SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Als er wat is Saar, zeg het maar.Maakt niet uit wat.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer thuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaap lekker voor zover dat lukt en probeer het allemaal een plekje te gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga proberen te slapen.
Lange dag geweest.
Dikke knuffel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is goed even je rust pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk kun je slapen. Denk aan de mooie momenten met je papa die je hopelijk veel troost en een glimlach bezorgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
Sterkte @PinnenmutskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
In ieder geval heb je hem niet opgebeldquote:
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je wat, bekijk het maar, ik reageer ook totaal niet meer op je. Ik heb het idee dat ik nog beter een goed gesprek met m'n kat kan voeren.![]()
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:56 schreef kree het volgende:
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt een alleszeggende mooie foto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik zat nog topics door te spitten maar blij dat hij gevonden is![]()
@:Pinnenmutske![]()
![]()
![]()
read the roomquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?![]()
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja toch wel eigenlijk? jij dan? of wat wil je vragen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon ff negeren, dat is nu echt even het beste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?
Even geen grote kree show, even focussen op wie en wat nu echt even belangrijk is!![]()
![]()
Mag ook binnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.![]()
![]()
Je woont ergens buitenaf? Anders heb je straks een SWAT-team om je huis staan omdat de buren gebeld hebben over een mogelijke moord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.![]()
Verschrikkelijkquote:maar ik zag dat het hier niet het moment voor was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet mee eens he.... maargoed als jullie dat beste lijkt doe maar.... kan ook niet alle naief van jullie goed praten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff negeren, dat is nu echt even het beste.
Even geen grote kree show, even focussen op wie en wat nu echt even belangrijk is!Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou me even in en zeg alleen: lees de TT, en kijk naar de foto in de OP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet mee eens he.... maargoed als jullie dat beste lijkt doe maar.... kan ook niet alle naief van jullie goed praten.
Vind je het dan heel gepast wat je nu doet?![]()
zo niet mee eens wat er allemaal gezegd werd.... maargoed. daarom mogen we hier alles zeggen he.Do what you love, love what you do!![]()
o jee ..... jammer ......quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verschrikkelijkmaar ik zag dat het hier niet het moment voor was.
![]()
ik vind meningen te beetje kortzichtig enzo. ook hier nog zelfs.
en gaat het er niet eens over om wie nou gelijk heeft, meer van wat is nou het meest handige?
en geloof niet dat dat iemand dat weet incl regering.Do what you love, love what you do!![]()
Jussiequote:
fucking hel he je kunt betere leukere muziekjes luisteren als je drukt maken om die fuck regering.Do what you love, love what you do!![]()
Jij zou een toespraak op een uitvaart nog helemaal over jezelf laten gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:11 schreef kree het volgende:
ik vind meningen te beetje kortzichtig enzo. ook hier nog zelfs.
en gaat het er niet eens over om wie nou gelijk heeft, meer van wat is nou het meest handige?
en geloof niet dat dat iemand dat weet incl regering.
Maar whatever; ik ga maffen!Hee groetjes, mensen! Hopelijk kan dit figuur nog een piepklein beetje fatsoen in z'n flikker vinden.
![]()
Mafse mafferdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij zou een toespraak op een uitvaart nog helemaal over jezelf laten gaan.
Maar whatever; ik ga maffen!Hee groetjes, mensen! Hopelijk kan dit figuur nog een piepklein beetje fatsoen in z'n flikker vinden.
![]()
![]()
![]()
Fuck jou, fuck jou, lees gewoon eens man. Het gaat hier om een papa van een user die is overleden, niemand heeft het over de regering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef kree het volgende:
fucking hel he je kunt betere leukere muziekjes luisteren als je drukt maken om die fuck regering.![]()
trusten ToTquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lekker sliepe maatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trusten Daddy, niet teveel krabben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wees de wijste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een time-out vakantie zou op zijn tijd niet verkeerd zijn voor sommigen
quote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Fuck jou, fuck jou, lees gewoon eens man. Het gaat hier om een papa van een user die is overleden, niemand heeft het over de regering.![]()
Het lucht wel enorm op. Even alles eruit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
ga ff een potje gillen in Friesland bij @:FreshFruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb alleen verhaal uitgelegd hoe voor mij. ok dat dat anders is voor anderen ok?quote:
wtf. dudes.
naja zoek het maar uit ook, stuur me maar pm, als je zin hebt om het uit te leggen.
verder klets ik gewoon door.
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Stel je aanquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou vond dit niet beetje eerlijk, waarom allemaal zo boos op me dan? eerlijk vraag ik dit?Do what you love, love what you do!![]()
ja dat wil ik ook, maar laten we wel ff eerlijk zijn. wat was het hele probleem, van wat ik zei nu naar jullie?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Drink je fles/krat leeg, ga slapen, drink morgen paar stevige bakken koffie en lees het allemaal even terug. Wellicht wordt het dan duidelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:19 schreef kree het volgende:
nou vond dit niet beetje eerlijk, waarom allemaal zo boos op me dan? eerlijk vraag ik dit?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ondanks alles ben ik dit niet vergeten hihi
BLUB
spreek het uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB![]()
![]()
je ontwijkt mijn vraag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drink je fles/krat leeg, ga slapen, drink morgen paar stevige bakken koffie en lees het allemaal even terug. Wellicht wordt het dan duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
weet toch wat ik zei meende ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB. en echt sterkte.
Do what you love, love what you do!![]()
BLUBquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB![]()
Sterkte Mutske. Verdrietig voor je en je familie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUBIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik beantwoord je vraagquote:
Lees het nuchter even allemaal terug, wellicht vallen dan wat kwartjes
Mwah ik had mij al ingedekt ging vriendschappelijk daarheen maar ze had mij gezegd samen te eten vervolgens ontzettend treuzelen .ja de muziek begint halen we daar wel wat vervolgens moest ik allemaal dingen voor haar regelen vroeg ze of ik het eten voor wou schieten. Met kado’s rondzeulen voor de band, kon ik naar de ehbo om een stoel voor mevrouw te regelen omdat ze kniepijn had etc sfeer en muziek was wel leuk maar om kwart voor tien naar gezegd dat ik moe was en naar huis gingquote:ik heb er niks mee en ik moest alles regelen.
R.I.P DTS.![]()
dat werkt niet echtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
#metoo maar heb alleen maar Dubbelfrisss staan.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Jeez... dat was niet echt een succesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ik had mij al ingedekt ging vriendschappelijk daarheen maar ze had mij gezegd samen te eten vervolgens ontzettend treuzelen .ja de muziek begint halen we daar wel wat vervolgens moest ik allemaal dingen voor haar regelen vroeg ze of ik het eten voor wou schieten. Met kado’s rondzeulen voor de band, kon ik naar de ehbo om een stoel voor mevrouw te regelen omdat ze kniepijn had etc sfeer en muziek was wel leuk maar om kwart voor tien naar gezegd dat ik moe was en naar huis gingik heb er niks mee en ik moest alles regelen.
![]()
![]()
![]()
Overwinning van mezelf dat ik weg ben gegaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:28 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jeez... dat was niet echt een succes![]()
R.I.P DTS.![]()
dat was geen date.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:26 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Mwah ik had mij al ingedekt ging vriendschappelijk daarheen maar ze had mij gezegd samen te eten vervolgens ontzettend treuzelen .ja de muziek begint halen we daar wel wat vervolgens moest ik allemaal dingen voor haar regelen vroeg ze of ik het eten voor wou schieten. Met kado’s rondzeulen voor de band, kon ik naar de ehbo om een stoel voor mevrouw te regelen omdat ze kniepijn had etc sfeer en muziek was wel leuk maar om kwart voor tien naar gezegd dat ik moe was en naar huis gingik heb er niks mee en ik moest alles regelen.
ze behandelde je als personeel .... pffffffffffff
goed gedaan verder!![]()
Dat deed je goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:29 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Overwinning van mezelf dat ik weg ben gegaan![]()
![]()
heb je niet ergens nog een flesje met iets lekkers?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:27 schreef Shii het volgende:
[..]
#metoo maar heb alleen maar Dubbelfrisss staan.![]()
Misschien heeft kree nog wel wat spiced rum of vodka staan waarmee je het kunt mixenquote:Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je kan het laten gisten, maar ja dat duurt even nog even.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog flesje port, maar wil ik bewaren voor over een paar weken met dochter van te drinken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:30 schreef maily het volgende:
[..]
heb je niet ergens nog een flesje met iets lekkers?![]()
Van port moet je genieten. Niet om dronken van te worden vanwege een malloot op een internet forum. Dus geniet ervan over een paar wekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog flesje port, maar wil ik bewaren voor over een paar weken met dochter van te drinken.![]()
![]()
Ja en ik had extra niet gegeten na werk omdat we samen pizza zouden eten bij haar thuis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:29 schreef maily het volgende:
[..]
dat was geen date.
ze behandelde je als personeel .... pffffffffffff
goed gedaan verder!
Uiteindelijk een wrap met een mini hamburger gegeten met 6 aardappeltjes ernaast voor 6,75
R.I.P DTS.![]()
nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog flesje port, maar wil ik bewaren voor over een paar weken met dochter van te drinken.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Hier hebben we zo`n nachtservice waar je kan bestellen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog flesje port, maar wil ik bewaren voor over een paar weken met dochter van te drinken.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
slokje port in je iceteaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:31 schreef Shii het volgende:
[..]
Nog flesje port, maar wil ik bewaren voor over een paar weken met dochter van te drinken.![]()
![]()
1x in de 2 weken is het hier "movie night" met mijn dochter. Dan kijken we een film en bestellen eten. Dus net Indonesisch eten besteld![]()
het is een "Asian Cafe", maar de chef is Indonesisch, dus ze hebben gerechten als Bakmi Goreng en Nasi Goreng![]()
Wel nu deze zomer paar keer kortstondig contact gehad met iemand en uiteindelijk ging het elke keer nergens over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
noodgeval hier hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:38 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik weet niet waar ik bozer om moet worden. Kree of deze opmerking. Zonde van de port![]()
![]()
Nu kun je kree voor een maand in je FOE lijst zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:37 schreef Shii het volgende:
Maar weer even een maand abo afsluiten zo denk ik.![]()
ik weet niet waar ze het nog meer mee kan mixenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Slokje port, ok. Maar mengen met icetea![]()
![]()
Hoe gaan de rijlessen ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Slokje port, ok. Maar mengen met icetea“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gewoon puurquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:41 schreef maily het volgende:
[..]
ik weet niet waar ze het nog meer mee kan mixen![]()
Met een kaasplankjequote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:40 schreef devzero het volgende:
[..]
Nu kun je kree voor een maand in je FOE lijst zetten![]()
![]()
Het bedelen heeft gewerktquote:
Iedereen is een kutlultrut
Algemene bolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wie wel he.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ook geen geld om zelf te betalen.Do what you love, love what you do!![]()
Trolls moet je gewoon negeren, dat is een stuk beter voor je gemoedsrustquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ook geen geld om zelf te betalen.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Soury is een troll?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:52 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Trolls moet je gewoon negeren, dat is een stuk beter voor je gemoedsrust
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Nou dan had je toch zelf even een abo aan kunnen schaffen ipv het te melden met een sip smileyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:51 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja hoor, heb ook geen geld om zelf te betalen.
Dank u .quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wat is 'lekker zuipen' in het Frysk?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Oant moarnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is 'lekker zuipen' in het Frysk?![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is 'lekker zuipen' in het Frysk?Zo bijzonder is zo'n rekening toch ook weer niet? Waar komen al die prijzen vandaan?quote:You sold 1x Medical Bill on the Item Market to pengu1ngaming94 for $17,098 after $900 in fees.![]()
lekker drinkequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is 'lekker zuipen' in het Frysk?![]()
Lekker sûpen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:54 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wat is 'lekker zuipen' in het Frysk?
Ik kan subtiele hints heel goed lezen
Wat maak jij je druk joh.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou dan had je toch zelf even een abo aan kunnen schaffen ipv het te melden met een sip smiley![]()
M'n abo liep net af en kreeg net de melding.![]()
fucking hel he je kunt betere subtiele hints lezen als je drukt maken om die fuck regering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:55 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik kan subtiele hints heel goed lezen![]()
Die worden gebruikt voor forgery ofzo, snap er ook niet veel van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zo bijzonder is zo'n rekening toch ook weer niet? Waar komen al die prijzen vandaan?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
uhuuu... Die krijg al eerder btwquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:56 schreef Shii het volgende:
[..]
Wat maak jij je druk joh.![]()
M'n abo liep net af en kreeg net de melding.Iedereen is een kutlultrut
Die demissionair is bedoel je ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
fucking hel he je kunt betere subtiele hints lezen als je drukt maken om die fuck regering.
Nee, ik zag iemand die jaloers was dat iemand anders een abo cadeau kreeg, #SadToSeequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:56 schreef devzero het volgende:
[..]
fucking hel he je kunt betere subtiele hints lezen als je drukt maken om die fuck regering.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Mijn stembiljet ligt al klaarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die demissionair is bedoel je ?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik zag iemand die jaloers was dat iemand anders een abo cadeau kreeg, #SadToSeeWat een circus
Doet de Jezus-partij weer mee?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb nog 9 tampons over. Hoewel die ook een hoop geld kosten in de item market.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:57 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee, ik zag iemand die jaloers was dat iemand anders een abo cadeau kreeg, #SadToSee![]()
Ik vind het wat jammer dit. Ik geef gerust een rondje (of meer) in het café aan alle Fokkers en ga bij niemand bedelen om een abo. Heb genoeg geld. Dus ga niet zo sneu zitten insinueren.quote:![]()
Gedragen slipjes van hoertjes doen het ook goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:58 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik heb nog 9 tampons over. Hoewel die ook een hoop geld kosten in de item market.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker itequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gedragen slipjes van hoertjes doen het ook goed![]()
![]()
In het spel natuurlijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Gedragen slipjes van hoertjes doen het ook goed
ja iemand nog gebrek aan abo dan? want dan doe ik er wel eentje weg voor iemand ook nog.
Oh, ja daar ookquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
AbendThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Moet je eens opzoeken wat hondenpoep kostquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:55 schreef devzero het volgende:
[..]
[..]
Zo bijzonder is zo'n rekening toch ook weer niet? Waar komen al die prijzen vandaan?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Heer Stoor.quote:![]()
Vlieg je nog weleens met je drone?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Blufquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:00 schreef kree het volgende:
ja iemand nog gebrek aan abo dan? want dan doe ik er wel eentje weg voor iemand ook nog.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
3D-geprinte plintenMoet nog wel wat afkitten hier en daar
Vooral handig voor dit soort hoekjes. Deze moet overigens nog voor een groot deel gekit worden, maar de ene helft is er net tegenaan gelijmd![]()
“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
nee hoor als er iemand uit echt die ik ken en denkt hoe ruk fok is zonder abo. en die ik ken dan doe ik een abo voor.quote:Do what you love, love what you do!![]()
@Dr.Mikeyquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor als er iemand uit echt die ik ken en denkt hoe ruk fok is zonder abo. en die ik ken dan doe ik een abo voor.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nou kom op zeg het was zo overduidelijk, en je weet een week van te voren al (of eerder) dat het af looptquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik vind het wat jammer dit. Ik geef gerust een rondje (of meer) in het café aan alle Fokkers en ga bij niemand bedelen om een abo. Heb genoeg geld. Dus ga niet zo sneu zitten insinueren.
Wel go big or go home, heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bovenste foto. Heb je geen zwarte kit ?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:03 schreef Stoorzendert het volgende:
3D-geprinte plintenMoet nog wel wat afkitten hier en daar
[ afbeelding ]
Vooral handig voor dit soort hoekjes. Deze moet overigens nog voor een groot deel gekit worden, maar de ene helft is er net tegenaan gelijmd![]()
[ afbeelding ]“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jouw hints waren wel overduidelijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg het was zo overduidelijk, en je weet een week van te voren al (of eerder) dat het af loopt
Weinig... Probeer mijn zoontje enthousiast te maken. Issie wel, maar hij moet het eerst meer leren op de 'simulator' (ik kan de zender op de PC aansluiten en een realistische game laten spelen). Gaat redelijk, maar nog niet ver genoeg om hem al te laten vliegen met zo'n snelle dronequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:02 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Stoor.![]()
Vlieg je nog weleens met je drone?
Doe maar niet gast, nergens voor nodigquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor als er iemand uit echt die ik ken en denkt hoe ruk fok is zonder abo. en die ik ken dan doe ik een abo voor.Iedereen is een kutlultrut
Ja kloptquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Jouw hints waren wel overduidelijk
Poes slaapt naast me
mwah doe dat wel. en vooral omdat ik weet hoe fok is zonder abo. niet te doen dus.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:06 schreef Soury het volgende:
[..]
Doe maar niet gast, nergens voor nodigDo what you love, love what you do!![]()
Lekker slipe maatquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trusten Justin.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
CuteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
@Dr.Mikey heeft geen aboquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:07 schreef kree het volgende:
[..]
mwah doe dat wel. en vooral omdat ik weet hoe fok is zonder abo. niet te doen dus.
HINTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik dacht dat ik slecht hints kon zien (bij vrouwen) maar dit slaat allesIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik geef het opIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Schaf jij je abo een week van tevoren opnieuw aan?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:04 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou kom op zeg het was zo overduidelijk, en je weet een week van te voren al (of eerder) dat het af loopt
Nou ik wacht gewoon totdat de advertenties weer verschijnen. Verder zoek je het maar uit met je overduidelijk.![]()
Dat heb ik de laatste tijd ook.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik dacht dat ik slecht hints kon zien (bij vrouwen) maar dit slaat allesThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dit is net toen met we een goede doel moesten aangeven om te doneren, waar je vervolgens niks aan gaf
Had wellicht gekunnen. De foto is best heftig uitvergroot, in het echt ziet het er behoorlijk strak uit hoor. De schuifpui is 3 meter breed. Het kitnaadje een paar millimeterquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:05 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bovenste foto. Heb je geen zwarte kit ?
De schuifpui moet ik overigens nog schilderen, staat momenteel alleen in de grondverf
Goei plaatquote:
Nou ja meestal wel. Het is niet te haggelen zonder, soms probeer ik het even. Maar dat is meestal 10 minuten.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:09 schreef Shii het volgende:
[..]
Schaf jij je abo een week van tevoren opnieuw aan?
Nou ik wacht gewoon totdat de advertenties weer verschijnen. Verder zoek je het maar uit met je overduidelijk.Iedereen is een kutlultrut
R.I.P DTS.![]()
Ga ik een zeeaquarium maken of wel?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Liefquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:03 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor als er iemand uit echt die ik ken en denkt hoe ruk fok is zonder abo. en die ik ken dan doe ik een abo voor.Trust nobody![]()
Wel.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een zeeaquarium maken of wel?![]()
![]()
I sea what you did therequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:14 schreef MooieTop6 het volgende:
Ga ik een zeeaquarium maken of wel?Trust nobody![]()
En @FreshFruit De meeste kit die ik gebruik bestel ik (meestal denbraven (nocrack) kit), maar als ik dan ineens bedenk dat ik de onderkant van de plinten e.d. ook wil kitten (daar moet beglazing of siliconen op), dan ren ik ff snel naar de bouwmarkt. En daar kost zo'n tuubje kit al snel ¤12Terwijl bestellen (betere kit ook) ¤3 - ¤4 per tube is...
Dan koop ik niet zo snel ff alle kleuren die ik leuk vind![]()
En als het strak is kan het wel toch?
Dankjewel dat maakt mijn slechte ervaring wel weer goed.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zit er echt aan te denken, maar zit een beetje met vakanties, wie gaat het dan bij houden enzoquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
HiThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nee met BOA'squote:
Dat heb je verkeerd begrepen“Weak or strong, clever or simple, we are all brothers.”![]()
Dat is wel weer lastig ja. Moet dat dan dagelijks?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Zit er echt aan te denken, maar zit een beetje met vakanties, wie gaat het dan bij houden enzo
Ik vind zeepaardjes zo bijzonder, maar zijn ook wel lastig te houden volgens mij.![]()
Ik dacht op de fiets terug even aan grotetijd.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ach ja grotetijd ..... jammer dat hij weg isquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht op de fiets terug even aan grotetijd.![]()
mwah ik wil er nog wel eens eentje weggeven. maar moet ik je ook wel beetje oke vinden ofzo. en dat wil niet zeggen eens of niet. maar eerlijk verhaal enzo.quote:
Thanks dirkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik wil er nog wel eens eentje weggeven. maar moet ik je ook wel beetje oke vinden ofzo. en dat wil niet zeggen eens of niet. maar eerlijk verhaal enzo.
R.I.P DTS.![]()
Zeepaardjes zijn wel moeilijk, geloof ik.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Dat is wel weer lastig ja. Moet dat dan dagelijks?
Ik vind zeepaardjes zo bijzonder, maar zijn ook wel lastig te houden volgens mij.
Dagelijks hoeft niet persé, maar wekelijks moet er wel veel gebeuren...Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, dat is gewoon bedelen hoor!quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Vooral melden dat je abo is afgelopen.
Dat heb je dan goed gedaan, de meeste hier trekken je door de stront.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:20 schreef kree het volgende:
[..]
mwah ik wil er nog wel eens eentje weggeven. maar moet ik je ook wel beetje oke vinden ofzo. en dat wil niet zeggen eens of niet. maar eerlijk verhaal enzo.
Zelfkennis beste kennisIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kijkquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja. Vooral melden dat je abo is afgelopen.is al heel anders dan
nouja denk ook dat valt mee eigenlijk. m,aarja oke ik weet ik ben er nou eenmaal soms kritisch over. en dat is niet altijd de populaire reactie.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:21 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat heb je dan goed gedaan, de meeste hier trekken je door de stront.Do what you love, love what you do!![]()
Hey dame HC.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Neequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:23 schreef kree het volgende:
[..]
nouja denk ook dat valt mee eigenlijk. m,aarja oke ik weet ik ben er nou eenmaal soms kritisch over. en dat is niet altijd de populaire reactie.Iedereen is een kutlultrut
Heer FFThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
denk. door de stront getrokken ik hier? naja mag hopen van niet eigenlijk.Do what you love, love what you do!![]()
Heer Mikey.quote:
Poes rent weg
Waarom ging hij weg?.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:18 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik dacht op de fiets terug even aan grotetijd.Trust nobody![]()
Ga toch weg. Jij hebt me geen abo gegeven. Niemand hoeft mij een abo te geven. De volgende keer houd ik m'n kop wel weer als ik weer reclame zie.quote:![]()
Ik zit redelijk aan de kust, maar geen onweer
ja hier in katwijk net nog wel hoor, niet extreem. maar paar donders gehoord.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zit redelijk aan de kust, maar geen onweerDo what you love, love what you do!![]()
Oh dat scheeltquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:29 schreef MooieTop6 het volgende:
Ik zit redelijk aan de kust, maar geen onweer
Of wilde je graag onweer zien?Trust nobody![]()
komt nog beetje over Zeeland en Rotterdam en ZW NL als ik buienradar mag geloven.
voor de weer fans he
Trusten.quote:
Het dondert en het bliksemtThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Weet iemand waar Guus Meeuw is ?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Weet iemand waar Guus Meeuw is ?
Trust nobody![]()
In het huis van Willem Bever.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Hier woont hij. Wat een hok.quote:
deze wil ik nog even cover van doen maar dan in piano versie. en ja weet al vaak gedaan. ,maar kan er nog wat anders van maken
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Ben benieuwdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:37 schreef kree het volgende:
deze wil ik nog even cover van doen maar dan in piano versie. en ja weet al vaak gedaan. ,maar kan er nog wat anders van maken
Bekijk deze YouTube-videoTrust nobody![]()
Lijkt wel een bunker.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier woont hij. Wat een hok.
[ afbeelding ]They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wat lelijk, ik heb crematoria gezien die er beter uitzien.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:37 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hier woont hij. Wat een hok.
[ afbeelding ]Iedereen is een kutlultrut
PianoboyThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
projectje hoor zoiets en te film en en ik weet krijg er geen reet voor v an YouTube want voldoe niet aan de eisen om iets te krijgen.quote:
Dus het is meer beetje omdat ik het zelf dan maar leuk vind.Do what you love, love what you do!![]()
Kree bij roddelpraatThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
dat is toch mooi dat die piano er zijn? ik heb echt nog hele discussie gehad met NS nl hierover en hoe en wat.quote:
maar ook NS denkt soms ze kosten te veel omdat er zegeaar mensen zijn die ze slopen.Do what you love, love what you do!![]()
Ben nog steeds benieuwdquote:Op zaterdag 30 augustus 2025 00:41 schreef kree het volgende:
[..]
projectje hoor zoiets en te film en en ik weet krijg er geen reet voor v an YouTube want voldoe niet aan de eisen om iets te krijgen.
Dus het is meer beetje omdat ik het zelf dan maar leuk vind.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: