SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
![]()
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
![]()
![]()
Weer een onzichtbaar topic
Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Je hebt hem wel gevonden, dus zo onzichtbaar is het nietquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Moest even via een omwegquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gevonden, dus zo onzichtbaar is het niet
Was gelukquote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Je hebt hem wel gevonden, dus zo onzichtbaar is het niet![]()
quote:toen was geluk heeel gewoonquote:
Stevenquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:47 schreef JustinK het volgende:
[..]
Waar heb je 'm voor het laatst gezien?
saweet!Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Morguh Stevenquote:
![]()
![]()
Ik mis @LovelyIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
MT6 mist nogal eens iemand![]()
Hoop dat hij de boot niet mist
Ik mis ook bijna iedereenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:01 schreef Dotteke het volgende:
MT6 mist nogal eens iemand![]()
Hoop dat hij de boot niet mist
Ik mis @debootquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden, alleen @:Speklap3000![]()
![]()
![]()
![]()
Mij niet?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik zelden, alleen @:Speklap3000
Ik mis @MonsterkoekieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Terecht welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:03 schreef JustinK het volgende:
We missen @:Monsterkoekie allemaal!Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Nee, want jij bent er gewoon iedere dag hequote:
Echt nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee, want jij bent er gewoon iedere dag heIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik moet poepenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Echt welquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik ga niet de pot missenquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ben weer door een anoniem iemand gemugged @loveislikeakiss
Hoe is het met je?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Voor $176
Het gaat.. Ik doe mijn best om er t beste van te maken. Meer kan ik niet doenquote:Tnx
Hoest met jou?Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
ToTGodquote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het gaat.. Ik doe mijn best om er t beste van te maken. Meer kan ik niet doenTnx
Hoest met jou?
Dat is ook zo, maar je moet wel iets verwerken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:10 schreef StevenHyde het volgende:
[..]
Het gaat.. Ik doe mijn best om er t beste van te maken. Meer kan ik niet doenTnx
Hoest met jou?
Hier alles goed hoor
Ik moet ergens ook nog een klassenfoto van de 2e klas op de middelbare school hebben, waar ik met een australian shirt op sta
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Hey ToTquote:
Deze man hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:11 schreef StevenHyde het volgende:
Ik moet ergens ook nog een klassenfoto van de 2e klas op de middelbare school hebben, waar ik met een australian shirt op sta![]()
![]()
Erg fijn om te horenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is ook zo, maar je moet wel iets verwerken.
Hier alles goed hoor
Bastognekoeken koekoek jonguh!![]()
Morguh lekkuhu wurstjuhquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Prima hier, ff dutje gedaan nadat ik Mini-ToT naar school had gebracht. Blijkbaar was het hard nodig.quote:
En hoestie daar?![]()
Hoe is het?quote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Je bent ook geen 16 meer hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hier, ff dutje gedaan nadat ik Mini-ToT naar school had gebracht. Blijkbaar was het hard nodig.
En hoestie daar?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ah lekker uitgerust dusquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:17 schreef ToT het volgende:
[..]
Prima hier, ff dutje gedaan nadat ik Mini-ToT naar school had gebracht. Blijkbaar was het hard nodig.
En hoestie daar?
Hier goed hoor. Ben net terug van vakantie![]()
![]()
Hoeveel schnitzels heb je op?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah lekker uitgerust dus
Hier goed hoor. Ben net terug van vakantieIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:23 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Hoeveel schnitzels heb je op?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Klopt wel ja. En ik moet weer ff in het ritme komen van Mini-ToT naar school brengen enzo.quote:
Het is een enorm blij energiek stuiterballetje dat voortdurend op een super lieve manier aandacht van je opeist, en zo 's avonds tegen zijn bedtijd merk je ook wel op dat dat bij jezelf energie kost.![]()
Mooi man!quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:18 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ah lekker uitgerust dus
Hier goed hoor. Ben net terug van vakantieWaar ben je ook al weer geweest?
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:25 schreef JustinK het volgende:
[..]Mutti?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow je bent bij mario geweest?![]()
![]()
Ja Beieren, Oostenrijk en Italiëquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:27 schreef ToT het volgende:
[..]
Mutti?
Ow je bent bij mario geweest?![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:27 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja Beieren, Oostenrijk en Italië![]()
![]()
Euhhh hij staat niet op de eerste plaatst, dat komt niet omdat hij er afgebolkt is, maar omdat hij lekker op vakansie wasquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Jussie bolkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
J.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
fatbikeWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
treinWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
kan ik je niet mee helpenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:08 schreef MooieTop6 het volgende:
Ben weer door een anoniem iemand gemugged @:loveislikeakiss
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:43 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik ben op zoek naar kerstmutsen![]()
![]()
Ja dus door zijn eigen toedoen niet op 1 deze keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh hij staat niet op de eerste plaatst, dat komt niet omdat hij er afgebolkt is, maar omdat hij lekker op vakansie wasMaar die schade haalt hij vast wel in de komende paar dagen!
![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja dus door zijn eigen toedoen niet op 1 deze keer.Maar die schade haalt hij vast wel in de komende paar dagen!
![]()
![]()
Ik ga nu alles anoniem op de itemmarkt zettenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kan ik je niet mee helpenIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
godver ik eet vanavond alleen
moet ik weer dingen verzinnen
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee hoor, lilak heeft keihard gebolkt deze maandquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Euhhh hij staat niet op de eerste plaatst, dat komt niet omdat hij er afgebolkt is, maar omdat hij lekker op vakansie wasIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Kloptquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:47 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Nee hoor, lilak heeft keihard gebolkt deze maand![]()
Vooral datIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
nee de kat wil zijn waar de mensen zijn
het is net de kleine zeemeerminHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Die van mij wil zijn waar de mensen zijn, maar als ze daar eenmaal is, dan wil ze dat nietquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:54 schreef loveislikeakiss het volgende:
nee de kat wil zijn waar de mensen zijn
het is net de kleine zeemeerminIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
zijn het niet de juiste mensen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:56 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Die van mij wil zijn waar de mensen zijn, maar als ze daar eenmaal is, dan wil ze dat nietHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ben ikquote:Op donderdag 28 augustus 2025 11:57 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn het niet de juiste mensen?
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:03 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
jij bent de juiste mens
Ow balen man. Beterschapquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:07 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Mwao, ben nog steeds niet opgeknapt en ben de hele tijd zo duizelig.
En hoe is het met jou?
Hier wel goed man. Terug van vakantie, nu beetje chillen.![]()
Ow lekker! Waar ben je geweest?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ow balen man. Beterschap
Hier wel goed man. Terug van vakantie, nu beetje chillen.![]()
Beieren, Oostenrijk en Italiëquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:09 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Ow lekker! Waar ben je geweest?![]()
![]()
Zellufquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:10 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja was zeker lekker. Hele mooie omgeving daarIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ik word helemaal de moeder gemugd tegenwoordigquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:12 schreef KoningWouter het volgende:
Bazaar vol gepropt met items, koopt er niemand.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Door een anonieme mugger
zit ff die 35mm film te kijken he, en om te kotsen wat ouders kinderen aan deden.
het erge is, tis gewoon onwijs waarheid nog soort van 100 jaar terug.,Do what you love, love what you do!![]()
Misschien hebben mensen je als target ingesteld. Heb je altijd veel geld op zak?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:12 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik word helemaal de moeder gemugd tegenwoordig
Misschien eens bij de faction gaan dan, dan kun je gebruik maken van de faction bank. Moet je alleen wel aan een banker vragen of hij het over wil boeken. Dat kan even lastig zijn omdat iemand bv vliegt.
Zo heb ik ook een target. Het is heel slecht eigenlijk maar die beroof ik dus elke 24 uur. Die is elke dag tonnen kwijt omdat hij zijn geld niet weg boekt.![]()
kun je zien als je iemand target?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen je als target ingesteld. Heb je altijd veel geld op zak?
Misschien eens bij de faction gaan dan, dan kun je gebruik maken van de faction bank. Moet je alleen wel aan een banker vragen of hij het over wil boeken. Dat kan even lastig zijn omdat iemand bv vliegt.
Zo heb ik ook een target. Het is heel slecht eigenlijk maar die beroof ik dus elke 24 uur. Die is elke dag tonnen kwijt omdat hij zijn geld niet weg boekt.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee, je kunt alleen het aantal mensen dat jou op je target list hebben zien. Niet wie dat zijn.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
kun je zien als je iemand target?![]()
Ik koop altijd gelijk aandelen, ik ben nu 2x voor iets van $100 overvallenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:15 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Misschien hebben mensen je als target ingesteld. Heb je altijd veel geld op zak?
Zo heb ik ook een target. Het is heel slecht eigenlijk maar die beroof ik dus elke 24 uur. Die is elke dag tonnen kwijt omdat hij zijn geld niet weg boekt.
Ik sta op 1 iemand zijn targetlijstquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:16 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee, je kunt alleen het aantal mensen dat jou op je target list hebben zien. Niet wie dat zijn.
naja hoe of wat ook enzo, ik ga er niet in mee.quote:
Komop zeg allen, hoe moeilijk is ht te zijn om alles iets gemeenschappelijk te vinden ?Do what you love, love what you do!![]()
Hmm ja weet niet. Misschien ben je een target van een missie geworden of zo, geen idee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:17 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik koop altijd gelijk aandelen, ik ben nu 2x voor iets van $100 overvallen
Lay low mss even. Misschien houden ze dan op.![]()
Momenteel ben jij 1 van de weinige hier die het niet speelt, dus zeg het maarquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
naja hoe of wat ook enzo, ik ga er niet in mee.
Komop zeg allen, hoe moeilijk is ht te zijn om alles iets gemeenschappelijk te vinden ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hehe ik 4quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik sta op 1 iemand zijn targetlijst![]()
![]()
![]()
Nog één hierquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Momenteel ben jij 1 van de weinige hier die het niet speelt, dus zeg het maar![]()
![]()
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon eens te accepteren dat het ook eens over onderwerpen waar jij niets mee hebt @kree ?Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
"speelt".quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:19 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Momenteel ben jij 1 van de weinige hier die het niet speelt, dus zeg het maarDo what you love, love what you do!![]()
Jij hebt het toch ook regelmatig over je dating perikelen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:18 schreef kree het volgende:
[..]
naja hoe of wat ook enzo, ik ga er niet in mee.
Komop zeg allen, hoe moeilijk is ht te zijn om alles iets gemeenschappelijk te vinden ?![]()
Veel plezier greysiequote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ola
Senoras et senorita’s![]()
![]()
Ok boomerquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
vrij lastig wel. en deal ernaar meequote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef MooieTop6 het volgende:
Hoe moeilijk kan het zijn om gewoon eens te accepteren dat het ook eens over onderwerpen waar jij niets mee hebt @:kree ?
Do what you love, love what you do!![]()
Mooi uitzicht Greys, geniet er vanquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ola
Senoras et senorita’sWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dank uquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mooi uitzicht Greys, geniet er van
Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
En nog een hierquote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deal ermee.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef kree het volgende:
[..]
vrij lastig wel. en deal ernaar meeIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Heb je je dochter al gezien?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
aaaah ik zal wel stoppen als het echt allemaal heftig wordt, maar heb geen moeite om ff jullie uitspraken zo in je bek te duwen ookquote:
Jepquote:
Lag om half 5 in bed vannacht
Was gezellig
Maar niet ziedend worden als dat ook bij jou gebeurd hequote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:22 schreef kree het volgende:
[..]
aaaah ik zal wel stoppen als het echt allemaal heftig wordt, maar heb geen moeite om ff jullie uitspraken zo in je bek te duwen ookIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Lekker genietenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Was gezellig![]()
![]()
Dat vermoeden heb ik ookquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:21 schreef JustinK het volgende:
[..]
Straks zijn er meer die het niet spelenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
ik ben niet ziedend op niemand, begrijp me niet verkeerd.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:22 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Maar niet ziedend worden als dat ook bij jou gebeurd he
maar kan best wel ff kritisch zijn en dan moet je het of met me opnemen waarom niet of gewoon laten gaanDo what you love, love what you do!![]()
Fijn zo, gaat het goed met haar?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
Jep
Was gezelligWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Buenas diasquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:20 schreef greysbones het volgende:
[ afbeelding ]
Ola
Senoras et senorita’s![]()
![]()
![]()
Spiegelquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:24 schreef kree het volgende:
[..]
ik ben niet ziedend op niemand, begrijp me niet verkeerd.
maar kan best wel ff kritisch zijn en dan moet je het of met me opnemen waarom niet of gewoon laten gaan
Ja heel goedquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:24 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn zo, gaat het goed met haar?
Ze had het koud
Het was 23 graden vannacht
Frisjes welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel goed
Ze had het koud
Het was 23 graden vannacht![]()
![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:18 schreef MooieTop6 het volgende:
[..]
Ik sta op 1 iemand zijn targetlijst![]()
![]()
![]()
Zeker koudIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hier op meerderequote:
verder denk ik trouwens dat meerendeel hier in een fantasie wereld leeft?
incl me zefls mwssDo what you love, love what you do!![]()
Fijn dat het goed met haar gaatquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:24 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja heel goed
Ze had het koud
Het was 23 graden vannacht![]()
Koud zegt ze dan
Ik denk dat je er gigantisch naast zit.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:25 schreef kree het volgende:
incl me zefls mwssIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Ze had echt kippenvelquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Fijn dat het goed met haar gaat![]()
Koud zegt ze dan
Ik zei al wacht maar
Tot je weer ff naar NL gaat
++DAAROM beste m mensen van DTS++++
wil nieuwe wereld regels opstellen.Do what you love, love what you do!![]()
Hoe lang blijft ze daar eigenlijk?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had echt kippenvel
Ik zei al wacht maar
Tot je weer ff naar NL gaat![]()
Ik wil ook wel eens watIk laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Bolkquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:25 schreef kree het volgende:
incl me zefls mwss![]()
![]()
Bijvoorbeeldquote:
Tot dinsdagquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:26 schreef JustinK het volgende:
[..]
Hoe lang blijft ze daar eigenlijk?Thinking is difficult, that’s why most people judge![]()
ZIJn andere temperaturen gewend daar natuurlijk.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:26 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ze had echt kippenvel
Ik zei al wacht maar
Tot je weer ff naar NL gaatWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Die mis ik wel hoorquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Hey Amy
Over schatjes gesproken...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe regels
Amy![]()
![]()
![]()
![]()
we zijn hier schatjes sowieso. en vast weten wel wie van ik wie denk.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:28 schreef MizzezAmy het volgende:
Ik ben benieuwd naar de nieuwe regels
Hey schatjequote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:30 schreef kree het volgende:
we zijn hier schatjes sowieso. en vast weten wel wie van ik wie denk.![]()
![]()
Zellufquote:Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt dan ook grote bek maar klein hartje. heeeeyyyy![]()
![]()
Heb Justin nog nooit een grote bek zien hebben?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:31 schreef kree het volgende:
[..]
jij hebt dan ook grote bek maar klein hartje. heeeeyyyyWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wat is schattig?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
laat ik het zeggen vrij sterke kritische mening wel. maar dat mag he ;pquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb Justin nog nooit een grote bek zien hebben?Do what you love, love what you do!![]()
Vind het wel meevallen eerlijk gezegd. Maar ieder zijn mening, dat dan ook welquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:33 schreef kree het volgende:
[..]
laat ik het zeggen vrij sterke kritische mening wel. maar dat mag he ;p
ZIjn het niet veel met je eens denk ik, maar dank je welquote:
Hey Schatjequote:
nou wat iedereen ook zegt, weet wel jij ging elke keer ff vragen hoe het met me ging jaren terug al. enne ja daarom vind ik je wel een schatje. *kus*quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:34 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ZIjn het niet veel met je eens denk ik, maar dank je welDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat iedereen ook zegt, weet wel jij ging elke keer ff vragen hoe het met me ging jaren terug al. enne ja daarom vind ik je wel een schatje. *kus*
MT6.olkWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Deed ik ook in je topicquote:Op donderdag 28 augustus 2025 12:36 schreef kree het volgende:
[..]
nou wat iedereen ook zegt, weet wel jij ging elke keer ff vragen hoe het met me ging jaren terug al. enne ja daarom vind ik je wel een schatje. *kus*![]()
![]()
![]()
Baas gebeldquote:
Heb je hem de groeten gedaan?quote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: