https://www.rijnmond.nl/n(...)gooiden-met-vuurwerkquote:Voor het eerst in zo’n vijftig jaar kon het traditionele slaapfeest op het Huttendorp in Bleiswijk donderdagnacht niet doorgaan. Terwijl de kinderen er zich op verheugden om in hun zelfgebouwde hut te slapen, maakten agressieve jongeren een einde aan de gezelligheid. “Het liep volledig uit de hand.”
quote:We belden meerdere keren de politie, maar het duurde ruim een uur voordat ze er waren.
quote:Er is niemand aangehouden.
Omdat de ouders 33cm bicepsen hebben en geen creatine nemenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom niet de ouders optrommelen en korte metten maken met deze jongeren?
Ze verwachten ook nog dat ie democratisch gekozen is ofzo? Of hebben ze meer een zilverrug in gedachten?quote:
Heb gezocht naar een bron dat het geen Nederlanders waren maar nog niets kunnen vinden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:51 schreef Elan het volgende:
Het gaat over jongeren die rellen en de asielzoekers krijgen alsnog de schuld. Prachtig land..
Op zoek naar de leider van de jongeren, maar die konden we niet vinden?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
[ link | afbeelding ]upload image online
Geweldig zulke activiteiten voor de kinderenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:05 schreef tesssssssss het volgende:
Dit was in ieder geval het huttendorp:
[ x ]
Ja, maar dat huttendorp was niet aangevallen. Dus ik had het fout.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:06 schreef maily het volgende:
[..]
Geweldig zulke activiteiten voor de kinderen![]()
Exact dezelfde gedachte hier. Bij ons in het dorp had er binnen enkele minuten een groep vaders gestaan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:48 schreef Jahr00n het volgende:
Waarom niet de ouders optrommelen en korte metten maken met deze jongeren?
Baldadig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
Andere uiterste.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Baldadig?
Tha fuck?
Je zou dit soort figuren gewoon moeten aanrijden met je auto.
Nou nee, als ze geweldadig zijn en (zwaar) vuurwerk naar mijn kind zouden gooien (met risico op branden), zou ik er totaal geen moeite mee hebben. Ik heb dan ook nogal een temperament, en vooral tuig weet dat goed aan te wakkeren.quote:
Als je de gemiddelde curling-ouder ziet wat op dit soort evenementen afkomt, is dat wel een beetje wishfull thinking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef probeer het volgende:
OK, en die 20 crimineeltjes in de dop zijn dus niet volledig de tering in getrapt door die minstens 10 aanwezige volwassenen plus 150 kinderen (evt na een paar slokjes red bull per kind)? Jammer.
Ja, raar is dat heh, nooit nieuws over overlastgevende asielzoekers, en toch blijven mensen maar de schuld daar neerleggen. Terwijl er NOOIT problemen zijn. Tjonge wat een naar land zijn we toch.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:51 schreef Elan het volgende:
Het gaat over jongeren die rellen en de asielzoekers krijgen alsnog de schuld. Prachtig land..
Het gaat juist de hele dag over asielzoekers. Zelfs als helemaal nergens blijkt dat ze daadwerkelijk bij strafbare feiten of rellen betrokken zijn geweest.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:06 schreef havanagila het volgende:
[..]
Ja, raar is dat heh, nooit nieuws over overlastgevende asielzoekers, en toch blijven mensen maar de schuld daar neerleggen. Terwijl er NOOIT problemen zijn. Tjonge wat een naar land zijn we toch.
Iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:39 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Baldadig?
Tha fuck?
Je zou dit soort figuren gewoon moeten aanrijden met je auto.
Hoe bedoel je angstvallig wordt achter gehouden? Nieuws en de fp staat vol met asielzoekers nieuws. Bij Lisa werd al vrij snel gedeeld dat de verdachte een asielzoeker is. Bosche kermis? Syriers. Hoeveel berichten zien we eigenlijk langskomen hier op fok waarbij benadrukt wordt dat het om een ethisch Nederlander gaat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:43 schreef matspontius het volgende:
Waarom wordt de afkomst van deze "jongeren" niet vermeld? Omdat dit telkens angstvallig wordt achter gehouden weet iedereen alweer hoe laat het is!!!! Noem het probleem bij de naam en zorg dat dit land zo snel mogelijk wordt opgeschoond. Het is echt zeer verontrustend hoe het er in dit land aan toe gaat op dit moment![]()
Ik heb het over dit artikel slimmerik en over de tendens om nooit de identiteit van de daders te vermelden in de 1e berichten omdat dat de publieke opinie anders negatief wordt beinvloed. Net of we in Nederland achterlijk zijn en niet weten waar het probleem ligt ....quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:18 schreef Hugo862 het volgende:
[..]
Hoe bedoel je angstvallig wordt achter gehouden? Nieuws en de fp staat vol met asielzoekers nieuws. Bij Lisa werd al vrij snel gedeeld dat de verdachte een asielzoeker is. Bosche kermis? Syriers. Hoeveel berichten zien we eigenlijk langskomen hier op fok waarbij benadrukt wordt dat het om een ethisch Nederlander gaat?
Maar uiteindelijk maakt afkomst weinig uit natuurlijk, waar het mij om gaat is dat er niemand opgepakt is. Daar zou je eigenlijk juist meer aandacht op moeten leggen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:21 schreef matspontius het volgende:
[..]
Ik heb het over dit artikel slimmerik en over de tendens om nooit de identiteit van de daders te vermelden in de 1e berichten omdat dat de publieke opinie anders negatief wordt beinvloed. Net of we in Nederland achterlijk zijn en niet weten waar het probleem ligt ....
Man, in wat voor een hippie bubbel leef jij? Kijk toch eens om je heen wat er in dit land aan de hand is en waarop mensen boos zijn. En doe die oordoppen uit!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:24 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Maar uiteindelijk maakt afkomst weinig uit natuurlijk, waar het mij om gaat is dat er niemand opgepakt is. Daar zou je eigenlijk juist meer aandacht op moeten leggen.
De haat tegen immigranten kan je ook indammen denk ik, als de pak en straf kans gewoon heel hoog ligt.
Althans ik heb het idee dat het niet zozeer de afkomst is waar mensen boos om zijn, maar meer dat ze ermee weg komen.
Geen idee waar je het precies over hebt. Ik zeg alleen dat ik denk dat de pakkans meer een issue is (zoals ook hier te zien is in dit topic) dan de afkomst.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:29 schreef matspontius het volgende:
[..]
Man, in wat voor een hippie bubbel leef jij? Kijk toch eens om je heen wat er in dit land aan de hand is en waarop mensen boos zijn. En doe die oordoppen uit!
Als het probleem bij de naam genoemd wordt kun je daar politiek en gerechterlijk harder tegen optreden!!! Daar ligt de crux in dit land - dat softe gewauwel om bevolkingsgroepen maar niet aan te duiden op het totaal respectloze en criminele gedrag. Iedereen ziet het maar je mag het niet benoemen, jij lult ook gewoon om de hete brei heenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:31 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Geen idee waar je het precies over hebt. Ik zeg alleen dat ik denk dat de pakkans meer een issue is (zoals ook hier te zien is in dit topic) dan de afkomst.
We weten de afkomst niet eens. Ja we kunnen het wel raden. Maar dat er niemand is opgepakt vind ik zelf een stuk zorgwekkender.
Als de pakkans (en straf) veel hoger is, zal het aantal incidenten waarschijnlijk ook dalen.
Oke, wat stel je voor? Even gewoon als alles mogelijk is. Want volgens mij is een totale asielstop (bijvoorbeeld) geen oplossing voor het gebeuren in de OP.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:35 schreef matspontius het volgende:
[..]
Als het probleem bij de naam genoemd wordt kun je daar politiek en gerechterlijk harder tegen optreden!!! Daar ligt de crux in dit land - dat softe gewauwel om bevolkingsgroepen maar niet aan te duiden op het totaal respectloze en criminele gedrag. Iedereen ziet het maar je mag het niet benoemen, jij lult ook gewoon om de hete brei heen
Baldadig...quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
Strenger straffen werkt niet. Dit is uitgebreid onderzocht.quote:
Een totale asielstop is niet wenselijk en inderdaad niet mogelijk. Alleen asiel verlenen aan mensen die uit gebieden komen waar het echt onveilig is voor ze dus bv oorlogsgebied, IS-gebied uit het verleden, gevaarlijke landen voor homo's, lesbiennes, etc. Al dat andere gajes wat hier komt uit winstbejag of zeer dubieuze politieke of geloofsredenen weren. En alles weren wat geestelijk niet in orde is - lees als in compleet gestoord! Daar kun je prima op screenen alleen willen ze dat in dit land om de een of andere redenen niet. In andere landen werkt dat uitstekend (zie Denemarken)quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 14:36 schreef Eyjafjallajoekull het volgende:
[..]
Oke, wat stel je voor? Even gewoon als alles mogelijk is. Want volgens mij is een totale asielstop (bijvoorbeeld) geen oplossing voor het gebeuren in de OP.
Een veel hogere pakkans is dat waarschijnlijk wel. En als ze 18+ zijn en ze roepen seksuele opmerkingen naar kinderen dan zijn het wmb gewoon pedo's, die je ook zo moet berechten.
Voor dorpen is dit een normale aanrijtijd. Dan rijdt er ergens 1 autootje rond over een enorm groot gebied.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 13:02 schreef probeer het volgende:
OK, en die 20 crimineeltjes in de dop zijn dus niet volledig de tering in getrapt door die minstens 10 aanwezige volwassenen plus 150 kinderen (evt na een paar slokjes red bull per kind)? Jammer.
Maar ok .. serieus .. Wel weer triest dat de politie een uur op zich laat wachten. Moet je toch blijkbaar de boel weer flink aandikken om ze met spoed te laten komen. Iemand had een van die 'jongeren' met een vuurwapen zien zwaaien, toch?
Jouw kind schiet er weinig mee op als jij een paar jaar in de bak zit.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 12:46 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Nou nee, als ze geweldadig zijn en (zwaar) vuurwerk naar mijn kind zouden gooien (met risico op branden), zou ik er totaal geen moeite mee hebben. Ik heb dan ook nogal een temperament, en vooral tuig weet dat goed aan te wakkeren.
Wat een doortastend optreden van de politie, hulde.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef maily het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |