SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bekijk deze YouTube-video“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Wat is het salaris?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:31 schreef KoningWouter het volgende: [..] Haha als dat zou kunnen. Las dat je met die company 5 meer travel capacity kunt krijgen. Moet ik alleen wel werknemers zoeken dus misschien dat @:loveislikeakiss , @:MizzezAmy @:devzero of @:MooieTop6 werknemers willen worden.
![]()
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Goedemorgen, nog even kunnen slapen?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat is wel het plan, maar dat moet ik allemaal nog even bekijken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Morguh Mutske, hoe is het nu met jou en je vader?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik weet nog wel een leuke plekquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijn
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
O dan heb je nog een paar dagen om te genietenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hey Amyquote:
![]()
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Gaat zeker goedkomenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O dan heb je nog een paar dagen om te genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Spanje? Brummen?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek
![]()
Beidequote:
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Daar ben ik van overtuigd even helemaal niets dan alleen genieten. Héérlijk!quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Inderdaad, geen verplichtingen. Het heeft z'n voor en z'n na.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja kan gaan waarheen je wilt als het zover is, dat is wel het fijne van alleen zijnHow can I make this topic about me?![]()
Ben wel een beetje klaar met die warme dagen. Ik zou iets koelers opzoeken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezen
Maar GG houdt wel van de hitte, die zal dus misschien wel de warmte opzoeken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Geeeen idee. Ik ga het allemaal uitzoeken straks. Moet eerst nog de grote koffer kopen en dan ga ik een company starten.quote:![]()
Het blijft hier ook in de winter rond de 20 gradenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben wel een beetje klaar met die warme dagen. Ik zou iets koelers opzoeken.
Maar GG houdt wel van de hitte, die zal dus misschien wel de warmte opzoeken.
Dus je kunt hier het hele jaar genietenThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
quote:morgen ga ik kleiduiven schieten
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Dat is met alles. ZOnder heb je nooit gezeur aan je kop. Dat is wel lekker hoor.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:08 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Inderdaad, geen verplichtingen. Het heeft z'n voor en z'n na.
Ik zou never en nooit meer samen willen wonen met iemand.
De vrijheid om te doen en te laten wat je kan is wel fijn, dat geef ik nooit meer opWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Leuk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:09 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]morgen ga ik kleiduiven schieten
Dat is wel lekker, 20 graden maar die hele hitte hoeft voor mij nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het blijft hier ook in de winter rond de 20 graden
Dus je kunt hier het hele jaar genietenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer gingquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:07 schreef greysbones het volgende:
[..]
Beide
Maar mooi weer zou ik zeker voor hier kiezen
How can I make this topic about me?![]()
Het was gisteren 31 gradenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:10 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is wel lekker, 20 graden maar die hele hitte hoeft voor mij niet
Maar heel eerlijk zo veeel beter dan in NL
Lekkere zeewindThinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
O echt, wat vreemd he, hier geen druppel regen gehad de hele dag nietquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer gingWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:11 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag hier onweer en harde regen. En op weg naar huis, het leek wel een wolkbreuk zoals dat het tekeer ging![]()
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
Hier niet hoor, gewoon de hele dag zon gehad.quote:
Ik ben zelfs na de vergadering om 20.45 zonder jas naar huis gegaan.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
Gistermiddag, eind van de dag. Ik ben maar even wat langer op kantoor gebleven, geen zin om helemaal doorweekt de parkeerplaats over te rennen naar de autoquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:12 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt, wat vreemd he, hier geen druppel regen gehad de hele dag niet
Vreemd he die verschillen danquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:13 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Gistermiddag, eind van de dag. Ik ben maar even wat langer op kantoor gebleven, geen zin om helemaal doorweekt de parkeerplaats over te rennen naar de autoWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Greys is nu extra blij dat ze ver weg is van het natte Nederland
![]()
![]()
Waar Greys woont was het niet nat, hier schijnt nu ook volop de zonquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:14 schreef gebrokenglas het volgende:
Greys is nu extra blij dat ze ver weg is van het natte NederlandWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ja, dat kan soms behoorlijk uitmaken. Maar goed, lekker droog in de auto, radio aan, helemaal prima.quote:How can I make this topic about me?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Vind dat altijd heel raar, kan zelfs in een plaatst nog verschillen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Ja, dat kan soms behoorlijk uitmaken.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ookquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 09:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ik weet nog wel een leuke plek![]()
Smile, it's free therapy.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: