Welk stompje?quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:23 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Geen handje en piemeltje meer. Wedden dat ie alsnog met zijn stompje aan de gang gaat?
IK vind het wel een goed ideequote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:16 schreef Apotheose het volgende:
[..]
misschien moeten we dat dan hier ook maar invoeren. " Syrier? En zit je beetje onrust te stoken? Nou, kom maar even hier met je handje. Ow je hebt ook nog meisjes lastig gevallen? Nou leg je piemeltje ook maar meteen op tafel. Zullen we die ook meteen even kortwieken. Ies koltoer toch? Die wou je toch zo graag meenemen?"
Japanners doen het ook, dus die paar Koerden maakt dan ook niet meer uit.quote:
Japanners doen het wel, Koerden in Japan niet. Er is wel een hoop misinformatie van extreem rechtse groepen. Zijn overigens maar een paar duizend Koerden in Japan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 21:34 schreef Pek het volgende:
[..]
Japanners doen het ook, dus die paar Koerden maakt dan ook niet meer uit.
Zoiets?
Je maakt hier de fout door deze politici op hun blauwe ogen te geloven.quote:Op zaterdag 30 augustus 2025 20:39 schreef Shotty het volgende:
[..]
Het migratiesaldo was vorig jaar 138.000. PvdA/GL wil er 40.000-60.000. Dat is dus minder dan nu. Oftewel, links beleid is beter dan geen beleid nu.
En de reden dat linkse gemeentes asielzoekers voorrang geven is dezelfde reden als rechtse gemeentes dat doen: ze moeten van de centrale overheid deze mensen huisvesten.
Ik heb mijn posts stuk voor stuk onderbouwd. Probeer niet je eigen drogredenaties op mij te projecteren.
Alleen in jou droomwereld is de oppositie machtiger dan een volledig kabinet. Je wringt jezelf wel in erg vreemde bochten.quote:Op zondag 31 augustus 2025 10:42 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Je maakt hier de fout door deze politici op hun blauwe ogen te geloven.
Het recente kabinet wilde er namelijk geen 138k maar veel minder, het is ze alleen niet gelukt dit naar beneden te krijgen, mede juist door tegenwerken van een partij zoals GroenLinks–PvdA. Zodra een rechtse partij namelijk de migratie wil verminderen, steken links en progressieve partijen hier vanuit de oppositie een stokje voor.
Nu vertel eens, als deze partijen zelfs vanuit de oppositie het naar beneden krijgen van het aantal migranten tegenwerken, op regionaal en lokaal niveau aantonen deze mensen doodleuk voor te trekken en privileges te geven (bijvoorbeeld dus op de huizenmarkt) en in het buitenland al zien dat partijen met deze politieke affiliatie de migratie alleen maar doen toenemen (zie VS of het VK), waarom moeten we dan ineens geloven dat GroenLinks–PvdA aan de macht het aantal migranten in Nederland zou verminderen?
Helemaal niemand heeft gezegd dat de oppositie machtiger is dan een kabinet. Je tuigt hier dus een stropop op. Ik maakte het argument dat linkse en progressieve partijen in de oppositie meer dan eens een stokje hebben proberen te steken voor strenger asielbeleid. Dat is dus iets anders en hier vallen wel degelijk goed intenties uit op te maken van een partij.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:42 schreef Shotty het volgende:
[..]
Alleen in jou droomwereld is de oppositie machtiger dan een volledig kabinet. Je wringt jezelf wel in erg vreemde bochten.
Dat de huidige rechtse partijen hun verkiezingsbeloftes als wc papier gebruiken betekend niet dat linkse dat ook doen he? Over het algemeen zie ik zeker bij de PvdA realistische, uitwerkbare plannen. Dat is een stuk makkelijker invoerbaar dan populistische praatjes zonder plan er achter.
En ook hier zit je mis. Binnen het Nederlandse politieke model is polderen natuurlijk de norm, dat wil zeggen dat alle partijen, dus ook de linkse, water bij de wijn zullen moeten doen en niet al hun verkiezingsbeloftes kunnen inlossen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 13:42 schreef Shotty het volgende:
[..]
Dat de huidige rechtse partijen hun verkiezingsbeloftes als wc papier gebruiken betekend niet dat linkse dat ook doen he? Over het algemeen zie ik zeker bij de PvdA realistische, uitwerkbare plannen. Dat is een stuk makkelijker invoerbaar dan populistische praatjes zonder plan er achter.
Of wat te denken van het willen aanpakken van klimaatverandering, maar kernenergie afwijzen? Bespottelijk.quote:‘CPB sneed zich met doorrekening partijprogramma’s in de vingers’
De verkiezingsprogramma's van verschillende politieke partijen bevatten volgens hoogleraar overheidsfinanciën Bas Jacobs plannen die financieel gezien nooit gerealiseerd kunnen worden. Jacobs vindt het niet alleen kwalijk dat de partijen die plannen voorstellen, maar ook dat het Centraal Planbureau (CPB), dat de plannen heeft doorgerekend, hier niet met een grote rode pen doorheen gaat.
Jacobs geeft als voorbeeld de plannen van GroenLinks-PvdA om onder andere het vpb-tarief, de vennootschapsbelasting, te verhogen naar 30 procent en het verhogen van het belastingtarief in box 3 naar bijna 50 procent. 'Als je daar sommetjes op gaat doen, kom je zelfs bij hele gunstige condities op effectieve marginale tarieven van minimaal 90 procent. En dat kan oplopen tot ver boven de 100 procent', vreest de hoogleraar.
...
God, wat wring jij je in rare bochten om te ontkennen dat rechts het verpest heeft, en dat zo een beetje elk beleid beter is dat het totale gebrek aan beleid dat we inmiddels hebben.quote:Op zondag 31 augustus 2025 14:00 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Helemaal niemand heeft gezegd dat de oppositie machtiger is dan een kabinet. Je tuigt hier dus een stropop op. Ik maakte het argument dat linkse en progressieve partijen in de oppositie meer dan eens een stokje hebben proberen te steken voor strenger asielbeleid. Dat is dus iets anders en hier vallen wel degelijk goed intenties uit op te maken van een partij.
De realiteit is namelijk dat deze partijen de migratie helemaal niet willen beperken, maar dit nu slechts voor de bühne zeggen om zichzelf niet compleet buitenspel te zetten mbt de aankomende verkiezingen.
Over het algemeen zien links en progressieve partijen migratie simpelweg niet als een groot probleem. Sterker nog, men is lyrisch over de 'diversiteit' en 'culturele verrijking' die het brengt.
[..]
En ook hier zit je mis. Binnen het Nederlandse politieke model is polderen natuurlijk de norm, dat wil zeggen dat alle partijen, dus ook de linkse, water bij de wijn zullen moeten doen en niet al hun verkiezingsbeloftes kunnen inlossen.
Ook je argument over 'realistische' plannen bij GroenLinks–PvdA klopt niet. Zo wilde men de vorige verkiezingen nog allerlei wilde belastingverhogingen implementeren die ook tot vraagtekens wisten de leiden bij economen, die zeer waarschijnlijk grote bedrijven weg zouden jagen uit Nederland:
[..]
Of wat te denken van het willen aanpakken van klimaatverandering, maar kernenergie afwijzen? Bespottelijk.
Daarnaast kunnen we het ook nog hebben over de plannen van deze GroenLinks-PvdA tijdens de vorige verkiezingen om de arbeidsmigratie te verminderen, maar tegelijkertijd de arbeidsomstandigheden voor arbeidsmigranten te willen verbeteren en deze mensen hogere lonen aanbieden waarmee je de stimulans om richting Nederland te komen alleen maar vergroot.
En dit zijn slechts drie voorbeelden. De politieke ambities van progressieve en linkse partijen zijn nagenoeg elke verkiezingen opnieuw onhaalbaar vol utopieën en wensdenken in combinatie met allerlei woke troep en anti-Westerse sentimenten.
Gelukkig voor deze partijen heeft men vaak alle steun van hun vriendjes in de media, die het eigenlijk alleen maar over 'rechts' hebben en amper kritische vragen stellen aan links en progressieve politici, waardoor men de schijn mee heeft.
We "mogen" niet naar school dus gaan we maar lekker rotzooi trappen. Ja das lekker makkelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
Want daar gaat dit topic over. Pubers die niet naar school mogen. Niet mogen werken. Geen activiteiten, en geen uitzicht. Maar 90% van de users kan niet verder kijken dan “Syrisch”. Inclusief jij.
Alsof jij en al die users geen rotzooi zouden trappen als pubers in dezelfde situatie.
Nee hoor, ik stel helemaal niet het de schuld zou zijn van de media. Als je mijn post goed had gelezen had je kunnen zien dat ik slechts aan het einde van mijn post als kanttekening mee geef dat de media nogal met fluwelen handschoenen omgaat met veel linkse en progressieve politici. Dat is dus iets anders dan dat 'alles' de schuld van de media zou zijn, dat argument maakt niemand.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
God, wat wring jij je in rare bochten om te ontkennen dat rechts het verpest heeft, en dat zo een beetje elk beleid beter is dat het totale gebrek aan beleid dat we inmiddels hebben.
Nu is het opeens weer de schuld van de media.
Die mogen natuurlijk niet te kritisch zijn op de partijen die ons land van de ene politieke crisis de andere in brengen.
Het is inmiddels een lang rijtje van wie er allemaal schuld heeft aan de immigratie en integratie problemen, maar niet degene die daadwerkelijk aan de macht zijn. Die kunnen er niks aan doen.
En al die kronkels omdat jij mijn argument dat jongeren die niets te doen hebben, en geen uitzicht op verandering, rotzooi gaan schoppen, niet kan accepteren.
Want daar gaat dit topic over. Pubers die niet naar school mogen. Niet mogen werken. Geen activiteiten, en geen uitzicht. Maar 90% van de users kan niet verder kijken dan “Syrisch”. Inclusief jij.
Is er een migrant betrokken? Een rode lap op een stier is er niks bij. Elk vermogen tot redelijkheid gaat het raam uit.
Alsof jij en al die users geen rotzooi zouden trappen als pubers in dezelfde situatie.
En oh, PS, “woke” is door jou en je vriendjes hier allang gedegradeerd tot “geen racistische klootzak”…
Tijd om een nieuw woord te verzinnen voor alles wat je niet leuk vind.
quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:26 schreef Mubassie het volgende:
[..]
We "mogen" niet naar school dus gaan we maar lekker rotzooi trappen. Ja das lekker makkelijk.
Tot gebiedsverboden aan toe. Dan is er al het een en ander voorgevallen he, dat is geen rotzooi trappen meer.
De dankbaarheid is ver te zoeken.
Zouden ze in Syrië trouwens ook zo'n "rotzooi" trappen als ze niets te doen hebben?
Dat jij dit "snapt" zegt heel veel over je.
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:09 schreef Shotty het volgende:
Is er een migrant betrokken? Een rode lap op een stier is er niks bij. Elk vermogen tot redelijkheid gaat het raam uit.
pro-tip: als je een post quote, lees hem dan ook.quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:28 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Nee hoor, ik stel helemaal niet het de schuld zou zijn van de media. Als je mijn post goed had gelezen had je kunnen zien dat ik slechts aan het einde van mijn post als kanttekening mee geef dat de media nogal met fluwelen handschoenen omgaat met veel linkse en progressieve politici. Dat is dus iets anders dan dat 'alles' de schuld van de media zou zijn, dat argument maakt niemand.
En het heeft verder ook helemaal niets te maken met dat jongeren geen uitzicht hebben op verandering, die jongeren hebben hier namelijk alle kans en ontelbaar meer kans in dan in het land van herkomst.
En als het hen ondanks dat hier niet bevalt, moeten ze meteen teruggaan naar het thuisland. Deze jongeren (afkomstig uit een niet-Westerse land op 4000 km afstand) namelijk ook helemaal niet de verantwoordelijk van het Westen.
Misschien moet je eens beginnen te onderbouwen met wat deze mensen hier überhaupt doen en waarom hun wangedrag buiten deze jongeren zelf zou liggen? Dat punt heb je nog nergens op een overtuigende manier weten te maken namelijk.
Daar staat dus niet dat jij "alle schuld aan de media geeft". daar staat dat je de schuld bij een lange lijst aan partijen geeft, maar absoluut niet bij diegene die daadwerkelijk aan de macht zijn. en dat is gewoon een feit. lees je eigen posts maar is terug. Vandaar misschien ook dat je mijn woorden probeert te veranderen?quote:Op zondag 31 augustus 2025 15:09 schreef Shotty het volgende:
[..]
Nu is het opeens weer de schuld van de media.
Die mogen natuurlijk niet te kritisch zijn op de partijen die ons land van de ene politieke crisis de andere in brengen.
Het is inmiddels een lang rijtje van wie er allemaal schuld heeft aan de immigratie en integratie problemen, maar niet degene die daadwerkelijk aan de macht zijn. Die kunnen er niks aan doen.
wat voor kans krijgen deze jongeren hier? Nogmaals, geen onderwijs, mogen niet werken? in welke wereld is dat "alle kans"?quote:die jongeren hebben hier namelijk alle kans
Die Syrische jongeren zullen wel snel hier weg gaan dan. Ze hebben hier immers geen kansen en thuis is het weer vrede.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Shotty het volgende:
wat voor kans krijgen deze jongeren hier? Nogmaals, geen onderwijs, mogen niet werken? in welke wereld is dat "alle kans"?
Ook weer erg makkelijk dit, man manquote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Shotty het volgende:
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
Waar heb ik precies gezegd dat de partijen die aan de macht zijn geen schuld zouden hebben in deze situatie? Onze discussie begon dan ook niet met het vraagstuk wie er schuld heeft, maar met wie het kan oplossen (migratie inperken). Jouw conclusie was vervolgens dat de linkse en progressieve partijen dit zouden doen, want dit beloven ze. Ik toon vervolgens aan dat het niet zo simpel ligt en dat er juist vanuit deze partijen nul initiatief is getoond om de migratie daadwerkelijk te verminderen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:19 schreef Shotty het volgende:
[..]
[..]
Bedankt voor het bevestigen van mijn punt.
en oh, Onderwijs voor kinderen is een mensenrecht. staat in de grondwet enzo.
[..]
pro-tip: als je een post quote, lees hem dan ook.
[..]
Daar staat dus niet dat jij "alle schuld aan de media geeft". daar staat dat je de schuld bij een lange lijst aan partijen geeft, maar absoluut niet bij diegene die daadwerkelijk aan de macht zijn. en dat is gewoon een feit. lees je eigen posts maar is terug. Vandaar misschien ook dat je mijn woorden probeert te veranderen?
Overigens, vertel mij is precies:
[..]
wat voor kans krijgen deze jongeren hier? Nogmaals, geen onderwijs, mogen niet werken? in welke wereld is dat "alle kans"?
En mijn punt niet gemaakt? serieus? ben je onbekend met het feit dat hoe meer pubers zich vervelen, hoe vervelender ze worden? of is die rode vlag echt zo erg dat je hem niet eens kan lezen?
Dat zij niet naar school gaan zoals in het artikel wordt gesteld, duidt dus op een keuze.quote:Alle kinderen in Nederland hebben recht op onderwijs. Ook kinderen van asielzoekers gaan zo snel mogelijk naar school. In ieder geval binnen 3 maanden nadat ze in Nederland zijn aangekomen. Gemeenten zorgen voor het onderwijs aan leerplichtige kinderen. Het COA werkt nauw samen met gemeenten en scholen.
Bron
Je weet toch dat het altijd de schuld is van Nederland, want racisme, discriminatie, geen stageplekken, geen buurthuizen, geen straatcoaches en noem maar op.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar heb ik precies gezegd dat de partijen die aan de macht zijn geen schuld zouden hebben in deze situatie? Onze discussie begon dan ook niet met het vraagstuk wie er schuld heeft, maar met wie het kan oplossen (migratie inperken). Jouw conclusie was vervolgens dat de linkse en progressieve partijen dit zouden doen, want dit beloven ze. Ik toon vervolgens aan dat het niet zo simpel ligt en dat er juist vanuit deze partijen nul initiatief is getoond om de migratie daadwerkelijk te verminderen.
En asielzoekers kunnen gewoon naar school hoor, zie bijvoorbeeld:
[..]
Dat zij niet naar school gaan zoals in het artikel wordt gesteld, duidt dus op een keuze.
De realiteit is dat deze jongeren zich simpelweg misdragen en dat is een keuze. Mensen hebben namelijk zelfbeschikking, dat wil dus zeggen dat je kunt kiezen hoe je je gedraagt. Jij schetst daarentegen het beeld alsof deze probleemjongeren het slachtoffer zijn van externe factoren, niets is minder waar. Nederland heeft hen een dak boven hun hoofd gegeven, eten, geld, veiligheid en mogelijkheden tot onderwijs, maar dit tuig gaan stennis schoppen en drugs gebruiken.
En zulke migranten ben je simpelweg liever kwijt dan rijk, dit gaan ze maar doen in Damascus of Aleppo, niet in Arnhem of Utrecht. En mensen die naar de Nederlandse overheid wijzen en deze jongeren de hand boven het hoofd houden zijn een onderdeel van het probleem.
Goed beleid zou zijn om deze jongeren per direct hun tijdelijke verblijfsvergunning af te nemen en ze hardhandig uit het land te zetten en terug naar Syrië te sturen. Maar dat zou meteen weer voor gejammer zorgen vanuit linkse en progressieve partijen, de partijen waarvan jij vertelde dat zij het migratieprobleem in Nederland gaan oplossen.
Ahh, dus alle kans is “niet in oorlogsgebied bevinden” juist. Volgens die logica hadden de Guantanamo gevangenen ook alle kansen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:26 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
[..]
Die Syrische jongeren zullen wel snel hier weg gaan dan. Ze hebben hier immers geen kansen en thuis is het weer vrede.
Blijf het vooral zelf geloven. De eerste reactie van jou is meteen “maar het zijn syriers” zonder daadwerkelijk naar het punt te kijken.quote:Op zondag 31 augustus 2025 16:32 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Ook weer erg makkelijk dit, man man![]()
Al waren het Hollanders dan was mijn mening exact hetzelfde.
Maar het is uiteraard makkelijker om de racismekaart met een omweggetje te trekken.
Burgemeester Den Bosch:
"Zo'n maatregel voor zo'n grote groep is nog nooit voorgekomen in onze stad. Dus het is een groot besluit."
En nou gaan je je eigen posts ontkennen? Sorry, maar hier hou ik op met jou kronkels te volgen. Je probeert toch alleen de discussie te laten ontsporen naar alle richtingen die je kan verzinnen, maar ingaan op mijn punten doe je niet.quote:Op zondag 31 augustus 2025 17:37 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Waar heb ik precies gezegd dat de partijen die aan de macht zijn geen schuld zouden hebben in deze situatie? Onze discussie begon dan ook niet met het vraagstuk wie er schuld heeft, maar met wie het kan oplossen (migratie inperken). Jouw conclusie was vervolgens dat de linkse en progressieve partijen dit zouden doen, want dit beloven ze. Ik toon vervolgens aan dat het niet zo simpel ligt en dat er juist vanuit deze partijen nul initiatief is getoond om de migratie daadwerkelijk te verminderen.
En asielzoekers kunnen gewoon naar school hoor, zie bijvoorbeeld:
[..]
Dat zij niet naar school gaan zoals in het artikel wordt gesteld, duidt dus op een keuze.
De realiteit is dat deze jongeren zich simpelweg misdragen en dat is een keuze. Mensen hebben namelijk zelfbeschikking, dat wil dus zeggen dat je kunt kiezen hoe je je gedraagt. Jij schetst daarentegen het beeld alsof deze probleemjongeren het slachtoffer zijn van externe factoren, niets is minder waar. Nederland heeft hen een dak boven hun hoofd gegeven, eten, geld, veiligheid en mogelijkheden tot onderwijs, maar dit tuig gaan stennis schoppen en drugs gebruiken.
En zulke migranten ben je simpelweg liever kwijt dan rijk, dit gaan ze maar doen in Damascus of Aleppo, niet in Arnhem of Utrecht. En mensen die naar de Nederlandse overheid wijzen en deze jongeren de hand boven het hoofd houden zijn een onderdeel van het probleem.
Goed beleid zou zijn om deze jongeren per direct hun tijdelijke verblijfsvergunning af te nemen en ze hardhandig uit het land te zetten en terug naar Syrië te sturen. Maar dat zou meteen weer voor gejammer zorgen vanuit linkse en progressieve partijen, de partijen waarvan jij vertelde dat zij het migratieprobleem in Nederland gaan oplossen.
"Maar het zijn Syriërs" is nergens mijn eerste reactie.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ahh, dus alle kans is “niet in oorlogsgebied bevinden” juist. Volgens die logica hadden de Guantanamo gevangenen ook alle kansen.
[..]
Blijf het vooral zelf geloven. De eerste reactie van jou is meteen “maar het zijn syriers” zonder daadwerkelijk naar het punt te kijken.
Je mag doen alsof het niet zo is, maar reacties als de jouwe bewijzen mijn punt. Je zou niet geprikkeld moeten worden om is naar een argument te kijken dat niks met afkomst te maken heeft.
Hoe vaak heeft den bosch te maken gehad met jongeren die echt helemaal niets te doen hadden?
Probeer het anders is voor te stellen als dit over hollandse jongeren ging. Geen onderwijs, niets te doen, doodnormale hollandse jongens. Probeer het is.
Wat verwacht je als je pubers in zo een situatie zet? Is dat niet een beetje te voorspellen?
Jij bent natuurlijk die ene perfecte puber geweest, die nooit iets fout deed. Maar ook dat had anders kunnen zijn als jij in een situatie als deze gezeten had. Maar goed, dat zullen we nooit weten.
De eerste 2 woorden zijn al een leugen.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat dit allemaal PVV propaganda is die net voor de verkiezingen door pvv journalisten in de media gegooid worden want mensen moeten allemaal beinvloed worden om op de pvv te gaan stemmen
ik verwacht de komende 2 maanden heleboel van dit stukjes die verzonnen worden en opgeblazen worden
Kun je een paar voorbeelden geven van wat ik aan mijn eigen posts zou ontkennen? Mijn standpunten zijn namelijk coherent en erg duidelijk.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:16 schreef Shotty het volgende:
[..]
Ahh, dus alle kans is “niet in oorlogsgebied bevinden” juist. Volgens die logica hadden de Guantanamo gevangenen ook alle kansen.
[..]
Blijf het vooral zelf geloven. De eerste reactie van jou is meteen “maar het zijn syriers” zonder daadwerkelijk naar het punt te kijken.
Je mag doen alsof het niet zo is, maar reacties als de jouwe bewijzen mijn punt. Je zou niet geprikkeld moeten worden om is naar een argument te kijken dat niks met afkomst te maken heeft.
Hoe vaak heeft den bosch te maken gehad met jongeren die echt helemaal niets te doen hadden?
Probeer het anders is voor te stellen als dit over hollandse jongeren ging. Geen onderwijs, niets te doen, doodnormale hollandse jongens. Probeer het is.
Wat verwacht je als je pubers in zo een situatie zet? Is dat niet een beetje te voorspellen?
Jij bent natuurlijk die ene perfecte puber geweest, die nooit iets fout deed. Maar ook dat had anders kunnen zijn als jij in een situatie als deze gezeten had. Maar goed, dat zullen we nooit weten.
[..]
En nou gaan je je eigen posts ontkennen? Sorry, maar hier hou ik op met jou kronkels te volgen. Je probeert toch alleen de discussie te laten ontsporen naar alle richtingen die je kan verzinnen, maar ingaan op mijn punten doe je niet.
Het enige incident waarover ik twijfel is die bij de Goffert, over welke heb jij twijfels?quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:35 schreef klaasweetalles het volgende:
Ik denk dat dit allemaal PVV propaganda is die net voor de verkiezingen door pvv journalisten in de media gegooid worden want mensen moeten allemaal beinvloed worden om op de pvv te gaan stemmen
ik verwacht de komende 2 maanden heleboel van dit stukjes die verzonnen worden en opgeblazen worden
Zo zegt ie dat natuurlijk niet letterlijk, maar het blijft wel weer zoeken naar een excuus. Het wegkijken en goedpraten, daar zijn er een aantal erg goed in.quote:Op zondag 31 augustus 2025 19:41 schreef HeatWave het volgende:
Met mensen die menen "verveling is een prima excuus voor geweld" moet je een land delen.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |