https://www.bnr.nl/nieuws(...)rand-van-uitbarstingquote:Asielhotels splijten Verenigd Koninkrijk: ‘Boos land op rand van uitbarsting’
Auteur: Lotte van Coevorden | 25-8-2025
Het hele weekend is in het Verenigd Koninkrijk gedemonstreerd tegen asielhotels. Daar worden steeds meer illegale migranten tijdelijk ondergebracht, maar de opvanglocaties zijn omstreden en uitgegroeid tot een symbool van een falend migratiebeleid. ‘Met voortdurende demonstraties en toenemende verdeeldheid is het VK een boos land, waar voor sommigen weinig nodig is om het deze herfst tot een uitbarsting te laten komen’, zegt correspondent Lia van Bekhoven.
Vorige week kreeg de Engelse gemeente Epping toestemming van de rechter om asielzoekers uit een hotel te zetten waar ze tijdelijk verbleven. 'Daarmee was het hek van de dam: in het hele land overwegen gemeenten nu, onder druk van hun inwoners, om via de rechter illegale migranten de deur te wijzen.'
'Wij hebben zelf genoeg mensen die niet deugen, zonder dat we er uit het buitenland meer moeten binnenhalen', zegt een omstander tegen Van Bekhoven.
Onveiligheid vrouwen
Asielhotels bestaan al jaren, maar werden pas echt een probleem toen een migrant werd opgepakt voor het aanranden van een veertienjarig meisje. Sindsdien zeggen Britten, vooral vrouwen en meisjes, zich niet langer veilig te voelen op straat. 'Dat heeft volgens sommigen niets met politiek rechts te maken, maar het is wel nationalistisch rechts, dat garen spint bij deze chaos', aldus de correspondent.
Nigel Farage van de radicaal-rechtse Reform Party is niet de enige die af wil van de asielhotels. Geen enkele politieke partij ziet Van Bekhoven als een oplossing. 'Het zijn noodgrepen, tijdelijke opvanglocaties, waar ook de Labourregering over vier jaar vanaf wil.'
'Helaas voor staatssecretaris Torsten Bell is het geduld in het Verenigd Koninkrijk al bijna tien jaar op, sinds de Britten voor Brexit stemden, onder andere vanwege illegale migratie.' Sindsdien nam het aantal asielzoekers dat met bootjes het Kanaal overstak alleen maar toe.
Zie je Rutte nog lachend op de foto staan na de Turkije-deal met Erdogan?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat je zoiets Europees moet aanpakken.
Oh wacht.
Ze zijn in het VK gewoon totaal de weg kwijt, misschien nog wel meer dan in de VS.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik begin haast te denken dat er daadwerkelijk een soort schaduw regering of groep bezig is wereldwijd.
Als je kijkt naar de bizarre wetgeving in Engeland, het oppakken voor memes of dat je gearresteerd word omdat je commentaar hebt op Palestijnse vlaggen in je straat, het ophangen van je eigen vlag word gezien als terrorisme etcetcetc
Het plots wereldwijd doordrukken van ID overal online, dit was niet 1 land, dit is plots het gehele westen binnen weken (ja ook de EU.. jullie hebben geen idee he? De wet is er al doorheen alleen met 12 maanden uitstel, nul media coverage)
Willen ze een burgeroorlog? Willen ze zien hoe ver ze kunnen gaan na COVID?
Want dat gaf wel mooi aan hoe mak burgers zijn.
Dat is nog wel de grootste grap. Brexit was met name omdat men tegen kansloze (niet westerse) buitenlanders was.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wacht.
De manier waarop de overheid en rechtspraak echt bizarre straffen eisen en opleggen aan sommige demonstranten is iets waar ik met mijn hoofd niet bij kan. Het is echt two-tierquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:28 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ze zijn in het VK gewoon totaal de weg kwijt, misschien nog wel meer dan in de VS.
Die deal werkt juist goed, maar rarara... welk land profiteert niet in Europees verband?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zie je Rutte nog lachend op de foto staan na de Turkije-deal met Erdogan?
Dus als je je zorgen maakt om de veiligheid van je kinderen/vrouwen, ben je nationalistisch rechts. Verbaast me dat ze het niet extreem rechts noemen. Bah bah.quote:Asielhotels bestaan al jaren, maar werden pas echt een probleem toen een migrant werd opgepakt voor het aanranden van een veertienjarig meisje. Sindsdien zeggen Britten, vooral vrouwen en meisjes, zich niet langer veilig te voelen op straat.'
Dat heeft volgens sommigen niets met politiek rechts te maken, maar het is wel nationalistisch rechts, dat garen spint bij deze chaos', aldus de correspondent.
Wat is er mis met nationalistisch rechts?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus als je je zorgen maakt om de veiligheid van je kinderen/vrouwen, ben je nationalistisch rechts. Verbaast me dat ze het niet extreem rechts noemen. Bah bah.
Ga eens langs de GGD.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Ik begin haast te denken dat er daadwerkelijk een soort schaduw regering of groep bezig is wereldwijd.
Als je kijkt naar de bizarre wetgeving in Engeland, het oppakken voor memes of dat je gearresteerd word omdat je commentaar hebt op Palestijnse vlaggen in je straat, het ophangen van je eigen vlag word gezien als terrorisme etcetcetc
Het plots wereldwijd doordrukken van ID overal online, dit was niet 1 land, dit is plots het gehele westen binnen weken (ja ook de EU.. jullie hebben geen idee he? De wet is er al doorheen alleen met 12 maanden uitstel, nul media coverage)
Willen ze een burgeroorlog? Willen ze zien hoe ver ze kunnen gaan na COVID?
Want dat gaf wel mooi aan hoe mak burgers zijn.
Ja, hoe zit dat eigenlijk nu?quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
In Tunesie zit een president die ze graag overneemt voor een paar miljard. Pak ze op, zet ze op het vliegtuig naar Tunesie en klaar is kees.
Dat schijnt in de ogen van vele gerelateerd te zijn aan vroegah.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er mis met nationalistisch rechts?
Oh oké, laten we het dan maar ranzig rechts noemen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:01 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dat schijnt in de ogen van vele gerelateerd te zijn aan vroegah.
Mag het ook vunzig rechts zijn? Dat klinkt deftiger.quote:Op maandag 25 augustus 2025 17:02 schreef Falco het volgende:
[..]
Oh oké, laten we het dan maar ranzig rechts noemen.
Of een feministquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Dus als je je zorgen maakt om de veiligheid van je kinderen/vrouwen, ben je nationalistisch rechts. Verbaast me dat ze het niet extreem rechts noemen. Bah bah.
Ja hallo, dat is hartstikke zielig en genocidequote:Op maandag 25 augustus 2025 16:25 schreef RamboDirk het volgende:
In Tunesie zit een president die ze graag overneemt voor een paar miljard. Pak ze op, zet ze op het vliegtuig naar Tunesie en klaar is kees.
Nationalisme. Als het van de mensen hier is, dan is het verschrikkelijk, als het bij de mensen die van elders komen aanwezig is, dan is dat cultuur en moeten we daar respect voor hebben.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:57 schreef Falco het volgende:
[..]
Wat is er mis met nationalistisch rechts?
De linkse mensen willen ze opvangen, de rechtse zien ze als de vijand.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:53 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
VK hoort niet bij de EU.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wacht.
En waarom is dat denk je? Omdat ze wc rollen in de bomen gooien bij mensen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
De linkse mensen willen ze opvangen, de rechtse zien ze als de vijand.
Hoe gedraag jij je naar mensen in een gewaad?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:43 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
En waarom is dat denk je? Omdat ze wc rollen in de bomen gooien bij mensen?
Met fatsoen. Hoe gedraag jij je naar mensen?quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:45 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Hoe gedraag jij je naar mensen in een gewaad?
Dan zet je ze maar in een bootje aan de rand van hun territoriale wateren af, precies zoals ze hier gekomen zijn. Eens kijken of die landen van herkomst dan wel genegen zijn om hun eigen mensen terug te nemen of ze te laten verzuipen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef Wotte het volgende:
Maar is het probleem dan dat het land van herkomst weigert haar eigen staatsburgers weer terug te nemen?
De politie komt alleen in actie als de autochtone Nederlander de straat opgaat om die eens flink wat stokslagen te geven.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zet je ze maar in een bootje aan de rand van hun territoriale wateren af, precies zoals ze hier gekomen zijn. Eens kijken of die landen van herkomst dan wel genegen zijn om hun eigen mensen terug te nemen of ze te laten verzuipen.
Ik lees overigens steeds vaker dat hier in Nederland in diverse steden groepen van 25-30 man in de leeftijd van 15 tot 20 jaar van Syrische afkomst zich steeds agressiever en intimiderender beginnen te gedragen, en de politie doet er weinig tot niks aan. Burgemeesters komen dan met een gebiedsverbod waarmee je het probleem alleen maar verplaatst. Hoe lang kan dit nog door blijven etteren zonder consequenties? Wat hebben wij hier voor ruggengraatloze beleidsbepalers?
Die eilanden waar haast niemand woont zijn wel bevolkt door mensen met geld, en die zitten er niet op te wachten om hun kleine paradijsje de afgrond in te zien glijden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 06:43 schreef Hexagon het volgende:
Maar wat ik dan niet begrijp. De UK heeft ontzettend veel eilanden, waar bijna geen mens woont. Waarom breng je ze niet daar onder voor zolang als het nodig is? Bouw je een dorp met noodhuisvesting en wat voorzieningen. En niemand heeft er last van.
https://www.telegraaf.nl/(...)worden/85727030.htmlquote:Op maandag 25 augustus 2025 23:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ik lees overigens steeds vaker dat hier in Nederland in diverse steden groepen van 25-30 man in de leeftijd van 15 tot 20 jaar van Syrische afkomst zich steeds agressiever en intimiderender beginnen te gedragen, en de politie doet er weinig tot niks aan. Burgemeesters komen dan met een gebiedsverbod waarmee je het probleem alleen maar verplaatst. Hoe lang kan dit nog door blijven etteren zonder consequenties? Wat hebben wij hier voor ruggengraatloze beleidsbepalers?
quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Je zou bijna gaan denken dat je zoiets Europees helemaal niet moet aanpakken.
Deze migratiehotels zijn toch echt het gevolg van Tory beleid. Zij hebben alle opvanglocaties gesloten maar ondertussen wel de deuren wagenwijd opengezet.quote:Op maandag 25 augustus 2025 21:23 schreef RotatoR het volgende:
Het VK was zo dom om Labour te stemmen. Dan krijg je dus volop eigen-volk-laatst beleid.
Niet dat de Tories nou zo'n succes waren.
Ik heb geen soa’s dank je, maar als je achter het Britse beleid staat (die op het punt staan Britse vlaggen te verbieden in het openbaar) heb jij denk ik wel een ongeneesbare vorm van syfilis wat je hersenen bereikt heeft.quote:
Waarom zou je als je een eiland bent? Er was sprake van onwil op nationaal niveau.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wacht.
Slome lui, die burgemeesters. Hadden ze bij de grens al moeten doen.quote:Op maandag 25 augustus 2025 23:30 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dan zet je ze maar in een bootje aan de rand van hun territoriale wateren af, precies zoals ze hier gekomen zijn. Eens kijken of die landen van herkomst dan wel genegen zijn om hun eigen mensen terug te nemen of ze te laten verzuipen.
Sorry: de ggz. Fantaseren over burgeroorlogen en verhaaltjes over vlaggen zijn niet gezond. Voor je het weet doe je een Breivikje.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 07:47 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik heb geen soa’s dank je, maar als je achter het Britse beleid staat (die op het punt staan Britse vlaggen te verbieden in het openbaar) heb jij denk ik wel een ongeneesbare vorm van syfilis wat je hersenen bereikt heeft.
Ik vertel wat ik zie gebeuren in het VK, dat jij dat als fantasie wil wegwuiven, moet je zelf weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:11 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Sorry: de ggz. Fantaseren over burgeroorlogen en verhaaltjes over vlaggen zijn niet gezond. Voor je het weet doe je een Breivikje.
wat gebeurt er precies op 13 september?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:53 schreef GobSmacked- het volgende:
Goed signaal van de britten.
Ik ben benieuwd naar 13 september.
Bekijk deze YouTube-video
Dat zie je hier ook heel veel, die gebiedsverboden. Kijk maar eens naar politievlogs enzo. Dan zorgt er weer een of andere illegaal voor problemen in Utrecht ofzo en die blijkt dan een gebiedsverbod te hebben. Dan zetten ze hem op de trein naar Amsterdam. Soms hebben ze ook een verbod voor Amsterdam en dan zetten ze hem op de trein naar Nijmegen. Zo gaat dat. Oplossingsgerichtheid 0. Het wordt tijd voor een Nationale Garde.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:00 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Slome lui, die burgemeesters. Hadden ze bij de grens al moeten doen.
Ja, dat is dus de vraag....quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat gebeurt er precies op 13 september?
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:59 schreef TAmaru het volgende:
[..]
wat gebeurt er precies op 13 september?
Sorry, maar dan heb je echt geen ene reet idee wat het COA doetquote:Op maandag 25 augustus 2025 21:44 schreef Homey het volgende:
Wat zowel in Engeland als Nederland speelt, is dat de mensensmokkel maffia met succes is geïnfiltreerd in je instituten. Het COA wordt gerund door die maffia.
Nederlanders zijn bijzonder onnozel inzake wat er echt gaande is. Ook dat onnodige schuldgevoel (wij moeten de wereld opvangen) speelt een grote rol. Een verkeerde vorm van empathie.
Ze willen vlaggen niet verbieden en afgezien van een paar extreem rechtse wappies zoals jij wil niemand een burgeroorlog. Dat jij dingen ziet die er niet zijn is reden voor de GGZ.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 08:17 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Ik vertel wat ik zie gebeuren in het VK, dat jij dat als fantasie wil wegwuiven, moet je zelf weten.
Vraag even aan Trumpquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:56 schreef Wotte het volgende:
Maar is het probleem dan dat het land van herkomst weigert haar eigen staatsburgers weer terug te nemen?
Je word wel opgepakt als je 'I love bacon' roeptquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze willen vlaggen niet verbieden en afgezien van een paar extreem rechtse wappies zoals jij wil niemand een burgeroorlog. Dat jij dingen ziet die er niet zijn is reden voor de GGZ.
Ja want wij regelen dat zo lekkerquote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wacht.
De instroom is inderdaad lager dan in de UKquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:35 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja want wij regelen dat zo lekker
Ik zag die paniek ook voorbij komen ja. Gewoon op basis van de vorige 100 keren dat het internet vol rechtse paniek berichtjes over zoiets onzinnigs zonder bron stond, durf ik met zekerheid te zeggen dat het of verzonnen, of compleet uit zijn verband getrokken is.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:33 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Je word wel opgepakt als je 'I love bacon' roept
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag die paniek ook voorbij komen ja. Gewoon op basis van de vorige 100 keren dat het internet vol rechtse paniek berichtjes over zoiets onzinnigs zonder bron stond, durf ik met zekerheid te zeggen dat het of verzonnen, of compleet uit zijn verband getrokken is.
Ik volg het aardig goed en hier zit je toch echt fout... de gemiddelde burger is het helemaal zat daar in de UK.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:30 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze willen vlaggen niet verbieden en afgezien van een paar extreem rechtse wappies zoals jij wil niemand een burgeroorlog. Dat jij dingen ziet die er niet zijn is reden voor de GGZ.
Door jarenlang Tory beleid heeft Jan Modaal uit het UK nu minder breed dan de Jan Modaal uit Slovenië. Binnenkort zal de gemiddelde Pool het ook beter hebben dan de gemiddelde Brit.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik volg het aardig goed en hier zit je toch echt fout... de gemiddelde burger is het helemaal zat daar in de UK.
Dit heeft niks met extreem rechts te maken maar met de 'normale' middenklasse.
Lees je maar eens goed in alvorens je dit soort aantijgingen en persoonlijke aanvallen maakt.
En tel daarbij de demonisering op van het opstaan tegen ongelijke rechten en de politie die zaken van de ene kant wel toestaat en de andere kant gelijk neerslaat. De palestijnse vlag bijvoorbeeld mag over hangen in de UK maar de britse Union Jack of st.george vlag mag niet. Zeer ziek.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:25 schreef Falco het volgende:
[..]
Door jarenlang Tory beleid heeft Jan Modaal uit het UK nu minder breed dan de Jan Modaal uit Slovenië. Binnenkort zal de gemiddelde Pool het ook beter hebben dan de gemiddelde Brit.
Na 5 seconden googelen blijkt dit totaal uit zijn verband te zijn getrokken. Het is niet verboden om I love bacon te roepen in het VK. De reden dat deze man is opgepakt, is omdat hij het deed op een plek waar de politie na een maand van opruiend gedrag door extreem rechts meer bevoegdheden had gekregen. Wat is opruiend gedrag? Oa bouwvakkers landverraders noemen terwijl je ze op de socials zet en liegen over wat er gebouwd wordt. Ben ik blij dat hij is opgepakt? Neuh. Was het alleen omdat hij wat over bacon riep? Neuh.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het staat op film.
in absolute aantallen wellicht. maar:quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 10:38 schreef Hexagon het volgende:
[..]
De instroom is inderdaad lager dan in de UK
https://www.gov.uk/govern(...)aim-asylum-in-the-ukquote:A total of 111,084 people claimed asylum in the UK in the year ending June 2025, 14% more than in the year ending June 2024, and 8% more than the previous peak of 103,081 in 2002.
Tussen "ik ben het zat" en "ik ga stadsgenoten met een andere huidskleur en of politieke voorkeur vermoorden" zit nogal een verschil.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:23 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik volg het aardig goed en hier zit je toch echt fout... de gemiddelde burger is het helemaal zat daar in de UK.
Dit heeft niks met extreem rechts te maken maar met de 'normale' middenklasse.
Lees je maar eens goed in alvorens je dit soort aantijgingen en persoonlijke aanvallen maakt.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:27 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En tel daarbij de demonisering op van het opstaan tegen ongelijke rechten en de politie die zaken van de ene kant wel toestaat en de andere kant gelijk neerslaat. De palestijnse vlag bijvoorbeeld mag over hangen in de UK maar de britse Union Jack of st.george vlag mag niet. Zeer ziek.
Zeer interessant YT kanaal hierover
https://www.youtube.com/@:BritishLandeur
Slappe politie in rare Playmobil pakjes daar in het VK.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:17 schreef William_Papadin het volgende:
[..]
Het staat op film.
En wie gaan stadgenoten met andere huidskleur of politieke voorkeur vermoorden dan?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:33 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Tussen "ik ben het zat" en "ik ga stadsgenoten met een andere huidskleur en of politieke voorkeur vermoorden" zit nogal een verschil.
Als je dat niet snapt is preventieve TBS meer je plek.
Altijd leuk als mensen niet de moeite nemen om te lezen voor ze met een grote bek inbreken. Een burgeroorlog is een bijna exclusief rechtse fantasie. Ook hier begon een rechtse user erover.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En wie gaan stadgenoten met andere huidskleur of politieke voorkeur vermoorden dan?
Geweld is nooit een optie. Dat zou extreem links nou ook eens moeten snappen.
Hij bedoelt vast die geïmporteerde moslimkliek die daar met machetes over straten lopen en Engelsen in elkaar slaan.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:35 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En wie gaan stadgenoten met andere huidskleur of politieke voorkeur vermoorden dan?
Geweld is nooit een optie. Dat zou extreem links nou ook eens moeten snappen.
Ja, dat denk ik ook... Hij lijkt ook heel boos maar dat zijn linkse mensen over het algemeen altijd.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:40 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hij bedoelt vast die geïmporteerde moslimkliek die daar met machetes over straten lopen en Engelsen in elkaar slaan.
Ik lees alleen maar gepikeerde "valt wel mee" reacties eigenlijk.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:43 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook... Hij lijkt ook heel boos maar dat zijn linkse mensen over het algemeen altijd.
Ze moeten de wereld delen met jou. Het enige wat rechts grenzeloos wil maken is domheid.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:43 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ja, dat denk ik ook... Hij lijkt ook heel boos maar dat zijn linkse mensen over het algemeen altijd.
Rotterdam van de week ook weer, veel gezeik met tuig op Schouwburgplein. Wat wordt de oplossing......quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 09:00 schreef TAmaru het volgende:
[..]
Dat zie je hier ook heel veel, die gebiedsverboden. Kijk maar eens naar politievlogs enzo. Dan zorgt er weer een of andere illegaal voor problemen in Utrecht ofzo en die blijkt dan een gebiedsverbod te hebben. Dan zetten ze hem op de trein naar Amsterdam. Soms hebben ze ook een verbod voor Amsterdam en dan zetten ze hem op de trein naar Nijmegen. Zo gaat dat. Oplossingsgerichtheid 0. Het wordt tijd voor een Nationale Garde.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou, nou wat een frustratie en persoonlijke aanvallen. Neem een kopje thee en zet je gedachten even op wat anders.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ze moeten de wereld delen met jou. Het enige wat rechts grenzeloos wil maken is domheid.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Rotterdam van de week ook weer, veel gezeik met tuig op Schouwburgplein. Wat wordt de oplossing......De sfeer in die stad is niet fijn meer en al helemaal niet als de duisternis zijn intrede doet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is in alle grote steden in Europa zo. En de rest volgt gestaag helaas.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:54 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
De sfeer in die stad is niet fijn meer en al helemaal niet als de duisternis zijn intrede doet.
Nee dank je.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:27 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
En tel daarbij de demonisering op van het opstaan tegen ongelijke rechten en de politie die zaken van de ene kant wel toestaat en de andere kant gelijk neerslaat. De palestijnse vlag bijvoorbeeld mag over hangen in de UK maar de britse Union Jack of st.george vlag mag niet. Zeer ziek.
Zeer interessant YT kanaal hierover
https://www.youtube.com/@:BritishLandeur
Ja klopt. Daarom blijf ik er vandaan als ik er niet hoef te zijn.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:55 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Dit is in alle grote steden in Europa zo. En de rest volgt gestaag helaas.
Er zijn legio voorbeelden van two-tier policing in de UK. Die zijn natuurlijk ook allemaal uit hun verband getrokken.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:16 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Ik zag die paniek ook voorbij komen ja. Gewoon op basis van de vorige 100 keren dat het internet vol rechtse paniek berichtjes over zoiets onzinnigs zonder bron stond, durf ik met zekerheid te zeggen dat het of verzonnen, of compleet uit zijn verband getrokken is.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:49 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Rotterdam van de week ook weer, veel gezeik met tuig op Schouwburgplein. Wat wordt de oplossing......De oplossing is opvoeding. Ik durf te wedden dat het gros onder de 18 is en de ouders geen idee hebben waar hun kind uithangt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vooral two tier ophef. Pakistaanse grooming gangs als grootste voorbeeld. Van de blanke clubs die eveneens jarenlang hun gang mochten gaan hoor je veel minder, maar ze zijn er wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:04 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Er zijn legio voorbeelden van two-tier policing in de UK. Die zijn natuurlijk ook allemaal uit hun verband getrokken.
Dit is een politieke keuze, immigranten die illegaal het land binnenkomen kun je zonder pardon terugsturen. Sterker nog ik denk dat dit veel makkelijker is als onafhankelijke natiestaat dan in de unie waar een ieder het ook nog eens moet worden over hoe men de problemen gaat aanpakken.quote:Op maandag 25 augustus 2025 16:23 schreef Straatcommando. het volgende:
Oh wacht.
tja...quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:02 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Dit is een politieke keuze, immigranten die illegaal het land binnenkomen kun je zonder pardon terugsturen. Sterker nog ik denk dat dit veel makkelijker is als onafhankelijke natiestaat dan in de unie waar een ieder het ook nog eens moet worden over hoe men de problemen gaat aanpakken.
We modderen al jaren maar wat aan in de EU zonder enig resultaat, ik geloof er ook niet in dat de EU dit probleem wil oplossen vanwege het idee dat we nieuwe mensen nodig hebben om de verzorgingsstaat overeind te houden.
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ien-zonder-migrantenquote:Lagarde: ‘Europese economie kan niet groeien zonder migranten’
Lagarde benadrukte dat migratie onmisbaar is nu geboortecijfers dalen en Europeanen vaker korter willen werken. Daarmee hebben bedrijven namelijk hun productie op peil weten te houden, en bleven inflatiedruk en loonstijgingen beperkt. Tegelijkertijd erkent de ECB-baas de politieke weerstand. Migratie stuwde de EU-bevolking vorig jaar naar een record van 450 miljoen, terwijl regeringen in onder meer Duitsland en Italië juist meer beperkingen opleggen, onder druk van kiezers die naar radicaal-rechts trekken..
Omdat, als ze al hebben bestaan, lang niet zo georganiseerd waren en het niet in de doofpot is gestopt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 12:48 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Vooral two tier ophef. Pakistaanse grooming gangs als grootste voorbeeld. Van de blanke clubs die eveneens jarenlang hun gang mochten gaan hoor je veel minder, maar ze zijn er wel.
Tjaquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:23 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
tja...
[..]
https://www.bnr.nl/nieuws(...)ien-zonder-migranten
Pas op voor die typische Palestijnse omkering van zaken. Glazenwasser bedient zich daar vaker van.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Omdat, als ze al hebben bestaan, lang niet zo georganiseerd waren en het niet in de doofpot is gestopt.
https://www.bbc.com/news/articles/clynyyqdnrdo
En precies hierom kun je de uitspraak “we moeten dit probleem Europees aanpakken” totaal niet serieus nemen. Het is doorschuiven van verantwoordelijkheid en de eigen handen wassen in onschuld.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:23 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
tja...
[..]
ik ben tegen het idee dat migratie nodig is zoals lagarde zegt. ik zeg dat we juist meer moeten inzetten op automatisering, want dat doen we nog lang niet genoeg, in tegenstelling tot china, die dat wel doet, en zelfs met hun bevolkingskrimp en nul immigratie hebben ze een groeiende economie en zelfs overcapaciteit!quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef Homey het volgende:
[..]
Tja
Welke migranten precies? Hoeveel?
Bij dit soort artikelen moet je altijd doorvragen, met zeer oppervlakkige platitudes als 'we hebben migratie nodig' kan je niks.
En bovendien, niemand stelt een Noord-Koreaans immigratiemodel voor.
Ook een vergeten factor vaak: emigratie. Wie gaan er weg?
Dat islamitische en Afrikaanse migranten bij zouden dragen aan de economie en de oplossing van de arbeidstekorten is je reinste kolder. Alleen al zijn er bar weinig voormalige asielmigranten in cruciale sectoren met tekorten aan het werk. Laat staan dat het overgrote deel van de asielmigranten niet eens ergens in loondienst is. Ze trekken liever een uitkering. En als ze al werken dan openen ze een schimmige barbershop of restaurant waar er al zoveel van zijn en die de steden compleet verloederen. Of ze verdienen hun brood met 'hand en spandiensten' die het daglicht niet kunnen verdragen, vul het zelf maar in.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:23 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
tja...
[..]
Meer migratie voor bv zorg is dan ook een korte termijn oplossing want de mensen die wij hierheen halen om voor ons te zorgen worden zelf ook ouder en hebben straks naast ons ook zelf zorg nodig en kun je NOG meer hierheen halen en het riedeltje herhaalt zich alleen maar.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:28 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ik ben tegen het idee dat migratie nodig is zoals lagarde zegt. ik zeg dat we juist meer moeten inzetten op automatisering, want dat doen we nog lang niet genoeg, in tegenstelling tot china, die dat wel doet, en zelfs met hun bevolkingskrimp en nul immigratie hebben ze een groeiende economie en zelfs overcapaciteit!
Economische groei is al decennialang niet evenredig aan een toenemende welvaart. Eigenlijk hebben we geen kut aan al die asielzoekers, expats en arbeidsmigranten die zogenaamd goed zijn voor de economie. Leuk voor de elite en de banken inderdaad. De gewone man heeft weinig aan economische groei als de vaste lasten daardoor ook exponentieel stijgen. Mensen die minimaal 50% van hun inkomen kwijt zijn aan huur of hypotheek omdat de grenzen wagenwijd openstaan voor de economische cultuurverrijkers.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:28 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ik ben tegen het idee dat migratie nodig is zoals lagarde zegt. ik zeg dat we juist meer moeten inzetten op automatisering, want dat doen we nog lang niet genoeg, in tegenstelling tot china, die dat wel doet, en zelfs met hun bevolkingskrimp hebben ze een groeiende economie en zelfs overcapaciteit!
Jij hebt daar geen idee van. Je bent totaal niet geïnteresseerd in de echte situatie, enkel in het bevestigen wat je al denkt te weten.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:25 schreef Arnhemunited het volgende:
[..]
Omdat, als ze al hebben bestaan, lang niet zo georganiseerd waren en het niet in de doofpot is gestopt.
https://www.bbc.com/news/articles/clynyyqdnrdo
ja daarom begin ik dit land, waar ik ben geboren, ook steeds meer te haten, want ik zie dat de politiek ons haat.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:33 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Economische groei is al decennialang niet evenredig aan een toenemende welvaart. Eigenlijk hebben we geen kut aan al die asielzoekers, expats en arbeidsmigranten die zogenaamd goed zijn voor de economie. Leuk voor de elite en de banken inderdaad. De gewone man heeft weinig aan economische groei als de vaste lasten daardoor ook exponentieel stijgen. Mensen die minimaal 50% van hun inkomen kwijt zijn aan huur of hypotheek omdat de grenzen wagenwijd openstaan voor de economische cultuurverrijkers.
Snap ik. niet dat dit rechts is, deze man informeert neutraal, maar gewoon in je eigen bubbel blijven is wel het veiligst en makkelijkste natuurlijk. Lekker links circlejerkenquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 11:56 schreef Falco het volgende:
[..]
Nee dank je.
Ik laat mijn youtube algoritme niet verpesten door ranzig rechtse bullshit.
Gelukkig hebben we glazenmaker, de meest intelligente man op FOK! die alles al wel weet en over de rest die niet dezelfde mening hebben jankt dat ze dom en rechts zijnquote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen idee van. Je bent totaal niet geïnteresseerd in de echte situatie, enkel in het bevestigen wat je al denkt te weten.
Dat is overigens een van de belangrijkste verschillen tussen intelligente mensen en mensen die wat minder slim zijn.
En jij weet dar wel alles over.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:37 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Jij hebt daar geen idee van. Je bent totaal niet geïnteresseerd in de echte situatie, enkel in het bevestigen wat je al denkt te weten.
Dat is overigens een van de belangrijkste verschillen tussen intelligente mensen en mensen die wat minder slim zijn.
Je neemt mijn taalgebruik in ieder geval al over. Wellicht dat je een volgende keer bij een van je faceboek angst artikeltjes ook denkt: hmmm klopt dit wel? Als meer mensen dat gaan doen is het voorbij met partijen als Reform en de PVV. Mensen met zelfrespect willen namelijk niet voorgelogen worden.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:51 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we glazenmaker, de meest intelligente man op FOK! die alles al wel weet en over de rest die niet dezelfde mening hebben jankt dat ze dom en rechts zijn
Ik denk dat je zelf denkt dat je meer ziet en je wijzer waant dan je daadwerkelijk bent en ziet.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je neemt mijn taalgebruik in ieder geval al over. Wellicht dat je een volgende keer bij een van je faceboek angst artikeltjes denkt: hmmm klopt dit wel? Als meer mensen dat gaan doen is het voorbij met partijen als Reform en de PVV. Mensen met zelfrespect willen namelijk niet voorgelogen worden.
quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je neemt mijn taalgebruik in ieder geval al over. Wellicht dat je een volgende keer bij een van je faceboek angst artikeltjes ook denkt: hmmm klopt dit wel? Als meer mensen dat gaan doen is het voorbij met partijen als Reform en de PVV. Mensen met zelfrespect willen namelijk niet voorgelogen worden.
Mooie zin.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:56 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Ik denk dat je zelf denkt dat je meer ziet en je wijzer waant dan je daadwerkelijk bent en ziet.
We zijn tien jaar en tig moorden, verkrachtingen, aanslagen, etc. verder en het kwartje is in die kring nog steeds niet gevallen. Sterker nog, ze zijn nog volop bezig met het voorliegen van de burgers over dat deze mensen opvang verdienen en een verrijking zouden zijn voor Europa.quote:
Ja dit is een typische extreemrechtse leugen. Je zet een context loze tweet neer met wat emo verhaaltjes eronder en de weerlegging is droog en duurt te lang.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zijn tien jaar en tig moorden, verkrachtingen, aanslagen, etc. verder en het kwartje is in die kring nog steeds niet gevallen. Sterker nog, ze zijn nog volop bezig met het voorliegen van de burgers over dat deze mensen opvang verdienen en een verrijking zouden zijn voor Europa.
Agreequote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:28 schreef gwn_een_user het volgende:
[..]
ik ben tegen het idee dat migratie nodig is zoals lagarde zegt. ik zeg dat we juist meer moeten inzetten op automatisering, want dat doen we nog lang niet genoeg, in tegenstelling tot china, die dat wel doet, en zelfs met hun bevolkingskrimp en nul immigratie hebben ze een groeiende economie en zelfs overcapaciteit!
wij houden vast aan een arbeidsmodel uit de vorige eeuw, en dat kan zo niet langer
Glazenmaker is overduidelijk een ragebaiter gezien zijn gestamel over extreem rechts.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:02 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
We zijn tien jaar en tig moorden, verkrachtingen, aanslagen, etc. verder en het kwartje is in die kring nog steeds niet gevallen. Sterker nog, ze zijn nog volop bezig met het voorliegen van de burgers over dat deze mensen opvang verdienen en een verrijking zouden zijn voor Europa.
Niet dus.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:57 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Doelpalen verleggen. Laf hoor.
De claim was dat blanke Britten minder rechten hadden. Die claim is vals. Ik geef een voorbeeld. En dan kom jij: Oh je weet alles van de gehele situatie daar! Nee en ik heb ook niet gedaan alsof.quote:
Nee jij.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Glazenmaker is overduidelijk een ragebaiter gezien zijn gestamel over extreem rechts.
Duurde even voordat ik dit zag. Ik ben niet zo bekend met namen hier.
Het is de wil van Allah.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:34 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De claim was dat blanke Britten minder rechten hadden. Die claim is vals. Ik geef een voorbeeld. En dan kom jij: Oh je weet alles van de gehele situatie daar! Nee en ik heb ook niet gedaan alsof.
Dus?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De maan is nooit doormidden geweest de afgelopen 1300 jaar.
De halve maan is ook geen islamitisch symbool; het is een Byzantijns symbool.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:00 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
De maan is nooit doormidden geweest de afgelopen 1300 jaar.
Zou jij misschien ook eens moeten doen? Als meer mensen dit doen is het meteen klaar met woke en links?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 13:55 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
Je neemt mijn taalgebruik in ieder geval al over. Wellicht dat je een volgende keer bij een van je faceboek angst artikeltjes ook denkt: hmmm klopt dit wel? Als meer mensen dat gaan doen is het voorbij met partijen als Reform en de PVV. Mensen met zelfrespect willen namelijk niet voorgelogen worden.
Men zou samen moeten werken om de uitbuiting van de inheemse bevolkingen te stoppen. Dan kwam er volgens mij vanzelf een einde aan de asielinstroom.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:10 schreef Homey het volgende:
[..]
Agree
Alleen de maffia praktijken van de mensenhandel hebben nogal een succesvolle mars door de instituten gemaakt in ons kleine kikkerlandje.
Nederlanders worden al 50 jaar gehersenspoeld met het idee dat massale asielinstroom normaal is en er (300 plus!!!) opvanglocaties zijn.
En diegene die daar wel kritisch op zijn worden meteen uitgescholden en weggezet, met gevaar voor je carrière.
Wat in dit topic heeft je het idee gegeven dat ik woke ben?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 15:19 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Zou jij misschien ook eens moeten doen? Als meer mensen dit doen is het meteen klaar met woke en links?
Hij denkt dat iemand extreem rechts noemen nog wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 14:26 schreef GobSmacked- het volgende:
[..]
Glazenmaker is overduidelijk een ragebaiter gezien zijn gestamel over extreem rechts.
Duurde even voordat ik dit zag. Ik ben niet zo bekend met namen hier.
Wat gaat er gebeuren in die tijd van verantwoording?quote:Op dinsdag 26 augustus 2025 16:25 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
[..]
Hij denkt dat iemand extreem rechts noemen nog wat uitmaakt.
Geef er geen reet om, dan maar rechts en zogenaamd racistisch.
De tijd van verantwoording komt er aan, onvermijdelijk als je ook maar iets van de geschiedenis hebt geleerd, laat hem maar lekker janken op de vlucht uit Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |