Een topic uit 2007?quote:
Handjevol post nog.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 16:52 schreef maily het volgende:
[..]
Veel bekende users .... die nu niet meer posten ....
Nog hé.quote:
Zijn er te weinig klinkt beter.quote:
Oh ohquote:
Een TT uit ‘89?quote:
Nu eerst even terug "aarden"quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Cuijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na bijna vier uur in de trein te hebben gezeten (omleiding Nijmegen , moest via Utrecht naar Zwolle , en in Utrecht kon ik niet verder omdat er aanrijding was geweest in Wezep ,waardoor ik tot het Harde met de trein kon , Zoon moest me ophalen met de auto. Gedoe gedoe
Maar eindelijk thuis![]()
Het is echt mooi daar hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 18:36 schreef Puzzie het volgende:
Cuijk![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Na bijna vier uur in de trein te hebben gezeten (omleiding Nijmegen , moest via Utrecht naar Zwolle , en in Utrecht kon ik niet verder omdat er aanrijding was geweest in Wezep ,waardoor ik tot het Harde met de trein kon , Zoon moest me ophalen met de auto. Gedoe gedoe
Maar eindelijk thuis![]()
Hulloquote:
Dat wil mijn parkiet ook weten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Wat is dat met die Lambada clip?
Ja hij is er nu toch, dacht vraag het meteen maar evenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:03 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Dat wil mijn parkiet ook weten.
Waarom vraag je dat niet aan Domni? Die post het nu hierquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Ging 20 jaar geleden op fok gewoon vragen hoe ze er nu uitzietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:00 schreef pullup het volgende:
[..]
Hullo
Bent u al zo oudquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:21 schreef Seeburg54 het volgende:
'89..toen was ik 18 jaar.Wat gaat de tijd snel.
Volendam uitquote:
Ik ben nog steeds jong.quote:
I wanne be....quote:
Kom vechten dan.quote:
Egwel!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd! Disco's en een hoop lol.
Even mijn rollator zoeken.quote:
Daar hebbie het alquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Even mijn rollator zoeken.
Zo is datquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:30 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Dat pakken ze ons niet meer af!
Kunt u nog heenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 19:28 schreef Seeburg54 het volgende:
[..]
Was wel een mooie tijd! Disco's en een hoop lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |