Lol nou je hebt net zoveel mensenkennis als RLS tv kennis.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 00:33 schreef freaky40 het volgende:
Ik heb wel wat mensenkennis en zie dat dit geen spel is van haar.
Drama queen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 01:03 schreef woxxel2 het volgende:
Wel heel vreemd dat fatima boos is als ze hun samen ziet, terwijl zij degene was die Che de wc in trok. Ze wist toen toch ook wel dat Che en roma dingen deden voor de lust.
Of mag dat nu ineens niet meer omdat zij nu wat met hem heeft gedaan.
Na vele maanden van stille zelfgenoegzaamheid en nu die vele conflicten, loont het in de kijkcijfers.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:51 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week vrijdag:
Kijkdichtheid: 3,0 Marktaandeel: 12,6 Kijkcijfer: 503.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16
De lineaire kijkcijfers van gisterenavond; hold your horses;....469.000 kijkers met een marktaandeel van 20.0% in doelgroep 25-54!!
Ze heeft iets teruggepakt wat ze had uitgeleend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Hoezo eigenlijk geen gele kaart voor Kim? Ze heeft gewoon gejat.
Eens, sowieso. Maar wat haar vooral dwars zit is het feit dat de haaien haar hadden doen geloven niet op hun te gaan bij die vorige tweestrijd, terwijl op dat moment al vaststond dat dit wel het geval ging zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Soury het volgende:
Kim is het verwende prinsesje die alles aangewaaid krijgt. Dus is ze tegenslag niet gewend, plus weet ze niet wat werken is.
Niet eens. Ik vind hem echt lelijk. En ik vind niet gauw mensen lelijk. Het lelijke vind ik zijn gezicht en zijn lengte (het gebrek daaraan). Kun je wel hartstikke gespierd zijn, maar dat maakt het wmb niet goed.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:53 schreef Soury het volgende:
[..]
Ach hij is niet lelijk en heeft een goed figuur. Het is vaak een idioot maar ja
En dat alleen maar omdat Julia iets zei in de trant van: "Dat doe je thuis maar."quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:56 schreef Whuzz het volgende:
[..]
NIET ZO PRATEN JIJ!
WAAROM BEGIN JE OVER MIJN FAMILIE!?
Denk dat ze Legolas bedoelde.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Whuzz het volgende:
Julia over Roma: "Ik kirjg LotR vibes"
Ja! "They have a cave troll!"
Oh, ze bedoelde elfjes.
Erik is opgewonden geraakt door Fatima, en denkt schijnbaar dat ze iets hebben samen. Maar Fatima gaat rustig met Che liggen ketsen. Gevolg Erik Jaloers. Roma beweert dat er niks is tussen haar en Che (nou ja, niks...) maar is wel verontwaardigd als ze hoort dat hij met Fatima heeft liggen vozen. Dit terwijl ze zelf wel met Fabio wil.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:57 schreef chufi het volgende:
Was er nog een spel vandaag ? of ging het alleen maar over , ja over wat eigenlijk ... el Che?
Dat is voor de nieuwe bondjes aankomende cyclusquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:45 schreef MacDeMarco het volgende:
Is er ooit nog wat gedaan met de whats-app stemming dat iemand per bondje een keuze mocht maken of heb ik iets over het hoofd gezien?
Ah, okquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dat is voor de nieuwe bondjes aankomende cyclus
Heeft vast iemand op feesboek gelezen, compleet gelul. Er zijn veel van die nepsites met onzin. Las van de week ook dat DBG naar 23:00 gaat vanwege de seks en grof taalgebruik. Altijd wel grappig dat er dan tientallen mensen compleet uit hun plaat gaan omdat ze alles wat er staat geloven en in die clickbate rotzooi trappen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:08 schreef freaky40 het volgende:
Even wat anders, misschien dat iemand het heeft gelezen. De Bondgenoten gaat vanaf oktober met AI regisseurs werken in de regie dus geen fysieke regisseurs meer.. Ik las dit op een LinkedIn pagina van iemand die daar werkzaam is. Heeft iemand zoiets al opgevangen?
Nou dan moet de nood wel erg hoog zijn, helemaal als je ook nog ziet hoe hij in elkaar zit.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:47 schreef DutchBlend het volgende:
Het blijft me verbazen hoe een rattenkop als El Che zich als een casanova kan gedragen binnen zo'n loods. Zal wel bij gebrek aan beter zijn.
Da's gewoon een vorm van pestenquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:02 schreef Li0nHeart het volgende:
Erik is clueless, maar Fatima weet precies wat ze doet, en dat is niet erg cool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |