bal gezet.
NU MOETEN ZE 3 KEER SCORENquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef klaasweetalles het volgende:
psv moet 2 scoren voor de 3 punten
alleen als telstar niet nog een keer scoort
NEC heeft alleen maar tegen wat staartploegen gespeeld tot nu toe en morgen Fortuna is ook niet veel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:18 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
De Dick Schreuder-bandwagon is ronduit fascinerend. Alleen bij PEC Zwolle en Castellón gecoacht, en toch wordt hij als een messias aanbeden.
Wat is daar erg aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Het erge is nog.
Telstar voetbalt echt leuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |