SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is het salaris?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende: [..] Haha als dat zou kunnen. Las dat je met die company 5 meer travel capacity kunt krijgen. Moet ik alleen wel werknemers zoeken dus misschien dat @:loveislikeakiss , @:MizzezAmy @:devzero of @:MooieTop6 werknemers willen worden.
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goedemorgen, nog even kunnen slapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel het plan, maar dat moet ik allemaal nog even bekijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Mutske, hoe is het nu met jou en je vader?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nog wel een leuke plekquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dan heb je nog een paar dagen om te genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amyquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat zeker goedkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog een paar dagen om te genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spanje? Brummen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek
![]()
Beidequote:
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar ben ik van overtuigd even helemaal niets dan alleen genieten. Héérlijk!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Inderdaad, geen verplichtingen. Het heeft z'n voor en z'n na.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijnHow can I make this topic about me?![]()
Ben wel een beetje klaar met die warme dagen. Ik zou iets koelers opzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezen
Maar GG houdt wel van de hitte, die zal dus misschien wel de warmte opzoeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Geeeen idee. Ik ga het allemaal uitzoeken straks. Moet eerst nog de grote koffer kopen en dan ga ik een company starten.quote:![]()
Het blijft hier ook in de winter rond de 20 gradenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die warme dagen. Ik zou iets koelers opzoeken.
Maar GG houdt wel van de hitte, die zal dus misschien wel de warmte opzoeken.
Dus je kunt hier het hele jaar genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:morgen ga ik kleiduiven schieten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is met alles. ZOnder heb je nooit gezeur aan je kop. Dat is wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, geen verplichtingen. Het heeft z'n voor en z'n na.
Ik zou never en nooit meer samen willen wonen met iemand.
De vrijheid om te doen en te laten wat je kan is wel fijn, dat geef ik nooit meer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]morgen ga ik kleiduiven schieten
Dat is wel lekker, 20 graden maar die hele hitte hoeft voor mij nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het blijft hier ook in de winter rond de 20 graden
Dus je kunt hier het hele jaar genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer gingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezen
How can I make this topic about me?![]()
Het was gisteren 31 gradenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 20 graden maar die hele hitte hoeft voor mij niet
Maar heel eerlijk zo veeel beter dan in NL
Lekkere zeewindThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
O echt, wat vreemd he, hier geen druppel regen gehad de hele dag nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer ging![]()
Hier niet hoor, gewoon de hele dag zon gehad.quote:
Ik ben zelfs na de vergadering om 20.45 zonder jas naar huis gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Gistermiddag, eind van de dag. Ik ben maar even wat langer op kantoor gebleven, geen zin om helemaal doorweekt de parkeerplaats over te rennen naar de autoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat vreemd he, hier geen druppel regen gehad de hele dag niet
Vreemd he die verschillen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag, eind van de dag. Ik ben maar even wat langer op kantoor gebleven, geen zin om helemaal doorweekt de parkeerplaats over te rennen naar de autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greys is nu extra blij dat ze ver weg is van het natte Nederland
![]()
![]()
Waar Greys woont was het niet nat, hier schijnt nu ook volop de zonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is nu extra blij dat ze ver weg is van het natte NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat kan soms behoorlijk uitmaken. Maar goed, lekker droog in de auto, radio aan, helemaal prima.quote:How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind dat altijd heel raar, kan zelfs in een plaatst nog verschillen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan soms behoorlijk uitmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek![]()
Smile, it's free therapy.![]()
![]()
![]()
Hey Birdie
![]()
![]()
Nog niet gehad dat het alleen maar boven jouw huis regende?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:16 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Vind dat altijd heel raar, kan zelfs in een plaatst nog verschillen.
Hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Bij jou wel dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niet gehad dat het alleen maar boven jouw huis regende?Smile, it's free therapy.![]()
Ik heb wel eens gehad dat het aan de voorkant regende en aan de achterkant niet. Was een hele rare gewaarwordingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nog niet gehad dat het alleen maar boven jouw huis regende?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier ook, screens zijn alweer dichtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Alles okidoki hier, vandaag een rustige dag, geen afspraken staan alleen even boodschappen doen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:18 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
|Beetje drukke dagEven rust nog nu
![]()
hoe is het daaro?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geen verkeerd idee, ga ik ook even doen zoquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ShiiShiquote:
Ow echt !quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hier niet hoor, gewoon de hele dag zon gehad.
Ik ben zelfs na de vergadering om 20.45 zonder jas naar huis gegaan.Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Alles wel met u?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Dat is fijn dat je een rustige dag hebt vandaag.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Alles okidoki hier, vandaag een rustige dag, geen afspraken staan alleen even boodschappen doen.Smile, it's free therapy.![]()
Ja had jas meegenomen, maar niet nodig gehad.quote:
Vind het altijd fijn als ik dan buiten kom in de frisse lucht die zaal is altijd zo verdomde warm in de zomerWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jup heb alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geen verkeerd idee, ga ik ook even doen zolekker karamel koffie
Ja deze week was weer hectisch. Je kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dat is fijn dat je een rustige dag hebt vandaag.
Ja dat is weer goed te merken inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze week was weer hectisch. Je kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijn
Nog nooit gedronken koffie met een smaakjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Jup heb allekker karamel koffie
Ja, op kantoor is het ook mega druk nu weer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja deze week was weer hectisch. Je kan wel merken dat de vakanties weer voorbij zijnHow can I make this topic about me?![]()
Hey ToTquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Die komen toch meestal op not-so-fresh fruit af?
Lekker aan de arbeidquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:22 schreef Shii het volgende:
[..]
Ja alles wel, lekker vakantie, dus rustig aan.![]()
En met jou?![]()
Lekker hoor, vakantie, ga je ergens heen?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja dat merk je gelijk he als die voorbij zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:22 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, op kantoor is het ook mega druk nu weer.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ToT is weer eens scherp en alertquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik kon bijna geen werkplek vinden...quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:23 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat merk je gelijk he als die voorbij zijnHow can I make this topic about me?![]()
WAAAT ohquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:22 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog nooit gedronken koffie met een smaakje
Ik vind dat wel eens lekker. Is wel een stuk zoeter.Smile, it's free therapy.![]()
Vandaag niet. Ik heb het al de hele week gehad, ik zit vandaag thuis.quote:
vast een teken dat je dan naar huis moetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:23 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ik kon bijna geen werkplek vinden...edit ben je al
ohh je zit al thuisquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:24 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Vandaag niet. Ik heb het al de hele week gehad, ik zit vandaag thuis.![]()
bolkwerk te doen
Daar hou ik niet van zoete koffie. Drink zwartquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WAAAT oh
Ik vind dat wel eens lekker. Is wel een stuk zoeter.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Latte met speculoosquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:23 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
WAAAT oh
Ik vind dat wel eens lekker. Is wel een stuk zoeter.of hoe heet dat bij jullie?
Werewolf![]()
Ik ben al een weekje weggeweest. Nu lekker thuis en af en toe er op uit. De vooruitzichten zijn nu alweer beter dus uitstapjes maken als het mooi weer is en verder af en toe wat rommelen in huis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker aan de arbeid![]()
Lekker hoor, vakantie, ga je ergens heen?![]()
Kibiiiiiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallowwwwwwwwwww liefste greysieeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hoe is het met de mini ToT ? Nog steeds blij met zijn mooie tekeningen op zijn kamerquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Goedemorgen Daddyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Er was wel iets dat ze dachten dat het hier feest was.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Speculoos lattequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Latte met speculoosof hoe heet dat bij jullie?
![]()
Lekker!!Smile, it's free therapy.![]()
Nee zoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
Lekker ontbijtje gehad al @:greysbones?
Net wakker
Moeten de auto even op een andere plek zetten
Parkeren is hier K..Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ah nee dan zijn die smaakjes denk ik niet zo je dingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Daar hou ik niet van zoete koffie. Drink zwartSmile, it's free therapy.![]()
Lit it jo smeitsje.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Maar wel gevonden gisterquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee zo
Net wakker
Moeten de auto even op een andere plek zetten
Parkeren is hier K..![]()
Hmm parkeren is een dingetje.Smile, it's free therapy.![]()
Ja, is ook wel eens leuk weer. Ik heb gister niet eens gefokt. Had effe geen zin.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:24 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ohh je zit al thuis![]()
bolkwerk te doenHow can I make this topic about me?![]()
Parkeren en vrouwen.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Wel leuke huurautoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:27 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Maar wel gevonden gister![]()
Hmm parkeren is een dingetje.
Ford focus
Automaat
Dat ding is snel!!!
Gloedjenieuw 6000km op de tellerThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Je fokken is nooit goedquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is ook wel eens leuk weer. Ik heb gister niet eens gefokt. Had effe geen zin.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Wel leuke huurauto
Ford focus
Automaat
Dat ding is snel!!!
Gloedjenieuw 6000km op de tellerMooi bakkie!
ik wacht nog op een bepaalde foto bedenk ik nu
Ow ja !quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:30 schreef Kissingbird het volgende:
[..]Mooi bakkie!
ik wacht nog op een bepaalde foto bedenk ik nuThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker toch, niks moet, alles magquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Shii het volgende:
[..]
Ik ben al een weekje weggeweest. Nu lekker thuis en af en toe er op uit. De vooruitzichten zijn nu alweer beter dus uitstapjes maken als het mooi weer is en verder af en toe wat rommelen in huis.
We aten pas om 11 uurquote:
Dus niet meer aan gedacht daarna
Ftfyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:29 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Nou, mannen maken er ook een potje van.
Lekker in het ritme van daarquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:31 schreef greysbones het volgende:
[..]
We aten pas om 11 uur
Dus niet meer aan gedacht daarna
Half 1 klaar met etenquote:
Dan lopen de kinderen hier nog gewoon op straat hè
Als het maar leuk is.Daar krijg je rooie wangen van.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:31 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker toch, niks moet, alles mag![]()
Dit komt uit een kinderserie.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slachtoffer toeslagenaffaire wil e-bike en reis naar Mekka, maar Deventer vindt het wel mooi geweest
Zo danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:25 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Hallowwwwwwwwwww liefste greysieeeeee![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Mijn ritmequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef greysbones het volgende:
[..]
Half 1 klaar met eten
Dan lopen de kinderen hier nog gewoon op straat hè![]()
Ga ik de volgende keer zeggen dat ik al in het ritme van Spanje zit
Vroeger, toen sex nog vies wasquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:33 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als het maar leuk is.Daar krijg je rooie wangen van.![]()
Dit komt uit een kinderserie.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je kunt ook gewoon in Spanje gaan wonenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:34 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Mijn ritme![]()
Ga ik de volgende keer zeggen dat ik al in het ritme van Spanje zit
Ik miste je alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:28 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, is ook wel eens leuk weer. Ik heb gister niet eens gefokt. Had effe geen zin.
Als ze op die Ebike naar Mekka gaat wil ik best doneren.quote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Als ze op die Ebike naar Mekka gaat wil ik best doneren.maar dan gaat Hamzi weer woest worden
ZO dan, die durftquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja kan gewoon!!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:35 schreef greysbones het volgende:
[..]
Je kunt ook gewoon in Spanje gaan wonen![]()
Met dat uitzicht wat jij nu hebt zou ik dat wel willen hoor
Wijze woordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tis wel een drukke stad ditquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan gewoon!!![]()
Met dat uitzicht wat jij nu hebt zou ik dat wel willen hoor
Dat leeft 24/7Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Om gek van te wordenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
hmm nee zou ik niks vinden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis wel een drukke stad dit
Dat leeft 24/7
voor een weekje wel maar niet voor langerSmile, it's free therapy.![]()
Hoi Paul.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hey Paulquote:
Ja zo'n uitzicht is prachtig. Ik hou der vanquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:37 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ja kan gewoon!!![]()
Met dat uitzicht wat jij nu hebt zou ik dat wel willen hoorWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nee preciesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
hmm nee zou ik niks vinden.
voor een weekje wel maar niet voor langer
Tis heerlijk om hier op het balkon te zitten loeren
Voor een vakantie’tje
Maar leven neeThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ja ik ook!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zo'n uitzicht is prachtig. Ik hou der van
Heer Justin.quote:![]()
Heb de TT nog maar even laten staan.
Er zijn mensen die alles voor elkaar krijgen. EN er zijn mensen die niets voor elkaar krijgenquote:
Maar sommige gaan echt wel heel erg ver.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
loeren bij de overboerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
Nee precies
Tis heerlijk om hier op het balkon te zitten loeren
Voor een vakantie’tje
Maar leven nee
Awwquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhhh justinKKKKKKK![]()
![]()
Die miste ik wel![]()
![]()
Birdie
![]()
![]()
![]()
![]()
Hey Bolkkingquote:
Morguh Muisquote:
En dan ook nog gewoon naar de rechter durven stappen als je een keer 'nee' als antwoord krijgt, man3quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Er zijn mensen die alles voor elkaar krijgen. EN er zijn mensen die niets voor elkaar krijgen
Maar sommige gaan echt wel heel erg ver.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Straks strandbedje pakkenquote:
Loeren
Tukken
Genieten
Ja heerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie![]()
![]()
![]()
Lekker aan het genieten daar?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Met een grote G heb het live gezienquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef JustinK het volgende:
[..]
greysie![]()
![]()
![]()
Lekker aan het genieten daar?![]()
![]()
Hij presteerde het gisteren gewoon weer overdag 240 punten te pakkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:40 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Ahhhhh justinKKKKKKK![]()
![]()
Die miste ik wel![]()
Meneer Fruitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Heer Justin.![]()
Heb de TT nog maar even laten staan.![]()
Heel goedPrima TT
![]()
![]()
Zo gegundquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straks strandbedje pakken
Loeren
Tukken
Genieten![]()
![]()
Lekker relaxen en nixxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.![]()
Ik hou van de zee, zo mooi en altijd onvoorspelbaarquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Zo gegund![]()
![]()
Lekker relaxen en nixxenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij presteerde het gisteren gewoon weer overdag 240 punten te pakken![]()
eind van de maand is het weer rustig hier
en zometeen weer lekker bolken![]()
Brutale hebben de halve wereld zei mijn vader altijdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:41 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
En dan ook nog gewoon naar de rechter durven stappen als je een keer 'nee' als antwoord krijgt, man3Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ja dat geluid vind ik zo rustgevend.. en mooi om naar te kijkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou van de zee, zo mooi en altijd onvoorspelbaar
Die is hier echt mooiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik hou van de zee, zo mooi en altijd onvoorspelbaar
Dikke golven
Mooi schoon !!! StrandThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Oehquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Met een grote G heb het live gezien![]()
![]()
![]()
![]()
Zellufquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij presteerde het gisteren gewoon weer overdag 240 punten te pakken![]()
![]()
Het is heel de maand super rustig hier geweestquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
eind van de maand is het weer rustig hier
en zometeen weer lekker bolken
* greysbones geeft Kibi nog een glaasje fantaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Je krijgt de groeten van de buren![]()
ze kookt lekker
Ja vind ik ook.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja dat geluid vind ik zo rustgevend.. en mooi om naar te kijkenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Klopt ga vandaag pas maar dat wist je alquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:45 schreef greysbones het volgende:
[..]
* greysbones geeft Kibi nog een glaasje fanta
Lekker genieten dan maar, straks lekker op het strand gaan zitten en bolken. met de geur van de zee, de wind in je haren, de zonnestralen die je huid strelen, de woeste golven die je rustig maken. De meest ontspannen bolk die ja kan zettenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:44 schreef greysbones het volgende:
[..]
Die is hier echt mooi
Dikke golven
Mooi schoon !!! StrandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik was verbaasd vanmorgenquote:hoe krijg je het toch weer voor elkaar
Gewoon door bolkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:46 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was verbaasd vanmorgenhoe krijg je het toch weer voor elkaar
![]()
![]()
Mogge Pinniequote:
Gaat veel tijd inzitten.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
O zeg dat dan eerderquote:
Dame Monster.quote:
Hey lief koekiequote:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelenBastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelen![]()
ga jij eens aan het werk
EN hallo WaterfietsSteven![]()
![]()
Zou verboden moeten worden of niet danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ongelooflijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelen
En moguh Steven!![]()
![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Staande houdend iemand bolken.quote:
Kussendvogeltje alertquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:49 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
ga jij eens aan het werk
EN hallo WaterfietsSteven![]()
![]()
![]()
![]()
Haha nou ik was mooi optijd en heb al wat gewerkt. Onderweg naar kantoor getankt en snoep gekocht wat in de aanbieding was
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:50 schreef JustinK het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Sorryquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelen
Ik ga wel weer
Hoe staat het eigenlijk met de Bastogne koeken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Kussendvogeltje alert![]()
![]()
Haha nou ik was mooi optijd en heb al wat gewerkt. Onderweg naar kantoor getankt en snoep gekocht wat in de aanbieding was![]()
Had het echt 6 weken niet meer op. Maar week geleden weer eens gekocht en nu elke dag 2/3 koekjes tussendoorquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:51 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe staat het eigenlijk met de Bastogne koeken?
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Ja doeiquote:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
Haha nou ik was mooi optijd en heb al wat gewerkt. Onderweg naar kantoor getankt en snoep gekocht wat in de aanbieding was![]()
![]()
uh zit je nu in een 1 soortige snoep periode of dat toch niet![]()
maar suikers heb je nodig om heel hard te kunnen tafelvoetballen![]()
goed bezig dus
![]()
Winegums?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:50 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
![]()
Haha nou ik was mooi optijd en heb al wat gewerkt. Onderweg naar kantoor getankt en snoep gekocht wat in de aanbieding wasHow can I make this topic about me?![]()
Ze blijven toch lekker hequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had het echt 6 weken niet meer op. Maar week geleden weer eens gekocht en nu elke dag 2/3 koekjes tussendoor![]()
![]()
Sterretjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vakantiegangers altijd welkom. En ook niet vakantiegangers
Ohhh ALLEMAAL op naar waterfietsStevenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:51 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Vakantiegangers altijd welkom. En ook niet vakantiegangers![]()
![]()
@maily
oeh jij houdt je netjes in nogquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:52 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Had het echt 6 weken niet meer op. Maar week geleden weer eens gekocht en nu elke dag 2/3 koekjes tussendoor![]()
of is het nu iedere dag een zak snoep wat er doorheen gaat![]()
![]()
Even kijken hoeveel ik aan pintos heb.
Koeksterrrquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
word helemaal verlegen van al die begroetingen
![]()
![]()
Geen smaak jijquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:54 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Nee gemengd drop. Geen muntdrop @:kissingbird![]()
![]()
Tssss muntdrop niet kunnen waarderen! hoe dan??? tsssSmile, it's free therapy.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
![]()
Baby Odin is not so baby anymorequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:58 schreef Monsterkoekie het volgende:
[..]
Jufvrouw greys hoe is het met baby odin?
Rond de 40 kilo nu
En nog geen jaar
Monsterkoekiequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:55 schreef Monsterkoekie het volgende:
![]()
Alweer gewend aan het normale leven?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:00 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Alweer gewend aan het normale leven?![]()
![]()
Voor altijd baby Odin ❤️quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Baby Odin is not so baby anymore
Rond de 40 kilo nu
En nog geen jaar![]()
En dan springt hij tegen je op om je te begroetenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:59 schreef greysbones het volgende:
[..]
Baby Odin is not so baby anymore
Rond de 40 kilo nu
En nog geen jaar. Moet je je wel even schrap zetten....
Bowie heeft het niet gered.
Neequote:![]()
![]()
Klote man, sterkte
ik zag je verzoek voor al je moneyz jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef KoningWouter het volgende:
@:loveislikeakiss
Denk toch dat ik een grote koffer ga kopen in plaats van een nieuw huis.wat schuift het?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Haha als dat zou kunnen.
Las dat je met die company 5 meer travel capacity kunt krijgen. Moet ik alleen wel werknemers zoeken dus misschien dat @:loveislikeakiss , @:MizzezAmy @:devzero of @:MooieTop6 werknemers willen worden.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Toch te zwak. Volgens de dierenarts hebben we alles gedaan wat kon.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ga ik allemaal uitzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:05 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik zag je verzoek voor al je moneyz ja
[..]
wat schuift het?
Ga ook geen drugs meer gebruiken. Ben weer van school af getrapt.![]()
![]()
Je hebt hem in ieder geval een kans kunnen geven, Vers, meer kon je niet doenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:06 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Toch te zwak. Volgens de dierenarts hebben we alles gedaan wat kon.
Even tot hierIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Basta!quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
ik moet 15 minuten een pagina open hebben staan voor een achievement
ugh
maarja meer achievement meer merit meer gainzHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Bowie was een absolute eindbaasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was je aan het verliezen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:48 schreef StevenHyde het volgende:
Zoo, druk hier ineens. Kunt niet eens ff rustig een potje tafelvoetbal spelenWerewolf![]()
Maar je bent het wel, niets aan te doenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3
Forum Opties Forumhop: Hop naar: