SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het waait
Horloge meteen weer van slag
Hij vindt dat ik opeens tien verdiepingen omhoog ben gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het waait
Horloge meteen weer van slag
Hij vindt dat ik opeens tien verdiepingen omhoog ben gegaan![]()
![]()
Doe eens dan, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:45 schreef kree het volgende:
het erge is nog ik kan ook echt karakters aan jullie toekennen waar je op lijkt enzo. vanuit die film. LOL“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
lol. okequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe eens dan, ik ben wel benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Sensatiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)terdam/87023991.html![]()
![]()
Patatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat ga ik straks voor friet halen?![]()
Frietje watervalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat ga ik straks voor friet halen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
denk ik dat ik de sukkel ben eigenlijk in dat hele verhaal, de onhandige dus. LOL
dat past wel beetje bij me.Do what you love, love what you do!![]()
Of jij bent Stiflerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:53 schreef kree het volgende:
denk ik dat ik de sukkel ben eigenlijk in dat hele verhaal, de onhandige dus. LOL
dat past wel beetje bij me.![]()
nee joh niet bijdehand genoeg voor. ben ik meer die andere als we het ff vergelijken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jawelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik Jennifer Coolidge zijn?![]()
Ben jij een body builder? Ik totaal niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kookniequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij een body builder? Ik totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar wie heeft er een appeltaart gedaan?![]()
![]()
stiflers mom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik Jennifer Coolidge zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Zijn vader ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wist het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:57 schreef kree het volgende:
ik zou verliefd worden btw op dat fluit meisje van orkest enzo.![]()
Wilde het net posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja naja dan ken je me mss toch wel goed genoeg he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
Wilde het net posten.
Do what you love, love what you do!![]()
zonder gekheid he, want tis maar een film. maar vind het best grappig om zo eens te kijken wie met wie zouden matchen in die film.Do what you love, love what you do!![]()
Die weet wel een fluit te hanterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:57 schreef kree het volgende:
ik zou verliefd worden btw op dat fluit meisje van orkest enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hahaha ja weet tquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die weet wel een fluit te hanteren
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef ToT het volgende:
Bah, Mini is weer naar z'n mama toe.Hij wilde dat absoluut niet en ging met hangende schouders en hoofd de auto uit en sjokte naar haar toe.
Erg stil en rustig weer hier in huis...![]()
![]()
![]()
Best apart hoe sommigen er nu uitzien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:59 schreef kree het volgende:
zonder gekheid he, want tis maar een film. maar vind het best grappig om zo eens te kijken wie met wie zouden matchen in die film.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de cast bedoel je? tis natuurlijk best al film van tijdje terug, nog steeds btw master piece alle delen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best apart hoe sommigen er nu uitzien.Do what you love, love what you do!![]()
Je post er vaker over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
de cast bedoel je? tis natuurlijk best al film van tijdje terug, nog steeds btw master piece alle delen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welk deel is het beste ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eerste denk, de delen erna ook nog, die laatste met andere cast niet zo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
extra gewassen wel
de kat liep langs
kon ik opnieuw spoelen
overal haar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is vaak wel zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
btw ik heb ff niemand om n u Netflix mee te delen . maar blijkbaar kan dat nu als we afspreken enzo?
als iemand wil delen. doe ff DM.Do what you love, love what you do!![]()
is ook nooit, maargoed die paar vervolgen waren nog wel oke met American pie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sequels worden vaak niet beterDo what you love, love what you do!![]()
ik dacht ik speel paar potjes russian roulette tot ik mijn voet eraf knal
maar heb al 7 keer achter elkaar gewonnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zekers en paar eerste delen was dat oke. tot ze het gingen uitrekken enzo, en toen was het minder leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
humor is daar het belangrijksteDo what you love, love what you do!![]()
Vader overledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef DJMO het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?![]()
![]()
godver iemand heeft me overvallen, kan ik niet verder spelen
*Lust geen koffie*![]()
haar pa was overleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef DJMO het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?Do what you love, love what you do!![]()
Man3quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver iemand heeft me overvallen, kan ik niet verder spelen![]()
![]()
Gecondoleerd @Pinnenmutskequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
ja komt dan weer zo lomp over he om zo ff te noemen, sorry daarvoor.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms weet dat ik dat onwijs verdrietig vind ook he? goed het komt allemaal veel onhandiger over als ik het bedoel want zou dr knuffel geven enzo.
maarja het blijft soort internet nog steeds dit.Do what you love, love what you do!![]()
Het is de schuld van AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En de Rabobankquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh echt? Ik heb dat 1x geprobeerd, meteen een half uur het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht ik speel paar potjes russian roulette tot ik mijn voet eraf knal
maar heb al 7 keer achter elkaar gewonnen![]()
Jullie leven in een fantasiewereld
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik heb de roulette honor, dus wil nu de win 50 russian roulette hebbenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:17 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh echt? Ik heb dat 1x geprobeerd, meteen een half uur het ziekenhuis in.
ben nu ook begonnen met blackjack, maar geen bust met 6 kaarten is pittigHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
uiteraardquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef MooieTop6 het volgende:
Jullie leven in een fantasiewereldgelukkig is het nep geld met fictieve pistolen en kogels die het enkel nodig maken om 10 minuten in het ziekenhuis te liggenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef kree het volgende:
gok spellen op internet is altijd een no win.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Altijd weer die vegetariërsIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Krijg je dan voor elke honor een merit? Want dan moet ik ook maar eens zo'n lijstje zoeken.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb de roulette honor, dus wil nu de win 50 russian roulette hebben
ben nu ook begonnen met blackjack, maar geen bust met 6 kaarten is pittig![]()
jup jupquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:19 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Krijg je dan voor elke honor een merit? Want dan moet ik ook maar eens zo'n lijstje zoeken.
daarom ben ik begonnen met aftikken
ook 100k aan de kerk gegeven enzo
oh shit ik moest nog biddenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
kun je beetje tekenen jij? weet ik leuker spel nlquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:19 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
uiteraard
[..]
gelukkig is het nep geld met fictieve pistolen en kogels die het enkel nodig maken om 10 minuten in het ziekenhuis te liggen
Oh, ik ga ook eens kijken hoe ik honors kan krijgenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb de roulette honor, dus wil nu de win 50 russian roulette hebben
ben nu ook begonnen met blackjack, maar geen bust met 6 kaarten is pittigI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Niet quoten aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
nou dat is toch goed? bedoel je bent echt niet de enige. en heb ook toen voor die keuze gestaan. en het is allemaal lastig. uiteindelijk de moeite waard geweest voor mij.quote:
goed dat je dat doet.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:24 schreef DJMO het volgende:
Niet quoten aub.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
echt en goed ik dacht toen hou op de hoogte iedereen hier en hielp ook wel eigenlijk. maar moet je zelf weten. maak gewoon een goeie keuze voor jezelf. en vooral (tip) overhaast t niet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:27 schreef kree het volgende:
[..]
nou dat is toch goed? bedoel je bent echt niet de enige. en heb ook toen voor die keuze gestaan. en het is allemaal lastig. uiteindelijk de moeite waard geweest voor mij.
goed dat je dat doet.Do what you love, love what you do!![]()
voor iedereen he. en die van zich zelf keer inziet gaat niet de goeie kant op. alleen daarvoor al heb ik de meeste respect. want dat is altijd het lastige nl. toegeven dat je mss fout bezig bent.
en ja ben daar geweest en etc. maar of het nou anoniem is of niet, weet wss maak je de goeie keuze wel om problemen aan te pakken.
succes. wie het is he![]()
Dat is ook de enige reden dat ik mijn situatie hier deel. Ik kan me nog goed herinneren hoeveel @sinterklaaskapoentje aan jullie / onze steun heeft gehad, en dat heeft me er aan toegeset om zelf ook over mijn problemen te praten.quote:Ik heb er één en ik ben er trots op
Hey KW
Maar ik heb wel een vraagje want uit je schrijven blijkt het een psychologisch probleem maar je gaat in detox? Drink je dan erg veel de laatste tijd of middelengebruik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik mijn situatie hier deel. Ik kan me nog goed herinneren hoeveel @:sinterklaaskapoentje aan jullie / onze steun heeft gehad, en dat heeft me er aan toegeset om zelf ook over mijn problemen te praten.![]()
DJMO![]()
![]()
Moedig om dit te delenAutocorrect
(zelfst. naamw.)
Een feature die je relatie kan verpesten met één letter.![]()
Gaat het alweer wat beter?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ti amoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Je weet mijn punt hierover. Verder zeg ik niks.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik mijn situatie hier deel. Ik kan me nog goed herinneren hoeveel @:sinterklaaskapoentje aan jullie / onze steun heeft gehad, en dat heeft me er aan toegeset om zelf ook over mijn problemen te praten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mwao ja wel iets, duizeligheid is wel weg gelukkig. Gisteren goed op tijd gaan slapen en heb echt 12 uur gemaakt of zo dus ja het gaat wel beter.quote:![]()
Hey BK Jussiequote:
ja maar ik hou niet van 1 minuut tekeningenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
kun je beetje tekenen jij? weet ik leuker spel nlHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo hé, das een flinke ruk jonguhquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwao ja wel iets, duizeligheid is wel weg gelukkig. Gisteren goed op tijd gaan slapen en heb echt 12 uur gemaakt of zo dus ja het gaat wel beter.![]()
hier is een lijstjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:20 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh, ik ga ook eens kijken hoe ik honors kan krijgen
https://www.torn.com/foru(...)1&t=16394278&b=0&a=0Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Er zijn er altijd die je steunen DJMOquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Dat is ook de enige reden dat ik mijn situatie hier deel. Ik kan me nog goed herinneren hoeveel @:sinterklaaskapoentje aan jullie / onze steun heeft gehad, en dat heeft me er aan toegeset om zelf ook over mijn problemen te praten.
weet je wat voor iedereen altijd lastig is om te zeggen?
dit nl:
"ja ik zat fout en wil er wat aan doen"
en geloof me hoe simpele zin dat lijkt, dit is waar heel veel mensen tegen op boksen om te zeggen.
Enne daarom, en niet alleen DJMO of anderen. weet dat je fouten mag maken?
Dat is het hele probleem niet, maar kom er ook keertje weer uit he?
en dat is veel lastiger als erin komen. ben ik dan. de beste?
totaal niet. ik faal ook nog steeds, maar al met al als je de wil enzo hebt kun je er uit komen? iedereen trouwens. wat het ook is. de hulp is er nl ook wel.
dat wilde ik nog ff over zeggen.Do what you love, love what you do!![]()
O das een lekkere ruk slaap, heelijk. Fijn dat je je beter voeltquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:36 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwao ja wel iets, duizeligheid is wel weg gelukkig. Gisteren goed op tijd gaan slapen en heb echt 12 uur gemaakt of zo dus ja het gaat wel beter.
Topperquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
hier is een lijstje
https://www.torn.com/foru(...)1&t=16394278&b=0&a=0![]()
![]()
mss kan die tijd aanpassen, weet niet meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:37 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ja maar ik hou niet van 1 minuut tekeningen
Nou dat is niet voor iedereen weggelegd @kreequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:38 schreef kree het volgende:
weet je wat voor iedereen altijd lastig is om te zeggen?
dit nl:
"ja ik zat fout en wil er wat aan doen"
en geloof me hoe simpele zin dat lijkt, dit is waar heel veel mensen tegen op boksen om te zeggen.
Enne daarom, en niet alleen DJMO of anderen. weet dat je fouten mag maken?
Dat is het hele probleem niet, maar kom er ook keertje weer uit he?
en dat is veel lastiger als erin komen. ben ik dan. de beste?
totaal niet. ik faal ook nog steeds, maar al met al als je de wil enzo hebt kun je er uit komen? iedereen trouwens. wat het ook is. de hulp is er nl ook wel.
dat wilde ik nog ff over zeggen.
Helaas is er niet voor alles een oplossing. Zie @sinterklaaskapoentje![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:34 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Maar ik heb wel een vraagje want uit je schrijven blijkt het een psychologisch probleem maar je gaat in detox? Drink je dan erg veel de laatste tijd of middelengebruik?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 19% gewijzigd door Dotteke op 30-08-2025 13:00:48 ]Ik heb er één en ik ben er trots op
ik teken liever voor een uurquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:40 schreef kree het volgende:
[..]
mss kan die tijd aanpassen, weet niet meerHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
@sinterklaaskapoentjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou dat is niet voor iedereen weggelegd @:Kree
Helaas is er niet voor alles een oplossing. Zie @:sinterklaaskapoentje
Trust nobody![]()
klopt e snap he want zelfde schuitje gezeten. voor een hoop is wel oplossing ook en hoop echt dat mensen die hulp nodig hebben dat ook wel inzien. uiteindelijk meeste moet van je zelf komen hoe lastig ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:41 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nou dat is niet voor iedereen weggelegd @:Kree
Helaas is er niet voor alles een oplossing. Zie @:sinterklaaskapoentjeDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik trek me dat onwijs aan he dat soort verhalen van mensen die hulp zoeken en mss niet eens kunnen vinden ofzo?
Maja ok weet er is ook altijd goeie uitkomst.Do what you love, love what you do!![]()
Ja snap ik, maar jij had nooit hulp gezocht toch> Door jou val ben je er vanzelf ingerold. Anders was je er nooit aan begonnen volgens mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:44 schreef kree het volgende:
ik trek me dat onwijs aan he dat soort verhalen van mensen die hulp zoeken en mss niet eens kunnen vinden ofzo?
Maja ok weet er is ook altijd goeie uitkomst.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Gaat u trouwen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amyquote:
Man man man er probeert weer iemand alle aandacht naar zichzelf te trekken hoorIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man er probeert weer iemand alle aandacht naar zichzelf te trekken hoor![]()
Wie?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:52 schreef MooieTop6 het volgende:
Man man man er probeert weer iemand alle aandacht naar zichzelf te trekken hoorHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe er de vijl in!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
waar en als ik erover terugdenk dan had ik wss dat eerder moeten zoeken ipv van uit noodzaak.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja snap ik, maar jij had nooit hulp gezocht toch> Door jou val ben je er vanzelf ingerold. Anders was je er nooit aan begonnen volgens mijDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:42 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Die troep helpt me dus niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb er één en ik ben er trots op
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik had die grote koffer niet moeten kopen voor 10 miljoen
Ik dacht dat ik +10 traveling capacity kreeg maar het was maar +4![]()
hmmms hoe dat hele topic dan toch in tragische dingen gaat he?
naja, weet het is nooit een einde maar nieuw begin
Preciesquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ga uit van 23 kilo per kofferquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:59 schreef KoningWouter het volgende:
Ik had die grote koffer niet moeten kopen voor 10 miljoen
Ik dacht dat ik +10 traveling capacity kreeg maar het was maar +4Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:41 schreef DJMO het volgende:
[..]Vervelend om te lezen DJMO, had zo anders voor je gehoopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar je gaat er komen, je hebt in ieder geval de kracht en de lef om door te pakken
Ik heb een deja-vu, volgens mij had je dat net al gepost?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vervelend om te lezen DJMO, had zo anders voor je gehoopt.
Maar je gaat er komen, je hebt in ieder geval de kracht en de lef om door te pakkenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wat is het toch met boomers en emoji's?
Krijg nu een appje van
Gaan zo lekker pannenkoeken eten 😏
Dat is niet de smiley die daarbij hoort
*Lust geen koffie*![]()
Maar er staat geen . achterquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg nu een appje van
Dat is niet de smiley die daarbij hoort![]()
Net zoals boomers die een aubergine-emoji gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg nu een appje van
Dat is niet de smiley die daarbij hoort
En de perzikquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:03 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Net zoals boomers die een aubergine-emoji gebruikenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
nu denk ik ben jij niet meer boomer als ik?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
Krijg nu een appje van
Dat is niet de smiley die daarbij hoortDo what you love, love what you do!![]()
Mijn uitnodiging is zoek geraakt in de post?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ga eens even echt wat doen.
Wilde vandaag het huis aan kant hebben want morgen verjaardag.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hoe oud denk je dat ik ben?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
nu denk ik ben jij niet meer boomer als ik?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Sowquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef kree het volgende:
[..]
nu denk ik ben jij niet meer boomer als ik?
Lekker de kliko volgooien danquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:03 schreef KoningWouter het volgende:
Oke ik ga eens even echt wat doen.
Wilde vandaag het huis aan kant hebben want morgen verjaardag.![]()
![]()
ik heb het nooit gevraagd denk?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?
LOL. hoe gevaarlijk dit.Do what you love, love what you do!![]()
Another day hase goneThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Jij zou de taart toch maken?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn uitnodiging is zoek geraakt in de post?![]()
Poes miauwt de hele dag, ik word er wel een beetje flauw vanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat is twee in het potje kree is onaardig tegen mequote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Hetquote:
Achgossie .... die mist haar maatjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Poes miauwt de hele dag, ik word er wel een beetje flauw van![]()
![]()
Nee dat is voor de bruiloftquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Jij zou de taart toch maken?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik ben helemaal niet onaardig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja dat is twee in het potje kree is onaardig tegen meDo what you love, love what you do!![]()
Mijne ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Mijn uitnodiging is zoek geraakt in de post?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:06 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Nee dat is voor de bruiloft
Beste @loveislikeakiss,
Morgen vier ik mijn verjaardag. Je bent van harte welkom morgen om 15 uur. Wel zelf taart mee brengen.![]()
laat ik he zo zeggen love. ik denk dat jij en ik niet mer als 10 jaar met elkaar schelen.Do what you love, love what you do!![]()
Nah het is maar een klein partijtje, even met vader+vriendin en moeder+vriend en mijn broertje uit eten.![]()
Het laatst3quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Heuj!Niet? Nam je het niet in, of werkte het gewoon te weinig?
Ik heb er één en ik ben er trots op
Kun je dan niet verhogen? Want ik hoef maar drank te ruiken en ik hang al boven de pot zo'n beetje.quote:![]()
O jezus, we hebben deze fase bereiktIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar heb je het over?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:10 schreef MooieTop6 het volgende:
O jezus, we hebben deze fase bereikt![]()
Inb4 vreselijk ongepaste vragenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Poes miauwt de hele dag, ik word er wel een beetje flauw van
Oaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zoals wat is je lievelingskleur?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
oke nou rustig aan dan en voor iedereen hier alweer ff conclusies trekt. he mooietop?quote:Do what you love, love what you do!![]()
58quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Hoe oud denk je dat ik ben?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Zeker koudIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik las: lievelingslikeurquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Zoals wat is je lievelingskleur?
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Kimpiequote:
toch valt het hier wel mee? maargoed we hadden nog regen en onweer vanochtend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het is wel een beetje benauwd buitenDo what you love, love what you do!![]()
Hopelijk komt het weer goed met haar. Wel heel vervelend.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:05 schreef MooieTop6 het volgende:
Poes miauwt de hele dag, ik word er wel een beetje flauw van![]()
We verzuipen ons aan de drank van je vaderquote:
Ik ben blij dat je hier bent
Blij dat je hier bentHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nog een pilsje bij de Pieperquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We verzuipen ons aan de drank van je vader
Blij dat je hier bent
En wat sterkers op het plein
Morgenochtendvroeg zal Rosalie
Niet jong meer zijn
Nog een pilsje bij de Pieper
En wat sterkers op het plein
Morgenochtendvroeg zal Rosalie
Geen maagd meer zijnProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Rolt ie wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmms he wist dat ik die tekst ergens van konquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We verzuipen ons aan de drank van je vader
Blij dat je hier bent
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Op een bord staat volkslust
Maar de tweede s is wat weg gevraagd
Dus ik las volkslutHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Waarom is Spotify zo duurIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb dat een keer gehad met de Engels les.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
Op een bord staat volkslust
Maar de tweede s is wat weg gevraagd
Dus ik las volkslut
Er stond:
"This girl is a little sleuth"
Ik las dat op als
"This girl is a little slut"![]()
spotify sucks en buiten muzikanten uit. heb het vaak genoeg gezien muzikanten die erover klagen. boycotten die.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Je hebt me overtuigd, ik neem een aboIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:21 schreef maily het volgende:
[..]
Omdat ze binnenkort een chatfunctie uitrollen?man man man
Dan maar gewoon de Veronica-appIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
2.000.000 levert een euro of 1000 op voor muzikant. met mazzel en die moeten ze nog delen.
dikke lul verder is het een AI kopieer machine enzo.Do what you love, love what you do!![]()
Ik heb het nooit echt gebruikt. Even een proef abo maar is niet m’n ding. Ben old school.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:21 schreef kree het volgende:
[..]
spotify sucks en buiten muzikanten uit. heb het vaak genoeg gezien muzikanten die erover klagen. boycotten die.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
niet gaan doen ook, alles wat artiesten uploaden daar wordt gebruik voor AI en zekers en zoek op YouTube van artiesten. slechte verhalen lees ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:23 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb het nooit echt gebruikt. Even een proef abo maar is niet m’n ding. Ben old school.Do what you love, love what you do!![]()
Abonnement genomenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Jatochquote:
Ga ik zo ophalenquote:
Die artiesten zullen me een worst wezen. Een groot deel van m’n muziekcollectie bestaat uit illegaal gedownloade muziek, alleen van m’n favoriete artiesten heb ik gekocht. Maar ik wil gewoon de volledige controle hebben over m’n muziek. Dus Spotify is niks voor mij.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:25 schreef kree het volgende:
[..]
niet gaan doen ook, alles wat artiesten uploaden daar wordt gebruik voor AI en zekers en zoek op YouTube van artiesten. slechte verhalen lees ik.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Wat is die "meer controle" dan? Want ik heb gewoon spotify en kan er alles mee wat ik ook met mp3 kan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:32 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Die artiesten zullen me een worst wezen. Een groot deel van m’n muziekcollectie bestaat uit illegaal gedownloade muziek, alleen van m’n favoriete artiesten heb ik gekocht. Maar ik wil gewoon de volledige controle hebben over m’n muziek. Dus Spotify is niks voor mij.![]()
Precies!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Send him down to the depths below
Make that bastard walk the plank
With a bottle of rum and a yo ho ho
Ik ben benieuwd met wie ik straks op spotify kan chatten
Ik verwacht dat er daarna een datingoptie komt op basis van muzieksmaakI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
En de wrapped is die 10 euro per maand ook wel waard natuurlijkI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ik voorspel op dag 1 een 100tal sexueel gefrustreerde Indiers in je inbox.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:36 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben benieuwd met wie ik straks op spotify kan chatten
Ik verwacht dat er daarna een datingoptie komt op basis van muzieksmaak
Forum Opties Forumhop: Hop naar: