SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die herken je er wel in, ja.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:55 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze heeft wel echt die ogen van Holleeder
Zal gezellig zijn daar in de studio als zij er is denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:
Er zit wel wat ruimte tussen in de anonimiteit leven en vaste gast in een talkshow te worden. Bloody hell.
Lale Gul haar beveiliging is al aanwezig, hoe handig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:19 schreef Ama het volgende:
[..]
Zal gezellig zijn daar in de studio als zij er is denk ik.Ik neem aan dat de nodige maatregelen worden genomen.
En die van John van den Heuvel.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:47 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Lale Gul haar beveiliging is al aanwezig, hoe handig.
Ik wist alleen hoe haar zus Sonja eruit ziet (door foto's in een boek). Ze lijken wel een beetje op elkaar, alleen had die een grotere neus (de befaamde Holleeder neus)quote:Op woensdag 27 augustus 2025 19:28 schreef kwiwi het volgende:
Ik vind het een wonder dat nooit uitgelekt is hoe ze er tegenwoordig uitziet. Hoop dat ze een beetje leven terug kan krijgen
En inderdaad, wauw!quote:
Niet dankzij haar dochter?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:11 schreef __Fokker__ het volgende:
Nepo baby die dankzij haar broer dit lucratieve baantje heeft gekregen.
Een prima kop voor de radioquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:05 schreef SEMTEX het volgende:
[..]
Ik wist alleen hoe haar zus Sonja eruit ziet (door foto's in een boek). Ze lijken wel een beetje op elkaar, alleen had die een grotere neus (de befaamde Holleeder neus)
[ afbeelding ]
[..]
En inderdaad, wauw!
Dat iedereen je nu kent kan ook een bescherming zijn. De mensen kijken mee met wat er om jou heen gebeurt. Net als Miljuschka kiest ze voor complete openheid.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 22:01 schreef Evangelion het volgende:
Er zit wel wat ruimte tussen in de anonimiteit leven en vaste gast in een talkshow te worden. Bloody hell.
Peter R de Vries is het hier niet mee eensquote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:15 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dat iedereen je nu kent kan ook een bescherming zijn. De mensen kijken mee met wat er om jou heen gebeurt.
De bescherming is uiteraard niet waterdicht. Maar hij is er wel.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Peter R de Vries is het hier niet mee eens
Zelfs vriendjes worden met Cor van Hout kon hem niet redden.quote:Op vrijdag 29 augustus 2025 10:47 schreef roos94 het volgende:
[..]
Peter R de Vries is het hier niet mee eens
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |