SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Gelukkig wel. Denk dat ik morgen vrij neem, had anders toch maar een half dagje.quote:Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Beetje raar rond wit hoofdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Paul het volgende:
@:loveislikeakiss
deze lijkt me het leukste
[ afbeelding ]![]()
die is bezetquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik heb 3 smaken pepernoten, 3 paaseieren, 5 smaken chips, bananen, kiwi's en druivenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:07 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb trek en ben onverzadigbaar
wat wil je?Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Net datgene wat je niet hebtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:09 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
ik heb 3 smaken pepernoten, 3 paaseieren, 5 smaken chips, bananen, kiwi's en druiven
wat wil je?![]()
![]()
godverquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:07 schreef maily het volgende:
[..]
Daar kun je zo'n mooi toiletbezet paintje in kleuren![]()
![]()
![]()
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
ik wil beginnen aan mijn borduurwerk maar ik zit tegen een enorme drempel te staren (mentaal)Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik doe helemaal niets meer op hobby gebied eigenlijkTrotste mama van Ambar
behalve wandelen met ambarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:13 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik doe helemaal niets meer op hobby gebied eigenlijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Klopt, maar dat is soms ook maar een klusjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
behalve wandelen met ambarTrotste mama van Ambar
Dat is blijkbaar geen hobby?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:14 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
behalve wandelen met ambar![]()
13,2 procent van alle Nederlanders doet echt helemaal nooit een grote boodschap buiten de deur. Dat wil zeggen: poept alleen thuis, op de eigen wc.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Vraag: "Hoeveel tijd breng je op je werk op het toilet door?"
Antwoord: "Gemiddeld 33,5 uur per jaar."Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
maar 13% van de mensen heeft dus niet die betaalde 33 uur gekregen
*Lust geen koffie*![]()
Gewoon schijt aan hebbenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:18 schreef loveislikeakiss het volgende:
maar 13% van de mensen heeft dus niet die betaalde 33 uur gekregen![]()
jaquote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:06 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Zoeken jullie nog nieuwe collega's?Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
en wel minder volk want de helft denkt we gaan woensdag/vrijdag wel want donderdag is er regenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:19 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Was gelukkig maar 10 minuten, daarna volop zonHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Eerst een bolus draaien en daarna nog even je rookpauze nemen. Snoep je zo toch al snel weer wat af van je werkdagquote:Trotste mama van Ambar
Daarna koffie halen en dan het riedeltje weer opnieuw?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst een bolus draaien en daarna nog even je rookpauze nemen. Snoep je zo toch al snel weer wat af van je werkdag![]()
Dus je gaat beginnen met roken?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Eerst een bolus draaien en daarna nog even je rookpauze nemen. Snoep je zo toch al snel weer wat af van je werkdagUw ADH vitamine Worst
Bellen blazen buitenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je gaat beginnen met roken?Trotste mama van Ambar
Is makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Dus je gaat beginnen met roken?![]()
Wordt dure hobby welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:22 schreef JustinK het volgende:
[..]
Is makkelijker gezegd dan gedaanUw ADH vitamine Worst
Bezet volgens @loveislikeakissquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:03 schreef Paul het volgende:
[ afbeelding ]![]()
![]()
ja dank uquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Bezet volgens @:loveislikeakiss
[ link | afbeelding ]
*Lust geen koffie*![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:23 schreef maily het volgende:
[..]
Bezet volgens @:loveislikeakiss
[ link | afbeelding ]Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
to lateWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Hihi piemolquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:27 schreef Dotteke het volgende:
https://www.facebook.com/share/v/1CbZeoiw3U/
![]()
Ik ben beschikbaar
o.a
voor feesten en partijen
voor uiteten
voor leuk gesprekTrotste mama van Ambar
Karaokequote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben beschikbaar
o.a
voor feesten en partijen
voor uiteten
voor leuk gesprek![]()
![]()
olleke
[ Bericht 98% gewijzigd door Dotteke op 28-08-2025 18:06:01 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Kende hem niet, moest wel lachenquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Max 30 minuten gewachtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:20 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en wel minder volk want de helft denkt we gaan woensdag/vrijdag wel want donderdag is er regen
Nu ga ik joris doen
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Geilquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:41 schreef Vino_Tinto het volgende:
[..]
Max 30 minuten gewacht
Nu ga ik joris doenUw ADH vitamine Worst
![]()
Helaas.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:29 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik ben beschikbaar
o.a
voor feesten en partijen
voor uiteten
voor leuk gesprekMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Dat horen we vast zo welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ben ipv6 op mijn server aan het testen. Mocht je verbinding ipv6 ondersteunen zou je dan willen kijken of je de volgende url kunt benaderen?
https://ipv6test.thuisserver.net
Cert fout kun je negeren, komt doordat het niet geldig is voor dit subdomein.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
durf niet te klikken, starks is het virusquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ben ipv6 op mijn server aan het testen. Mocht je verbinding ipv6 ondersteunen zou je dan willen kijken of je de volgende url kunt benaderen?
Cert fout kun je negeren, komt doordat het niet geldig is voor dit subdomein.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Hoi, doei.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Cert fout kun je negeren, komt doordat het niet geldig is voor dit subdomein.🐙![]()
Hoezo? Beschikbaar voor feesten en partijen, zal dus ook kink en wrapfeesten zijnquote:Uw ADH vitamine Worst
Denk je echt dat ik mensen met troep op ga zadelen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
durf niet te klikken, starks is het virusMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Tja, als je het zo verpaktquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Hoezo? Beschikbaar voor feesten en partijen, zal dus ook kink en wrapfeesten zijn
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Eerst condoom om je hoofd doen voordat je aanklikt, dan ben je beschermdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:52 schreef Paul het volgende:
[..]
durf niet te klikken, starks is het virusUw ADH vitamine Worst
Als je jezelf toegang weet te verlenen tot m'n telefoon, is wat je aantreft geheel op eigen risico.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:52 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Denk je echt dat ik mensen met troep op ga zadelen?🐙![]()
Ik hoef niet te weten wat anderen met hun devices doenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:54 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Als je jezelf toegang weet te verlenen tot m'n telefoon, is wat je aantreft geheel op eigen risico.
Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Er staan hele leuke foto's op mijn telefoonquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat anderen met hun devices doenTrotste mama van Ambar
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:53 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Eerst condoom om je hoofd doen voordat je aanklikt, dan ben je beschermd![]()
Het was slechts grootspraak anyway. Het meest zorgwekkende wat ik met m'n telefoon doe is in DTS posten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:54 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Ik hoef niet te weten wat anderen met hun devices doen🐙![]()
Is Ambar ook beschikbaar voor al het eerdere bovenstaande?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan hele leuke foto's op mijn telefoon🐙![]()
Is dat erger dan p0rn0 ja?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was slechts grootspraak anyway. Het meest zorgwekkende wat ik met m'n telefoon doe is in DTS posten.Trotste mama van Ambar
Ja, Ambar is ook beschikbaar voor knuffelen (ik alleen met speciale gelegenheden)quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:56 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Is Ambar ook beschikbaar voor al het eerdere bovenstaande?Trotste mama van Ambar
Denk dat je verbinding/laptop geen ipv6 adres heeft. Vermoedelijk krijg je 'pagina niet gevonden' fout.quote:
Is niet erg, ik ga straks zowel een A als een AAAA record aanmaken voor alles wat onder thuisserver.net valt, dan wordt gebruikt wat beschikbaar is.
Ben al blij dat het in ieder geval werkt, was nogal een gedoe het goed in stellen op het Ziggo modem.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Uitstekend.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Ja, Ambar is ook beschikbaar voor knuffelen (ik alleen met speciale gelegenheden)🐙![]()
Stiekem wel ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:56 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Is dat erger dan p0rn0 ja?🐙![]()
Heel veel Ambar zeker? Net als mijn telefoon die vol staat met kattenfoto's...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:55 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Er staan hele leuke foto's op mijn telefoonMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Oprechte vraag: heb jij mijn telefoonnummer nog? Dan wel is jouw nummer verandert?quote:Trotste mama van Ambar
Laatst ook een selfie van mij met Ambar, omdat internationale hondendagquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:58 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Heel veel Ambar zeker? Net als mijn telefoon die vol staat met kattenfoto's...Trotste mama van Ambar
Mijn telefoonnummer is niet veranderd, en ik heb het jouwe nog.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:58 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Oprechte vraag: heb jij mijn telefoonnummer nog? Dan wel is jouw nummer verandert?🐙![]()
Ik de jouwe ook nogquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn telefoonnummer is niet veranderd, en ik heb het jouwe nog.
Trotste mama van Ambar
Op die van mij staat genoeg wat anderen niet perse hoeven zien... Doet met wel herinneren dat ik nog wat foto's over moet zetten en van de telefoon verwijderen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:55 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Het was slechts grootspraak anyway. Het meest zorgwekkende wat ik met m'n telefoon doe is in DTS posten.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Ha einde werkdag.
Ambar blij. Die kwam net knuffels halenTrotste mama van Ambar
Iedere keer als ik thuis kom lepelt hij automatisch alles over naar de NAS. Maar moet eigenlijk wel eens huis gaan houden op m'n telefoon zelf ja.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:01 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Op die van mij staat genoeg wat anderen niet perse hoeven zien... Doet met wel herinneren dat ik nog wat foto's over moet zetten en van de telefoon verwijderen.🐙![]()
![]()
Ik heb vandaag al 2x kusjes gehad van hem
Trotste mama van Ambar
Aww.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
🐙![]()
Als dat geen...quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordtUw ADH vitamine Worst
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen...Lekker ouderwets.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordtMaakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:03 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen...Pro tip als je een nummer wilt regelen op Fok: Stap 1: heb het nummer al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. wordt🐙![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:03 schreef ieniminimuis het volgende:
Uw ADH vitamine Worst
Detail: heb elkaar niet geblokkeerdquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:04 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Pro tip als je een nummer wilt regelen op Fok: Stap 1: heb het nummer al.Trotste mama van Ambar
Ja dat helpt ook.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:05 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
Detail: heb elkaar niet geblokkeerd🐙![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik had een andere TTIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik heb om 19.30 uur nog een vergadering, eigenlijk geen zin
Zin makenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:23 schreef Dotteke het volgende:
Ik heb om 19.30 uur nog een vergadering, eigenlijk geen zin![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:59 schreef DeZwabber het volgende:
[..]
Mijn telefoonnummer is niet veranderd, en ik heb het jouwe nog.Als dit geen neuken wordtquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben het recept kwijtquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Minimaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
[..]
Als dit geen neuken wordt![]()
En maximaal?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Waar is Amie?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Multitaskenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hallo Amiequote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Pinniequote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:
Wat ga ik eten?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
iets warms, iets lekkersWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Mooizoquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi mooi.
Ja lekker hoor, weer terug in het land![]()
En volgende week weer aan de arbeid?"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Eerst nog een weekje chillenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 17:54 schreef Lovely het volgende:
[..]
Mooizo![]()
En volgende week weer aan de arbeid?![]()
![]()
[quote]Op donderdag 28 augustus 2025 17:55 schreef Lovely het volgende:
Zellufquote:[ afbeelding ] Op donderdag 28 augustus 2025 17:54 schreef JustinK het volgende:
[..]
Eerst nog een weekje chillen
[/quote
Lekker hoor![]()
![]()
Hey Lovelyquote:
Speciaalquote:
Joris was geweldigquote:
Daarna de vliegende Hollander. Nu weer terug naar de python
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Echt hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bondiequote:
Dat soort beschrijvingen maken dat spel gewoon leuk om te spelenquote:PCP can turn even the most serene wallflower into a psychotic force of nature, imbibing users with the strength of an ox and the dexterity of an ox's effeminate young cousin who left his mining town to join the ballet.![]()
![]()
Net een shiny Lickitung gevangen en moest direct aan jou denkenquote:In mijn gedachten zit je nu vast aan die pokemon
![]()
![]()
lekker lickenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Haha ja, die stukjes tekst zijn geweldigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat soort beschrijvingen maken dat spel gewoon leuk om te spelen
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:09 schreef devzero het volgende:
[..]
Net een shiny Lickitung gevangen en moest direct aan jou denkenIn mijn gedachten zit je nu vast aan die pokemon
Ik heb een shiny Lickitung gekregen van @dud0r
Weet nog niet of ik er een Lickilicky van moet makenI feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
"dexterity of an ox's effeminate young cousin who left his mining town to join the ballet."quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:12 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Haha ja, die stukjes tekst zijn geweldig
Wie komt daar op![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een shiny Lickitung gekregen van @:dud0r
Weet nog niet of ik er een Lickilicky van moet maken
Blijft geel/goudquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:16 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Ik heb een shiny Lickitung gekregen van @:dud0r
Weet nog niet of ik er een Lickilicky van moet maken![]()
![]()
Voor de prijs van een huis is er vast wel iets te vindenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:25 schreef KoningWouter het volgende:
Denk toch dat ik een grote koffer ga kopen in plaats van een nieuw huis.Same shit, different day
SC hopper present![]()
Voor een ton of 5 moet toch wel een leuk koffer te vinden zijnquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Voor de prijs van een huis is er vast wel iets te vinden
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Een heeeeele grote kofferquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Ja is een beetje gelijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Maar met koffer kun je meer items meenemen op als je op reis gaat. Uiteindelijk verdien je dat huis sneller weer.![]()
15 miljoen is het volgende huis (kaal zonder interieur)quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:26 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Voor een ton of 5 moet toch wel een leuk koffer te vinden zijn
10 miljoen is de koffer![]()
![]()
In amsterdam woon je tegenwoordig voor 1 miljoen ook in een groot kofferquote:
15 miljoen maar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:27 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
15 miljoen is het volgende huis (kaal zonder interieur)
10 miljoen is de koffer![]()
![]()
Wat voor pauper woningen ben jij aan het zoeken?![]()
![]()
We zijn hard op weg naar een paleisje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
15 miljoen maar?![]()
![]()
![]()
Maar doel is natuurlijk het private island met airstrip zodat je eerder op bestemming bent.![]()
Eiland is maar $500M. Dus ik snap niet dat je dat geld nog niet hebt.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
We zijn hard op weg naar een paleisje.
Maar doel is natuurlijk het private island met airstrip zodat je eerder op bestemming bent.![]()
Mijn neefje van 6 heeft nu al 10M op zijn rekening staanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:28 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
15 miljoen maar?![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik heb pas net ontdekt hoe je een beetje efficient traveled zodat je op tijd terug bent en weer kunt trainen/crimes doen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:30 schreef devzero het volgende:
[..]
Eiland is maar $500M. Dus ik snap niet dat je dat geld nog niet hebt.![]()
Ik las ergens dat je kunt reizen, maar heb nog geen flauw idee hoequote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:31 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ik heb pas net ontdekt hoe je een beetje efficient traveled zodat je op tijd terug bent en weer kunt trainen/crimes doen.![]()
![]()
Oh nee, gewoon het leven, niets specifieksquote:
Hoe is het met jou?I feel like I wanna sing when you do your thing 🎶![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
* devzero stuurt mizzezamy een doosje bonbonsquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:32 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Oh nee, gewoon het leven, niets specifieks
Hoe is het met jou?![]()
Forum Opties Forumhop: Hop naar: