Laten we vanwege 1 moord de hele bevolking bewapenen. Daar wordt het vast veiliger door.....quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:23 schreef BlaZ het volgende:
[..]
Dat jij situatie na de moord op de 17-jarige niet serieus neemt spreekt boekdelen.
Als er maar capsaïcine in zitquote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:27 schreef Dutchguy het volgende:
Op X werd de hint aan britse vrouwen gegeven om een bepaald middel in een spuitbus tegen spierpijn met hittewerking te kopen. Schijnt te kunnen werken als pepperspray.
Ik denk dat de aanvallers in de eerste instantie op iets anders uit zijn dan moord, en met brandende ogen zul je daar vast weinig behoefte meer aan hebben op dat moment.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Pepperspray gaat je echt geen kut helpen op het moment dat iemand je wilt vermoorden. Ik wens ze er veel succes mee
Al win je maar een paar seconden om terug op je fiets te kunnen klimmen en weg te komen, om een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Pepperspray gaat je echt geen kut helpen op het moment dat iemand je wilt vermoorden. Ik wens ze er veel succes mee
Shotguns? In het artikel staat helemaal niets over shotguns? Wat voor bizarre shaming is dit nou weer dan?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:31 schreef W.H.I.S.T.L.E het volgende:
Patrick Fluyt waarschuwt dat je niet zomaar met chemische spullen en shotguns moet gaan lopen slepen.
Of je bent in paniek. Wilt je pepperspray gebruiken. Door de paniek bedenk je niet hoe de wind staat. Of dat je in een kleine ruimte staat. En spuit meer in je eigen gezicht dan op de dader. Om een voorbeeld te noemen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:02 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Al win je maar een paar seconden om terug op je fiets te kunnen klimmen en weg te komen, om een voorbeeld te noemen.
Het is natuurlijk triest dat het zo ver heeft moeten komen uberhaupt, dat men zich massaal wil bewapenen.
Stroomstootwapens geven dan maar.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Wel effectiever jaquote:
Sja, dat kan allemaal inderdaad, maar er zijn weinig alternatieven denk ik.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Of je bent in paniek. Wilt je pepperspray gebruiken. Door de paniek bedenk je niet hoe de wind staat. Of dat je in een kleine ruimte staat. En spuit meer in je eigen gezicht dan op de dader. Om een voorbeeld te noemen.
In duitsland zelf zijn er ook vrijwel geen voorbeelden te vinden van pepperspray die een verkrachting of wat dan ook voorkomen hebben.
Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om er naast te zitten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:59 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Haha lol jij kan de realiteit niet accepteren. Onze bevolkingspiramide is sinds 1990 een trechter. Er zijn geen bevolkingsexplosies. Er worden ieder jaar minder jongens geboren m.u.z. lockdown jaar.
https://www.cbs.nl/nl-nl/(...)g/bevolkingspiramidequote:Op donderdag 28 augustus 2025 21:09 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Je krijgt het echt in elk topic voor elkaar om er naast te zitten.
Bij de TT zag ik het ook voor mij dat er vrouwen kwamen binnenstormen en met tassenvol echte pistolen en geweren vertrokken, zonder te betalen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:11 schreef Raw85 het volgende:
Ze betalen er toch gewoon netjes voor lijkt me of niet? Plunderen lijkt me niet me goede term.
Als ik in Ter Apel woonde zou ik wel standaard met een mes op zak lopen 's avonds.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 16:28 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Bangerik. Aantal moorden is nog nooit zo laag geweest en jij kan zonder pistool niet veilig zijn. Lachwekkend gewoon. Ga eens kijken naar je testosteron gehalte.
Anders stemmen en niet zo naïef doen over buitenlanders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:38 schreef littlemindy het volgende:
Logisch. Daders worden met fluwelen handschoenen aangepakt, risicogroepen mogen niet worden benoemd 'want discriminatie', en zelfs als je in staat bent nog 112 te bellen is de politie niet vlug genoeg bij je, zelfs niet in een stad als Amsterdam.
Niet gek dat men dan inzet op zelfverdediging.
Die smurfenspray is nog kutter. Kan zelfs averechts werken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Werkt prima.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:51 schreef over_hedge het volgende:
Rot op met je cijfers en statistieken. Ik weet wel beter!!!1!!1!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 15:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Er worden altijd iets meer mannen geboren en het aantal jongens neemt al decennia af. Geen idee over welke EXPLOSIES je het hebt, maar je bent bang voor spoken.
Je hebt absoluut een punt, maar wanneer de overheid het simpelweg nalaat om de problemen van mensen op te lossen dan gaan mensen dat zelf doen. Of ze stemmen op partijen die beloven dat te doen. Vaak krijg je dan een overreactie maar wat moet je nog als burger als je letterlijk vogelvrij bent?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Laten we vanwege 1 moord de hele bevolking bewapenen. Daar wordt het vast veiliger door.....
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |