Ach, zo was ze altijd al. En zij was tenminste eerlijk. Kim is een feeks. Een heks. Een kol. Een tokkie. Een zuur wijf. Een wraakzuchtig mens.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:52 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Kim erger vinden dan Serena
Heb je de aflevering gemist waar ze een glas wijn op had
Die halen ze van het internet. Hele lijsten met feitjes. Of ze bedenken zelf wat ze willen weten en zoeken het op.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:27 schreef SwJ het volgende:
Wat is dat toch met die feitjes die ze uit hun hoofd gaan knallen? Krijgen ze die van de Febo, halen ze dat van internet?
Lijkt me een beetje dom om random feitjes uit je hoofd te gaan knallen. Er zijn ontelbaar veel feitjes te bedenken dat de kans dat er eentje bij een vraag tevoorschijn komt, nihil is.
Sorry vakantie in Spanjequote:Op vrijdag 29 augustus 2025 20:22 schreef Chanel5 het volgende:
Waar is Grey? gister ook al niet gezien?
Ja die maakt tv. En toch 2 zwarte schapen weg. Anna mag gelijk gaan, maar dat zal ook wel gebeuren die heeft nog géén enkel spel gespeeld en nu moet ze wel. Maar dan is het El che of Erik, dat is wel jammer.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:39 schreef DilanoNirvana het volgende:
Serena gun ik het maar zie liever haar nog een maand dan die andere 3😝
Die is er ook wel de mist in mee gegaan omdat hij het zeker wist maar de vraag verkeerd begreep. Plus hij altijd feitjes aan het stampen was, dan zit er wel eens wat tussen als je daar een jaar bentquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:37 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Die halen ze van het internet. Hele lijsten met feitjes. Of ze bedenken zelf wat ze willen weten en zoeken het op.
De FEBO heeft heel vaak feitjes gebruikt waarvan in de loods en/of bij de kijkers thuis al bekend was dat Floris die kende. Toeval of niet?
Ik las het toch echt op een LinkedIN pagina van een directe medewerker (FEBO) van dit programma, niet zo maar iets van FB of die wazige trol website die hier wel eens gequoot wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 18:01 schreef Soury het volgende:
[..]
Heeft vast iemand op feesboek gelezen, compleet gelul. Er zijn veel van die nepsites met onzin. Las van de week ook dat DBG naar 23:00 gaat vanwege de seks en grof taalgebruik. Altijd wel grappig dat er dan tientallen mensen compleet uit hun plaat gaan omdat ze alles wat er staat geloven en in die clickbate rotzooi trappen.
Hij was anders wel het meest aan het rekenen en had ook de goede antwoorden steeds bij de knockouts, vind het vooral krom dat ze hem dan niet de finale gunnen, want Kim heeft sowieso niet veel gedaan hele cyclus en Serena ook niet..en die staat nu dan in de finale.. hoop dat Marco of Tom hem vanuit de groep krijgt en zeker geen Kim.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Mooi man, Haaien helemaal niets, Vossen helemaal niets. Dus al met al niets voor Fleuris. Ik zie dat graag, ga maar lekker naar dat lampje van je in Eindhoven.![]()
![]()
Die Tom is wel zo'n ultra dombo, komt ook uit dat Eindhoven zeker. Hij is in ieder geval geen helder licht...
Serena moet blijkbaar deze cyclus winnen en gaat dat ook doen, let maar op. Dit is gewoon het verhaal van deze cyclus omdat ze terug is gekomen om te strijden omdat het de vorige keer niet gelukt is. TV makers houden van het verhaal achter de deelnemer dus dit is gewoon 60.000 euro voor Serena...
Toch een afvaller bij de ZS. Wat mij betreft mag Anna of El Che wel vertrekken. Erik zit midden in een verhaallijn en gaat hard to get spelen met Fatima. Topshow!
Hey hallo Eindhoven de gekste he en de beste😝quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:53 schreef freaky40 het volgende:
Mooi man, Haaien helemaal niets, Vossen helemaal niets. Dus al met al niets voor Fleuris. Ik zie dat graag, ga maar lekker naar dat lampje van je in Eindhoven.![]()
![]()
Die Tom is wel zo'n ultra dombo, komt ook uit dat Eindhoven zeker. Hij is in ieder geval geen helder licht...
Serena moet blijkbaar deze cyclus winnen en gaat dat ook doen, let maar op. Dit is gewoon het verhaal van deze cyclus omdat ze terug is gekomen om te strijden omdat het de vorige keer niet gelukt is. TV makers houden van het verhaal achter de deelnemer dus dit is gewoon 60.000 euro voor Serena...
Toch een afvaller bij de ZS. Wat mij betreft mag Anna of El Che wel vertrekken. Erik zit midden in een verhaallijn en gaat hard to get spelen met Fatima. Topshow!
Nou ja het klinkt enorm verzonnen iig, plus redelijk onwerkelijk.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik las het toch echt op een LinkedIN pagina van een directe medewerker (FEBO) van dit programma, niet zo maar iets van FB of die wazige trol website die hier wel eens gequoot wordt.
Snap ook niet hoe ze dat willen doen. De cameras moet mensen volgen, drama aanvoelen en waar op in te zoemen etc. Dat kan niet met AI. Er is niet een draaiboek of zo...oh wacht. Het is toch allemaal script en alles staat vast. Ja nee, dan kun je dat zo inprogrammeren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 22:10 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou ja het klinkt enorm verzonnen iig, plus redelijk onwerkelijk.
Ben erg benieuwd, hoop dat er nog iets meer informatie over komt ooit. AI op het moment is alles behalve intelligent, ze zijn eigenlijk alleen heel goed in reproduceren. Dus ik ben erg benieuwd hoe ze dan omgaan met continu nieuwe situaties. Maar goed, wellicht gaan we het ooit zien.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 21:49 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ik las het toch echt op een LinkedIN pagina van een directe medewerker (FEBO) van dit programma, niet zo maar iets van FB of die wazige trol website die hier wel eens gequoot wordt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |