SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jaaa, kortingskaartjes zijn al binnen, nog even kijken wanneer het het beste uitkomtquote:Op donderdag 28 augustus 2025 18:13 schreef Melting het volgende:
@:Symphonic @:Doedezemaar
Komende maand weer naar de bios?
Had al zo'n vermoeden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:01 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Jaaa, kortingskaartjes zijn al binnen, nog even kijken wanneer het het beste uitkomt
Goede avond en welkom, livelink.quote:
quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:11 schreef livelink het volgende:
Lionel Ritchie - Dancing on the ceiling
Jammer, maar gezellig dat je er bent.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Ik hoef niet te oefenen. Door allerlei omstandigheden zou ik de enige zijn geweest die aanwezig was. Dus gecanceld. Dus ben ik hier
Nu weet ik nog niet welke van beiden je hebt gedraaidquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:00 schreef Melting het volgende:
We zijn weer los.
En zoals altijd is de eerste een cadeautje:
[ afbeelding ]
Is ook niet nodig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:15 schreef Symphonic het volgende:
De Poppies - We veranderen helegaar niks
Het was niet moeders.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:15 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nu weet ik nog niet welke van beiden je hebt gedraaid
Je hebt met jezelf gecanceld?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:14 schreef DJ11 het volgende:
Goedenavond
Ik hoef niet te oefenen. Door allerlei omstandigheden zou ik de enige zijn geweest die aanwezig was. Dus gecanceld. Dus ben ik hier
Daar komt het per saldo wel op neer, ja. Ik had in m'n eentje dingen kunnen gaan opnemen, maar dat komt t.z.t. wel.quote:
Daar kun je denk ik ook wel een show van maken.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:18 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Daar komt het per saldo wel op neer, ja. Ik had in m'n eentje dingen kunnen gaan opnemen, maar dat komt t.z.t. wel.
Lijkt me nog knap lastig.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Daar kun je denk ik ook wel een show van maken.
Nummers waar alle instrumenten door 1 persoon zijn ingespeeld
Je hebt ze erbij. C Duncan doet bijna alles zelf.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Tubular Bells?quote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:20 schreef Symphonic het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |