Uitgeluld.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:43 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Oke laat ook maar. Met jou een normaal gesprek voeren heeft dus geen zin als je met dit soort antwoorden komt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Uitgeluld.Je geeft nergens een tegen argument voorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Alleen een domme aanname. Maar ja je hebt me hoor!
Pepperspray is echt super waardevol!Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Nee dan jouw aanname dat pepperspray niet effectief zou zijn omdat je nergens leest dat dit wel zo zou zijnquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:46 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je geeft nergens een tegen argument voorAlleen een domme aanname. Maar ja je hebt me hoor!
Pepperspray is echt super waardevol!
Nee dat komt voor uit mijn werk waar ik trainingen ontwikkel. Waaronder voor de politie. En dit uitgebreid aan bod gekomen is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee dan jouw aanname dat pepperspray niet effectief zou zijn omdat je dit nergens leest
Volgens een rapport van Equality Now uit 2017 waren er destijds 10 landen op de wereld waar verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was. Ik denk dat dat anno 2025 onveranderd is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:23 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Volgens mij is er geen enkel land waar verkrachten en vermoorden van vrouwen de toegestaan is. Dus dat weet je wel.
Nee, je kan tegenwoordig beter doen of ze een besmettelijke ziekte hebben.quote:
Maar alleen voor vrouwen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:14 schreef BlaZ het volgende:
Vuurwapenbezit moet legaal worden in Nederland.
Dit is dus wederom gewoon weer een aanname.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee dat komt voor uit mijn werk waar ik trainingen ontwikkel. Waaronder voor de politie. En dit uitgebreid aan bod gekomen is.
Ook lees je niet goed. Ik zeg dat pepperspray prima effectief kan zijn. In veel gevallen van verkrachting en/of moord niet.
Sure dude. Bedreigd worden is overigens niet hetzelfde als in een daadwerkelijke vechtpartij te zitten waarbij mensen je tegen je kop proberen te schoppen en je ogen uit je kop proberen te drukken.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 11:44 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zat in groep 7 toen ik voor het eerst met een mes werd bedreigd. Sukkeltjes die er een denken nodig te hebben zijn bange broekpoepers.
Een lelijke vrouw dan?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 06:33 schreef Joopklepzeiker het volgende:
Als je als man een mooie vrouw op straat tegemoet ziet komen kun je beter oversteken of rechtsomkeer maken.
Dat word toch nooit meer wat, zelfs niet met respect.
Is hersenschade de reden dat je zo bang bent?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sure dude. Bedreigd worden is overigens niet hetzelfde als in een daadwerkelijke vechtpartij te zitten waarbij mensen je tegen je kop proberen te schoppen en je ogen uit je kop proberen te drukken.
Rather have one and not need it, then need it and not have one.
Betekent niet dat je ze daar op straat mag aanvallen en verkrachten en vermoorden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 12:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Volgens een rapport van Equality Now uit 2017 waren er destijds 10 landen op de wereld waar verkrachting binnen het huwelijk niet strafbaar was. Ik denk dat dat anno 2025 onveranderd is.
Wel dat er dus landen zijn waar verkrachting wél legaal is.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:27 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Betekent niet dat je ze daar op straat mag aanvallen en verkrachten en vermoorden.
Heb ik meegemaakt…quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:15 schreef Cockwhale het volgende:
[..]
Sure dude. Bedreigd worden is overigens niet hetzelfde als in een daadwerkelijke vechtpartij te zitten waarbij mensen je tegen je kop proberen te schoppen en je ogen uit je kop proberen te drukken.
Rather have one and not need it, then need it and not have one.
En de afdeling actualiteiten van SBS6.quote:
25 jaar geleden leefde dat wel in de contreien waar ik vandaan kom (Marianne Vaatstra)quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:16 schreef Eightyone het volgende:
[..]
En de afdeling actualiteiten van SBS6.
Maar 's nachts alleen over straat gaan gebeurt überhaupt al niet, tenzij in voldoende druk gebied. Ik ben er door het nieuws van verleden week niet anders naar gaan kijken.
20-25 jaar gaf ik er btw weinig om. Nooit iets gebeurd, opvallend genoeg. Mensen hadden me makkelijk iets aan kunnen doen, want in principe oogde ik (onschuldig overkomend + dun) als een makkelijk doelwit. Het was wel een iets minder oververhitte wereld dan vandaag.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |