abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_218625388
ships
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:08:46 #227
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218625389
omgwtfbbq :o
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218625390
dat gegoochel ook met die punten
pi_218625392
Hoezo sorry? Je geeft 'm 0 punten
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:09:54 #230
35948 Whuzz
Globo Gym!
pi_218625393
Nou ja, kost wellicht 100k, zijn we wel van die bostrol af.
'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
pi_218625400
quote:
17s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:

[..]
Kim erger vinden dan Serena :')
Heb je de aflevering gemist waar ze een glas wijn op had :?
Ach, zo was ze altijd al. En zij was tenminste eerlijk. Kim is een feeks. Een heks. Een kol. Een tokkie. Een zuur wijf. Een wraakzuchtig mens.

Nee, ik heb niks met nare mensen. :)
Hotapnyc
pi_218625402
Fatima is echt heel sneaky
  vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:11:35 #233
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_218625410
Tot maandag.
pi_218625416
Zo dan wat een stemming, gelukkig geen Kim *O*
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218625418
Tot volgende week.
  Moderator vrijdag 29 augustus 2025 @ 21:27:00 #236
145080 crew  SwJ
Het boegbeeld van FOK!
pi_218625500
Wat is dat toch met die feitjes die ze uit hun hoofd gaan knallen? Krijgen ze die van de Febo, halen ze dat van internet?

Lijkt me een beetje dom om random feitjes uit je hoofd te gaan knallen. Er zijn ontelbaar veel feitjes te bedenken dat de kans dat er eentje bij een vraag tevoorschijn komt, nihil is.
F.K.A. SuperwormJim
pi_218625556
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:27 schreef SwJ het volgende:
Wat is dat toch met die feitjes die ze uit hun hoofd gaan knallen? Krijgen ze die van de Febo, halen ze dat van internet?

Lijkt me een beetje dom om random feitjes uit je hoofd te gaan knallen. Er zijn ontelbaar veel feitjes te bedenken dat de kans dat er eentje bij een vraag tevoorschijn komt, nihil is.
Die halen ze van het internet. Hele lijsten met feitjes. Of ze bedenken zelf wat ze willen weten en zoeken het op.

De FEBO heeft heel vaak feitjes gebruikt waarvan in de loods en/of bij de kijkers thuis al bekend was dat Floris die kende. Toeval of niet? :P
Hotapnyc
pi_218625572
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Waar is Grey? gister ook al niet gezien?
Sorry vakantie in Spanje :@
Een losse opmerking
glijdt als schaduw door het draad —
stilte wordt onrust
pi_218625577
Serena gun ik het maar zie liever haar nog een maand dan die andere 3😝
pi_218625614
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Serena gun ik het maar zie liever haar nog een maand dan die andere 3😝
Ja die maakt tv. En toch 2 zwarte schapen weg. Anna mag gelijk gaan, maar dat zal ook wel gebeuren die heeft nog géén enkel spel gespeeld en nu moet ze wel. Maar dan is het El che of Erik, dat is wel jammer.
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_218625632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef Cirilico het volgende:

[..]
Die halen ze van het internet. Hele lijsten met feitjes. Of ze bedenken zelf wat ze willen weten en zoeken het op.

De FEBO heeft heel vaak feitjes gebruikt waarvan in de loods en/of bij de kijkers thuis al bekend was dat Floris die kende. Toeval of niet? :P
Die is er ook wel de mist in mee gegaan omdat hij het zeker wist maar de vraag verkeerd begreep. Plus hij altijd feitjes aan het stampen was, dan zit er wel eens wat tussen als je daar een jaar bent
pi_218625653
quote:
10s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef Soury het volgende:

[..]
Heeft vast iemand op feesboek gelezen, compleet gelul. Er zijn veel van die nepsites met onzin. Las van de week ook dat DBG naar 23:00 gaat vanwege de seks en grof taalgebruik. Altijd wel grappig dat er dan tientallen mensen compleet uit hun plaat gaan omdat ze alles wat er staat geloven en in die clickbate rotzooi trappen.
Ik las het toch echt op een LinkedIN pagina van een directe medewerker (FEBO) van dit programma, niet zo maar iets van FB of die wazige trol website die hier wel eens gequoot wordt.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218625687
Mooi man, Haaien helemaal niets, Vossen helemaal niets. Dus al met al niets voor Fleuris. Ik zie dat graag, ga maar lekker naar dat lampje van je in Eindhoven. :Y :W
Die Tom is wel zo'n ultra dombo, komt ook uit dat Eindhoven zeker. Hij is in ieder geval geen helder licht...
Serena moet blijkbaar deze cyclus winnen en gaat dat ook doen, let maar op. Dit is gewoon het verhaal van deze cyclus omdat ze terug is gekomen om te strijden omdat het de vorige keer niet gelukt is. TV makers houden van het verhaal achter de deelnemer dus dit is gewoon 60.000 euro voor Serena...
Toch een afvaller bij de ZS. Wat mij betreft mag Anna of El Che wel vertrekken. Erik zit midden in een verhaallijn en gaat hard to get spelen met Fatima. Topshow!
Allemaal cabaretteketet!
pi_218625700
quote:
99s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef greysbones het volgende:

[..]
Sorry vakantie in Spanje :@
Hé, hele fijne vakantie!
pi_218625804
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Mooi man, Haaien helemaal niets, Vossen helemaal niets. Dus al met al niets voor Fleuris. Ik zie dat graag, ga maar lekker naar dat lampje van je in Eindhoven. :Y :W
Die Tom is wel zo'n ultra dombo, komt ook uit dat Eindhoven zeker. Hij is in ieder geval geen helder licht...
Serena moet blijkbaar deze cyclus winnen en gaat dat ook doen, let maar op. Dit is gewoon het verhaal van deze cyclus omdat ze terug is gekomen om te strijden omdat het de vorige keer niet gelukt is. TV makers houden van het verhaal achter de deelnemer dus dit is gewoon 60.000 euro voor Serena...
Toch een afvaller bij de ZS. Wat mij betreft mag Anna of El Che wel vertrekken. Erik zit midden in een verhaallijn en gaat hard to get spelen met Fatima. Topshow!
Hij was anders wel het meest aan het rekenen en had ook de goede antwoorden steeds bij de knockouts, vind het vooral krom dat ze hem dan niet de finale gunnen, want Kim heeft sowieso niet veel gedaan hele cyclus en Serena ook niet..en die staat nu dan in de finale.. hoop dat Marco of Tom hem vanuit de groep krijgt en zeker geen Kim.
India, ga er na toe!
pi_218625807
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Hey hallo Eindhoven de gekste he en de beste😝
pi_218625835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ik las het toch echt op een LinkedIN pagina van een directe medewerker (FEBO) van dit programma, niet zo maar iets van FB of die wazige trol website die hier wel eens gequoot wordt.
Nou ja het klinkt enorm verzonnen iig, plus redelijk onwerkelijk.
pi_218625960
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 22:10 schreef Soury het volgende:

[..]
Nou ja het klinkt enorm verzonnen iig, plus redelijk onwerkelijk.
Snap ook niet hoe ze dat willen doen. De cameras moet mensen volgen, drama aanvoelen en waar op in te zoemen etc. Dat kan niet met AI. Er is niet een draaiboek of zo...oh wacht. Het is toch allemaal script en alles staat vast. Ja nee, dan kun je dat zo inprogrammeren.
Allemaal cabaretteketet!
pi_218625975
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:

[..]
Ben erg benieuwd, hoop dat er nog iets meer informatie over komt ooit. AI op het moment is alles behalve intelligent, ze zijn eigenlijk alleen heel goed in reproduceren. Dus ik ben erg benieuwd hoe ze dan omgaan met continu nieuwe situaties. Maar goed, wellicht gaan we het ooit zien.
pi_218626183
Degene die Tom dat toupetje heeft aangesmeerd moet ook ontslagen worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')