Jep, en het avondprogramma begint even na 11 uurquote:Op zaterdag 13 september 2025 04:56 schreef superniger het volgende:
Vanaf 2 uur vanmiddag weer inschakelen voor de finales.
Ongelimiteerde wissels toegestaan?quote:Op zaterdag 13 september 2025 04:55 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Nee, maar dat zal in de finale wel..
Bedankt Sherlockquote:Op zaterdag 13 september 2025 00:51 schreef DeeBee het volgende:
Ik wist dat @:heywoodu hiervoor wakker ging zijn
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 07:39 schreef heywoodu het volgende:
Zin in, anderhalve week vrij dus dat wordt lekker nachtjes kijken
NOS lijkt te impliceren dat er maar 1 wissel is toegestaan, dus inderdaad Bol voor Saalberg. Maar het blijft de NOS.quote:Op zaterdag 13 september 2025 06:33 schreef franklop het volgende:
Dus meerdere wissels toegestaan? Dan is er nóg vrij weinig te zeggen
Verkeerde vertaling, hij mag niet komen wegens een contactverbod met iemand en is geschorst wegens het schenden van een contactverbod.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:24 schreef Idisrom het volgende:
Wat is er met Mike Powell aan de hand? waarom mag hij niet meer naar atletiekwedstrijden komen?
Vanwege een 'veiligheidsmaatregel", schrijft het AD. Maar het komt bij mij zo vaag over.
Sporza zegt het ook, maar dat was toch ook altijd de regel? Waarom zou dat veranderd zijn?quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:18 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
NOS lijkt te impliceren dat er maar 1 wissel is toegestaan, dus inderdaad Bol voor Saalberg. Maar het blijft de NOS.
Omdat iemand hier zei dat er ook een man gewisseld zou wordenquote:Op zaterdag 13 september 2025 09:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sporza zegt het ook, maar dat was toch ook altijd de regel? Waarom zou dat veranderd zijn?
Het doet pijn dit vast te stellen, maar dan heeft diegene gejokt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:07 schreef franklop het volgende:
[..]
Omdat iemand hier zei dat er ook een man gewisseld zou worden
Of niet goed nagedacht.quote:Op zaterdag 13 september 2025 10:12 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het doet pijn dit vast te stellen, maar dan heeft diegene gejokt.
Nog gefeliciteerd trouwens!quote:
Volgens mij zijn de regels nogal eens veranderd, 2 wissels is ook wel eens toegestaan (of nog toegestaan op de normale estafettes). Maar op de Spelen was er ook een wissel toegestaan, dat klopt.quote:Op zaterdag 13 september 2025 09:52 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Sporza zegt het ook, maar dat was toch ook altijd de regel? Waarom zou dat veranderd zijn?
Dank u!quote:
Dacht eigenlijk dat het bij de mixed op grote toernooien altijd maximaal 1 wissel was, maar dat maakt verder ook niet zo heel veel uitquote:Op zaterdag 13 september 2025 10:29 schreef DeeBee het volgende:
[..]
Volgens mij zijn de regels nogal eens veranderd, 2 wissels is ook wel eens toegestaan (of nog toegestaan op de normale estafettes). Maar op de Spelen was er ook een wissel toegestaan, dat klopt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |