SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik bedoel dit niet discriminerend of zulks, maar sommige stereo types haal je er soms gelijk uit en weet je precies waar ze vandaan komen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:11 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis best grappig dat je die er zo uitpikt hierOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Xtc op?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:13 schreef Paul het volgende:
ik ga ff alleen maar lief doen deze ochtend.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Van de meneren op het strand die temushit verkopen ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik bedoel dit niet discriminerend of zulks, maar sommige stereo types haal je er soms gelijk uit en weet je precies waar ze vandaan komen.
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Beter een hand aan je arm dan tien vissen in het meerquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
Je vist er steeds naar rabbit
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is dit geen hele harde opmerking?quote:
Is die swa met die zonnebrillen er ook?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van de meneren op het strand die temushit verkopen ook![]()
![]()
Jepquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is die swa met die zonnebrillen er ook?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
lol oke dat gezegde heb je aardig veranderdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Beter een hand aan je arm dan tien vissen in het meer
Do what you love, love what you do!![]()
Harde opmerking in je broekjequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is dit geen hele harde opmerking?![]()
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Special pricequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is die swa met die zonnebrillen er ook?
Gelijk geTRd natuurlijkquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon kopen en betalen in 40 tot 50 klappen in het gezicht, echt geweldig!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef greysbones het volgende:
[..]
Van de meneren op het strand die temushit verkopen ook
No shit sherlockquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:16 schreef kree het volgende:
[..]
lol oke dat gezegde heb je aardig veranderdOnce you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
ook special price?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dan kan @greysbones ff wat bestellen voor @Kissingbirdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:15 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is die swa met die zonnebrillen er ook?![]()
![]()
![]()
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ook mevrouwtjes die massage geven ?![]()
![]()
ma1lyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Dan kan @:greysbones ff wat bestellen voor @:Kissingbird![]()
![]()
![]()
Oeh jaquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ga ik doen
Vragen of hij een paarse heeft
Kan Grey er ook nog wat aan verdienenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
Ssstquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan Grey er ook nog wat aan verdienenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
wiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
This is DTS!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef kree het volgende:
echt met jullie serieus zijn kan gewoon miet he.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Wil je nu een nieuwe bentley of nietquote:
onmogelijk zijn julliequote:
maar oke. hahaha. moet er weer om lachen enzo. en dan is t goed.Do what you love, love what you do!![]()
Ja maar dan moet jij niet de truc verklappenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:20 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Wil je nu een nieuwe bentley of niet
sow!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dit is een reeks in ONZ, wat verwacht je dan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:20 schreef kree het volgende:
[..]
onmogelijk zijn jullie
maar oke. hahaha. moet er weer om lachen enzo. en dan is t goed.
Diepe politieke discussies met gegronde argumenten
Ik weet nog steeds niet wie de jarige nou wasquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef maily het volgende:
[..]
Ze zeggen dat wel vaker
En geregeld dat het goed is voor het gras @:loveislikeakiss
Of hoe het nou toch verder moet met mijHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heel soms gebeurd hetquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dit is een reeks in ONZ, wat verwacht je dan?
Diepe politieke discussies met gegronde argumentenHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Probeer anders balletje balletje met haar, kan je ook leuk bedrag opleveren.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja maar dan moet jij niet de truc verklappen
Heb ik van horen zeggen overigens![]()
Dit is wel een harde opmerking hoorquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diepe politieke discussies met gegronde argumentenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
En meneer van Ouwenaar zet alle dingen rechtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik weet nog steeds niet wie de jarige nou was
Of hoe het nou toch verder moet met mij![]()
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVquote:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
soms ff wel eigenlijk. maargoed voor de rest vind ik het ook prima als het allemaal gewoon grappig isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Diepe politieke discussies met gegronde argumenten
MT6quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
LIEVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVVV![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Sorryquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Dit is wel een harde opmerking hoor
Met jou ook nietquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef kree het volgende:
echt met jullie serieus zijn kan gewoon miet he.![]()
![]()
Blij dat je weer online bentquote:![]()
![]()
Daar is ie hoor, de enige echte koningquote:
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
Ik ook, maar wel heel even.. Moet zo even douchenquote:
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
hohoho. die mag ik gewoon gebruiken daarvoor he? en met recht ook als ik in de file sta en ergens heen moet.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:23 schreef maily het volgende:
[..]
Met jou ook niet
[ link | afbeelding ]
maargoed al met al jullie kennen me genoeg dat ik wel van lolletje hou. maar kan best ook nog wel eens serieus zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Café de rat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jop heeft een cafe vlakbij @:misshobje en mijnHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Wow zeg heequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:25 schreef Paul het volgende:
[..]
Jop heeft een cafe vlakbij @:misshobje en mijn![]()
Voel je je weer fit genoeg voor cafeïne?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
Even een beetje wakker worden met een kopje koffie.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Niet meer wiebelig?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:26 schreef KoningWouter het volgende:
Even een beetje wakker worden met een kopje koffie.![]()
Paul
![]()
Maar mijn vraag beantwoorden ho maarquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:27 schreef Paul het volgende:
Vanmiddag moet ik weer @:misshobje haar rug insmeren
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Zo 's ochtends even 2 kopjes wil ik wel doen maar de rest van de dag niet meer.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:27 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Voel je je weer fit genoeg voor cafeïne?![]()
Ja heb ik wel nodig!quote:
Maar is allergie, houdt zo wel weer opI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
gaat weer van kwaad tot erger hierLOL
we begonnen met lief zijn enzo he?Do what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
wij zijn lief iddquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef kree het volgende:
gaat weer van kwaad tot erger hierLOL
we begonnen met lief zijn enzo he?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Oeiquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ja heb ik wel nodig!
Maar is allergie, houdt zo wel weer op
Wat moeten we verbannen uit de wereld?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:29 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
's ochtends twee kan wel denk ik![]()
![]()
Mijquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:30 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Oei
Wat moeten we verbannen uit de wereld?
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
niet.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
maja het is wel lief. maar allemaal pookjes onderhuids wel hier en daarquote:
LOL. echt tis dat ik jullie langer ken als vandaag. wat zou iemand denken die hier net nieuw in valt?Do what you love, love what you do!![]()
Die waren er echt niet vanochtend, peercoquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
maja het is wel lief. maar allemaal pookjes onderhuids wel hier en daar
LOL. echt tis dat ik jullie langer ken als vandaag. wat zou iemand denken die hier net nieuw in valt?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:![]()
Hoe gaat het met je?
Naja klopt niet helemaal in deze, maar is zoiets als dat je naam al een voorteken is.quote:I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
nee LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:33 schreef kree het volgende:
we kunnen het btw nog even over paiq hebben? LOLIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paul
![]()
wij zijn echt lief lief Kree, wij zijn lieverds, doen nooit mensen iets kwaadquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:31 schreef kree het volgende:
[..]
maja het is wel lief. maar allemaal pookjes onderhuids wel hier en daar
LOL. echt tis dat ik jullie langer ken als vandaag. wat zou iemand denken die hier net nieuw in valt?
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
haha ja vast......quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:34 schreef Paul het volgende:
[..]
wij zijn echt lief lief Kree, wij zijn lieverds, doen nooit mensen iets kwaadDo what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:35 schreef Paul het volgende:
[..]
Wij zijn echt schatten, echte lieverds, leuke boys, hunks ook nog trouwens
Wij:
[ afbeelding ]![]()
![]()
oke dan "boys". nu had ik beetje denk duidelijk gemakt dat ik toch wel hetro was? LOLDo what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
moet zeggen zo ongeveer zie ik er wel uit als ik beetje mijn spieren aanspan enzoquote:
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:33 schreef kree het volgende:
we kunnen het btw nog even over paiq hebben? LOLWerewolf
Papa 15/11/1950- 29/08/2025![]()
Paul
![]()
Ik vroeg of je naar café de rat ging een gewoon nietsquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
was allemaal weer kut wss he?quote:
naja bij mij weet ik niet eens want heb er 2 weken niet op gekeken zowat.Do what you love, love what you do!![]()
Paul
![]()
misshobje en ik gaan niet naar cafe de ratquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:38 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ik vroeg of je naar café de rat ging een gewoon nietsWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
voor je het je afvraagt hema, we waren even aan het kijken hoe gay iedereen was enzo. hahahahaDo what you love, love what you do!![]()
Daar ging het helemaal niet over, maar goed LOLquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef kree het volgende:
voor je het je afvraagt hema, we waren even aan het kijken hoe gay iedereen was enzo. hahahahaIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
btw en voor dit tegen mij gebruikt gaat worden? totaal geen problemen met homo's ofzo.
nou nu wel?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:42 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Daar ging het helemaal niet over, maar goed LOL
weet je wat ik vind trouwens. ik mag homo's altijd wel. kan het echt altijd goed met ze vinden nl.
moet zeggen dat cultuurtje is soms wat apart. maarja leuk toch?
maar laat ik het voor eens en voor altijd duidelijk zeggen, ik ben niet opzoek naar een man.
Jammer, is erg goed caféquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:40 schreef Paul het volgende:
[..]
misshobje en ik gaan niet naar cafe de ratHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
de rat?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jammer, is erg goed café
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
hmmms heb nog het zuur van te veel te late pizza gister besteldquote:
Ik heb daar een stukje van gezien. Wat een type is dat zeg.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:48 schreef loveislikeakiss het volgende:
Cardi b trail is wel goud trouwens
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die advocaat ookquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:51 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb daar een stukje van gezien. Wat een type is dat zeg.
Gisteren had je kort zwart haar
Vandaag lang blond
Welke is je echte haar?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:33 schreef kree het volgende:
we kunnen het btw nog even over paiq hebben? LOLquote:![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:18 schreef maily het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ja
Ga ik doen
Vragen of hij een paarse heeft
Smile, it's free therapy.![]()
nee at die gister rond 10 he.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
Jezus al zo oud dat je avond pizza niet aankan?
maargoed nog honger en nog wat stukjes enzo. LOL
mijn maagje kan dat niet aan enzo.Do what you love, love what you do!![]()
En hoe ze tegen die rechter doet dan. Met haar gezichtsuitdrukking.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Die advocaat ook
Gisteren had je kort zwart haar
Vandaag lang blond
Welke is je echte haar?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar hoe doet ze tegen de linker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe ze tegen die rechter doet dan. Met haar gezichtsuitdrukking.![]()
ik had btw aandringende mailtjes van paiq dat er wel nog steeds een match op me staat te wachten.
naja ff geen zin in gehad deze week, ze wacht maar ff nog.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Justin.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Maar hoe doet ze tegen de linker?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Paul
![]()
ok wanneer gaan we daar cola drinkenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:45 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Jammer, is erg goed caféWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:quote:
We're having *trekt gezicht* a debatequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
En hoe ze tegen die rechter doet dan. Met haar gezichtsuitdrukking.
HeeeeeeerlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
![]()
Echt lelijk is ze nietquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Maar waarom staat ze voor het gerecht?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net pas wakker?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:57 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Beetje slaperig nog.Maar wel goed.
![]()
![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:55 schreef maily het volgende:
[..]
Let's grab a sock
It's time to rock
#playmate of the year![]()
neeeeehee!
Sokloos huis hierSmile, it's free therapy.![]()
Zou achter het aanrecht moeten staanquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar waarom staat ze voor het gerecht?![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:58 schreef JustinK het volgende:
[..]
Zou achter het aanrecht moeten staan
Wat leuk dat jij het ook volgt . Deze komt aardig in de buurt van: johnny depp amber heard trial. Dat was helemaal mooi.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:56 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
We're having *trekt gezicht* a debate
Heeeeeeerlijk“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Mishandeling beveiligster. Eis is 24 miljoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:58 schreef MooieTop6 het volgende:
Maar waarom staat ze voor het gerecht?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:59 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Ga zo maar eens opstaan om mijn cafeïne level op peil te krijgen
![]()
![]()
![]()
Zonnebril hequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:19 schreef greysbones het volgende:
[..]
Oeh ja
Ga ik doen
Vragen of hij een paarse heeft![]()
![]()
Geen gepunte lans ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Johnnyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat leuk dat jij het ook volgt . Deze komt aardig in de buurt van: johnny depp amber heard trial. Dat was helemaal mooi.
Amber
Als wij een hond nemen noem ik die muis, dan luistert tenminste iemand met die naam naar mequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
Ik wil ook kunnen wandelen met de kat
En welke ga je dan uitlaten?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:05 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Als wij een hond nemen noem ik die muis, dan luistert tenminste iemand met die naam naar me![]()
De hond natuurlijk, de andere blijft dan rustig in de kelder zitten om tot rust en inkeer te komenquote:
Heel goedquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
De hond natuurlijk, de andere blijft dan rustig in de kelder zitten om tot rust en inkeer te komen![]()
![]()
En de advocaten van Johnny.quote:
Dieren voelen zoiets heel goed aan Saar.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:03 schreef Pinnenmutske het volgende:
[ afbeelding ]
Fring weet het ook niet meer
Stairmaster ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey BolkKingquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
Nee ga zo naar de stad voor lunch en dan door naar Bredaquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Lekker geslapen?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooi zo, nee ik voor geen meter. Was weer prijsschieten vannachtquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:35 schreef JustinK het volgende:
[..]
Heerlijk
Jij ook nog een beetje?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ow balenquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, nee ik voor geen meter. Was weer prijsschieten vannacht![]()
![]()
Ja wilde vandaag de hort op maar gaat nu niet meer van komen.quote:
Dan morgen maar kijken en anders maar nietWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Bah, Mini is weer naar z'n mama toe.Hij wilde dat absoluut niet en ging met hangende schouders en hoofd de auto uit en sjokte naar haar toe.
Erg stil en rustig weer hier in huis...![]()
Rustig aan dan maar vandaag.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja wilde vandaag de hort op maar gaat nu niet meer van komen.
Dan morgen maar kijken en anders maar niet
Hopelijk gaat het morgen beter![]()
Vast wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Rustig aan dan maar vandaag.
Hopelijk gaat het morgen beterWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Je woont tegenwoordig in Amsterdam Zuid-Oost?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi zo, nee ik voor geen meter. Was weer prijsschieten vannacht![]()
![]()
Awzquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef ToT het volgende:
Bah, Mini is weer naar z'n mama toe.Hij wilde dat absoluut niet en ging met hangende schouders en hoofd de auto uit en sjokte naar haar toe.
Erg stil en rustig weer hier in huis...![]()
![]()
![]()
zo makkelijk om hier grapjes over te maken weer?\\quote:
LOL maar oke zou lief zijn.Do what you love, love what you do!![]()
Zo klaar
5 kwartier is niet eens heel slecht voor benen trainendagHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Alleen voor het weekend?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef ToT het volgende:
Erg stil en rustig weer hier in huis...Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:39 schreef ToT het volgende:
[..]
Je woont tegenwoordig in Amsterdam Zuid-Oost?
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
A dat is zielig, maar toch is het wel belangrijk dat hij gaat om de 'band' te behouden.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 11:38 schreef ToT het volgende:
Erg stil en rustig weer hier in huis...
Maar is niet leuk om zo je kind weg te zien gaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik zweer het je. ik zit hier soms met de hele American pie familie.Do what you love, love what you do!![]()
het erge is nog ik kan ook echt karakters aan jullie toekennen waar je op lijkt enzo. vanuit die film. LOLDo what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: