Op zich wel, maar afgelopen januari was het met -10 en windstoten van 65 km/h af en toe toch even pittig om de handen warm genoeg te houden om mijn telefoon te kunnen gebruiken (nodig om vriendin tijdens haar wedstrijd te vertellen hoe het ging en of ze al moest versnellen)quote:Op dinsdag 2 september 2025 15:28 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
-20 is altijd goed, kan niet tegenvallen
Leuke anekdotequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:07 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Op zich wel, maar afgelopen januari was het met -10 en windstoten van 65 km/h af en toe toch even pittig om de handen warm genoeg te houden om mijn telefoon te kunnen gebruiken (nodig om vriendin tijdens haar wedstrijd te vertellen hoe het ging en of ze al moest versnellen)
Jij zou er lekker gaan hardlopen!quote:
quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:09 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Jij zou er lekker gaan hardlopen!
In september janken over november. Daar moet je echt een kat voor zijn.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken 'wat is het donker'?. Ik heb wat mentale voorbereiding voor jullie: halverwege november komt de zon niet hoger dan dit.
Herfst
Hier hangt enorm dikke bewolkingquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In september janken over november. Daar moet je echt een kat voor zijn.![]()
En hier is het een zonnige avond. Welk donker?
Hier op Cyprus gaat de zon nu al 19:15 onder. Best vroeg donker al. Momenteel bijna 20 uur en al helemaal donkerquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:18 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
In september janken over november. Daar moet je echt een kat voor zijn.![]()
En hier is het een zonnige avond. Welk donker?
Had ik vorige week ook in Griekenland. Dat was echt wel even wtf momentjequote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op Cyprus gaat de zon nu al 19:15 onder. Best vroeg donker al. Momenteel bijna 20 uur en al helemaal donker
Naar het oosten gaan is valsspelen. Jij hebt nog steeds minder daglicht.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:03 schreef dick_laurent het volgende:
Actually...
Hier gaat de zon nu al enkele minuten later onder dan in NL, en dat verschil blijft alleen maar verder oplopen vanaf nu.
[ afbeelding ]
Alle warmen landen hebben dat ja.quote:Op dinsdag 2 september 2025 18:58 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Hier op Cyprus gaat de zon nu al 19:15 onder. Best vroeg donker al. Momenteel bijna 20 uur en al helemaal donker
Oosten? Ehh nee. Ik zit meer naar het westen... volgens mij bedoel je @INViCTuS die zit in Cyprus idd.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:08 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Naar het oosten gaan is valsspelen. Jij hebt nog steeds minder daglicht.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bereid me nog meer voor, bohquote:Op dinsdag 2 september 2025 18:13 schreef Nattekat het volgende:
Mochten jullie denken 'wat is het donker'?. Ik heb wat mentale voorbereiding voor jullie: halverwege november komt de zon niet hoger dan dit.
Herfst
Welke winter?quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:33 schreef RamboDirk het volgende:
Ik heb in Jönköping gewoond. Daar ging de zon rond half 3 onder. En de winter was voor het over grote deel net zo druilerig als hierafgezien van die 2/3 weekjes sneeuw. De zomer en lente daarentegen was heerlijk.
Zo slecht is de winter niet in Nederland.
Hier gaat het al een uur lang over 5 minuten regenen. Het regent nóg niet.quote:
Volgens mijn buienradar ieder moment.quote:Op dinsdag 2 september 2025 19:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Hier gaat het al een uur lang over 5 minuten regenen. Het regent nóg niet.
Råmbødirk.quote:
Zuid Afrika bro, lekker op een compound gaan zittenquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Tweede huis op het zuidelijk halfrond is ergens wel de droom. Kan je altijd wonen in het seizoen dat je wilt.
Helaas wil je nergens op het zuidelijk halfrond echt wonen behalve Australie/NZ.
quote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
Tweede huis op het zuidelijk halfrond is ergens wel de droom. Kan je altijd wonen in het seizoen dat je wilt.
Helaas wil je nergens op het zuidelijk halfrond echt wonen behalve Australie/NZ.
Ook wel tering duur en moeilijk met woningen. Zuidelijke Alpen zijn ook wel mooi/fijnquote:Op dinsdag 2 september 2025 20:12 schreef Evangelion het volgende:
En de rest kun je op https://www.estofex.org/ lezen.quote:A level 2 was issued across NW France, Belgium and Netherlands mainly for (strong) tornadoes and damaging wind gusts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |