SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video![]()
Lekker sliepe.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
even kijken hoe het met mijn bed gaat“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die staat er nog wel denk ikquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:14 schreef hemarookworst het volgende:
even kijken hoe het met mijn bed gaat![]()
Mooie TT.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik zag het.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Docu over slachtofferhulp aan het kijken, geen makkelijke baan.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Is dat jouw werk? Zulke docu's kijken?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:31 schreef FreshFruit het volgende:
Docu over slachtofferhulp aan het kijken, geen makkelijke baan.![]()
Voor die mensen maily bedoel ik.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:48 schreef maily het volgende:
[..]
Is dat jouw werk? Zulke docu's kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Voor die mensen maily bedoel ik.![]()
Maar idd.![]()
Wel heel dankbaar werk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Heer Killem.quote:
Heer Mikey.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
ZekerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu ikThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Schade ik kreeg kruimels vandaagThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
PommelienThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nu wij niet meer praten.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Jaap zonder nek?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Best wel eigenlijk.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Die andere is irritant de hoeken van je kamer je ook willen zien.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
SmakelijkThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Trusten marc.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Amenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:46 schreef marc0871 het volgende:
Met deze bolk, bolk ik u.
Dit gebolkt hebbende, zeg ik bolk.
Ik heb gebolkt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Goede bekomst.quote:
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2025 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2413 / +22 / +0 / 5312 / 6315 / 0.38
2. FreshFruit / 1779 / +43 / +45 / 1936 / 2674 / 0.67
3. KillemWieft / 1403 / +21 / +9 / 686 / 1089 / 1.29
4. Dotteke / 1350 / +41 / +0 / 2216 / 2735 / 0.49
5. Vino_Tinto / 1055 / +3 / +0 / 2496 / 3016 / 0.35
6. MooieTop6 / 1027 / +47 / +0 / 3370 / 3992 / 0.26
7. _UserName_ / 1025 / +2 / +0 / 772 / 1051 / 0.98
8. JustinK / 921 / +240 / +16 / 2284 / 2461 / 0.37
9. gebrokenglas / 790 / +0 / +0 / 1800 / 2264 / 0.35
10. KoningWouter / 787 / +1 / +0 / 1152 / 1494 / 0.53
11. hemarookworst / 616 / +31 / +3 / 934 / 1241 / 0.5
12. Dr.Mikey / 521 / +16 / +16 / 223 / 392 / 1.33
13. Masberum / 519 / +1 / +1 / 491 / 632 / 0.82
14. mario390 / 404 / +3 / +0 / 218 / 329 / 1.23
15. devzero / 404 / +11 / +0 / 543 / 702 / 0.58
16. Bargehassus / 394 / +4 / +0 / 1041 / 1213 / 0.32
17. MizzezAmy / 374 / +9 / +0 / 1531 / 1765 / 0.21
18. ToT / 365 / +0 / +0 / 1757 / 2011 / 0.18
19. kree / 348 / +86 / +0 / 1074 / 1316 / 0.26
20. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
En wederom klokje rond.![]()
![]()
Docu serie over Bodegraven nu.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 03:37 schreef KillemWieft het volgende:
Klokkie rond, pik in je mond.![]()
Zit je nog docu’s te kijken?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 03:46 schreef KillemWieft het volgende:
Wat is er zo interessant aan Bodegraven?
Dat was een kort slaapje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Reken ik goed.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker sliepe.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat leerden we vroeger op school.quote:
SlapenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Trusten Mikey.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:KW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 04:44 schreef KillemWieft het volgende:
[..]KW
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Killem
Mooie app heb je geschreven. Een high frequency irritator?![]()
![]()
Die man kan alles.
AI in de war brengen om copyright restricties op YTte omzeilen. MAAR moet nog een oplossing verzinnen om de data te behouden in gecomprimeerde formats zoals MP3 en AAC.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 04:46 schreef KoningWouter het volgende:
[..]Killem
Mooie app heb je geschreven. Een high frequency irritator?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Vast wel iemand die dat weet.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ah ja, slim idee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 04:50 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
AI in de war brengen om copyright restricties op YTte omzeilen. MAAR moet nog een oplossing verzinnen om de data te behouden in gecomprimeerde formats zoals MP3 en AAC.
Kun je niet alles eerst naar Wave format converteren, de bewerkingen doen en dan weer terug converteren?![]()
Waarom precies YT ?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik ben gaar. Ga nu eerst even de binnenkant van m’n oogleden bestuderen. Daarna eens nadenken over mogelijke oplossingen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 04:53 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ah ja, slim idee.
Kun je niet alles eerst naar Wave format converteren, de bewerkingen doen en dan weer terug converteren?Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik wil wat muziek video's uploaden, maar YT staat dat niet toe.quote:
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 04:58 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik ben gaar. Ga nu eerst even de binnenkant van m’n oogleden bestuderen. Daarna eens nadenken over mogelijke oplossingen.
Vraagje: Daar zijn toch YT converters voor?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nah, YT "leest" je video en kijkt of er copyrighted material in zit en keurt het vervolgens af.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:04 schreef FreshFruit het volgende:
Vraagje: Daar zijn toch YT converters voor?
Maar door er een hoge piep (die mensen niet horen) in the bakken wordt het algoritme dat dat detecteert in de war gebracht. Aldus Killem.
Kan best werken imho.![]()
Ik wil die verdomde grote koffer.
Had gisteren 10,1 miljoen $ maar had 10,2 miljoen nodig...
Nu ben ik beroofd. Gelukkig niet van alles.![]()
Dat was eerst niet zo. Ik heb 2 mp4 spelers die ramvol met muziek staan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah, YT "leest" je video en kijkt of er copyrighted material in zit en keurt het vervolgens af.
Maar door er een hoge piep (die mensen niet horen) in the bakken wordt het algoritme dat dat detecteert in de war gebracht. Aldus Killem.
Kan best werken imho.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Je mag geen flimpje maken en daar zomaar copyrighted muziek onder gebruiken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:08 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat was eerst niet zo. Ik heb 2 mp4 spelers die ramvol met muziek staan.![]()
Er mag ook niks meer.
Adversarial noise. Gaat overigens niet per se om 1 toon.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:06 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nah, YT "leest" je video en kijkt of er copyrighted material in zit en keurt het vervolgens af.
Kan best werken imho.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Nouja het maakt natuurlijk niet uit. Je hoort het verschil toch niet.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Adversarial noise. Gaat overigens niet per se om 1 toon.
Kende iemand die het deed door de pitch van het hele nummer +0,5 te converteren. Maar weet niet of je dat goed hoort. Een toon die niemand hoort lijkt mij beter.![]()
Toon Hermansquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:19 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Adversarial noise. Gaat overigens niet per se om 1 toon.
Toon van Driel
Toontje lager.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spreek u later.quote:
Goedemorgen Saar.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En nu helemaal wakker?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 05:39 schreef Pinnenmutske het volgende:
[..]
Fruitslaatje
Redelijk geslapen“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Goedemorgen Heer MT6.quote:
Net iets vaag hier, ik hoorde een auto en ging even kijken. Toen ik de deur open deed ging het grootlicht aan. Ik pakte mijn telefoon en toen ik weer naar buiten kwam reden ze snel weg.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Oh wazig. Beetje op letten. Woon je buitenaf?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:15 schreef FreshFruit het volgende:
Net iets vaag hier, ik hoorde een auto en ging even kijken. Toen ik de deur open deed ging het grootlicht aan. Ik pakte mijn telefoon en toen ik weer naar buiten kwam reden ze snel weg.![]()
Nee, dat niet. Mijn vermoeden is dat het met de buurman te maken heeft. Maar ze wilden mij ook duidelijk niet spreken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh wazig. Beetje op letten. Woon je buitenaf?“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Onbegrijpelijkquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nee, dat niet. Mijn vermoeden is dat het met de buurman te maken heeft. Maar ze wilden mij ook duidelijk niet spreken.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ach ja, je maakt hier weleens wat mee.quote:
Ga je ook Lego verkopen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:26 schreef KoningWouter het volgende:
Straks een speelgoed winkel beginnen.
Maar eerst een grote koffer aanschaffen zo.
Haha als dat zou kunnen.quote:
Las dat je met die company 5 meer travel capacity kunt krijgen. Moet ik alleen wel werknemers zoeken dus misschien dat @loveislikeakiss , @MizzezAmy @devzero of @MooieTop6 werknemers willen worden.![]()
![]()
Vast wel.
![]()
Goedemorgen Daddy.quote:
Alleen maar lieve mensen online
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
GebruikerTsnaamquote:
Arm maar gezond, met jou?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker hoor, wit of rood?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
arm maar koppijn, iets met wijnen gisterIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:01 schreef _UserName_ het volgende:
arm maar koppijn, iets met wijnen gister
Ik word altijd een beetje kriebelig van die ventquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Die dochter spoort ook niet helemaal. Liet in haar boek opschrijven dat ze verkracht is wat nu helemaal niet zo blijkt te zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:05 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik word altijd een beetje kriebelig van die vent“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Lekker hoor, ik ben meestal van de pinot gricioquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:07 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
wit zoet, Tonino drink ik meestalIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
niet helemaal of helemaal niet?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dochter spoort ook niet helemaal. Liet in haar boek opschrijven dat ze verkracht is wat nu helemaal niet zo blijkt te zijn.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ja, gister beetje kutdag op werk, vrouwlief was oppassen gisteravond dus heb me mooi flesje gescoord terwijl AZ en Utrecht Europa in scoordenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:08 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Lekker hoor, ik ben meestal van de pinot gricio
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Helemaal niet. Voor iemand met koppijn ben je wel heel scherp.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
niet helemaal of helemaal niet?
Mja, lastig onderwerp. Aan de ene kant kan het zomaar waar zijn, aan de andere kant kan het ook zomaar verzonnen zijn.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Die dochter spoort ook niet helemaal. Liet in haar boek opschrijven dat ze verkracht is wat nu helemaal niet zo blijkt te zijn.
Sowieso is er één leven kapotIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ja, beetje koppijn idd, niet helemaal wazig (al ben ik dan op mn best)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Helemaal niet. Voor iemand met koppijn ben je wel heel scherp.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Lees het verhaal maar eens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Mja, lastig onderwerp. Aan de ene kant kan het zomaar waar zijn, aan de andere kant kan het ook zomaar verzonnen zijn.
Sowieso is er één leven kapot“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ik moet zeggen, haar voorkomen alleen al schreeuwt aandacht, daarmee heeft ze de schijn al tegen. Ze staat overigens ook op PH, maar weet niet of dat AI is
Die waren lekker bezig inderdaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:08 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ja, gister beetje kutdag op werk, vrouwlief was oppassen gisteravond dus heb me mooi flesje gescoord terwijl AZ en Utrecht Europa in scoorden![]()
En af en toe moet je jezelf lekker verwennenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Sowieso goed dat ze moet getuigen. Beetje raar dat dat verzoek van die man afgewezen werd.quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Daarom, 1 a 2x in de maand een flesje (3 glazen) kan geen kwaadquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:16 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die waren lekker bezig inderdaad![]()
En af en toe moet je jezelf lekker verwennen
Is geen AI.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:13 schreef _UserName_ het volgende:
Ik moet zeggen, haar voorkomen alleen al schreeuwt aandacht, daarmee heeft ze de schijn al tegen. Ze staat overigens ook op PH, maar weet niet of dat AI is“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sowieso fatbikes man man manIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nu nog verplicht kenteken en verzekering en de 8 tot 16 jarige kunnen weer op de normale fiets. Dikke Fat win.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
2027 pas en ook voor E bikes. Bestuurders onder de 18.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
ik had eerder gehoopt dat die illegale misbaksels gewoon echt illegaal = verboden zouden wordenSame shit, different day
SC hopper present![]()
maar hier weer pappen en nathouden. In het buitenland zie je die dingen gewoon nietSame shit, different day
SC hopper present![]()
probleem is dat iets in land A wel mag en hier niet, dan belast je de douane enormquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:22 schreef Koen66 het volgende:
ik had eerder gehoopt dat die illegale misbaksels gewoon echt illegaal = verboden zouden wordenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
in DUitsland zag ik geen fatbikesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:23 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
probleem is dat iets in land A wel mag en hier niet, dan belast je de douane enormSame shit, different day
SC hopper present![]()
Daar zag ik wel Duitsersquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Even advocaat van de duivel. Wij reden vroeger ook op opgevoerde brommers en snorfietsen (zonder helm)“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
tegelijkertijd hadden ze wmb ook 65+ moeten verplichten een helm te dragen, al die rondscheurende bejaarden levensgevaarlijkSame shit, different day
SC hopper present![]()
De pest is: hoe verbied je ze zonder gewone e-bikes ook te verbieden?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:22 schreef Koen66 het volgende:
ik had eerder gehoopt dat die illegale misbaksels gewoon echt illegaal = verboden zouden worden
Er is al een fabrikant die een "slimbike" ontwikkeld heeft; dezelfde specs als een fatbike zonder dat het er zo lomp uitziet.
Een verstelbaar zadel zou blijkbaar een vereiste kunnen zijn. Grappig gevonden aangezien fatbikes die inderdaad niet hebben, maar is dat echt zo noodzakelijk?Goeiemorgen overigens!
![]()
105 op mijn NSRquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
Even advocaat van de duivel. Wij reden vroeger ook op opgevoerde brommers en snorfietsen (zonder helm)
ToTGodquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
De pest is: hoe verbied je ze zonder gewone e-bikes ook te verbieden?
Er is al een fabrikant die een "slimbike" ontwikkeld heeft; dezelfde specs als een fatbike zonder dat het er zo lomp uitziet.
Een verstelbaar zadel zou blijkbaar een vereiste kunnen zijn. Grappig gevonden aangezien fatbikes die inderdaad niet hebben, maar is dat echt zo noodzakelijk?Goeiemorgen overigens!
Daddyquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
wellicht een idee alleen goedgekeurde types te accepteren. Ben je in ieder geval van die Aliexpres dingen afquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voordelen van fatbikes: ze gaan minder hard dan opgevoerde brommers en ze knetteren en stinken ook een stuk minder.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
Even advocaat van de duivel. Wij reden vroeger ook op opgevoerde brommers en snorfietsen (zonder helm)
Je hebt geen oppgefokte gastjes die ergens met elkaar staan te chillen terwijl ze gas geven om zo stoer te gaan lopen doen en overlast te bezorgen.![]()
En als we werden gepakt waren we die net zo goed kwijt, en een uitbrander van pa en/of ma. Dat laatste gebeurt al niet meer want zielig enzo, en dat eerste ook niet naar mijn ideequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:26 schreef FreshFruit het volgende:
Even advocaat van de duivel. Wij reden vroeger ook op opgevoerde brommers en snorfietsen (zonder helm)Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik heb eens 95 op m'n MT gereden. Hij kon duidelijk nog wel harder, maar het was op een bochtige weg bij het station van Deventer!quote:![]()
![]()
nee, je hoort ze niet aankomen, wordt je onhoorbaar zowat van je sokken gereden door zo'n kloteding waar rustig 3 bontkraagjes tegelijk op zittenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:28 schreef ToT het volgende:
[..]
Voordelen van fatbikes: ze gaan minder hard dan opgevoerde brommers en ze knetteren en stinken ook een stuk minder.
Je hebt geen oppgefokte gastjes die ergens met elkaar staan te chillen terwijl ze gas geven om zo stoer te gaan lopen doen en overlast te bezorgen.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 29-08-2025 07:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts / ratio
1. loveislikeakiss / 2413 / +22 / +0 / 5312 / 6315 / 0.38
2. FreshFruit / 1922 / +43 / +188 / 1949 / 2710 / 0.71
3. KillemWieft / 1486 / +21 / +92 / 688 / 1100 / 1.35
4. Dotteke / 1350 / +41 / +0 / 2216 / 2735 / 0.49
5. Vino_Tinto / 1055 / +3 / +0 / 2496 / 3016 / 0.35
6. MooieTop6 / 1034 / +47 / +7 / 3382 / 4008 / 0.26
7. _UserName_ / 1033 / +2 / +8 / 783 / 1066 / 0.97
8. JustinK / 921 / +240 / +16 / 2284 / 2461 / 0.37
9. KoningWouter / 814 / +1 / +27 / 1155 / 1506 / 0.54
10. gebrokenglas / 790 / +0 / +0 / 1800 / 2264 / 0.35
11. hemarookworst / 616 / +31 / +3 / 934 / 1241 / 0.5
12. Dr.Mikey / 522 / +16 / +17 / 223 / 394 / 1.32
13. Masberum / 519 / +1 / +1 / 491 / 632 / 0.82
14. mario390 / 404 / +3 / +0 / 218 / 329 / 1.23
15. devzero / 404 / +11 / +0 / 543 / 702 / 0.58
16. Bargehassus / 394 / +4 / +0 / 1041 / 1213 / 0.32
17. MizzezAmy / 374 / +9 / +0 / 1531 / 1765 / 0.21
18. ToT / 365 / +0 / +0 / 1758 / 2012 / 0.18
19. kree / 348 / +86 / +0 / 1074 / 1316 / 0.26
20. HappyCharly / 341 / +0 / +0 / 180 / 249 / 1.37SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Ik heb echt nooit op een rollerbank gestaan.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En als we werden gepakt waren we die net zo goed kwijt, en een uitbrander van pa en/of ma. Dat laatste gebeurt al niet meer want zielig enzo, en dat eerste ook niet naar mijn idee
Dat is idd een "nieuwe" truc om de onderscheiding te maken. Zodra het geld oplevert is het "noodzakelijk"quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Hee ToT
Deze man weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
En als we werden gepakt waren we die net zo goed kwijt, en een uitbrander van pa en/of ma. Dat laatste gebeurt al niet meer want zielig enzo, en dat eerste ook niet naar mijn idee
Nu zou zo'n iemand gelijk naar de krant lopen over hoeveel onrecht hun wel niet aangedaan wordtIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Valt lastig te controleren voor de gemiddelde agent, lijkt me. Daarbij kunnen zeer veel mensen hun zuurverdiende onding dan gelijk wegpleuren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:28 schreef Koen66 het volgende:
[..]
wellicht een idee alleen goedgekeurde types te accepteren. Ben je in ieder geval van die Aliexpres dingen af![]()
Ik ook nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik heb echt nooit op een rollerbank gestaan.![]()
Ik had sowieso een soort knopje op mijn stuur die het één en ander wat kon knijpen als ik wel op de rollerbank zou moeten gaanIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
goedgekeurd = kentekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Valt lastig te controleren voor de gemiddelde agent, lijkt me. Daarbij kunnen zeer veel mensen hun zuurverdiende onding dan gelijk wegpleuren.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Heb je ook weer gelijk in; ik werd laatst ook bijna overhoop gereden door 2 meiden op zo'n ding.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:29 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, je hoort ze niet aankomen, wordt je onhoorbaar zowat van je sokken gereden door zo'n kloteding waar rustig 3 bontkraagjes tegelijk op zitten![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:30 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is idd een "nieuwe" truc om de onderscheiding te maken. Zodra het geld oplevert is het "noodzakelijk"
Hee ToTUsert! Alles wel met de fam?
![]()
Dat is al zonder gepakt te worden:quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:30 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Deze man weet
Nu zou zo'n iemand gelijk naar de krant lopen over hoeveel onrecht hun wel niet aangedaan wordt
https://www.tijdvoornieuw(...)vhp3HMXoLMKJAz3YjFLgTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Kreeg je ook nog de middelvinger ?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:31 schreef ToT het volgende:
[..]
Heb je ook weer gelijk in; ik werd laatst ook bijna overhoop gereden door 2 meiden op zo'n ding.
jazekers! Hoor dat ze net wakker is dus we gaan de da eens beginnenquote:
Tot later vandaag
Voor Hamza is een normale fiets geen optie uiteraardquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Dat is al zonder gepakt te worden:
https://www.tijdvoornieuw(...)vhp3HMXoLMKJAz3YjFLg__________
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Man3, Hamzaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
https://www.tijdvoornieuw(...)vhp3HMXoLMKJAz3YjFLg
nee want dat lok je pestgedrag uitquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor Hamza is een normale fiets geen optie uiteraard__________
Sowieso wat een luverhaal, die dingen kosten 700 euro ofzo.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pinotje?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Best een gekke zin na je eerdere posts.quote:
Hamza heeft het ding vast goedkoperquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:34 schreef MooieTop6 het volgende:
Sowieso wat een luverhaal, die dingen kosten 700 euro ofzo.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Nee ik hoorde 1 van hen volgens mij tegen de ander zeggen dat-ie moest oppassen en de ander zei dat ze me al wel gezien had (als ik het goed heb gehoord zo snel.)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kreeg je ook nog de middelvinger ?
Toen ze rakelings langs me heen scheerden, zei iemand naast me tegen haar man dat dat ook wel wat minder hard mocht.
Toegegeven; ik had ook wel wat beter moeten opletten, maar ik had een paar seconden eerder wel achterom gekeken en toen zag ik nog niks.![]()
Van iemand die wel hard gewerkt heeftquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:35 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hamza heeft het ding vast goedkoper![]()
En ja, ik heb hier geleerd dat je gewoon mag generaliseren
Ik moest lachen, een fatbike betekend vrijheid. Het is meer luiheid, de jeugd is te beroerd om gewoon te fietsen tegenwoordigquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:33 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor Hamza is een normale fiets geen optie uiteraard__________
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Aldus Miss Scootmobielquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik moest lachen, een fatbike betekend vrijheid. Het is meer luiheid, de jeugd is te beroerd om gewoon te fietsen tegenwoordig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb op een VMBO gewerkt en leraren waren het zat dat leerlingen mobieltjes gebruikten in de klas.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
https://www.tijdvoornieuw(...)vhp3HMXoLMKJAz3YjFLg
Toen kwam de regel van dat als je er mee betrapt werd, dat je hem tot de volgende schooldag kwijt zou zijn.
Op een gegeven moment kwamen er ouders op hoge poten naar school: "Ons kind heeft haar mobieltje nodig: ze komt met de fiets naar school en wie weet wat er allemaal onderweg kan gebeuren? Als er problemen zijn, kan ze ons nu niet meer bellen!"Die mensen woonden op nog geen kilometer afstand van school!ff 3 straatjes door en je was er, en die woonplaats was ook echt geen ghetto of zo!
![]()
![]()
Goedemorgen Dame Vino.quote:
Het is flestijd.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dame Vino.
Het is flestijd.
Flestijd? Ik lig nog op bed
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Een groene fles?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:38 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dame Vino.
Het is flestijd.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Andere ouders die zelfs nog dichterbij woonden, wilde hun kind thuis laten tijdens wegwerkzaamheden tussen huis en school; hoe kan het kind nou op school komen als die ene specifieke weg er uit ligt?
De werkzaamheden zouden een maand of 2 in beslag nemen en er waren sowieso 2 andere wegen die het jong kon gebruiken wat echt nauwelijks een omweg zou zijn.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:38 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Aldus Miss Scootmobiel
Maar ik hoor dan ook niet meer onder de jeugdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt., ik moest gewoon fietsen.
Deze man.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
Ik woonde een kleine 10 km van school af. Elke dag gewoon fietsen hoor, weer of geen weer.![]()
Wij moesten op een gegeven moment 20 Km. En daarna 2 uur gymles. Daar was ik heel snel klaar mee en ben gaan liften. Dat kon toen nog.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Maar ik hoor dan ook niet meer onder de jeugd, ik moest gewoon fietsen.
Ik ook, niks mis meequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
Ik woonde een kleine 10 km van school af. Elke dag gewoon fietsen hoor, weer of geen weer.
Nog zo`n bikkel.quote:
Ja ik moest ook km fietsen van BoZ naar Halsteren om aardbeien te plukkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:43 schreef ToT het volgende:
Ik woonde een kleine 10 km van school af. Elke dag gewoon fietsen hoor, weer of geen weer.
Hoihoi. Maar die Fatbike is een symbool voor vrijheid. Dat is belangrijk!How can I make this topic about me?![]()
De jeugd is tegenwoordig overal te beroerd voor en zijn altijd moe.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey GGquote:
Heer Scherfquote:
wie heeft dat bedachtquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:48 schreef gebrokenglas het volgende:
Hoihoi. Maar die Fatbike is een symbool voor vrijheid. Dat is belangrijk!
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Mijn lego is in het land
Hallo iedereen
Wat ik mis in dat artikel is even wat details: wat is de afstand van huis tot de school? Maw: is een fatbike ook nodig of kan 'ie dat ook wel op een normale fiets doen? Geen idee nu.How can I make this topic about me?![]()
Ik probeerde een quasi-lollige fatbike meme op te zoeken, maar die gastjes zijn zelfs te lui of dom om daar iets lolligs over te verzinnen.![]()
Precies, ik zat daar ook al naar te zoeken!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:50 schreef gebrokenglas het volgende:
Hallo iedereen
Wat ik mis in dat artikel is even wat details: wat is de afstand van huis tot de school? Maw: is een fatbike ook nodig of kan 'ie dat ook wel op een normale fiets doen? Geen idee nu.![]()
![]()
Is zielig hoor, hoe moet Hamza nu op tijd bij de moskee zijn?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Gewoon pa z'n auto op de stoep laten parkeren daar.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is zielig hoor, hoe moet Hamza nu op tijd bij de moskee zijn?![]()
generaliseren kan je lerenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:53 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Is zielig hoor, hoe moet Hamza nu op tijd bij de moskee zijn?
Same shit, different day
SC hopper present![]()
Die MarioKart-setquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik heb hier geleerd dat je mag generaliserenquote:
In het algemeen generaliseert iedereen wel!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:55 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik heb hier geleerd dat je mag generaliseren![]()
![]()
nicequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh die is gaaf!
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Same shit, different day
SC hopper present![]()
zelfs de meest policor typesquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In het algemeen generaliseert iedereen wel!Same shit, different day
SC hopper present![]()
Siquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:55 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Oh die is gaaf!
Deze bedoel je toch?
[ afbeelding ]
Ja maar dan heet het 'positieve discriminatie'quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 07:56 schreef ToT het volgende:
[..]
In het algemeen generaliseert iedereen wel!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Tijd voor ontbijt en een ochtendwandeling. Ik groet u.
Wandelse!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
Tijd voor ontbijt en een ochtendwandeling. Ik groet u.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
wandelsequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:00 schreef FreshFruit het volgende:
Tijd voor ontbijt en een ochtendwandeling. Ik groet u.
Same shit, different day
SC hopper present![]()
nee, nog een dikke 700. Wil de 300K posts niet opeens voorbij zijnSame shit, different day
SC hopper present![]()
Eventjes doorspammen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:01 schreef Koen66 het volgende:
nee, nog een dikke 700. Wil de 300K posts niet opeens voorbij zijnIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Net als met een mooie kilometerstand van de auto.... De hele tijd let je op en dan ineens. Shit, hij staat op 100002 km.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:01 schreef Koen66 het volgende:
nee, nog een dikke 700. Wil de 300K posts niet opeens voorbij zijn
How can I make this topic about me?![]()
Hoppa, fles in de mik en een beetje spelen in de box. Wat n levenTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
Ik had een tijdje terug een leuke, zal m ff zoekenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net als met een mooie kilometerstand van de auto.... De hele tijd let je op en dan ineens. Shit, hij staat op 100002 km.Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
80085 hihiquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Net als met een mooie kilometerstand van de auto.... De hele tijd let je op en dan ineens. Shit, hij staat op 100002 km.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
het gaat zo voorbij die periodequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:05 schreef _UserName_ het volgende:
Hoppa, fles in de mik en een beetje spelen in de box. Wat n levenSame shit, different day
SC hopper present![]()
Nicequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Was dat echt toeval of heb je dit ook zitten timen? Rondjes rijden op de parkeerplaats?quote:
Was toeval tot de laatste kilometer, toen heb ik wel rondjes geredenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:12 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Was dat echt toeval of heb je dit ook zitten timen? Rondjes rijden op de parkeerplaats?
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:13 schreef gebrokenglas het volgende:
O, die bovenste is de dagteller?
Staat een cijfer achter de kommaTrotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+![]()
ScherfBolkIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
![]()
Zo ff poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker weer hoor.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:
Wat vroeg.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Zit er zelfs al een half uurtje. En 45 minuten rijden. Dus tijd voor bakkie koffie nr 2 van vandaagquote:
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Nou ja zeg.quote:
Fruitvliegjes invasie hier.
Morguh Stevenquote:
Morguhluilakbolkquote:
Kan me niet heugen dat ik een uitnodiging heb gedaan.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Tiet voor een bakkie
Jij bent altijd uitgenodigdquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan me niet heugen dat ik een uitnodiging heb gedaan.
Werken jijquote:
Stevenquote:
![]()
![]()
Alles wel?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Wel prima, lekker aan de arbeid, mooi weer, primaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:59 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
We doen het ermee
Hoest met jou?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey vakantiegangert, hoe is het daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
En bijna weekend.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 08:59 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Wel prima, lekker aan de arbeid, mooi weer, prima
Heb jij eigenlijk al vakantie gehad GG?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys![]()
Lekker aan het genieten hoop ik!Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Tis heeerlijk!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:01 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys![]()
Lekker aan het genieten hoop ik!
Lekker weer
Lekker eten
Mooie strand
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Nee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb jij eigenlijk al vakantie gehad GG?How can I make this topic about me?![]()
Goed !quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hey vakantiegangert, hoe is het daar?
Fijn om even weg te zijn van alles
En met jou ?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Superquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis heeerlijk!
Lekker weer
Lekker eten
Mooie strand![]()
Las in de krant dat het weer gigantisch gaat omslaan in Spanje, is dat ook in het gebied waar jij zit?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Tis heeerlijk!
Lekker weer
Lekker eten
Mooie strandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Nog te goed dus, ga je nog ergens naar toe als het zover is?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Neequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Las in de krant dat het weer gigantisch gaat omslaan in Spanje, is dat ook in het gebied waar jij zit?
Of dan ben ik al weg
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Lekker even je hoofd leegmaken en van je dochter genieten.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
Goed !
Fijn om even weg te zijn van alles
En met jou ?
Hier alles okidokiWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dat is wel het plan, maar dat moet ik allemaal nog even bekijken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog te goed dus, ga je nog ergens naar toe als het zover is?How can I make this topic about me?![]()
Veel bosbranden in Spanje.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoelang blijf je daar?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: