Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Die hoor je al op een kilometer afstand (al weet ik nog steeds niet precies hoe het werkt)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:06 schreef Whuzz het volgende:
Roma en Demi? Die twee giebelkutten bij elkaar?
Dus dat. Dat is dus heel wat anders dan eerlijk aangeven dat ie haar dik en onaantrekkelijk vindt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:54 schreef KapiteinChris het volgende: [..] maar wat ik mij kan herinneren heeft Che wel altijd naar Roma uitgesproken het puur voor de lust te doen en niet iets voor buiten de loods met haar ambieert.
Ja, lekker ff passiefaggressieven, da's lekkah. Aandacht claimen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:07 schreef greysbones het volgende:
Geert die plots tegen is
Hij zei zelf ik gun het jou tegen Demi
en nu beus omdat roma het opeisde
wat een pipo
Ah ok, dat rondneuken met 20 man heeft ze dus van d'r moederquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
dit was de tweeling broer van Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ehhhh jaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:09 schreef greysbones het volgende:
dit was de tweeling broer van Roma![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Roma heeft een foto staan met donker haar, staat haar veel beter.quote:
ik bedoelde demi en geertquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Alleen heb ik het gevoel dat het bij Floris wel echt een grapje is..
Wat was daar mee? Nee wacht, laat me raden; daar probeerde hij ook zijn lul in te stekenquote:
Neuh, maar je zou denken dat dit hem geen tweede keer zou overkomen na Roma.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:15 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Wat was daar mee? Nee wacht, laat me raden; daar probeerde hij ook zijn lul in te steken
Vanzelfsprekend betrof dit een parafrase van zijn eigenlijke woorden ter versterking van het effect van de boodschap.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 19:21 schreef SwJ het volgende:
[..]
Dat heeft ie überhaupt nooit gezegd, niet tegen Roma of tegen iemand anders.
Met een cameraman, en zijn mobieltje die ze kunnen uitpijlen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:20 schreef Whuzz het volgende:
Ohw, die gasten in het zwart gaan op ze jagen? Niet het publiek dus?
Kut.
* Whuzz zet de buks weer in de kast
nee hij heeft het nooit zo benoemdquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend betrof dit een parafrase van zijn eigenlijke woorden ter versterking van het effect van de boodschap.
Het is allemaal heus niet zo ingewikkeld, jongens. Ik snap dat dit SBS is, maar kom op zeg.
Als het van die kinderboeien zijn wel. Als het high security boeien zijn nietquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Tuurlijk krijg je ze wel open zonder sleutel. Je moet alleen even snappen hoe ze werken.
Ga je al naar bedquote:
De YT filmpjes zijn wel geinigquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:34 schreef Whuzz het volgende:
Ok, dus dit is het? Ze achtervolgen dus een GPS signaal dat elke 10 (en daarna elke 5) minuten update?
Was ik toch weer in de hype hier getrapt.
Gelukkig hebben we Ghettima om naar te kijken
of iemand die per ongeluk die boeien strakker zetquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:36 schreef Whuzz het volgende:
Wel jammer. Ik had haar graag nog 3 uur in die boeien gezien, tintelende armen... kramp...
Je moet wel net geluk hebben dat je met iemand mee kan rijdenquote:
Nou, geweldig.quote:
de meesten hebben een volledig uitgedacht planquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef Li0nHeart het volgende:
Briljant, ze doen maar wat en ze doen het hardstikke goed
En die 2e auto was een talpamedewerker van de debiteurenafdeling die heel "toevallig" daar stondquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, geweldig.
Samenvatting:
Roma en Demi stapten in een auto en zijn bij een tankstation in een andere auto gestapt. En ze zijn bij een ander tankstation weer overgestapt.
Dat was het.
Vind het altijd oneerlijk dat die lui van teamstuk hulp mogen vragenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:42 schreef Li0nHeart het volgende:
Eigenlijk heel slim wat ze per ongeluk doen, steeds van route wisselen.
Leuk toch, ken dit spel niet. Zuurpruimquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:40 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Nou, geweldig.
Samenvatting:
Roma en Demi stapten in een auto en zijn bij een tankstation in een andere auto gestapt. En ze zijn bij een ander tankstation weer overgestapt.
Dat was het.
Ja man, leuk!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:43 schreef Soury het volgende:
[..]
Leuk toch, ken dit spel niet. Zuurpruim
Je kan maar aan kant op een snelwegquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:43 schreef spapaars het volgende:
Tankstation weet richting Rotterdam?
Maar dat weten die jagers toch ook wel?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:44 schreef StephanL het volgende:
[..]
Je kan maar aan kant op een snelweg
Ja maar dat moet helaasquote:
Lijkt mij ookquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:45 schreef spapaars het volgende:
[..]
Maar dat weten die jagers toch ook wel?
2 hysterische bakvissen op de achterbankquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Die man heeft vanavond de mooiste verhalen thuis.
man:"Ik had die twee giebelkutten van DBG in de auto"quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:50 schreef Chanel5 het volgende:
Die man heeft vanavond de mooiste verhalen thuis.
Sjachrijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:54 schreef Whuzz het volgende:
"Ze hebben echt goed gespeeld!"
Ze zijn 3 of 4 keer van auto gewisseld en zijn gewoon meegereden naar waar die naar toe wou. Wat hebben ze gespeeld dan?
Meer geluk gehad dat ze snel genoeg iedere keer vervoer hadden,quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:54 schreef Whuzz het volgende:
"Ze hebben echt goed gespeeld!"
Ze zijn 3 of 4 keer van auto gewisseld en zijn gewoon meegereden naar waar die naar toe wou. Wat hebben ze gespeeld dan?
Is jullie schuld. Ik was helemaal gehyped dat dit een fantastisch spel zou zijn! Blijkt het gewoon twee auto's te zijn die op GPS achter elkaar aanrijdenquote:
Was jij niet naar bed?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:55 schreef DilanoNirvana het volgende:
Knap gedaan hoor, toppertjes!🤣🤣🤣
Ze werden ook herkend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:55 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Meer geluk gehad dat ze snel genoeg iedere keer vervoer hadden,
Neen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:23 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee hij heeft het nooit zo benoemd
en dit heet gewoon woorden verdraaien
Pot , ketel. Maar goed. Ik houd er zelf verder over op.quote:en dan ietwat denigrerend doen is erg misplaats
Touché.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:01 schreef DilanoNirvana het volgende:
[..]
Moet jou in de gaten houden😉
Neequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:08 schreef ChildoftheStars het volgende:
Is die vrouw wel eens vrolijk en positief?
"zo nu en dan"quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:10 schreef ChildoftheStars het volgende:
Die Joe is ook wel een stoker zo nu en dan
Ik denk dat het de hond of kat is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Ohwjee, is Kim's mantelzorg-patient nou overleden?
Is ze dan nu werkloos
Denk eerder dat het haar Chihuahua isquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:10 schreef Whuzz het volgende:
Ohwjee, is Kim's mantelzorg-patient nou overleden?
Is ze dan nu werkloos
Achgutquote:
Oh. Een rat? Boeiend.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het haar Chihuahua is
Ik denk ook dat Kim de mantelzorger was voor dat beestquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:13 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Denk eerder dat het haar Chihuahua is
Uhuquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:17 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Vanzelfsprekend betrof dit een parafrase van zijn eigenlijke woorden ter versterking van het effect van de boodschap.
Het is allemaal heus niet zo ingewikkeld, jongens. Ik snap dat dit SBS is, maar kom op zeg.
Ik wist dat je het over de zaadlozing van Erik zou hebben omdat Fatima wat plagerig is en dankbaar voor de verlossing van haar handboeien.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was geen Bondgenoten maar meer dan de helft een aflevering van Jachtseizoen met gratis promotie voor hun showgrammaatje. Het is best een leuk format maar dan moet het live zijn op streams, net zoiets als Op Jacht naar de Schat van Veronica in de jaren 80. Met een helicopter werd toen een schat gezocht d.m.v. aanwijzingen uit het land meen ik. Ik zie voor Talpa echt mogelijkheden, maar dan wel live en urgent. Tegenwoordig is dat nog makkelijker met internet en live beeldverbindingen.
Erik heeft zijn kruid gelijk verschoten toen hij Fatima optilde na het ontdoen van haar handboeien. Gelijk even heerlijk glurend naar haar behind natuurlijk. En ook nog eens voetjevrijen eerder in de aflevering, oei oei. Natte dromen gegarandeerd...
Marlene moest natuurlijk ook weer wat airtime hebben met bordengate. Erg vermakelijk en ook de reactie van Peter op haar.
Morgen is het Kim haar beurt om zielig te gaan lopen doen. Zou ze vertrekken? Van mij mag ze...
Kijk je er met plezier naar, of omdat het moet van jezelf?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Nou, dat was geen Bondgenoten maar meer dan de helft een aflevering van Jachtseizoen met gratis promotie voor hun showgrammaatje. Het is best een leuk format maar dan moet het live zijn op streams, net zoiets als Op Jacht naar de Schat van Veronica in de jaren 80. Met een helicopter werd toen een schat gezocht d.m.v. aanwijzingen uit het land meen ik. Ik zie voor Talpa echt mogelijkheden, maar dan wel live en urgent. Tegenwoordig is dat nog makkelijker met internet en live beeldverbindingen.
Erik heeft zijn kruid gelijk verschoten toen hij Fatima optilde na het ontdoen van haar handboeien. Gelijk even heerlijk glurend naar haar behind natuurlijk. En ook nog eens voetjevrijen eerder in de aflevering, oei oei. Natte dromen gegarandeerd...
Marlene moest natuurlijk ook weer wat airtime hebben met bordengate. Erg vermakelijk en ook de reactie van Peter op haar.
Morgen is het Kim haar beurt om zielig te gaan lopen doen. Zou ze vertrekken? Van mij mag ze...
Ja snapt de ironie niet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:59 schreef SwJ het volgende:
[..]
Kijk je er met plezier naar, of omdat het moet van jezelf?
Jij snapt blijkbaar niet wat ironie inhoudt. Het is in ieder geval iets anders dan sarcasme en cynisme.quote:
Joh dit is Doordevil met een ander account.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet wat ironie inhoudt. Het is in ieder geval iets anders dan sarcasme en cynisme.
Lees mijn onderschrift.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Jij snapt blijkbaar niet wat ironie inhoudt. Het is in ieder geval iets anders dan sarcasme en cynisme.
Dat vond ik een geweldig programma, Jacht op de schat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Dat waren nog eens tijden...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Joh dit is Doordevil met een ander account.
Wanneer je de aflevering van 0:50 kijkt is het altijd reclame vrijquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 20:52 schreef greysbones het volgende:
ze kunnen dus wel uitzenden zonder 20 reclames
Lol jij altijd met je streams. Ze hebben weinig promotie nodig hoor denk ik, en in ieder geval sowieso niet jouw advies over het format. Dat format is al jaren succesvol (al vind ik er ook geen reet aan, vind die gasten om te kotsen ook)quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Zullen we het hier over het programma hebben, en niet over mij? Dank u.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 03:32 schreef Cosima het volgende:
[..]
Lol jij altijd met je streams. Ze hebben weinig promotie nodig hoor denk ik, en in ieder geval sowieso niet jouw advies over het format. Dat format is al jaren succesvol (al vind ik er ook geen reet aan, vind die gasten om te kotsen ook)
Afwachten, maar de andere zenders stoppen met herhalingen, en starten dan ook met nieuwe seizoenen van goed bekeken programma's.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 10:46 schreef freaky40 het volgende:
De kijkcijfers van vorige week woensdag:
Kijkdichtheid: 3,1 Marktaandeel: 11,7 Kijkcijfer: 518.000
Kijkcijfer Top 25 nr. 16
Gisteren keken er maar liefst 513.00 kijkers naar de lineaire aflevering Jachtseizoen met name...En dan moeten de uitgesteld kijken cijfers nog komen volgende week. Maandag weer terug naar het oude tijdstip. Ik weet ineens niet meer of dat zo goed idee zal zijn als ik de cijfers deze zomer eens bekijk....
quote:
Hm. Jij bent dus wél bekend met stijlfiguren.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 22:06 schreef SwJ het volgende:
[..]
Ik heb jachtseizoen jaren terug wel op YouTube gekeken en kan mij toch herinneren dat men ook in de trein kon "vluchten" het probleem is natuurlijk dat je geen kaartje hebt en dat je maar 20/30 minuten in de trein mag blijven zitten. Overigens is het programma tegenwoordig "gescript", maar ik weet niet of dat op YouTube ook al zo was en zoals je al aangeeft het was leuk voor even daarna is de lol van het concept er wel af.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:37 schreef Cirilico het volgende:
Voor het eerst Jachtseizoen 'gekeken'. Het was leuk voor een keertje maar verder stelde het niet veel voor. Als je nonstop blijft rijden, win je dus altijd het spel? Mag je ook in een trein stappen?
Het probleem is alleen dat de bontgenoten een week achter lopen lijkt het wel, als je nu zulke dingen live gaat uitzenden klopt het weer niet met de rest van de afleveringen.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 21:24 schreef freaky40 het volgende:
Wij hier als gezin hebben het jachtseizoen wel gevolgd, eigenlijk mag je gewoon alles doen! Van fiets tot auto, en van trein tot zelfs helikopters.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 13:37 schreef Cirilico het volgende:
Voor het eerst Jachtseizoen 'gekeken'. Het was leuk voor een keertje maar verder stelde het niet veel voor. Als je nonstop blijft rijden, win je dus altijd het spel? Mag je ook in een trein stappen?
Doelde meer op een programma als Jachtseizoen maar dan live, DB loopt inderdaad een week achter.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 17:08 schreef SpeedyGJ het volgende:
[..]
Het probleem is alleen dat de bontgenoten een week achter lopen lijkt het wel, als je nu zulke dingen live gaat uitzenden klopt het weer niet met de rest van de afleveringen.
Erik was inderdaad even het mannetje op dat moment![]()
Marlene kan geen grappen hebben, daar is ze te oud voor geworden. Drama maken om wat borden wat van hun isze gaven al aan dit weer te afwassen. Andere kant, dat bontje had ook de afwas kunnen bijhouden dan hadden ze hun eigen borden gehad en was het bovenstaande niet aan de orde geweest.
Reacties zijn trouwens inderdaad vermakelijkhet brengt wel weer wat leven in de loods in plaats van dat iedereen saai is
![]()
Kim is een droeftoeter waar je niks mee kan, zo wie zo de lading make-up die ze nodig heeft...mijn muren hebben nog minder verf opzitten dan al het plamuur op haar gezicht
Vanaf maandag weer om 19.30 uurquote:Op woensdag 27 augustus 2025 11:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Afwachten, maar de andere zenders stoppen met herhalingen, en starten dan ook met nieuwe seizoenen van goed bekeken programma's.
Boooooo!quote:
Ah duidelijk, ja dat was wel leuk geweest inderdaad dat je alles live kon volgen zoals utopiaquote:Op woensdag 27 augustus 2025 18:01 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Doelde meer op een programma als Jachtseizoen maar dan live, DB loopt inderdaad een week achter.
ik zou het echt niet wetenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:04 schreef Soury het volgende:
Welk bondje (niet bontje) moet nog uitgedaagd worden voor de schapen?
Die zitten er nu, slangenquote:
Dat is hun kamer, hebben ze niks te zoeken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef Cirilico het volgende:
Julia vond dat Marlène niet moest zeuren omdat ze hun borden gebruikten. Maar als El Che en Floris hun kamer binnen gaan dan is het ongehoord en moet er toestemming zijn.![]()
Hypocriet.
Zeker ongemakkelijk om naar te kijken.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Erik en Fatima... pijnlijk om te zien
Tja, vind het een beetje zielig dat Fatima met Erik speelt. Ze weet prima dat Erik op dat vlak kwetsbaar is en zij doet het alleen voor d'r eiegn lol. Erik denkt meteen dat er echt iets speelt, terwijl Fatima hem gewoon in de zeik neemt.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
Moet Fatima niet doen, ook dat twerken tegen hem aan, en dit gesprek. Niet eerlijk tegenover hem.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:11 schreef ChildoftheStars het volgende:
quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Tja, vind het een beetje zielig dat Fatima met Erik speelt. Ze weet prima dat Erik op dat vlak kwetsbaar is en zij doet het alleen voor d'r eiegn lol. Erik denkt meteen dat er echt iets speelt, terwijl Fatima hem gewoon in de zeik neemt.
Dit allebei dusquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Moet Fatima niet doen, ook dat twerken tegen hem aan, en dit gesprek. Niet eerlijk tegenover hem.
En het zijn hun borden, hebben zij van af te blijven.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:12 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat is hun kamer, hebben ze niks te zoeken.
Nou die keuken is van iedereen, niks privé daar. Maar zinloos deze discussiequote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:15 schreef Cirilico het volgende:
[..]
En het zijn hun borden, hebben zij van af te blijven.
Volgens iedereen in de loods niet hun borden.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Nou die keuken is van iedereen, niks privé daar. Maar zinloos deze discussie
Ja, snap het wel. In de bedrijfskantine klap ik ook iedereen die het gore lef heeft aan mijn borden te komen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:18 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Volgens iedereen in de loods niet hun borden.![]()
Valt toch niks over te discussiëren?Als je aan andermans spullen zit, zit je aan andermans spullen.
![]()
Maar goed. Laten we inderdaad verder gaan.
Wil je mij er ff buiten latenquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:19 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ja, snap het wel. In de bedrijfskantine klap ik ook iedereen die het gore lef heeft aan mijn borden te komen.
Of nee wacht. Dat boeit echt geen ene flikker.
Ik vermoed haar mantelzorgobject.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Sinds wanneer moeten zieke hondjes naar een ziekenhuisquote:
Dieren kliniekquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Sinds wanneer moeten zieke hondjes naar een ziekenhuis
En niet 1 arts, maar artsen.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Ze zeiden ziekenhuis volgens mij.quote:
Poppenmama's zeggen ook dat de pop naar het ziekenhuis moet als de arm of been uit de kom isquote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:32 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Normaal gedrag tot zover.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:39 schreef Whuzz het volgende:
Ah, familie Tokkie is gearriveerd.
Hebben die dan de woonwagen meegenomen? Of hebben ze een reiscaravan?
Oh toch d'r hond. Naar het ziekenhuis
Doen al die families.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:44 schreef Soury het volgende:
Lekker stoken die familie, dat het een naaistreek was en anders had ze hond nog kunnen zien. Het is een spel mensen
Nou dit is compleet onterecht, alsof ze kunnen ruiken dat die hond een paar weken later dood is. Niemand wil in die tent dus speel je ervoor en Tom had verlorenquote:
Goede observatie van die familie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:47 schreef Whuzz het volgende:
Demi's familie: "Geert is echt een klootzak!"
Demi: Lekker Geert noiken!
Kim's familie: "Die Haaien zijn niet lief"
Kim: "Ik maak ze allemaal dood!"
Moet wel wat gebeuren hé.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:50 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima en Serena zijn er als de kippen bij om het vuurtje lekker aan te wakkeren
Normaal geef ik de families gelijk, maar nu zie ik vooral zure tokkies die het gebrek aan verantwoordelijkheid doorgeven aan hun dochter.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:49 schreef spapaars het volgende:
[..]
Goede observatie van die familie.
Vorige bezoekende familie waarschuwde Demi voor Geert.
Ik vond niet dat er sprake was van tokkies-gedrag, het heeft deels te maken met hun kleding, dat ze in die hoek worden gezet.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:56 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Normaal geef ik de families gelijk, maar nu zie ik vooral zure tokkies die het gebrek aan verantwoordelijkheid doorgeven aan hun dochter.
Welnee kleding?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vond niet dat er sprake was van tokkies-gedrag, het heeft deels te maken met hun kleding, dat ze in die hoek worden gezet.
Hun taalgebruik, houding, kledingstijl, haarstijl, make-up/zonnebank/wenkbrauwepilatie, zuurtegraad zijn allemaal tokkie.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 20:58 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ik vond niet dat er sprake was van tokkies-gedrag, het heeft deels te maken met hun kleding, dat ze in die hoek worden gezet.
En iets wat van Robert was?quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:02 schreef Whuzz het volgende:
Ok, Kim pikt zooi van Fabio, en dat vind ze terecht, want Fabio doet ook allemaal dingen, maar wát wil ze niet zeggen.
Ok
Holy shit, dat was snel. Zit jij op plaatjes kijken ofzoquote:
Dom mokkelquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:04 schreef Whuzz het volgende:
Ghettima nog ff snel Erik opgeilen voor hij moet strijden
Ja, dat leek een redelijke spoiler... Weer..quote:
Nou één stapje denk ik.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat leek een redelijke spoiler... Weer..
"Het is de vraag of de slangen de knock-outs gaan halen"
Schreeuwende Fatima.
De FEBO kan nog alles doen he? als de slangen de schapen worden. Verleden maand moesten die weg maar of dat weer zo is is niet verteld. Wel dat er 16 overblijven, als ze Erik en El che graag in het programma willen houden verzinnen ze wel wat. Er moeten er nog 3 wiebberen iig.quote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:32 schreef freaky40 het volgende:
Erik had weer de dag van zijn leven. Fatima gaf hem hoop en toen ze wegliep van hun gesprek zag je Erik knikken, van 'dat heb ik maar weer even mooi gezegd, ik laat niet met me spelen. Een beetje met El Che flikflooien, zak maar zeggen, zo zijn we niet getrouwd...' oh wacht.
Team Kim als het gaat om de Haaien met die idioten erin. Kan nog leuk worden.
Erik gaat Peter even om zijn moeder laten roepen morgen als hij van hem wint. Zo niet zal hij met zijn bondje ZS zijn en dan is het einde oefening voor hem na deze cyclus ben ik bang. Ik hoop het niet want Erik is daar nog lang niet klaar, man met een missie!
Vorige keer wisten de schapen al dat als ze als laatste zouden eindigen dat ze pleite moesten, dat is nu niet het geval. Ik neem aan dat iig de verliezers van de eerste knock-out één weg gaan stemmen. En wat mij betreft kan die zeur Anna wel weg. Doet niks, voegt niks toe. Maar ja ik ben de FEBO niet en als iemand vrijwillig opstapt klopt het weer. Ook weer jammer vers bloed is altijd leuk, misschien stapt Marlene wel op. Die heeft haar hoogtepunt wel bereikt met die jurk, dat gaat niet nog een keer gebeuren.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Peter zou ook sowieso gaan, dus als die 2 andere weg vallen en misschien nog wel meer dan zou Erik geluk kunnen hebben. En dat zou mooi zijn want hij geeft met zijn aparte maniertjes wel extra sjeu aan die ruzie makende aandachtszoekers.
Yep, erg amateuristisch weer van de febo. Er lag ook een groene armband op tafel. Willen ze de uitslag van de tweestrijd als cliffhanger gebruiken, spoilen ze de uitslag alsnog in de vooruitblikquote:Op woensdag 27 augustus 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ja, dat leek een redelijke spoiler... Weer..
"Het is de vraag of de slangen de knock-outs gaan halen"
Schreeuwende Fatima.
Nu hopen dat de febo hun befaamde trukendoos gaat gebruiken om Erik in de bondgenoten te houden.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:19 schreef freaky40 het volgende:
Weten we dat ook weer, dat is mooi.. Had er niet op gelet eigenlijk.
Accent, overal tattoos, familie van Kim. Zegt allemaal genoegquote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:56 schreef kater1 het volgende:
Waarom noemen sommige van jullie de familie van Kim Tokkies? Ik zie er niet veel raars aan.
Ah, je bent omringt door Tokkies, dan snap ik dat je er allemaal niet veel raars aan zietquote:Ik was wel eens erg verbaast over een familie, ik geloof van Floris. Overigens is Tokkie een normale achternaam in Nederland.Ik ken er een en die is erg verdrietig omdat de naam wordt gebruikt om asociale mensen aan te duiden.
Wij hadden hier in de stad vroeger een familie Sukkel. Die hebben ook hun naam veranderd. Zou ik ook doen als ik zo zou heten, of Tokkie.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 08:13 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Accent, overal tattoos, familie van Kim. Zegt allemaal genoeg
[..]
Ah, je bent omringt door Tokkies, dan snap ik dat je er allemaal niet veel raars aan ziet
Maar goed, snap wel dat het niet zo leuk voor die Tokkie is, maar Tokkie is helaas geen "normale" achternaam meer.
Daar kunnen zich normaal gedragende Tokkies niets aan doen natuurlijk, behalve hun achternaam veranderen.
Takkie, Tokkel, Tikkie... opties zat
Het kan.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 00:53 schreef freaky40 het volgende:
Peter zou ook sowieso gaan, dus als die 2 andere weg vallen en misschien nog wel meer dan zou Erik geluk kunnen hebben. En dat zou mooi zijn want hij geeft met zijn aparte maniertjes wel extra sjeu aan die ruzie makende aandachtszoekers.
Door een familie Tokkie (in een tv programma) is het gebruik van de term Tokkie tot stand gekomen.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 01:56 schreef kater1 het volgende:
Waarom noemen sommige van jullie de familie van Kim Tokkies? Ik zie er niet veel raars aan. Ik was wel eens erg verbaast over een familie, ik geloof van Floris. Overigens is Tokkie een normale achternaam in Nederland.Ik ken er een en die is erg verdrietig omdat de naam wordt gebruikt om asociale mensen aan te duiden.
Uiteraard.quote:Op donderdag 28 augustus 2025 14:00 schreef freaky40 het volgende:
Tokkies vind ik de ouders van Kim niet echt, eerder wat volks. Ze komen uit Amsterdam, kun je dat verwachten.
Ik verbaas me meer over het Engels wat ze sprekenquote:Op donderdag 28 augustus 2025 19:59 schreef spapaars het volgende:
Voorafgaande DBG.
Hoeveel communicatieapparatuur heb je nodig?
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |