Ik snap hier werkelijk niks van, die gast moet toch een beetje verstand hebben. Als je dat rekje ziet moet er toch ergens een lampje gaan branden. Dat hij nog leeft is me een raadsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn om slappe deegwaar op een rooster te bakken![]()
Kim erger vinden dan Serenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben voor Serena. De rest mag ik niet echt, maar Tom kan ik nog wel hebben. In ieder geval ben ik niet voor Feeks Kim.
Tom ;n beetje domquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
oooo naait Tom zichzelf omdat hij dacht dat de 2 en 3 stem niet beslissend zou zijn?
Hij maakt overal pap van, hoe??? al sla je me doodquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn om slappe deegwaar op een rooster te bakken![]()
Hij zal een appeltaart waarschijnlijk ook zonder springvorm op een rooster bakkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap hier werkelijk niks van, die gast moet toch een beetje verstand hebben. Als je dat rekje ziet moet er toch ergens een lampje gaan branden. Dat hij nog leeft is me een raadsel.
Tom de man die veel weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui niet wie er voor gezorgd heeft dat ze in de finale staan? Kim heeft volgens mij totaal 0 punten binnen gehaald. Serena ook, die jongens hebben de punten gescoord en de knock-outs goed gedaan.
Tom heeft er voor gezorgd dat ze daar staan. Dus ik zou het hem gunnen.quote:
Ach, zo was ze altijd al. En zij was tenminste eerlijk. Kim is een feeks. Een heks. Een kol. Een tokkie. Een zuur wijf. Een wraakzuchtig mens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kim erger vinden dan Serena
Heb je de aflevering gemist waar ze een glas wijn op had
Die halen ze van het internet. Hele lijsten met feitjes. Of ze bedenken zelf wat ze willen weten en zoeken het op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:27 schreef SwJ het volgende:
Wat is dat toch met die feitjes die ze uit hun hoofd gaan knallen? Krijgen ze die van de Febo, halen ze dat van internet?
Lijkt me een beetje dom om random feitjes uit je hoofd te gaan knallen. Er zijn ontelbaar veel feitjes te bedenken dat de kans dat er eentje bij een vraag tevoorschijn komt, nihil is.
Sorry vakantie in Spanjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Waar is Grey? gister ook al niet gezien?
Ja die maakt tv. En toch 2 zwarte schapen weg. Anna mag gelijk gaan, maar dat zal ook wel gebeuren die heeft nog géén enkel spel gespeeld en nu moet ze wel. Maar dan is het El che of Erik, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Serena gun ik het maar zie liever haar nog een maand dan die andere 3😝
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |