Zoiets wel ja. 150 zou kunnen nog ja.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zullen we in het Oosten ook wel halen. Prima, toch?! Op naar de 150
Bijna half jaar godenquote:Op zondag 31 augustus 2025 15:12 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Zullen we in het Oosten ook wel halen. Prima, toch?! Op naar de 150
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat mag lekker opsodetieften, mooi geweest nu. Tijd voor herfst.quote:
Ten opzichte van gemiddeld. Er zijn beduidend minder koele dagen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:25 schreef INViCTuS het volgende:
Gebrek aan koele dagen? Die snap ik niet. Koele dagen horen niet in de zomer. Gewoon stabiel zomertje
[ x ]
Die titel is ook raar. Wat bedoelen ze met koele dagen? Onder de 20? Een dag in de zomer zou minimaal 20 graden moeten zijnquote:Op zondag 31 augustus 2025 19:27 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Ten opzichte van gemiddeld. Er zijn beduidend minder koele dagen.
Ik laat het zwembad gewoon staan tot Halloweenquote:
Beroerde juli?quote:Op maandag 1 september 2025 13:54 schreef GarlandBriggs het volgende:
[..]
Ik laat het zwembad gewoon staan tot Halloween
Als het nog lang zo blijft, met uitschieters naar boven (25+), ben ik eventueel bereid om die beroerde Juliweken te vergeten en 2025 ook een verwenjaar te noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |