abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218617860
Ik heb wel wat mensenkennis en zie dat dit geen spel is van haar.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218617864
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel wat mensenkennis en zie dat dit geen spel is van haar.
Lol nou je hebt net zoveel mensenkennis als RLS tv kennis.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218617894
Wel heel vreemd dat fatima boos is als ze hun samen ziet, terwijl zij degene was die Che de wc in trok. Ze wist toen toch ook wel dat Che en roma dingen deden voor de lust.
Of mag dat nu ineens niet meer omdat zij nu wat met hem heeft gedaan.
pi_218617908
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 01:03 schreef woxxel2 het volgende:
Wel heel vreemd dat fatima boos is als ze hun samen ziet, terwijl zij degene was die Che de wc in trok. Ze wist toen toch ook wel dat Che en roma dingen deden voor de lust.
Of mag dat nu ineens niet meer omdat zij nu wat met hem heeft gedaan.
Drama queen.

* Soury Hé Faat ik zag je moeder nog gister bij ...
WAT !! Heb het niet over mijn familie he? Daar hou ik niet van.
* Soury Ja maar ik zag..
Nee daar hou ik niet van, ga uit mijn ogen bitch :{w
* Soury Uh
Ik hou er niet van, ik hou er niet van, ik hou er niet van
* Soury Ok
Wat ok ik hou er niet van, wat denk je nou wel niet. Zo ga je niet met mij om, ik hou daar niet van.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218618453

Drama queen 🤣😂🤣
pi_218619814
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 503.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond; hold your horses;....469.000 kijkers met een marktaandeel van 20.0% in doelgroep 25-54!! ^O^
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 11:24:50 #107
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218620119
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 10:51 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:

Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 503.000

Kijkcijfer Top 25 nr. 16

De lineaire kijkcijfers van gisterenavond; hold your horses;....469.000 kijkers met een marktaandeel van 20.0% in doelgroep 25-54!! ^O^
Na vele maanden van stille zelfgenoegzaamheid en nu die vele conflicten, loont het in de kijkcijfers.
pi_218620134
Drama scoort, en niet zo zeer het gameshow element dat is bijzaak en voornamelijk vulling.
Allemaal cabaretteketet!
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:01:23 #109
3542 Gia
User under construction
pi_218620417
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo eigenlijk geen gele kaart voor Kim? Ze heeft gewoon gejat.
Ze heeft iets teruggepakt wat ze had uitgeleend.
In mijn wereld hoef ik niet te vragen om terugkrijgen van mijn eigendom als ik iets uitleen. Degene die het leent, geeft het gewoon weer terug als hij/zij er klaar mee is. Fabio heeft zich dit toegeëigend met de gedachte: Als ze het nodig heeft, moet ze er maar om vragen. Van Kim mocht hij ze gebruiken, op het moment dat hun verstandhouding goed was. En dat is niet meer en dus wilde ze ze terug.
Volgens mij is het geen diefstal als je iets pakt wat van jezelf is/wat je uitgeleend hebt.
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Kim is het verwende prinsesje die alles aangewaaid krijgt. Dus is ze tegenslag niet gewend, plus weet ze niet wat werken is.
Eens, sowieso. Maar wat haar vooral dwars zit is het feit dat de haaien haar hadden doen geloven niet op hun te gaan bij die vorige tweestrijd, terwijl op dat moment al vaststond dat dit wel het geval ging zijn.
Dat net nu haar hondje ingeslapen moest worden, kun je die jongens dan weer niet verwijten. Dat is een ongelukkige samenloop van omstandigheden. Hoewel ik haar verdriet goed kan begrijpen. Aan de andere kant, doe dan niet met zo'n programma mee als je hondje op zijn laatste benen loopt.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:11:01 #110
3542 Gia
User under construction
pi_218620493
quote:
0s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef Soury het volgende:

[..]
Ach hij is niet lelijk en heeft een goed figuur. Het is vaak een idioot maar ja
Niet eens. Ik vind hem echt lelijk. En ik vind niet gauw mensen lelijk. Het lelijke vind ik zijn gezicht en zijn lengte (het gebrek daaraan). Kun je wel hartstikke gespierd zijn, maar dat maakt het wmb niet goed.
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:

[..]
NIET ZO PRATEN JIJ! :(
WAAROM BEGIN JE OVER MIJN FAMILIE!?
En dat alleen maar omdat Julia iets zei in de trant van: "Dat doe je thuis maar."
quote:
17s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Julia over Roma: "Ik kirjg LotR vibes"

Ja! "They have a cave troll! :o "

Oh, ze bedoelde elfjes.
Denk dat ze Legolas bedoelde.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 12:36:59 #111
3542 Gia
User under construction
pi_218620834
quote:
99s.gif Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef chufi het volgende:
Was er nog een spel vandaag ? of ging het alleen maar over , ja over wat eigenlijk ... el Che?
Erik is opgewonden geraakt door Fatima, en denkt schijnbaar dat ze iets hebben samen. Maar Fatima gaat rustig met Che liggen ketsen. Gevolg Erik Jaloers. Roma beweert dat er niks is tussen haar en Che (nou ja, niks...) maar is wel verontwaardigd als ze hoort dat hij met Fatima heeft liggen vozen. Dit terwijl ze zelf wel met Fabio wil.

En ondertussen is Serena de voice-over, en geeft commentaar op het geheel.

Soaperiger gaat het niet worden, denk ik. Tjezus!
pi_218620925
Is er ooit nog wat gedaan met de whats-app stemming dat iemand per bondje een keuze mocht maken of heb ik iets over het hoofd gezien?
All those angels with their wings glued on.
pi_218621013
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Is er ooit nog wat gedaan met de whats-app stemming dat iemand per bondje een keuze mocht maken of heb ik iets over het hoofd gezien?
Dat is voor de nieuwe bondjes aankomende cyclus
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218621023
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:

[..]
Dat is voor de nieuwe bondjes aankomende cyclus
Ah, ok ^O^
All those angels with their wings glued on.
pi_218621189
Even wat anders, misschien dat iemand het heeft gelezen. De Bondgenoten gaat vanaf oktober met AI regisseurs werken in de regie dus geen fysieke regisseurs meer.. Ik las dit op een LinkedIn pagina van iemand die daar werkzaam is. Heeft iemand zoiets al opgevangen?
Allemaal cabaretteketet!
pi_218621632
Die hele El Che en Roma FWB situatie is voor mij als kijker zo verwarrend. Ze hebben afgesproken niks met iemand anders te doen? maar voor mij leek het dat wat ze hadden en hoe je het ook wil noemen, al enkele cycli wat bekoeld is. Zij loopt te zeulen met die Fabio en heeft er met Demi over wat ze er mee aan moet (dus eventueel vozen) maar is nu boos/teleurgesteld dat Che met Fatima loopt te krikken. Het zal zo zijn dat onduidelijkheid tussen die twee voor boosheid/teleurgesteld gevoel zorgt, maar waarom kapt Roma het dan niet af als El Che zogezegd zich niet aan een afspraak houdt? Heeft Fabio trouwens niet eerder in de cyclus of vorige cyclus iets over Roma haar uiterlijk/lichaamsbouw gezegd wat veel negatiever was dan wat El Che ervan zegt?

Die Fatima blijft maar kanslozer worden, wat is het probleem nu? Dat Julia haar deel van de wijn aan Peter heeft gegeven? En die hele heisa loopt ook nog naast het hele gedoe met Che, zij haalt zelfvertrouwen uit mannen die haar aandacht geven, haar eerste periode in de loods dacht ze ook dat Bruce en Beau geïnteresseerd in haar waren maar die moesten er niks van weten en de enige die in haar geïnteresseerd was, was die kale knakker uit Tilburg. Nu loopt ze ook Erik weer te gebruiken voor wat zelfvertrouwen en doet net alsof alleen El Che iets fout doet, zij initieert toch ook gewoon alles wat ze met El Che doet? Al met al zet ze zichzelf enorm voor lul.
pi_218622131
Ach, vanuit het voorstukje, arme Erik.
pi_218622334
Wel zielig voor onze autistische Erik. Hij begrijpt niet dat Fatima en Serena (met alcohol op) lol maakten door hem wat op te geilen. Erik neemt dat zeer serieus, denkt dat er romantische interesse is, en wordt jaloers wanneer Fatima daarna met Che rotzooit. Zijn brein kan dat niet plaatsen.
pi_218622391
Het blijft me verbazen hoe een rattenkop als El Che zich als een casanova kan gedragen binnen zo'n loods. Zal wel bij gebrek aan beter zijn.
pi_218623565
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders, misschien dat iemand het heeft gelezen. De Bondgenoten gaat vanaf oktober met AI regisseurs werken in de regie dus geen fysieke regisseurs meer.. Ik las dit op een LinkedIn pagina van iemand die daar werkzaam is. Heeft iemand zoiets al opgevangen?
Heeft vast iemand op feesboek gelezen, compleet gelul. Er zijn veel van die nepsites met onzin. Las van de week ook dat DBG naar 23:00 gaat vanwege de seks en grof taalgebruik. Altijd wel grappig dat er dan tientallen mensen compleet uit hun plaat gaan omdat ze alles wat er staat geloven en in die clickbate rotzooi trappen.
pi_218623787
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 15:47 schreef DutchBlend het volgende:
Het blijft me verbazen hoe een rattenkop als El Che zich als een casanova kan gedragen binnen zo'n loods. Zal wel bij gebrek aan beter zijn.
Nou dan moet de nood wel erg hoog zijn, helemaal als je ook nog ziet hoe hij in elkaar zit.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:02:15 #122
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218624690
Zijn we weer! Nog ff alle GhettiRoChe drama recappen :O
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218624691
nou daar gaan we weer
pi_218624696
Erik is clueless, maar Fatima weet precies wat ze doet, en dat is niet erg cool.
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 20:02:53 #125
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218624700
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is clueless, maar Fatima weet precies wat ze doet, en dat is niet erg cool.
Da's gewoon een vorm van pesten
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')