Klopt, maar als ik de foto’s zie van haar maaltijden met het aantal calorieën dan klopt dat gewoon echt niet. En voor de aardappel salade gebruikt ze dan weer geen frites lijn, dan ben je ook gewoon niet consequent? Zelf weten natuurlijk maar dan niet gaan piepen 🤷🏼♀quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:15 schreef Huisopdehoek het volgende:
[..]
Maar zij beweert al heel lang in een calorietekort te zitten (maar nu in de vakantie misschien niet). Maar niet afvalt door De Schildklier. Vragen.. vragen..
Mijn buurvrouw, zou overigens zo een vriendin van DBM kunnen zijn, heeft onlangs een maagband of bypass of zoiets gekregen. Zij postte ook de hele dag dat ze ALLES geprobeerd had en maar niet af viel. Zag ik haar weer lopen met hele zakken snoep en elke dag, de hele dag door, van die Starbucks ijskoffietjes.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:20 schreef SterreKaatje het volgende:
Oh die blije/niet zo blije mama.
Echt meid als je echt migraine zou hebben dan WIL je die pillen wel slikken. En dan zit je niet een uur later fris en fruitig stories vol te kletsen.
Die vrouw houdt zichzelf ook voor de gek. Van de week deelde ze een wrap (gezonde keuze denk ik) maar daar zette ze bij dat het totaal van calorieën 270 calorieën ofzo was....Meid die wrap alleen al is bijna 200 calorieën (wat overigens helemaal prima is, want je hebt gewoon voeding nodig) Ga jezelf dan niet wijsmaken dat je maar zo weinig binnen krijgt, dan val je inderdaad niet af.
Hahaha dit was precies wat ik dacht 😂.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:14 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Misschien kan ze dat badwater voor de koffie gebruiken. Maximaal recyclen en besparen!
O nee... wat verrassend en de sportschool? Ze moest toch zo zwaar trainen?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:25 schreef Muisjeruisje het volgende:
Kinderen op school, en dbm ligt weer op de bank, met haar heftige migraine tv te kijken 🫣
Om deze echt hardop moeten lachen 😂😂😂😂quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:09 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ze neemt haar eigen koffie maar mee in een thermoskan, kind moet ook in tweedehands badwater.
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:35 schreef WildeTuinen het volgende:
[..]
Om deze echt hardop moeten lachen 😂😂😂😂
Ik ga vanavond uit eten. Ga ook een Tikkie openen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆
Wel een open tikkie hè, kun je misschien nog een keer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:37 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik stuur ook zo ff een tikkie, wel zin in een lunch op een terras vandaag😆
Alle schaamte voorbij😳quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Mensen met een schildklier aandoening merken vaak wel als hun schildklier te snel of te traag gaat. Er wordt vaak bloedgeprikt om dan te kijken wat er veranderd moet worden aan de medicatie.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:48 schreef opwegnaar het volgende:
En voor haar vakantie zei DBM dat ze van maat 50 naar 44 was gegaan (toen ze die loeistrakke korte broek aanhad), maar uiteindelijk is ze -2 kg afgevallen, dat zijn toch geen 3 kledingmaten? En ze zegt weer eens dat het aan haar schildklier ligt, en daarna zegt ze gelijk dat ze moet bloedprikken omdat ze het niet weet? 🤪🤪Ik snap niks meer van die vrouw!
En het dan gek vinden dat niemand haar uitnodigt met oud en nieuwquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith kent geen gène, wat een naar mens blijkt keer op keer. Egoïstisch en gierig!
Ergens (ver weg) snap ik dat je misschien zou kunnen zeggen "joh juud stuur tikkie krijg je deze koffie van mij!"quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:53 schreef Post-its het volgende:
Omg, judith heeft een tikkie geplaatst voor koffie met gebak in Amsterdam. Blijkbaar omdat volgers dan om vroegen, wie zijn die mensen?
Dat komt omdat je in spiegelbeeld filmt toch? Of het komt in spiegelbeeld in je filmrol. Tenminste bij mij is dat wel altijd zo 🤣quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:33 schreef Henrike het volgende: [..] Ja en 6 kilo en dan zo op je calorieën letten, maar je het is de schuld van de schildklier. Ik zou vanavond een lekkere aardappel salade maken met een pot vette mayonaise. Knap je van op. Hoofdpijn om 06;00 uur maar wel een langdradig filmpje opnemen in een felle lichte kamer, en ze heft pijn aan de linkerkant maar wijst rechts aan?
Ik luisterde niet naar haar stories. Maar vroeg zij serieus om geld voor koffie?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:47 schreef Rimboequeen het volgende:
Judith kent geen gène, wat een naar mens blijkt keer op keer. Egoïstisch en gierig!
Maar op de afdeling/in de wachtkamer was de vorige keer de koffie gratis. Misschien minder lekker maar als je goedkoop of gratis koffie wil...quote:Op donderdag 28 augustus 2025 10:01 schreef DeEnigeEchteLouca het volgende:
[..]
Ergens (ver weg) snap ik dat je misschien zou kunnen zeggen "joh juud stuur tikkie krijg je deze koffie van mij!"
Maar dan stuur je dat toch prive? Nu heeft ze straks 30 gekken die 10 euro over maken voor koffie.. lekker binnen lopen zo
Ze kan beter met Ellen gaan manifesteren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:12 schreef papierentas het volgende:
DBM die een hele preek zit te houden, terwijl ze zogezegd migraine heeft. Nee, je had hoofdpijn. En 6 kilo aangekomen in 6 dagen tijd vakantie? Zo dan heb je wel je best gedaan hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |