We hebben er weer eens geen klote aan nee.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 10:03 schreef Zipportal het volgende:
Dat gelul vorige week van 90% neerslag, flink wat mm en ex-orkaan restanten. Gewoon droog weer. Had wel zin in regen.
En je twijfelde aan m'n 8 maandenquote:Op zondag 31 augustus 2025 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen de 100e dag van 20 graden of meer in De Bilt. Normaal is dat 93. Kan aan mij liggen, maar ik vind 93 eigenlijk helemaal niet veel
[ x ]
Maar jij verwoord het verkeerd. Onder de 20 is niet per definitie herfst.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:10 schreef Nattekat het volgende:
[..]
En je twijfelde aan m'n 8 maanden
Maar de persoon waar ik op reageerde had het wel over 20quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar jij verwoord het verkeerd. Onder de 20 is niet per definitie herfst.
Voor de komende 2 weken staat toch juist prima weer in de planning?!quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:44 schreef heywoodu het volgende:
Wederom staat er voor over een kleine twee weken prima weer in de planning. Maar ja, dat zeiden ze voor deze periode ook en nu wordt het ook de komende dagen weer lekker viezig. Vocht en ruime twintigers is een kutcombinatie, hopelijk in elk geval een beetje wind erbij.
Ik zie het hier allemaal weer naar de 24-25 gaan hoor, wel klaar mee nu. Aan het einde van de periode weer gewoon maxima van 19 ofzo, maar dat stond er eerst voor nu ook, dus dat zal ook nog wel weer omhoog gaan.quote:Op zondag 31 augustus 2025 11:08 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Voor de komende 2 weken staat toch juist prima weer in de planning?!
Nee klopt, onder de 20 is winter.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:31 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Maar jij verwoord het verkeerd. Onder de 20 is niet per definitie herfst.
Vies plakkerig benauwd, grijze lucht en elke moment kans op regenquote:
31/32 graden momenteel. Prima vertoeven aan het zwembad met pilsquote:
22-24 is voldoende en hoe langer hoe beter, wat mij betreftquote:Op zondag 31 augustus 2025 11:11 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik zie het hier allemaal weer naar de 24-25 gaan hoor, wel klaar mee nu. Aan het einde van de periode weer gewoon maxima van 19 ofzo, maar dat stond er eerst voor nu ook, dus dat zal ook nog wel weer omhoog gaan.
Ik dacht dat jij anti 30+ en anti ligbed was.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:33 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
31/32 graden momenteel. Prima vertoeven aan het zwembad met pils
Hier nu 126 dagen boven de 20.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:07 schreef INViCTuS het volgende:
Morgen de 100e dag van 20 graden of meer in De Bilt. Normaal is dat 93. Kan aan mij liggen, maar ik vind 93 eigenlijk helemaal niet veel
[ x ]
Ja, sowieso zou ik dat niet echt kunnen op het strand. Ben ik niet zo goed in. Maar deed vandaag echt een poging om precies niks te moeten doen, dus werd het even zwemmen, ligbed, boekje en bier aan het lokale zwembad. Ik hield het nog best wel even vol. Overigens niet volle bak zon. Even kijken of dat met foto nog gaat lukken. Waar ik die ook alweer uploadquote:Op zondag 31 augustus 2025 14:45 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij anti 30+ en anti ligbed was.
Geniet er lekker van. Doe ons een foto.
Zullen we in het Oosten ook wel halen. Prima, toch?! Op naar de 150quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Hier nu 126 dagen boven de 20.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |