Geen idee waar je precies zit, had je waarschijnlijk wel pech ja. Juli was over het geheel genomen landelijk warmer, iets zonniger en wat droger dan gemiddeld.quote:Op maandag 1 september 2025 16:24 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Uhm ja, in mijn belevingswereld was het een bijzonder matige Juli (tevens 2,5e week van mijn vakantie)...
Veel te fris en veel te grijs voor mij. Ik weet het bij jou anders was.
Wij zijn wat weer betreft letterlijk St Tropez vs Svalbard (geen probleem overigens)
Welkom in Nederland.quote:Op maandag 1 september 2025 16:44 schreef Pisces29 het volgende:
Strakblauwe lucht. 24 graden. Briesje. Zo starten we de week.
Had nu wel graag de week ingelopen met een gifje.quote:
Keehl doucht langquote:Op maandag 1 september 2025 16:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Waterverbruik over de afgelopen 365 dagen... 936 m3
Woops 736 m3, typefoutje.quote:
quote:Op maandag 1 september 2025 16:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Had nu wel graag de week ingelopen met een gifje.
Het water verdampt snel daar in het zonnige Limburg.quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Woops 736 m3, typefoutje.
Zwembad twee keer nieuw water in moeten doen. Zit ik al aan 160 m3 ofzo
Kak je in het water ofzo?quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ja.quote:
Kanonnen wat een watervoetafdruk.quote:Op maandag 1 september 2025 17:24 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
quote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kanonnen wat een watervoetafdruk.
Compenseert ie wel met groente uit de tuin/liefdadigheidquote:Op maandag 1 september 2025 22:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Kanonnen wat een watervoetafdruk.
Dat zit hier nog niet bijquote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Compenseert ie wel met groente uit de tuin/liefdadigheid.
Ja @Geschiedkundige is wel een aandoenlijk diertje.quote:Op maandag 1 september 2025 22:22 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Compenseert ie wel met groente uit de tuin/liefdadigheid.
Een put laten boren.quote:Op maandag 1 september 2025 22:21 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ik zal eens kijken hoe ik wat kan minderen. Maar valt niet mee in een woestijn hoor
Dit kan je beter in november hebbenquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere ochtend weer, kon het maar gewoon heel september zo blijven als nu.
Dan mag er nog wel een dikke handvol graden afquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit kan je beter in november hebben
Maar heb jij echt serieus problemen/moeite met een zonnetje en 22 a 23 graden? Dat is namelijk echt wel de sweet spot voor praktisch de hele mensheidquote:Op dinsdag 2 september 2025 07:41 schreef heywoodu het volgende:
Lekkere ochtend weer, kon het maar gewoon heel september zo blijven als nu.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |