Vette game alleen online is een drama, speel constant tegen Chinezen al dan geen botsquote:Op maandag 29 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag AoE4 aangeschaft. Best leuk.
Ik speel soloquote:Op maandag 29 september 2025 21:11 schreef Elan het volgende:
[..]
Vette game alleen online is een drama, speel constant tegen Chinezen al dan geen bots
ooit gekocht, maar ik ben niet zo goed meer in dat soort games merk ikquote:Op maandag 29 september 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
Ik ben captains of industry aan het spelen, vermakelijk tot nu toe.
Ge-weldige gamequote:Op maandag 29 september 2025 21:23 schreef Elan het volgende:
Sniper Elite 5 is 5 euro, voor dat geld echt een no brainer.
Kon ik toch niet echt lekker inkomen.quote:Op maandag 29 september 2025 21:24 schreef Droopie het volgende:
Ik ben captains of industry aan het spelen, vermakelijk tot nu toe.
Heb hetzelfde.quote:Op dinsdag 30 september 2025 21:29 schreef Monolith het volgende:
[..]
Kon ik toch niet echt lekker inkomen.
Doom Eternal (2020) paar jaar geleden gespeeld voor de campaign mode via Game Pass, ben niet zo heel goed in shooters maar was wel vermakelijk. Ik heb em nu in de Steamsale opgepikt voor ¤3,99. Is nu de laagste prijs ooit, volgens isthereanydeal. Dus easy pick.quote:Op woensdag 1 oktober 2025 18:39 schreef PirE het volgende:
Je zal maar allin gegaan zijn op Gamepass. Daarom blijft kopen gewoon de betere deal.
Goede tip, gekocht.quote:Op maandag 29 september 2025 21:23 schreef Elan het volgende:
Sniper Elite 5 is 5 euro, voor dat geld echt een no brainer.
leuke game, ben benieuwd naar deeltje 3quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 11:33 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Transport Fever 2 voor ¤ 3,99 is ook een no-brainer in deze sale.
Dying light is altijd zo'n gameserie voor mij geweest waar ik heel veel zin in heb om het te spelen maar elke keer als ik het doe heb ik binnen een paar uur een burnout en raak ik het niet meer aan.quote:Op donderdag 2 oktober 2025 22:00 schreef -Deluzion- het volgende:
Dying Light the beast gekocht vorige week, tof spel, ziet er tevens geweldig uit op OLED HDR.
Oh dat heb ik niet nee. Dit is de eerste Dying Light die ik gespeeld heb en ik vond het echt een sterk spel. Voor mij een 8/10.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:51 schreef ems. het volgende:
Dying light is altijd zo'n gameserie voor mij geweest waar ik heel veel zin in heb om het te spelen maar elke keer als ik het doe heb ik binnen een paar uur een burnout en raak ik het niet meer aan.
Zo ook the Beast
Dan zou ik dying light 1 ook spelenquote:Op zaterdag 4 oktober 2025 21:29 schreef -Deluzion- het volgende:
[..]
Oh dat heb ik niet nee. Dit is de eerste Dying Light die ik gespeeld heb en ik vond het echt een sterk spel. Voor mij een 8/10.
Same. Word er ook echt kotsmisselijk van.quote:Op zaterdag 4 oktober 2025 19:51 schreef ems. het volgende:
[..]
Dying light is altijd zo'n gameserie voor mij geweest waar ik heel veel zin in heb om het te spelen maar elke keer als ik het doe heb ik binnen een paar uur een burnout en raak ik het niet meer aan.
Zo ook the Beast
Heb ik nu ook met Megabonk.quote:Op zondag 5 oktober 2025 14:10 schreef V. het volgende:
[..]
Same. Word er ook echt kotsmisselijk van.
Heu, die heb ik ook gekocht, maar nog niet gespeeld.quote:Op maandag 29 september 2025 19:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Vandaag AoE4 aangeschaft. Best leuk.
Wat ik zo goed vind aan Beast zijn vooral de graphics, echt prachtig op maximale instellingen. Alleen al de zonsondergang bekijken vanuit een safezone is pure eye candy op een OLED en dat gecombineerd met bovengemiddeld goede sound maakt het helemaal af. Daarnaast geeft het een soort van voldaan gevoel om de ledematen en koppen van de zombies eraf te hakken. De sfeer in het hele spel is gewoon goed, vooral ’snachts. Ik probeer nu zoveel mogelijk dingen in de nacht te doen, dat blijft echt erg tof.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |