SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totaIe scoreIijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor aIIe maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nuI gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik laat me niet nog een keer wegpesten ^p^
Trap niet in de verzinsels van mijn haters <3![]()
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
flinke brand weer paar straatjes verderop met drie brandweerwagensUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Kan best lekker zijnquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:34 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Ik ga vanavond weer lekker simpel wraps eten. Geen zin om uitgebreid te koken.
Oosters
Mexikaans
Zonder pakjes en zakjes![]()
De beste in spijkenissequote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:32 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Maak me maar weer lekker
Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
zag dikke rook in weerspiegeling en allemaal bewoners die op balkon staan te kijken, maar lijkt nu onder controle te zijnUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:46 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Kan best lekker zijn
Oosters
[ afbeelding ]
Mexikaans
[ afbeelding ]
Zonder pakjes en zakjesMaakt de lekkerste wraps :9![]()
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Maakt de lekkerste wraps :9![]()
Wraps. Burito's. Daar kan vanalles op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:49 schreef WrappedEuphoria het volgende:
[..]
Zeker, zoveel mogelijkheden. Ik hou het vandaag bij koude wraps met kip of zalm.
Burito's zijn ezeltjes. Die dragen ook alles op hun rug wat er opgeladen wordt.![]()
Wrap wrap of eten wrapquote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:50 schreef WrappedEuphoria het volgende:
Vanavond misschien nog een wrap met warme inhoud, ligt eraan of ik nog energie over heb.Ik hou van eten, maar eten ook van mij.![]()
Deed mij denken aan de beste smileyquote:
Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+
Forum Opties Forumhop: Hop naar: