SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
nou meerdere, en dank iedereen daarvoor trouwens die me ff hielp, want echt het hielp?quote:Do what you love, love what you do!![]()
O dan heb je de verkeerde te pakken gehadquote:
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Dat was een kort bezoekje, tot laterquote:
O hier nog niet, hier volop zon nog.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
![]()
Daar is ze weer
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
De zonquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Hier is zon.quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik zie het wel, ik lig er niet wakker van. Het komt zoals het komen moet.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:46 schreef kree het volgende:
[..]
haha ja geloof heel nl, maar zw trekt ff wat overWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Is altijd wel mooi om te zienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
HET IS DE DUIVEL. die zal je straffenquote:
LOL. gekkigheid hoor, iedereen weert tis wolken negatief geladen en de bliksem komt eigenlijk van aarde naar wolken ipv andersom
Do what you love, love what you do!![]()
en altijd tellen tussen bliksem en donder, alll seconden keer 300m is het ongeveer hoever weg.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:50 schreef kree het volgende:
[..]
HET IS DE DUIVEL. die zal je straffen
LOL. gekkigheid hoor, iedereen weert tis wolken negatief geladen en de bliksem komt eigenlijk van aarde naar wolken ipv andersom
Thx meester kreequote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:54 schreef kree het volgende:
en altijd tellen tussen bliksem en donder, alll seconden keer 300m is het ongeveer hoever weg.![]()
![]()
tja terwijl het hier met bakken uit de regen valt. probeer mijn schoolkinders hier nog ff te lerenquote:
Mooi dat je je tijd nuttig besteedtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja terwijl het hier met bakken uit de regen valt. probeer mijn schoolkinders hier nog ff te leren![]()
![]()
min of meer toch welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:56 schreef JustinK het volgende:
[..]
Mooi dat je je tijd nuttig besteedt
Wijshedenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alles hat ein Ende, nur die Wurst hat zwei![]()
![]()
Zou niet doenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:56 schreef hemarookworst het volgende:
Kwam net deze tegen op Tinder![]()
B&H / Cheryl Jansen, Big Insta Boobs![]()
Moeten we de hulpdiensten bellen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:59 schreef kree het volgende:
kid you not nu? er valt ff aantal cm water![]()
nou nog niet. maar staat cm wel nu buiten.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:01 schreef JustinK het volgende:
[..]
Moeten we de hulpdiensten bellen?Do what you love, love what you do!![]()
Sterktequote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:01 schreef kree het volgende:
[..]
nou nog niet. maar staat cm wel nu buiten.![]()
Hopelijk wordt het goed opgevangen en gezuiverd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:55 schreef kree het volgende:
[..]
tja terwijl het hier met bakken uit de regen valt. probeer mijn schoolkinders hier nog ff te leren![]()
De lesstof?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:02 schreef maily het volgende:
[..]
Hopelijk wordt het goed opgevangen en gezuiverd.![]()
![]()
tis zo weg want ik niet in berg gebied. maargoed. was ff wel flink heftige bui.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ligt eraan of het goed weg kan. Als er niet teveel bestrating ligt overal.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef kree het volgende:
[..]
tis zo weg want ik niet in berg gebied. maargoed. was ff wel flink heftige bui.![]()
Wat een drama seriequote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:06 schreef maily het volgende:
Gisteren hieraan begonnen
[ link | afbeelding ]![]()
Totaal geen voetbalverstand dusquote:
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nou uiteindelijk gaat het hier naar oesgeester kanaalquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:07 schreef maily het volgende:
[..]
Ligt eraan of het goed weg kan. Als er niet teveel bestrating ligt overal.. en dan de uitwatering uit.
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:11 schreef maily het volgende:
[..]
Weten wij toch niet?
Wij zitten toch niet in Rijnsburg?![]()
katwijk binnen riool overstromingen. hahaha weet t nu al, ff wachten nog op nieuws.Do what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:13 schreef kree het volgende:
even rtv katwijk in de gaten houden mensen, dit is breaking![]()
![]()
gelukkig maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:15 schreef kree het volgende:
[..]
hahaha ja zei toch.
naja goed het houd nu op.
zandzakken voor de deur![]()
loopt wel weer weg enzo. ,maar oke moet toegeven niet zoveel regen in een keer gezien als nu hier.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 13:16 schreef maily het volgende:
[..]
gelukkig maar
zandzakken voor de deurDo what you love, love what you do!![]()
weet alleen. "jullie waren er het eerste bij door jullie vertrouwde reporter kree!!"Do what you love, love what you do!![]()
Kree is MSMIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
naja denk voor kwality content hoef je niet bij mij op YouTube te subscriben.
zou btw wel eens wat live willen doen enzo en vragen en antwoorden, maar niet genoeg subscribers ervoor.Do what you love, love what you do!![]()
Ik deel helemaal niks meerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ich wil dieeeeeeeeeeee ich sie deiiiiiiiiiiiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
Paul
![]()
Winnaar 5 FOK-awards 2022![]()
ich sjoch dei ich heb dei ich fiel deiiiiiiiiiii else keer op deiiiiiiiiiiWinnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
ook echt mensen die ik nu hoor ga vegen enzo.....
fucl me tis niet dat het huizen hier binnenstroomde, heb liever dat ie ff mijn hegje snoeit.Do what you love, love what you do!
Forum Opties Forumhop: Hop naar: