we hebben wel twee aparte matrassen, maar daar boven een topper van emma die ze samenvoegt zeg maarquote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:44 schreef valentijn101 het volgende:
2 aparte matrassen en dekens zal al veel van de problemen oplossen denk ik.
Ik snurk alleen met drankquote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:02 schreef Captain_Ghost het volgende:
Als apart matrassen niet helpt, 2e bed erbij.. Probleem opgelost.. ben je miss ook snurken af.
En een of twee dekbedden?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
we hebben wel twee aparte matrassen, maar daar boven een topper van emma die ze samenvoegt zeg maar
Dit, volgens mij is draaien heel normaal. Een hele nacht in dezelfde houding lijkt me ook niet prettig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 09:49 schreef Evangelion het volgende:
Draaien is normaal. Je vriendin is jaloers dat jij wel sliep en zij niet.
@bondage voor tips.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:14 schreef ejtleeditnA het volgende:
Laat je vriendin je inbakeren voor het slapengaan.
[ afbeelding ]
Je moet je niet zo aanstellen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Draaien is vast normaal, maar als zij problemen met slapen heeft, dan los je dat niet op met ‘je moet niet zeiken’.
Huhquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Draaien is vast normaal, maar als zij problemen met slapen heeft, dan los je dat niet op met ‘je moet niet zeiken’.
De kans is gewoon groter dat ze om een andere reden niet kan slapen en dat afreageert op TS, dan dat TS absurd veel draait.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Lienekien het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De kans is gewoon groter dat ze om een andere reden niet kan slapen en dat afreageert op TS, dan dat TS absurd veel draait.
Bedankt @Lienekien . Ik draai wel echt veel hoor. Sliep laatst tijdens een voetbaltrip op een stapelbed en diegene onder mij was bang dat het bed zou instorten met mij er op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:33 schreef Lienekien het volgende:
Hoeveel betaal je voor een waterbed?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef oppiedoppie het volgende:
Al eens aan een waterbed gedacht? Daardoor heb je minder 'drukpunten' en draai je dus minder. Ook kun je het water op temperatuur instellen en blijft het ook die temperatuur. Voor mij was een waterbed ideaal. Met minder slaap net zo uitgeslapen omdat je beter ligt.
Zullen we het eens vragen aan TS.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:08 schreef Evangelion het volgende:
[..]
De kans is gewoon groter dat ze om een andere reden niet kan slapen en dat afreageert op TS, dan dat TS absurd veel draait.
Ze zegt nu dat ik meestal als een beer slaap en vooral iets van de laatste tijd is. Volgens mijn horloge niet en volgens mijzelf ben ik al mijn hele leven wel 10 seconden wakker.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:36 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zullen we het eens vragen aan TS.
@:Tjacka Is er iets veranderd? Draaide je vroeger ook al zoveel? Sliep ze voorheen wel goed naast je?
Wat bedoel je?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:38 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ze zegt nu dat ik meestal als een beer slaap en vooral iets van de laatste tijd is. Volgens mijn horloge niet en volgens mijzelf ben ik al mijn hele leven wel 10 seconden wakker.
Mijn vriendin zegt dat ik normaal als een beer slaap. Dus niet zoveel draaien als nu. Volgens mijzelf draai ik mijn hele leven wel een beetje. Aangezien ik mijn hele leven altijd wel 10 seconden wakker ben en dan de andere kant om draai.quote:
Tien seconden wakker als je draait?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:42 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Mijn vriendin zegt dat ik normaal als een beer slaap. Dus niet zoveel draaien als nu. Volgens mijzelf draai ik mijn hele leven wel een beetje. Aangezien ik mijn hele leven altijd wel 10 seconden wakker ben en dan de andere kant om draai.
Ik word dan wakker en dan lig ik niet lekker. Dus dan draai ik de andere kant op.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:45 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Tien seconden wakker als je draait?
Is het geen matras probleem? Te hard, te zacht?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:51 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Ik word dan wakker en dan lig ik niet lekker. Dus dan draai ik de andere kant op.
voor zij slapers moet dat medium hard zijn zie ik nu op internetquote:Op woensdag 27 augustus 2025 12:53 schreef ejtleeditnA het volgende:
[..]
Is het geen matras probleem? Te hard, te zacht?
Ik heb juist een hard matras met een iets zachtere topper, omdat ik juist zachte matrassen hekel als zijslaper.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:45 schreef Tjacka het volgende:
[..]
voor zij slapers moet dat medium hard zijn zie ik nu op internet
Haha, ik was er vannacht extra op bedacht 😅 dus deed het voorzichtig… maar normaal gooi ik mezelf inderdaad wat meer om.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:23 schreef ieniminimuis het volgende:
Ik heb juist een hard matras met een iets zachtere topper, omdat ik juist zachte matrassen hekel als zijslaper.
Draai je gewoon om zonder contact met het matras te verliezen of ben je een omdraaier die zichzelf meer omgooit?
Dat voelt de persoon die naast je ligt dan ook wel heel erg he?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:34 schreef Tjacka het volgende:
[..]
Haha, ik was er vannacht extra op bedacht 😅 dus deed het voorzichtig… maar normaal gooi ik mezelf inderdaad wat meer om.
Haha, ja je snapt wel… op dat moment zit ik nog ergens tussen slapen en half wakker. Dus mijn hersenen werken al niet optimaal, maar dan helemaal nietquote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:35 schreef ieniminimuis het volgende:
Dat voelt de persoon die naast je ligt dan ook wel heel erg he?
Dat jij geen klap geeft om haar nachtrust, dat snap ik wel. Maar wil je nou echt TS adviseren om tegen zijn vriendin te zeggen dat ze zich niet moet aanstellen?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:54 schreef Solispolar het volgende:
Je vriendin moet niet zo zeiken. Als je hieraan toegeeft mag je dadelijk ook 8 uur lang je adem in gaan houden omdat je 'zo hard ademt'.
Doe normaal? Jij begint er toch over? Mijn tip aan de vriendin van Tjacka zou zijn om zelf even hulp te zoeken, schijnbaar slaap je kut.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:33 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Doe normaal joh. Het wordt toch in dit topic gewoon besproken wat de opties zijn?
Kijk, dat klinkt al veel beter dan ‘je moet niet zo zeiken’.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:38 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Doe normaal? Jij begint er toch over? Mijn tip aan de vriendin van Tjacka zou zijn om zelf even hulp te zoeken, schijnbaar slaap je kut.
Geen advies? Hoe is niet naar het gezeik van je vriendin luisteren geen advies?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 15:40 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Dit is geen advies. Ga gewoon weg.
Ik heb meer last van jouw gezeik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:25 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Geen advies? Hoe is niet naar het gezeik van je vriendin luisteren geen advies?
Ja, er komen gewoon rare figuren op dit topic af.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:05 schreef vrijgevochten het volgende:
Dames en heren open jullie eigen topic met al jullie ongenoegen
Toch wel uniek dat tjacka de meest beschaafde persoon in een topic is
En dat na vorige week. Ik word er een beetje treurig en zelfs boos van..quote:Op woensdag 27 augustus 2025 16:27 schreef ieniminimuis het volgende:
Man in bed maakt onverwachte bewegingen en geluiden.
Advies aan vrouw: stel je niet zo aan.
Met andere woorden: vrouw heeft alles maar te accepteren, want is immers vrouw en stelt zich aan.
Haha, ja precies! Terwijl jij je druk maakt over Ajax, praten wij gewoon rustig met elkaar over wat ons dwarszit. Dat scheelt een hoop gedoe.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 14:54 schreef Solispolar het volgende:
Je vriendin moet niet zo zeiken. Als je hieraan toegeeft mag je dadelijk ook 8 uur lang je adem in gaan houden omdat je 'zo hard ademt'.
Zou wel goed matchen bij het slaapmasker dat Tjacka draagt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:14 schreef ejtleeditnA het volgende:
Laat je vriendin je inbakeren voor het slapengaan.
[ afbeelding ]
Door jou wilt niemand mij meer helpenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 09:46 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Zou wel goed matchen bij het slaapmasker dat Tjacka draagt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |