Een topic uit 2007?quote:
Handjevol post nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Veel bekende users .... die nu niet meer posten ....
Nog hé.quote:
Zijn er te weinig klinkt beter.quote:
Oh ohquote:
Een TT uit ‘89?quote:
Nu eerst even terug "aarden"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Cuijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na bijna vier uur in de trein te hebben gezeten (omleiding Nijmegen , moest via Utrecht naar Zwolle , en in Utrecht kon ik niet verder omdat er aanrijding was geweest in Wezep ,waardoor ik tot het Harde met de trein kon , Zoon moest me ophalen met de auto. Gedoe gedoe
Maar eindelijk thuis![]()
Het is echt mooi daar hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Cuijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na bijna vier uur in de trein te hebben gezeten (omleiding Nijmegen , moest via Utrecht naar Zwolle , en in Utrecht kon ik niet verder omdat er aanrijding was geweest in Wezep ,waardoor ik tot het Harde met de trein kon , Zoon moest me ophalen met de auto. Gedoe gedoe
Maar eindelijk thuis![]()
Hulloquote:
Dat wil mijn parkiet ook weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Wat is dat met die Lambada clip?
Ja hij is er nu toch, dacht vraag het meteen maar evenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wil mijn parkiet ook weten.
Waarom vraag je dat niet aan Domni? Die post het nu hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Ging 20 jaar geleden op fok gewoon vragen hoe ze er nu uitzietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bent u al zo oudquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:21 schreef Seeburg54 het volgende:
'89..toen was ik 18 jaar.Wat gaat de tijd snel.
Volendam uitquote:
Ik ben nog steeds jong.quote:
I wanne be....quote:
Kom vechten dan.quote:
Egwel!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd! Disco's en een hoop lol.
Even mijn rollator zoeken.quote:
Daar hebbie het alquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even mijn rollator zoeken.
Zo is datquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat pakken ze ons niet meer af!
Kunt u nog heenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd! Disco's en een hoop lol.
Ohja leuk. Ik ben nog geen 70quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:32 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Welnee.
Vorig jaar nog wel een 70's party gehad, dat was wel tof.![]()
Op welk oog wil jij een stomp hebben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:32 schreef RedShoe het volgende:
[..]
A hippy![]()
Bekijk deze YouTube-video
Ouwe ......quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:21 schreef Seeburg54 het volgende:
'89..toen was ik 18 jaar.Wat gaat de tijd snel.
Goeie muziek niet waarderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Op welk oog wil jij een stomp hebben?![]()
Mijn man ook volgens mij. Of zelfs nog iets eerder.quote:
Harko ook.quote:
Je bent zeker 3 jaar ouder dan ik jaquote:
Ben ik blij dat ik die poppenkast precies kon ontlopen zegquote:
5 jaar later werd het afgeschaft meen ik.quote:
Ja, daar lijkt het op.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:37 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je bent zeker 3 jaar ouder dan ik ja
Snap ik ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:38 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik die poppenkast precies kon ontlopen zeg
Hoe was het vroeger zonder tv?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:38 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Ja, daar lijkt het op.
Sowieso 70'salleen maar goeds voortgebracht.
94 jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:38 schreef RedShoe het volgende:
[..]
5 jaar later werd het afgeschaft meen ik.
Of opgeschort...hoe je het maar wil noemen.
Ik ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
94 ja
Heb precies nog een half jaar langer kansloos op school gezeten voordat ik kon stoppen en gaan werken
Ik werk in principe al vanaf mijn Diensttijd. Telde gewoon als werkjaren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
94 ja
Heb precies nog een half jaar langer kansloos op school gezeten voordat ik kon stoppen en gaan werken
Mijn zusje is ruim buiten dienstplicht geboren en alsnog vrijwillig dik 3 jaar gedientquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
94 ja
Why?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje is ruim buiten dienstplicht geboren en alsnog vrijwillig dik 3 jaar gedient![]()
Ik zeg niets.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
En zusjes is toch vrijwillig
Als voorbereiding op het leven als getrouwde vrouw die in dienst van haar man staat denk ik ofzoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:48 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Why?
En zusjes is toch vrijwillig
Het is vast geen verkeerde werkgever. En je ziet nog eens wat van de wereld.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:48 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn zusje is ruim buiten dienstplicht geboren en alsnog vrijwillig dik 3 jaar gedient![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:53 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Het is vast geen verkeerde werkgever. En je ziet nog eens wat van de wereld.
Ze kwam van de middelbare af, had geen idee wat ze precies wilde doen met haar leven en is op haar 18e de marine in gegaan. Kreeg voor die leeftijd best goed betaald, weinig uitgave, heeft 2 rijbewijzen, paar wapenvergunningen en 2 diploma's in de zorg gehaald, volledig betaald door vadertje de staat.quote:
Klopt ja.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze kwam van de middelbare af, had geen idee wat ze precies wilde doen met haar leven en is op haar 18e de marine in gegaan. Kreeg voor die leeftijd best goed betaald, weinig uitgave, heeft 2 rijbewijzen, paar wapenvergunningen en 2 diploma's in de zorg gehaald, volledig betaald door vadertje de staat.
Er zijn slechtere manieren om je late tiener jaren door te brengen.
En zat betere ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:57 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[..]
Ze kwam van de middelbare af, had geen idee wat ze precies wilde doen met haar leven en is op haar 18e de marine in gegaan. Kreeg voor die leeftijd best goed betaald, weinig uitgave, heeft 2 rijbewijzen, paar wapenvergunningen en 2 diploma's in de zorg gehaald, volledig betaald door vadertje de staat.
Er zijn slechtere manieren om je late tiener jaren door te brengen.
Ja daar moet je idd wel tegen kunnen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:59 schreef RedShoe het volgende:
[..]
Klopt ja.
Zat soldaten die in dienst hun rijbewijs hebben gehaald idd.![]()
Alleen je moet wel tegen het autoritaire kunnen.
Ze konden schoppen en slaanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar moet je idd wel tegen kunnen.
En zonder in detail te treden heeft ze er ook wel een paar tikken aan over gehouden.
Die heeft ze van jou.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:10 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja daar moet je idd wel tegen kunnen.
En zonder in detail te treden heeft ze er ook wel een paar tikken aan over gehouden.
Ik weet bij deze niet wie jij nou wat toewenstquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat zus onderweg is naar jou![]()
![]()
Ik ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik weet bij deze niet wie jij nou wat toewenst![]()
Ik heb nog een parkiet, die mag je ook niet onderschatten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
denk dat zus onderweg is naar jou![]()
![]()
@:derrabbit ook om het te filmen
Is dat nou jouw aartsvijand?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:53 schreef Superbadeendje het volgende:
[ afbeelding ]
Het is maar dat je het weet.
Nee, ik de zijne.quote:
Hier geen problemen.quote:
quote:
Huh? Is er een feestje?quote:
Dan ben je echt niet goed in je hoofd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Weer een ambulanceding...
Boos worden op het ambulance personeel omdat je geen drugs mag gebruiken in de ambulance![]()
![]()
Die was best de weg kwijt jaquote:Op zondag 31 augustus 2025 00:17 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dan ben je echt niet goed in je hoofd.
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 23:58 schreef marcb1974 het volgende:
Weer een ambulanceding...
Boos worden op het ambulance personeel omdat je geen drugs mag gebruiken in de ambulance![]()
![]()
Gecondoleerd Saar .. sterktequote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Papa is vrijdag overleden
Gecondoleerd!quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Gecondoleerd en sterkte...quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Gecondoleerd, Pinnenmutske 🌹quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Sterkte ermee Pinnenmutske.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Gecondoleerd en sterkte.quote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Gecondoleerdquote:Op zondag 31 augustus 2025 09:36 schreef Pinnenmutske het volgende:
Crosspost
Barbaar.quote:
Wees maar blij dat mijn parkiet een vrije dag heeft.quote:
Want anders?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wees maar blij dat mijn parkiet een vrije dag heeft.
Ik heb er 3 al eens gedaanquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:23 schreef marcb1974 het volgende:
@:pullup
Stukjes fietsen over het 'spoor'?
https://archive.is/goZXY
Hadje een dagje over je linkerschouder moeten blijven kijkenquote:
Ik zie het meer als voorgerecht voor bij het gerecht dat ik eerder posttequote:Op zondag 31 augustus 2025 17:16 schreef pullup het volgende:
[..]
Hadje een dagje over je linkerschouder moeten blijven kijken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |