Als je niet van bodyshamen houdt, waarom doe je het dan wel met bovenstaande reactie?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 13:30 schreef Henrike het volgende:
[..]
O my .... dit is echt te erg, ik houd niet van bodyshamen maar zei moet ff met Ellen in gesprek over dat manifesteren, of anders de camera uitlaten
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 14:24 schreef Brioche2 het volgende:
Weet iemand wat er met dat insta-account waarop familievloggers zouden worden exposed is gebeurd?
Bedoelen jullie dat account over de Bellinga's?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vindquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Cyan het volgende:
[..]
Als je niet van bodyshamen houdt, waarom doe je het dan wel met bovenstaande reactie?
Je beschrijft het wat cryptisch, maar verder benoem je het wel hoor. Dit is gewoon bodyshamen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:27 schreef Henrike het volgende:
[..]
Ik benoem het niet toch? Ben gelukkig niet de enige hier die dit beeld niet echt prachtig vind
Maar hoort dat ook niet bij een thuisblijfmoeder. Good for them, hoor. Lekker doen als het je keuze is maar er is een algemene deler bij deze groep. Ze vinden alles heel snel heel veel. 2 afspraken is een drukke dag. Telefoontjes zijn dat al. Keertje extra naar de winkel, omfg, hoe krijg ik dit voor elkaar?quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:40 schreef Rimboequeen het volgende:
DBM heeft het altijd druk met niks.
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:44 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Pas even jouw post aan. Want via het linkje zie ik jouw naam en foto staan.
Zonder gezeik de auto inpakken was ze even vergeten te manifesteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:56 schreef Muisjeruisje het volgende:
Ellen gaat met kwarrel en kind op vakantie en gaat manifesteren dat ze niet in de file komen 🤦♀
Top! Werd in mijn browser geopend waar ik niet sta ingelogd. En daar zag ik haar foto en vervolgens 'meld je net als -naam- aan om niks te missen' of iets wat daar op lijkt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.
Ja had je echt beter je best moeten doen met manifesteren.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef Farfallefalle het volgende:
Hoe werkt dat dan met dat manifesteren? Elke keer dat er toevallig iets misgaat is dan ook je eigen schuld, had je maar moeten manifesteren?
Ahhhhh. Ik ben ingelogd, dat verklaart het. Lekker dan van Insta.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 17:01 schreef ZombieQueen het volgende:
[..]
Top! Werd in mijn browser geopend waar ik niet sta ingelogd. En daar zag ik haar foto en vervolgens 'meld je net als -naam- aan om niks te missen' of iets wat daar op lijkt.
Ik kreeg het ook te zien dus klopte 👍 fijn dat het opgelost isquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 16:58 schreef Donna het volgende:
[..]
Ik zit mobiel en zie niks van dat, maar heb het voor de zekerheid wel weggehaald.
Moest er ineens aan denken. Hoor/zie er niks meer over. Zou het helemaal begrijpen als het is gestopt, daar niet van, maar ik ben wel heel erg benieuwd naar het hoe en wat daarachter.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 15:35 schreef Muisjeruisje het volgende:
[..]
Oh daar ben ik ook wel benieuwd naar!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |