SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het waait
Horloge meteen weer van slag
Hij vindt dat ik opeens tien verdiepingen omhoog ben gegaanHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker bezigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:46 schreef loveislikeakiss het volgende:
Het waait
Horloge meteen weer van slag
Hij vindt dat ik opeens tien verdiepingen omhoog ben gegaan![]()
![]()
Doe eens dan, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:45 schreef kree het volgende:
het erge is nog ik kan ook echt karakters aan jullie toekennen waar je op lijkt enzo. vanuit die film. LOL“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
lol. okequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Doe eens dan, ik ben wel benieuwd.Do what you love, love what you do!![]()
Sensatiequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:48 schreef Dotteke het volgende:
https://www.telegraaf.nl/(...)terdam/87023991.html![]()
![]()
Patatquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat ga ik straks voor friet halen?![]()
Frietje watervalquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
Wat ga ik straks voor friet halen?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
denk ik dat ik de sukkel ben eigenlijk in dat hele verhaal, de onhandige dus. LOL
dat past wel beetje bij me.Do what you love, love what you do!![]()
Of jij bent Stiflerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:53 schreef kree het volgende:
denk ik dat ik de sukkel ben eigenlijk in dat hele verhaal, de onhandige dus. LOL
dat past wel beetje bij me.![]()
nee joh niet bijdehand genoeg voor. ben ik meer die andere als we het ff vergelijken.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Jawelquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik Jennifer Coolidge zijn?![]()
Ben jij een body builder? Ik totaal niet.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Kookniequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:55 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ben jij een body builder? Ik totaal niet.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
Maar wie heeft er een appeltaart gedaan?![]()
![]()
stiflers mom?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
Kan ik Jennifer Coolidge zijn?Do what you love, love what you do!![]()
Zijn vader ook.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik wist het.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:57 schreef kree het volgende:
ik zou verliefd worden btw op dat fluit meisje van orkest enzo.![]()
Wilde het net posten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja naja dan ken je me mss toch wel goed genoeg he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:58 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik wist het.![]()
Wilde het net posten.
Do what you love, love what you do!![]()
zonder gekheid he, want tis maar een film. maar vind het best grappig om zo eens te kijken wie met wie zouden matchen in die film.Do what you love, love what you do!![]()
Die weet wel een fluit te hanterenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:57 schreef kree het volgende:
ik zou verliefd worden btw op dat fluit meisje van orkest enzo.Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
hahaha ja weet tquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:00 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Die weet wel een fluit te hanteren
Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef ToT het volgende:
Bah, Mini is weer naar z'n mama toe.Hij wilde dat absoluut niet en ging met hangende schouders en hoofd de auto uit en sjokte naar haar toe.
Erg stil en rustig weer hier in huis...![]()
![]()
![]()
Best apart hoe sommigen er nu uitzien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:59 schreef kree het volgende:
zonder gekheid he, want tis maar een film. maar vind het best grappig om zo eens te kijken wie met wie zouden matchen in die film.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
de cast bedoel je? tis natuurlijk best al film van tijdje terug, nog steeds btw master piece alle delen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Best apart hoe sommigen er nu uitzien.Do what you love, love what you do!![]()
Je post er vaker over.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:03 schreef kree het volgende:
[..]
de cast bedoel je? tis natuurlijk best al film van tijdje terug, nog steeds btw master piece alle delen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Welk deel is het beste ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
eerste denk, de delen erna ook nog, die laatste met andere cast niet zo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
extra gewassen wel
de kat liep langs
kon ik opnieuw spoelen
overal haar
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Dat is vaak wel zo.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
btw ik heb ff niemand om n u Netflix mee te delen . maar blijkbaar kan dat nu als we afspreken enzo?
als iemand wil delen. doe ff DM.Do what you love, love what you do!![]()
is ook nooit, maargoed die paar vervolgen waren nog wel oke met American pie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja sequels worden vaak niet beterDo what you love, love what you do!![]()
ik dacht ik speel paar potjes russian roulette tot ik mijn voet eraf knal
maar heb al 7 keer achter elkaar gewonnenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
zekers en paar eerste delen was dat oke. tot ze het gingen uitrekken enzo, en toen was het minder leuk.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
humor is daar het belangrijksteDo what you love, love what you do!![]()
Vader overledenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef DJMO het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?![]()
![]()
godver iemand heeft me overvallen, kan ik niet verder spelen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
haar pa was overleden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef DJMO het volgende:
Ik zal wel weer iets gemist hebben, maar wat is er Pinnenmutske aan de hand?Do what you love, love what you do!![]()
Man3quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:12 schreef loveislikeakiss het volgende:
godver iemand heeft me overvallen, kan ik niet verder spelen![]()
![]()
Gecondoleerd @Pinnenmutskequote:Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"
Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad - My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen![]()
ja komt dan weer zo lomp over he om zo ff te noemen, sorry daarvoor.Do what you love, love what you do!![]()
hmmmms weet dat ik dat onwijs verdrietig vind ook he? goed het komt allemaal veel onhandiger over als ik het bedoel want zou dr knuffel geven enzo.
maarja het blijft soort internet nog steeds dit.Do what you love, love what you do!![]()
Het is de schuld van AIIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
En de Rabobankquote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh echt? Ik heb dat 1x geprobeerd, meteen een half uur het ziekenhuis in.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik dacht ik speel paar potjes russian roulette tot ik mijn voet eraf knal
maar heb al 7 keer achter elkaar gewonnen
Forum Opties Forumhop: Hop naar: