SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-videoDo what you love, love what you do!![]()
Als er wat is Saar, zeg het maar.Maakt niet uit wat.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Weer thuis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Slaap lekker voor zover dat lukt en probeer het allemaal een plekje te gevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ik ga proberen te slapen.
Lange dag geweest.
Dikke knuffel
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Is goed even je rust pakken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hopelijk kun je slapen. Denk aan de mooie momenten met je papa die je hopelijk veel troost en een glimlach bezorgen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
Sterkte @PinnenmutskeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:57 schreef Pinnenmutske het volgende:
Lange dag geweest.
Dikke knuffel![]()
![]()
In ieder geval heb je hem niet opgebeldquote:
Dat is sowieso waar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:36 schreef Shii het volgende:
[..]
Weet je wat, bekijk het maar, ik reageer ook totaal niet meer op je. Ik heb het idee dat ik nog beter een goed gesprek met m'n kat kan voeren.![]()
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:56 schreef kree het volgende:
jullie weten ik ben fan van musical enzo....
passie van mij. daarom check dit.
Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Echt een alleszeggende mooie foto.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ik zat nog topics door te spitten maar blij dat hij gevonden is![]()
@:Pinnenmutske![]()
![]()
![]()
read the roomquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?![]()
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ja toch wel eigenlijk? jij dan? of wat wil je vragen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon ff negeren, dat is nu echt even het beste.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heb jij überhaupt wel door wat je doet?
Even geen grote kree show, even focussen op wie en wat nu echt even belangrijk is!![]()
![]()
Mag ook binnen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.![]()
![]()
Je woont ergens buitenaf? Anders heb je straks een SWAT-team om je huis staan omdat de buren gebeld hebben over een mogelijke moord.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik ga even buiten keihard schreeuwen.![]()
Verschrikkelijkquote:maar ik zag dat het hier niet het moment voor was.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
niet mee eens he.... maargoed als jullie dat beste lijkt doe maar.... kan ook niet alle naief van jullie goed praten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:06 schreef ToT het volgende:
[..]
Gewoon ff negeren, dat is nu echt even het beste.
Even geen grote kree show, even focussen op wie en wat nu echt even belangrijk is!Do what you love, love what you do!![]()
Ik hou me even in en zeg alleen: lees de TT, en kijk naar de foto in de OP.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef kree het volgende:
[..]
niet mee eens he.... maargoed als jullie dat beste lijkt doe maar.... kan ook niet alle naief van jullie goed praten.
Vind je het dan heel gepast wat je nu doet?![]()
zo niet mee eens wat er allemaal gezegd werd.... maargoed. daarom mogen we hier alles zeggen he.Do what you love, love what you do!![]()
o jee ..... jammer ......quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Verschrikkelijkmaar ik zag dat het hier niet het moment voor was.
![]()
ik vind meningen te beetje kortzichtig enzo. ook hier nog zelfs.
en gaat het er niet eens over om wie nou gelijk heeft, meer van wat is nou het meest handige?
en geloof niet dat dat iemand dat weet incl regering.Do what you love, love what you do!![]()
Jussiequote:
fucking hel he je kunt betere leukere muziekjes luisteren als je drukt maken om die fuck regering.Do what you love, love what you do!![]()
Jij zou een toespraak op een uitvaart nog helemaal over jezelf laten gaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:11 schreef kree het volgende:
ik vind meningen te beetje kortzichtig enzo. ook hier nog zelfs.
en gaat het er niet eens over om wie nou gelijk heeft, meer van wat is nou het meest handige?
en geloof niet dat dat iemand dat weet incl regering.
Maar whatever; ik ga maffen!Hee groetjes, mensen! Hopelijk kan dit figuur nog een piepklein beetje fatsoen in z'n flikker vinden.
![]()
Mafse mafferdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Jij zou een toespraak op een uitvaart nog helemaal over jezelf laten gaan.
Maar whatever; ik ga maffen!Hee groetjes, mensen! Hopelijk kan dit figuur nog een piepklein beetje fatsoen in z'n flikker vinden.
![]()
![]()
![]()
Fuck jou, fuck jou, lees gewoon eens man. Het gaat hier om een papa van een user die is overleden, niemand heeft het over de regering.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef kree het volgende:
fucking hel he je kunt betere leukere muziekjes luisteren als je drukt maken om die fuck regering.![]()
trusten ToTquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Lekker sliepe maatquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Trusten Daddy, niet teveel krabben.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Wees de wijste.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Een time-out vakantie zou op zijn tijd niet verkeerd zijn voor sommigen
quote:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:13 schreef Shii het volgende:
[..]
Fuck jou, fuck jou, lees gewoon eens man. Het gaat hier om een papa van een user die is overleden, niemand heeft het over de regering.![]()
Het lucht wel enorm op. Even alles eruit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:14 schreef maily het volgende:
[..]
ga ff een potje gillen in Friesland bij @:FreshFruit“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik heb alleen verhaal uitgelegd hoe voor mij. ok dat dat anders is voor anderen ok?quote:
wtf. dudes.
naja zoek het maar uit ook, stuur me maar pm, als je zin hebt om het uit te leggen.
verder klets ik gewoon door.
[/quote]Do what you love, love what you do!![]()
Stel je aanquote:Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
nou vond dit niet beetje eerlijk, waarom allemaal zo boos op me dan? eerlijk vraag ik dit?Do what you love, love what you do!![]()
ja dat wil ik ook, maar laten we wel ff eerlijk zijn. wat was het hele probleem, van wat ik zei nu naar jullie?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Drink je fles/krat leeg, ga slapen, drink morgen paar stevige bakken koffie en lees het allemaal even terug. Wellicht wordt het dan duidelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:19 schreef kree het volgende:
nou vond dit niet beetje eerlijk, waarom allemaal zo boos op me dan? eerlijk vraag ik dit?
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
Ondanks alles ben ik dit niet vergeten hihi
BLUB
spreek het uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB![]()
![]()
je ontwijkt mijn vraag?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Drink je fles/krat leeg, ga slapen, drink morgen paar stevige bakken koffie en lees het allemaal even terug. Wellicht wordt het dan duidelijk.Do what you love, love what you do!![]()
weet toch wat ik zei meende ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB. en echt sterkte.
Do what you love, love what you do!![]()
BLUBquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUB![]()
Sterkte Mutske. Verdrietig voor je en je familie.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 23:22 schreef Pinnenmutske het volgende:
BLUBIedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen![]()
Ik beantwoord je vraagquote:
Lees het nuchter even allemaal terug, wellicht vallen dan wat kwartjes
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: