Dat denk ik ook.quote:
Nee al eerder. Film met Richard Gerequote:
Klopt!!!quote:
Eng ventje was Norton in die film, brrrrr.quote:Op maandag 15 september 2025 09:15 schreef slaveloos het volgende:
[..]
Klopt!!!
Topfilm
Stand #3379:
Opzoeknaarvrienden 1
H_T 1
Starflyer 2
mitt 1
pipster 2![]()
slaveloos 1
McAfeequote:
quote:
In de buurt.quote:Op dinsdag 16 september 2025 12:40 schreef FireFox1 het volgende:
Ziet er uit als een Keniaanse langeafstandsloper.
Zeker weten (Haile)quote:
Marokko, Algerije, Tunesië en Egypte?quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:32 schreef pipster het volgende:
Welke vier landen vormen de Hoorn van Afrika?
Nee geen van deze vier landen liggen in de Hoorn.quote:Op dinsdag 16 september 2025 13:45 schreef mitt het volgende:
[..]
Marokko, Algerije, Tunesië en Egypte?
quote:Op woensdag 17 september 2025 07:35 schreef Quyxz_ het volgende:
Somalië, Ethiopië, Djibouti, Eritrea
En dan ligt Somaliland er eigenlijk ook, maar dat wordt niet erkend als land terwijl het in principe alles van een onafhankelijk land heeft.
Ik zit er nu en ik ben af en toe heel blij dat ik een gebouw om mij heen heb.quote:Op woensdag 17 september 2025 11:24 schreef pipster het volgende:
Lofoten, heb daar een keer in een tentje gestaan en de eigenaar zei tonight little storm. Ik heb dus de hele nacht naar het tentdoek liggen staren om te zien of die het hield.
quote:(Vågå (Oppland), 4 augustus 1859 – Nørholm bij Grimstad, 19 februari 1952), pseudoniem van
, was een Noors schrijver, vooral van romans. In 1920 kreeg hij de Nobelprijs voor de Literatuur toegekend voor zijn roman Hoe het groeide. In zijn vroege werk wordt hij tegenwoordig beschouwd als een voorloper van het modernisme uit de eerste decennia van de 20e eeuw. Hij was een der eersten die het procedé van de stream of consciousness hanteerde.
Hamsun wordt beschouwd als belangrijke voorloper van de moderne literatuur. Zijn naam als groot literator werd na de Tweede Wereldoorlog echter negatief beïnvloed door zijn nazi-sympathieën.
Oopsquote:
quote:(Berlijn, 5 december 2006 – aldaar, 19 maart 2011) was een ijsbeer die in de Berlijnse dierentuin Zoologischer Garten Berlin werd geboren maar door zijn moeder Tosca werd verstoten.
Knut ist gutquote:
quote:
Dinosaursquote:Op donderdag 18 september 2025 11:34 schreef pipster het volgende:
In welke tv-serie refereerde de baby naar de vader met de term Not the Mama?
Yesquote:
Tikkie terugquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |