SPOILER: speelschemaOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt, CryptoHenk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:49 schreef klaasweetalles het volgende: die fits jim ik weet niet wat ik van hem moet vinden het is er net er tussen in net wel net niet
Bij Top Oss snappen ze hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Ze hebben nog steeds niet gezegd waar die knakker vandaan komt. Bang dat men anders iedereen uit dat land belaagt zeker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:50 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
Een eerdere situatieschets. @:rambodirk
Wedstrijd van het jaar voor ze!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:54 schreef klaasweetalles het volgende:
fukking volendam zet ajax helemaal onder druk
dit kan echt niet
* Domme Rickquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef PowerLoungen het volgende:
Rick Kruys pist mokertjehard over Domme Sjon in alles.
Hardop gelachen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:56 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
ik mis @:cryptonees wel
Letterlijk dan hé.quote:
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Bugno3 het volgende:
Fitz Jim is in de omschakeling aanval-verdediging niet heel goed he?
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal kan er ook echt helemaal geen klote van.
Was wel onderdeel van de beste linkerflank van Europa.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:04 schreef Saekerhett het volgende:
Wijndal kan er ook echt helemaal geen klote van.
Zit die Engelsman al op de bank? Ben daar wel benieuwd naar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:12 schreef Bugno3 het volgende:
Haha Fitzie
Maar wat is ie dynamisch he?
Ze gaan gewoon slap de duels in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Bizar hoe vaak Ajax duels verliest, de manier waarop vooral.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |