Het is wel 1 van de betere. Of het de beste is......quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik blijf dit toch wel een van de mooiere liedjes van hen vinden
Laat mij de dwarsligger dan maar weer zijn…quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:16 schreef livelink het volgende:
Ik blijf dit toch wel een van de mooiere liedjes van hen vinden
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Laat mij de dwarsligger dan maar weer zijn…
Status Quo - What You're Proposing…
Ik heb gewoon duidelijk een zwak voor Paul McCartneyquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de betere. Of het de beste is......
Ik ga dan toch voor The Long And Winding Road. Met daarachter Fool On The Hill. Maar sommige mensen storen zich aan de fluit in dat nummer.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:18 schreef Melting het volgende:
[..]
Het is wel 1 van de betere. Of het de beste is......
Daar kan ik wel in meegaan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:21 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik ga dan toch voor The Long And Winding Road. Met daarachter Fool On The Hill. Maar sommige mensen storen zich aan de fluit in dat nummer.
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:23 schreef MadMaster het volgende:
Communards - Never Can Say Goodbye
Inmiddels ook al 64. Zingt hij nog steeds zo zuiver?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het een voorrecht dat ik de Bronski Beat en de Communards meerdere keren live heb mogen meemaken. Jimmy zong zo loepzuiver en de arrangementen waren grandioos…
Ik schreef heel bewust 'zong'.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Inmiddels ook al 64. Zingt hij nog steeds zo zuiver?
Gaafquote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:24 schreef MadMaster het volgende:
Ik vind het een voorrecht dat ik de Bronski Beat en de Communards meerdere keren live heb mogen meemaken. Jimmy zong zo loepzuiver en de arrangementen waren grandioos…
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:28 schreef MadMaster het volgende:
Tammy Wynette - Stand By Your Man (live)
Toch heeft het wel wat.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Die verschrikkelijk foute steelguitar…
Jaren geleden was er dat filmpje van een straatmuzikant die Smalltown Boy stond te zingen en dat hij toen (al dan niet) toevallig langsliep en ging meezingen. Was wel grappig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:26 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik schreef heel bewust 'zong'.
Hij is niet meer zo in the picture….
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Eens, het is catchy.
Allanis Morisette - Ironic
quote:
Ja, dat is een bekend filmpje.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:30 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Jaren geleden was er dat filmpje van een straatmuzikant die Smalltown Boy stond te zingen en dat hij toen (al dan niet) toevallig langsliep en ging meezingen. Was wel grappig.
We hebben bij ons in de oefenruimte ooit een steel guitar-speler te gast gehad. Ik vond het best mooi, maar de gitarist (een heel schappelijke, optimistische man) flipte bijna. Die vond het tien keer niks.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 20:29 schreef MadMaster het volgende:
Die verschrikkelijk foute steelguitar…
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |