En daar is ons in het algemeen geliefde Fritsie1935quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hoe dom kan je zijn om slappe deegwaar op een rooster te bakken![]()
Ik snap hier werkelijk niks van, die gast moet toch een beetje verstand hebben. Als je dat rekje ziet moet er toch ergens een lampje gaan branden. Dat hij nog leeft is me een raadsel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Kim erger vinden dan Serenaquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Cirilico het volgende:
Ik ben voor Serena. De rest mag ik niet echt, maar Tom kan ik nog wel hebben. In ieder geval ben ik niet voor Feeks Kim.
Tom ;n beetje domquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Chanel5 het volgende:
oooo naait Tom zichzelf omdat hij dacht dat de 2 en 3 stem niet beslissend zou zijn?
Hij maakt overal pap van, hoe??? al sla je me doodquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:49 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Hij zal een appeltaart waarschijnlijk ook zonder springvorm op een rooster bakkenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik snap hier werkelijk niks van, die gast moet toch een beetje verstand hebben. Als je dat rekje ziet moet er toch ergens een lampje gaan branden. Dat hij nog leeft is me een raadsel.
Tom de man die veel weetquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:01 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui niet wie er voor gezorgd heeft dat ze in de finale staan? Kim heeft volgens mij totaal 0 punten binnen gehaald. Serena ook, die jongens hebben de punten gescoord en de knock-outs goed gedaan.
Tom heeft er voor gezorgd dat ze daar staan. Dus ik zou het hem gunnen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |